Писта “БУРГАС” 24-25 октомври 2009, Нац. ш-т VІІІ кр

Дискусия за Българския Шампионат на Затворен Маршрут

Re: Писта “БУРГАС” 24-25 октомври 2009, Нац. ш-т VІІІ кр

Мнениеот Go4eto » Пет Окт 30, 2009 11:46

нешто клипа на Боби Гетов неми трагва неште дамиго отваря :( :!:
Аватар
Go4eto
 
Мнения: 25
Регистриран на: Пон Сеп 07, 2009 15:09
Местоположение: Бургас
Име: jorko li

Re: Писта “БУРГАС” 24-25 октомври 2009, Нац. ш-т VІІІ кр

Мнениеот dqdkaa » Пет Окт 30, 2009 17:50

Л. Мечков написа:
BradurS написа:По-точно тези съдии сами си тръгнаха след инцидента с Царя. Никой не ги е отсвирвал.
И колеги, искам да ви кажа, че щом е имало изпреварване в ЖЪЛТА ЗОНА, това е нарушение и се наказва с дисквалификация. Няма никакво значение дали изпреварения е бил на аварийки, повреден, извън траекторията и така нататък. Иначе се губи смисъла на жълтия флаг. Така е навсякъде по света. Стига с тези пазарлъци за жълтите флагове.
Значи хванете се разберете един път завинаги, защото, когато един автомобил е на аварийни, значи е извън състезанието, демек вече НЕ Е в състезателно темпо, по друг начин казано е аварирал, или просто се е счупил, или там както си искате го тълкувайте. Сега пък щом е на аварийни неможело да се изпреварва, ДА, ама НЕ, хванете си прочетете правилника, или обсъдете този казус! Защото точно този казус обсъдихме на Бургас и изрично бе пояснено, че при тези обстоятелства МОЖЕ да се надминава. И въпреки това карам вече с онборд на абсолютно всяко състезание, внимавам като един луд постоянно, за да не се обяснявам после при такива спорни ситуации. На Бургас един колега беше влезнал в тревата(там, откъдето мина Дунев :lol: ) Въобще не пречеше на никой, обаче цялото състезание постът беше с жълт флаг. Този флаг ми разгони фамилията!!! Защото през цялото състезание точно на тази права застигах по-бавни автомобили и така конкурентът ми зад мен винаги скъсяваше комфортната дистанция, която си осигурявах. Карам две обиколки, правя дистанцция от 5-6сек. , идва жълтата зона(пак подчертава, че нямаше никаква предпоставка да е ЖЪЛТА!!! Авариралият автомобил беше в шмирките отстрани!).... Та идва тая зона и започваме да се нижеме като сополи и дистанцията ми с по-изоставащите отиваше на вятъра............. И никой не се пазари за тия флагове! Но за нас-шматките правилата са по-правила, отколкото за батките! Цяла нощ колеги от Русе сменяха заден мост, свален от колата на жената на пилота. Момичето я докарало през ноща от Русе............. И сутринта- Хоп- дисквалифициран, разберете, че това не е правилно! В хобикар са само хора с идеални цели и за спорта! Там трябва да се "тълкува" правилника в полза на пилотите, когато нещо е тенденциозно. Никой не реве за компромиси! Който е вникнал в поста ми ще ме разбере идеално........ Ние най-малко водим война с БФАС и съдиите, имаме най-малко претенции, обаче най-често го отнасяме !

Този текст от НСК ще внесе малко яснота относно тези авариини мигачи макар че никаде в правилника не същетвуват и кои как ги е въвел незнам ,относно напускането на състезателното трасе,и начина на изпреварване
Чл.7. ЗАДЪЛЖЕНИЯ НА ВОДАЧИТЕ
Основно задължение на водачите е да не напускат очертанията на трасето.
Те са длъжни при нужда да вземат необходимите и възможни мерки, за да не допускат произшествие.
Ако даден водач бъде застигнат, е длъжен да даде път на движещия се по-бързо от него автомобил. Изпреварването може да стане от ляво и дясно.
Спирането по трасето и получаването на чужда помощ
е забранено. Ако по време на тренировката и състезанието автомобилът получи повреда, пора-
ди която не може да продължи по-нататъшното си участие, водачът сигнализира това като изважда лявата си ръка и я вдига нагоре. Автомобилът се
изтегля извън трасето в подходящ момент и стои там до завършване на серията.Водачът напуска автомобила
като излиза от дясната врата и сваля каската си. Забранява се в автомобила да се носи гориво вън от резервоара.
Забранено е в купето на автомобила да има каквито и да е твърди предмети с изключение на пожарогасителя,
който да е здраво закрепен и изправен.
Движението по трасето на водача /по време на тренировките
и състезанието/ без каска и състезателен екип е забранено
ОБОРОТИ МУ Е МАЙКАТА
dqdkaa
 
Мнения: 65
Регистриран на: Пет Ное 02, 2007 18:39
Местоположение: ВАРНА

Re: Писта “БУРГАС” 24-25 октомври 2009, Нац. ш-т VІІІ кр

Мнениеот razorbs » Пет Окт 30, 2009 18:40

Чл.7. ЗАДЪЛЖЕНИЯ НА ВОДАЧИТЕ
Основно задължение на водачите е да не напускат очертанията на трасето.



Мисля,че с това става ясно как Дунев става шампион........ :!: и благодарение на кои......!
razorbs
 
Мнения: 12
Регистриран на: Пон Окт 26, 2009 18:16
Местоположение: Бургас

Re: Писта “БУРГАС” 24-25 октомври 2009, Нац. ш-т VІІІ кр

Мнениеот trouble » Пет Окт 30, 2009 19:11

razorbs написа:
Чл.7. ЗАДЪЛЖЕНИЯ НА ВОДАЧИТЕ
Основно задължение на водачите е да не напускат очертанията на трасето.



Мисля,че с това става ясно как Дунев става шампион........ :!: и благодарение на кои......!


Тази точка..."да не напускат очертанията на трасето...", ми толкова обширно и неконкретно.....че все едно правилника е приказка за деца
Изображение
Аватар
trouble
 
Мнения: 4380
Регистриран на: Съб Сеп 02, 2006 20:32
Местоположение: Сливен
Име: Красимир Славчев

Re: Писта “БУРГАС” 24-25 октомври 2009, Нац. ш-т VІІІ кр

Мнениеот Л. Мечков » Пет Окт 30, 2009 19:58

dqdkaa написа:Този текст от НСК ще внесе малко яснота относно тези авариини мигачи макар че никаде в правилника не същетвуват и кои как ги е въвел незнам ,относно напускането на състезателното трасе,и начина на изпреварване
Чл.7. ЗАДЪЛЖЕНИЯ НА ВОДАЧИТЕ
Основно задължение на водачите е да не напускат очертанията на трасето.
Те са длъжни при нужда да вземат необходимите и възможни мерки, за да не допускат произшествие.
Ако даден водач бъде застигнат, е длъжен да даде път на движещия се по-бързо от него автомобил. Изпреварването може да стане от ляво и дясно.
Спирането по трасето и получаването на чужда помощ
е забранено. Ако по време на тренировката и състезанието автомобилът получи повреда, пора-
ди която не може да продължи по-нататъшното си участие, водачът сигнализира това като изважда лявата си ръка и я вдига нагоре. Автомобилът се
изтегля извън трасето в подходящ момент и стои там до завършване на серията.Водачът напуска автомобила
като излиза от дясната врата и сваля каската си. Забранява се в автомобила да се носи гориво вън от резервоара.
Забранено е в купето на автомобила да има каквито и да е твърди предмети с изключение на пожарогасителя,
който да е здраво закрепен и изправен.
Движението по трасето на водача /по време на тренировките
и състезанието/ без каска и състезателен екип е забранено
Ми на мен-лично, не ми внесе никаква яснота, а само празнота. По принцип не виждам нищо в този текст, написано в случай, че имаме жълт флаг.
Аватар
Л. Мечков
 
Мнения: 614
Регистриран на: Пет Май 02, 2008 19:42
Местоположение: Cosworthland
Име: Любомир Мечков

Re: Писта “БУРГАС” 24-25 октомври 2009, Нац. ш-т VІІІ кр

Мнениеот dqdkaa » Пет Окт 30, 2009 20:17

Л. Мечков написа:
dqdkaa написа:Този текст от НСК ще внесе малко яснота относно тези авариини мигачи макар че никаде в правилника не същетвуват и кои как ги е въвел незнам ,относно напускането на състезателното трасе,и начина на изпреварване
Чл.7. ЗАДЪЛЖЕНИЯ НА ВОДАЧИТЕ
Основно задължение на водачите е да не напускат очертанията на трасето.
Те са длъжни при нужда да вземат необходимите и възможни мерки, за да не допускат произшествие.
Ако даден водач бъде застигнат, е длъжен да даде път на движещия се по-бързо от него автомобил. Изпреварването може да стане от ляво и дясно.
Спирането по трасето и получаването на чужда помощ
е забранено. Ако по време на тренировката и състезанието автомобилът получи повреда, пора-
ди която не може да продължи по-нататъшното си участие, водачът сигнализира това като изважда лявата си ръка и я вдига нагоре. Автомобилът се
изтегля извън трасето в подходящ момент и стои там до завършване на серията.Водачът напуска автомобила
като излиза от дясната врата и сваля каската си. Забранява се в автомобила да се носи гориво вън от резервоара.
Забранено е в купето на автомобила да има каквито и да е твърди предмети с изключение на пожарогасителя,
който да е здраво закрепен и изправен.
Движението по трасето на водача /по време на тренировките
и състезанието/ без каска и състезателен екип е забранено
Ми на мен-лично, не ми внесе никаква яснота, а само празнота. По принцип не виждам нищо в този текст, написано в случай, че имаме жълт флаг.

Прочети НСК а ти като състезател трябва да го знаеш наизуст . Но понеже те уважам като коректен пилот(надявам се и в живота да си тъкъв) макар и да не се познаваме лично ще ти го цитирам .Друг е проблема дали е вдигнат според ситуацията за което аз лично се съмнявам в това.защото не е тайна как се набират съдии за такова мероприятие
4. Жълт флаг
Знак за опасност в отсечката която следва.
При подаден жълт флаг- изпреварването е забранено.
Последна промяна dqdkaa на Пет Окт 30, 2009 20:53, променена общо 1 път
ОБОРОТИ МУ Е МАЙКАТА
dqdkaa
 
Мнения: 65
Регистриран на: Пет Ное 02, 2007 18:39
Местоположение: ВАРНА

Re: Писта “БУРГАС” 24-25 октомври 2009, Нац. ш-т VІІІ кр

Мнениеот VAZ sport » Пет Окт 30, 2009 20:34

trouble написа:
razorbs написа:
Чл.7. ЗАДЪЛЖЕНИЯ НА ВОДАЧИТЕ
Основно задължение на водачите е да не напускат очертанията на трасето.



Мисля,че с това става ясно как Дунев става шампион........ :!: и благодарение на кои......!


Тази точка..."да не напускат очертанията на трасето...", ми толкова обширно и неконкретно.....че все едно правилника е приказка за деца

ПРАВОТО ДА ТЪЛКУВАТ ПРАВИЛНИКА ПРИНАДЛЕЖИ НА УС НА БФАС
Знания и опит се трупат с количество натрупани щети. Когато унищожиш всичко ставаш експерт.
http://www.facebook.com/pages/Hillclimb ... 4282809751
http://www.facebook.com/#!/SbirsteinRacingTeam
VAZ sport
 
Мнения: 297
Регистриран на: Пет Сеп 14, 2007 23:45
Местоположение: ПЛОВДИВ
Име: Радко Ботов

Re: Писта “БУРГАС” 24-25 октомври 2009, Нац. ш-т VІІІ кр

Мнениеот Л. Мечков » Пет Окт 30, 2009 21:02

dqdkaa написа:Прочети НСК а ти като състезател трябва да го знаеш наизуст . Но понеже те уважам като коректен пилот(надявам се и в живота да си тъкъв) макар и да не се познаваме лично ще ти го цитирам
4. Жълт флаг
Знак за опасност в отсечката която следва.
При подаден жълт флаг- изпреварването е забранено
Благодаря за признанието :) Проблемът е, че първо това е стар правилник, който си цитирал, а още по-голям проблем е, че на жълт флаг в никакъв случай не трябва да се надминава, но пък тълкуването на "аварийни" е малко форсмажорно обстоятелство и, за сега, не е забранено съвсем, но и не е съвсем разрешено, което пък ни обърква нас- като участници. Просто е казус и споед мен никой не е виновен, просто трябва да залегне в правилника за напред при такива сложни обстоятелства какво да правим. Пиша какво ми обясниха съдиите, рейс директорът и общо взето всички отговорни лица. Нямам против и да го няма, така, или иначе, когато затварям някой още на четвъртата обиколка, означава, че го минавам като спрял, дали е на аварийни, или си участва- все тая. Така, или иначе поясних, че заради жълт флаг през цялото състезание бях изключително напрегнат. Все пак в нашия клас хората карат кой колкото може и колкото средства има, нормално е времевите разликите да са потресаващи, от там вече нещата стават сложни...

Иначе си прав- правилника го знам почти перфектно, така съм научен
Аватар
Л. Мечков
 
Мнения: 614
Регистриран на: Пет Май 02, 2008 19:42
Местоположение: Cosworthland
Име: Любомир Мечков

Re: Писта “БУРГАС” 24-25 октомври 2009, Нац. ш-т VІІІ кр

Мнениеот Л. Мечков » Пет Окт 30, 2009 21:11

Ето Ви модерния правилник :arrow:




Чл.7. ЗАДЪЛЖЕНИЯ НА ВОДАЧИТЕ
Основно задължение на водачите е да не напускат очертанията на трасето. При установяване на предприети умишлени действия по пресичане и съкращаване на трасето по доклад на спортен комисар /сигналист/ рейс директора налага наказания, както следва:

при първо нарушение – 5 н.с.

при второ нарушение – 10 н.с

при трето нарушение – отстраняване от тренировката или състезанието
Ако даден водач пресече завой и изпревари друг водач, не се счита за нарушение , ако до втория завой нарушителя пропусне пред себе си изпреварения водач.
Водачите са длъжни при нужда да вземат необходимите и възможни мерки, за да не допуснат произшествие и да не предприемат неправилни действия спрямо другите водачи по време на тренировките и състезанието.
Да не се сменя линията на движение /треакторията/ повече от един път при движение по прав участък, наказание - 10сек.
5
При умишлени удари задължително се прави разследване от Рейс директора и спортните комисари като се използват всички рапорти на сигналистите , записи от камери и онборд камерите.
При установено нарушение виновният пилот се наказва със стартиране 5 позиции назад в старовата решетка на следващото в календара състезание, в което взима участие .
При удар между двама водача, удрящия се наказва след провеждане на разследване от рейс директора и спортните комисари с наказание по тяхно решение.
Ако даден водач бъде затворен с обиколка, е длъжен да даде незабавно път на движещия се по-бързо от него автомобил.
Изпреварването може да става от ляво и дясно, но не при показан жълт флаг.
Спирането по трасето за получаването на чужда помощ е забранено. Ако по време на тренировката и състезанието автомобилът получи повреда, поради която не може да продължи по-нататъшното си участие, водачът сигнализира това като изважда лявата си ръка и я вдига нагоре. Автомобилът се изтегля извън трасето в подходящ момент и стои там до завършване на серията. Водачът напуска автомобила като излиза от дясната врата и сваля каската си. Забранява се в автомобила да се носи гориво вън от резервоара.
Забранено е в купето на автомобила да има каквито и да е твърди предмети с изключение на пожарогасителя, който да е здраво закрепен и изправен.
Движението по трасето на водача /по време на тренировките и състезанието/ без каска и състезателен екип, както и движение по трасето в обратна от указаната посока, е забранено и се наказва с изключване от тренировките или състезанието.
Аватар
Л. Мечков
 
Мнения: 614
Регистриран на: Пет Май 02, 2008 19:42
Местоположение: Cosworthland
Име: Любомир Мечков

Re: Писта “БУРГАС” 24-25 октомври 2009, Нац. ш-т VІІІ кр

Мнениеот Л. Мечков » Пет Окт 30, 2009 21:16

Имам целия правилник в ПДФ, ако на някой му трябва да свирка, добре е да прочетете първите няколко реда, надявам се на повечето да им се изясни, че старият правилник е доста по-различен. По-удобен, така да се каже :lol:
Аватар
Л. Мечков
 
Мнения: 614
Регистриран на: Пет Май 02, 2008 19:42
Местоположение: Cosworthland
Име: Любомир Мечков

Re: Писта “БУРГАС” 24-25 октомври 2009, Нац. ш-т VІІІ кр

Мнениеот dqdkaa » Пет Окт 30, 2009 21:58

Л. Мечков написа:Ето Ви модерния правилник :arrow:




Чл.7. ЗАДЪЛЖЕНИЯ НА ВОДАЧИТЕ
Основно задължение на водачите е да не напускат очертанията на трасето. При установяване на предприети умишлени действия по пресичане и съкращаване на трасето по доклад на спортен комисар /сигналист/ рейс директора налага наказания, както следва:

при първо нарушение – 5 н.с.

при второ нарушение – 10 н.с

при трето нарушение – отстраняване от тренировката или състезанието
Ако даден водач пресече завой и изпревари друг водач, не се счита за нарушение , ако до втория завой нарушителя пропусне пред себе си изпреварения водач.
Водачите са длъжни при нужда да вземат необходимите и възможни мерки, за да не допуснат произшествие и да не предприемат неправилни действия спрямо другите водачи по време на тренировките и състезанието.
Да не се сменя линията на движение /треакторията/ повече от един път при движение по прав участък, наказание - 10сек.
5
При умишлени удари задължително се прави разследване от Рейс директора и спортните комисари като се използват всички рапорти на сигналистите , записи от камери и онборд камерите.
При установено нарушение виновният пилот се наказва със стартиране 5 позиции назад в старовата решетка на следващото в календара състезание, в което взима участие .
При удар между двама водача, удрящия се наказва след провеждане на разследване от рейс директора и спортните комисари с наказание по тяхно решение.
Ако даден водач бъде затворен с обиколка, е длъжен да даде незабавно път на движещия се по-бързо от него автомобил.
Изпреварването може да става от ляво и дясно, но не при показан жълт флаг.
Спирането по трасето за получаването на чужда помощ е забранено. Ако по време на тренировката и състезанието автомобилът получи повреда, поради която не може да продължи по-нататъшното си участие, водачът сигнализира това като изважда лявата си ръка и я вдига нагоре. Автомобилът се изтегля извън трасето в подходящ момент и стои там до завършване на серията. Водачът напуска автомобила като излиза от дясната врата и сваля каската си. Забранява се в автомобила да се носи гориво вън от резервоара.
Забранено е в купето на автомобила да има каквито и да е твърди предмети с изключение на пожарогасителя, който да е здраво закрепен и изправен.
Движението по трасето на водача /по време на тренировките и състезанието/ без каска и състезателен екип, както и движение по трасето в обратна от указаната посока, е забранено и се наказва с изключване от тренировките или състезанието.

Ако даден водач бъде затворен с обиколка, е длъжен да даде незабавно път на движещия се по-бързо от него автомобил.
Изпреварването може да става от ляво и дясно, но не при показан жълт флаг.Tова дава обяснение за жълтия флаг за който те тормозеше през цялто време. Съгласих се с новата актуализация на правилника, и дай боже да няма слаби както по отношение на техниката така и по отношение на финансовите възможности за да станат състезанията по коректни и интригуващи.А по отношение на аварийните мигачи няма лошо това е достатъчно да сигнализира даден автомобил че има проблем и само трябва да се легализира
ОБОРОТИ МУ Е МАЙКАТА
dqdkaa
 
Мнения: 65
Регистриран на: Пет Ное 02, 2007 18:39
Местоположение: ВАРНА

Re: Писта “БУРГАС” 24-25 октомври 2009, Нац. ш-т VІІІ кр

Мнениеот Мартин Сурилов » Съб Окт 31, 2009 09:33

А задължително ли е автомобил, участващ на писта, да има работещи аварийни светлини?
Мартин Сурилов
 
Мнения: 383
Регистриран на: Пет Авг 19, 2005 10:54
Име: Мартин Сурилов

Re: Писта “БУРГАС” 24-25 октомври 2009, Нац. ш-т VІІІ кр

Мнениеот Л. Мечков » Съб Окт 31, 2009 15:05

Мартин Сурилов написа:А задължително ли е автомобил, участващ на писта, да има работещи аварийни светлини?
Виж това не знам, но пък на всеки преглед ми проверяват фарове, мигачи, стопове и аварийни, да кажем, че това е отговорът, който търсиш
Аватар
Л. Мечков
 
Мнения: 614
Регистриран на: Пет Май 02, 2008 19:42
Местоположение: Cosworthland
Име: Любомир Мечков

Re: Писта “БУРГАС” 24-25 октомври 2009, Нац. ш-т VІІІ кр

Мнениеот murdok99 » Нед Ное 01, 2009 18:47

Img_3969.jpg
Img_3969.jpg (177.91 KiB) Прегледано 8778 пъти

ЗА пореден път ти казвам razorbs , ако толкова си смел и голям пилот защо не отидеш да му го кажеш лично на Ивайло Петков. А ако си му колега, което не ми се вярва не ти прави чест. Едно не мога да разбера, защо си се заял с него ти ЕДИНСТВЕН и никой друг. Повярвай ми аз състезание не изпускам,но за мен са само трима мои фаворити Ивайло Петков, Стоян Апостолов и Илия Царски. Те просто и тримата карат като по учебник. Нямам против другите пилоти, те също си карат момчетата, но защо аз във този форум не видях да пишат нещо хубаво за тях и за първи път, а само се чудят как да ги оплюят, а всъщност им се кефят. Малко достойнство имайте и малко доблест. Нищо против Динко, но защо пък един не пита защо Ивайло също беше дисквалифициран и как при повреда на колата подават контестация. И защо винаги когато Радко Петров организира състезания било то в Дебелт или в Бургас Ивайло винаги е с някакво незнайно от къде наказание, което и те самите организатори не могат да кажат ЗАЩО?. ( Това е по повод написаното от теб, че някой се обадил на Радко да му дава пари, за да няма състезание в Бургас). Поредната простотия. Той най-много иска да има състезание , защото е от Бургас и има доста фенове. Да не забравяме Ивайло от коя школа е за автомобилни състезатели............ от "Елена Тим- Стоян Апостолов". Ще се сетиш! Защо е мишок Ивайло, точно той не е мишок, ама много си се объркал пичл И защо карал фалшив, защото тръгна последен 21 кола в Калояново и стана трети? Ами само там ли? Затова ли е фалшив?. Каране му е майката пич, каране и дупе. |Това не значи , че е фалшив. Ами какво да кажем тогава за първите двама от Х-1, които винаги са на първо и второ място с малки изключения. Тях защо не ги питаш и пишеш дали и те не са фалшиви. Изкара кубатура, дано някой не ти е повярвал, че голям срам ще береш. Ние сме големи фенове на тримата разбрахме от къде идват нещата ( от един отбор), който засега няма да го споменавам само като го видим на следващото състезание ние ще подадем контестация "за назидание", както те. Няма значение не ми се занимава с глупостите на някои завистливи хора. И те съветвам не се занимавай и не пиши за тези хора, защото ние сме много и навсякъде ще те намерим............ А какво ще кажеш за Илия Царски, на който също му слагат някакви наказания и тръгва последен, а става първи. Сигурно и той е фалшив. Просто Илия кара човека и ти не можеш на малкия му пръст да се мериш , а и за какво ти е . Разбери едно който "завижда, той хубаво не вижда". До като не престанеш да злобееш, завиждаш никога, ама никога няма да ти върви във нищо. Това е не ми се занимава повече с теб, под достойнството си ми. И някога когато посетиш пистите, само погледни как карат тримата ( пак казвам нямам нищо предвид другите пилоти, понеже се заяжда с Ивайло , а той е в най-малкия клас, затова му пиша така, всеки пилот си е добър, но тука има конкретен повод за това така пиша)., Mоля ако някой от пилотите се е засегнал да ме извини- нищо лично!.Виж снимката и злобей!!!!
murdok99
 
Мнения: 1
Регистриран на: Пет Окт 30, 2009 23:01

Re: Писта “БУРГАС” 24-25 октомври 2009, Нац. ш-т VІІІ кр

Мнениеот bobi78 » Нед Ное 01, 2009 18:55

Е НЕ МОГА ДА РАЗБЕРА ???????? :?: :?: :?: КО ДА И ГЛЕДАМЕ НА ТАЯ СНИМКА....ВСИчКО МУ Е ЗЛЕ.. :!: :!: :!:
bobi78
 

ПредишнаСледваща

Назад към Български Шампионат на Затворен Маршрут

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 26 госта