|
||
Jordie написа:Тяяя сагата с фяул-стартовете няма да спре дотук.
Нито за сините флагове,нито за пожарогасителите.
Лошото е че имаше поне малко подготвени съдий в милата ни Татковина обаче и те за нищо не стават вече...
Поне така разправя бившия им началник
dr.hous написа:като цяло не съм доволен от две неща едното е че имаше паркирани асвалтиращи машини по незнам си колко тона от външната страна на завоя при качването към моста ако някои беше изпуснал завоя не знам какво можеше да стане но съм сигурен че нито една от тези машини нямаше да даде откат и сантиметър при евентоален удар а този завои е изпускан другото е че след загряващата обиколка всички се наредиха за старта на полагащото им се място аз също и чакам да доиде маршал да корегира точното ми положение на линията отворил съм си вратата и си блея поглеждам светофара свети червено не вярвам на очите си докато се опомня зелен светофар и гледам колата пред мен тръгва е и аз тръгнах с малко закъснение едно е сигурно че не съм направил фалстарт но и да бях кои щеше да забележи не видях никои да ме види каде съм се наредил за старта камоли за фаустарт награждаването без коментар
VAZ sport написа:
fort_51 написа:Оба4е Т.Златков беше страхотен стила му на каране е страхотен
Решение на Спортните комисари БШТА "София 08&
09.10.2008
Решение на СК от 9 октомври 2008 год:
На заседанието присъстваха и представители на АСК”Петрол Джи Ти Рейсинг” Георги Танев състезател и Богдан Танев като мениджър на клубът.Те дадоха обяснение, че задната лява врата е закупена от производител на име “Сайбон карбон”.
Съгласно доклад на Председателят на техническа комисия Камен Михайлов и допълнителното му изслушване:
“Беше извършен общ преглед на автомобилите, завършили състезанието.
Съгласно решение на спортните комисари, заключителен преглед беше направен на автомобили със състезателни номера: №1 – първи в А6, автомобил №111 – първи в генералното класиране.Автомобилите отговарят на изискванията по отношение на извършените проверки.
Във връзка с постъпил протест срещу №111 за кормилен прът, спирачен блок-педали и врати, констатирахме следното:
Кормилен прът – отговаря на хомологацията, спирачен блок-педали съгласно приложение “Ж” на FIA – свободен чл.253.5.5 Врати – установихме липса на конструктивен елемент в задна лява врата – не отговаря на изискванията на приложение “Ж” на FIA чл. 255.5.7.3.4.”
Въз основа на констатациите, направени от Техническата комисия по повод протеста на АСК „Автоцар” – Илия Царски и отнасящи се до недопустима по член 253 от приложение J на МСК липса на конструктивен елемент на задна лява врата на автомобил Субару Импреза, пилотиран от Георги Танев, състезателен №111 и постановките на член 7 от Наредбата за организиране и провеждане на автомобилни състезания и шампионати през 2008 год. на Георги Танев се анулира постигнатият резултат на СЗМ „СОФИЯ” Vти кръг от НШТА 2008 – 27/28 септември 2008 год.
Директорът на състезанието да разпореди промените в класирането на Група А и N над 1600 куб. см.
На протестиращият Илия Царски да се върне депозит от 500 лв. за уважения протест.
Приложение :
1.Два броя контестации от Илия Царски.
2.Доклад от Председателя на техническата комисия Камен Михайлов придружен от три броя снимки.
Спортни комисари:
подписал
/Ангел Руменов – Председател/
подписал
/ Иван Георгиев – член/
подписал
/ Юлий Славов – член /
kiko написа:Догодина лично аз ще му метна някой камък на писта София да вземе да усети какви ги върши години наред тоя селяндур.
Назад към Български Шампионат на Затворен Маршрут
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 37 госта