|
||
IvanMarinov_4x4 написа:Ivaulo написа:.... искам да вмъкна още че Владимир Илиев вкара в трибунала на БФАС лицето с име Иван Маринов който му е дясна ръка-а дори няма най-малка представа какво се случва в нашия шампионат. .....
Колега не си ти човека, който можеш да се изказваш за моите знания и възможности. А представа какво се случва имам защото съм присъствал на повечето Ви състезания тази година само с две изключения, ако ли не имам необходимите начини да го науча.
Да много неща съм научил и уча от Владо Илиев, както и повечето пилоти в България. Но като ти гледам държанието явно и ти има доста да учиш.
Не съм взимал страна за инцидента, но като гледам снимките които цитираш, Румен си те е изпреварил още преди завоя. Това че си го пуснал да ти влезе от вътрешната страна и да се изравни с теб си е изцяло твоя грешка.
Joro.s написа:IvanMarinov_4x4 написа:Ivaulo написа:.... искам да вмъкна още че Владимир Илиев вкара в трибунала на БФАС лицето с име Иван Маринов който му е дясна ръка-а дори няма най-малка представа какво се случва в нашия шампионат. .....
Колега не си ти човека, който можеш да се изказваш за моите знания и възможности. А представа какво се случва имам защото съм присъствал на повечето Ви състезания тази година само с две изключения, ако ли не имам необходимите начини да го науча.
Да много неща съм научил и уча от Владо Илиев, както и повечето пилоти в България. Но като ти гледам държанието явно и ти има доста да учиш.
Не съм взимал страна за инцидента, но като гледам снимките които цитираш, Румен си те е изпреварил още преди завоя. Това че си го пуснал да ти влезе от вътрешната страна и да се изравни с теб си е изцяло твоя грешка.
Просто не знам вече какво да кажа. Регистрирах се, за да мога да изразя възмущението си от следното:
Господин Маринов, бих искал да ви задам няколко въпроса, а именно:
1. Каква беше конкретната Ви длъжност на Затворен Маршрут Бургас?
Лично аз, като един зрител, разглеждайки програмата на състезанието, не видях името Ви никъде...Ако фигурирате някъде, моля да бъда извинен.
2. Как свършихте работата си? Май без да искате объркахте подаването на едната серия за старт... Опааааа..
3. Господин Маринов, Вие сте член на Национален Спортен Трибунал. По - горе казвате, че не сте взели страна за инцидента. Ами, аз мисля, че с публикациите си тук и откритите нападки срещу едната от страните в инцидента, го направихте доста категорично!!! Нещо повече, Вие сам потвърждавате, че инцеидент има.
4. Кой Ви дава право да изказвате мнение и да заемате нечия страна, при положение, че сте член на Национален Спортен Трибунал? Та Вие открито плюете по една от страните... Вие трябва да говорите и да давате мнението си само там, където това се изисква от Вас служебно, а именно пред Трибунала.
Колкото до инцидента, аз, като един страничен, но доста запознат наблюдател ще кажа, че инцидент имаше. Едната кола е с крива врата и праг, другата с ожулена броня. След този инцидент имаше и още един... Кой е виновен и кой не - не съм човекът, който ще реши. Аз обаче искам да отида на състезание и да гледам автомобилно такова, а не грозни сцени като тези, които видях преди няколко дни. Трябва при всеки умишлен инцидент да се взимат лицензи. Това ще ни научи, повярвайте ми. Мерките трябва да са безкомпромисни, а аршинът един за всички! Нещата станаха нетърпими и наказания трябва да има! Ако Царски е виновен - наказание. Ако Дунев е виновен - наказание. Всички трябва да са на нокти. Тогава и ние ще се наслаждаваме на състезанията.
ded maroz написа:Bradurs да си завьршим момента с идеята за сьдииски екипи за целият шампионат.Правилно си разбрал,че става вьпрос за тези от писта Дракон,Но бившият екип който след фалстарта на Негово Величество Царя беше директно отсвирен от пистата.Момчетата бяха отлично подготвени и със съответните документи за положени изпити пред Републиканската сьдииска комисия кьм БФАС.
Няколко години те съдиистваха на всички мероприятия на пистата=републиканското,дрифт,драг,италианско освен това на рали Хеброс,високопланинско Марково,а някои и на рали Бьлгария.Така че бяха натрупали доста опит,ь не сьм чул някой от пилотите тогава да се е оплакал от тях.
Та именно за тях по инициатива на Славейков те щяха да започнат през 2008 да осьществят идеята на крьговете вСофия и Бургас,но се показаха много стриктни и отразиха нарушението на неподходящия човек;получиха си съответната порция заплахи/виж погорезавьршека към Иван Маринов/от НВЦ...Бяха обявени за""хал хабер си нямат от съдийство""и готово една компетентна тв журналистка заяви:не може някакви с жьлти жилетки да решават нласирането!!
И присьдата беше издадена==няма да има такава бригада която да съдийства на всички крьгове на шампионата!
И излиза вьпроса:Дали на някой не му е по удобно да се оправдава с не компетентните местни съдии и да си прави каквото си иска а после ще се оправим ГОРЕ при нашите хора?????
Значи хванете се разберете един път завинаги, защото, когато един автомобил е на аварийни, значи е извън състезанието, демек вече НЕ Е в състезателно темпо, по друг начин казано е аварирал, или просто се е счупил, или там както си искате го тълкувайте. Сега пък щом е на аварийни неможело да се изпреварва, ДА, ама НЕ, хванете си прочетете правилника, или обсъдете този казус! Защото точно този казус обсъдихме на Бургас и изрично бе пояснено, че при тези обстоятелства МОЖЕ да се надминава. И въпреки това карам вече с онборд на абсолютно всяко състезание, внимавам като един луд постоянно, за да не се обяснявам после при такива спорни ситуации. На Бургас един колега беше влезнал в тревата(там, откъдето мина Дунев ) Въобще не пречеше на никой, обаче цялото състезание постът беше с жълт флаг. Този флаг ми разгони фамилията!!! Защото през цялото състезание точно на тази права застигах по-бавни автомобили и така конкурентът ми зад мен винаги скъсяваше комфортната дистанция, която си осигурявах. Карам две обиколки, правя дистанцция от 5-6сек. , идва жълтата зона(пак подчертава, че нямаше никаква предпоставка да е ЖЪЛТА!!! Авариралият автомобил беше в шмирките отстрани!).... Та идва тая зона и започваме да се нижеме като сополи и дистанцията ми с по-изоставащите отиваше на вятъра............. И никой не се пазари за тия флагове! Но за нас-шматките правилата са по-правила, отколкото за батките! Цяла нощ колеги от Русе сменяха заден мост, свален от колата на жената на пилота. Момичето я докарало през ноща от Русе............. И сутринта- Хоп- дисквалифициран, разберете, че това не е правилно! В хобикар са само хора с идеални цели и за спорта! Там трябва да се "тълкува" правилника в полза на пилотите, когато нещо е тенденциозно. Никой не реве за компромиси! Който е вникнал в поста ми ще ме разбере идеално........ Ние най-малко водим война с БФАС и съдиите, имаме най-малко претенции, обаче най-често го отнасяме !BradurS написа:По-точно тези съдии сами си тръгнаха след инцидента с Царя. Никой не ги е отсвирвал.
И колеги, искам да ви кажа, че щом е имало изпреварване в ЖЪЛТА ЗОНА, това е нарушение и се наказва с дисквалификация. Няма никакво значение дали изпреварения е бил на аварийки, повреден, извън траекторията и така нататък. Иначе се губи смисъла на жълтия флаг. Така е навсякъде по света. Стига с тези пазарлъци за жълтите флагове.
panchugov_fen написа:Гетов написа:,,,
Начетох се от една в друга крайност!! няма значение не искам да давам мнение!
Дайте онборд на Боби да гледаме
Благодаря!
Назад към Български Шампионат на Затворен Маршрут
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 28 госта