Пламен, ще ти отговара широка и дълго, макар че на некои неща не мога да отговарам същото не съм член на управителен завет в АДАС, все пак ще се опитвам да ти отговарам за некои неща принципно.
plm написа:А дискутира ли се защо се отказва организирането им, или защо отпадат състезанията? Анализирахте ли ситуацията?
Аз съм само в комиса за писти, така че за другите шампионати ми е малко трудно да отговарам. За писти мога да ти каша че АДАС с всички органисатори където има проблем има диалог, тарзат се решние, мисла че некои споменах вече в оделните теми за шамионата, но ето пак.
- Дракон 2, предстои среща с Ицо Стоилов за изглашдане на посиции и намерене не решение,
- Стара Загора, обмисле се ресервен вариант за трениворки и застесание в един ден, проблема е агенция по питеща.
- София, намерен е ресервен вариант в студенски град, но се работи и върху старата писта, проблема отново е жътварене на улицата с тешак трафик.
- Бургас, намерен е явно решение за сервисен парк и за моста които предисвика скокове.
За другите застесание мога да ти отговарам само за некои. От Rally Вида тарзаха задействия за завръщане в календара от АДАС които АДАС подкрепи и които е станало както всеки е видял.
Принципно и мойто лично мнение е че макар че с гаранция си мислиме за всеко едно застесние НЕ си е наша работа, нито задължение да да гарантираме да има 20 писти, 18 rally-та и 34 планински (малко на майтап). От началото посиция на АДАС беше че застесаниета за прекалено много, още повече за малка държава като нашта и още повече по време на криста. АДАС е помолил некои органисатори да се отказват, това НЕ е станало и БФАС е всел решение кой застесание да отпадат, да за открити и кой да останат криг от шампионът. Сега вишдаме доста органисатори имат проблеми от всекав вид, но най вече финансови.
Каши ми честно в коя европеска държа си видял че има 9 писти, 9 rally-та и 13 планински? Аз незнам намерил такава в нито една държава. Логично е че отпадат некои застесание, дури бих казал че е желателно. Не е нормално че имаме в всека една дисциплина повече кригове от колкото в германия например!
А когато даден органисатор се обръща към АДАС, винеге има диалог. Обаче с пресен пример, не ми е известно че органисатори на rally хеброс да за контактували с АДАС за намерене на решение НА ВРЕМЕ. В този смисъл бих казал че АДАС може само да дискутира когато има желание от самия органисатор на такова.Няма как да стане да се гришам за абсолютно всичко, това е абсурд. Ние сме асозиация на пилоти и НАЙ вече требва да същитаваме наши интереси, когато те за общи с органисатора например екстра, но некои неща няма как да станат или требва ние да намериме спонсори за органисатори вече или да водиме преговори с общините, кметове, агенция по питеще и подобни?!
plm написа:Защото така...усещам изнудване.
Не, зашитаваме интереси на всеки пилот сaщото проблема е едно и сахто за всеки от наз. За фенове такив проблем може да не сериозен, но за пилот които тарзи спонсори и рекламодатели, които подписа договори, които требва да приготви колата си, да поричва ресервни чазти напред, това е голям финансов проблем.
В такива ситуация когато органисатора (заради и каквато е причина без бедствиета де) се отказа, ние каква вина имаме? Не ли нормално даден органисатор да си прави сметка дали може да превешда дадено застесание на 100% или не?? Ако НЕ може да гарантира, няма лошо, нека да е открито щом не снае, щом не може да гарантира това! Аз го вишдам това за супер нормално че искаме това. Мисла дури че това за самите органисатори ще е по добре същото требва да прават по добри сметки ПРЕДВАРИТЕЛНО а не последните 3 дена преди застесанието.
plm написа:Това ли е функцията на сдружението?
Сaщо предваритлено сам си си отговорил? Не е това функция, нито го прави. Обясних преди малко че същитава интереси на пилоти същото е пилотска сдрушение.
plm написа:Според мен трябва добре да осмислите ситуацията и да направите градивно предложение.
Това е мнго градивно и правилно предлошение/решение. Не и вишдам как това предлошение ще пречи на органисатори които разбират от това които прават? Повтарам, също требва една застесание които НЕ може да осигури финансирането си в календара като криг? Също дадено застесание които не може да осигури трасе требва да остава криг от шампионата? Няма логика, по цел свет е така че лошите застесание отпадат и се продължава с добрите и нови, какво толково?
plm написа:Защото така спомагате за упадъка на спорта.
Каква е тя логика? Сначи ако правиме още 24 планиснки сме помагали на спорта? С какво е полесно застесание където 2 дена преди провешдане или не провешдане се реши? С какво е полесно едно застесание които е диктуван от личното настроиение на органисатора?
Аз по скоро бих казал че това е процес на оздравяване и да има некав ред.
plm написа:По-добре ще бъде да предложите на ф да изготвят адекватни документи/правилници за да се избегнат бъдещи сътресения.
Едното не изключва другото. Работи се върху правилници в всички дизциплини, дури и върху повече правилници които нямаме но за нушни.