Писта Велико Търново 29-30 Март 2008

Дискусия за Българския Шампионат на Затворен Маршрут

Re: Писта Велико Търново 29-30 Март 2008

Мнениеот yozo » Вто Апр 01, 2008 01:16

Тази вечер сбрах едно малко клипче от Търново:
http://torrents.rally-club.net/details. ... b306c897ac
Лудите сме на изчезване!!!

МОМЧЕТА БЕЗ РАБОТА
Аватар
yozo
 
Мнения: 526
Регистриран на: Нед Юни 26, 2005 20:23
Име: Ивайло Василев

Re: Писта Велико Търново 29-30 Март 2008

Мнениеот todor hristov » Вто Апр 01, 2008 08:06

Алекс,тия 500-600 конски сили,които има автомобилът са ти прекалено много.Първо съкращаваш ресурса на колата и освен това я правиш много експулсивна и трудна за контрол.На обратния до боксовете на няколко пъти задницата те изненада,което предвид мощността е нормално.Нашите писти са с относително къси прави.В завоите губиш.Върни назад малко двигателя,подобри малко хендлинга и ще пожънеш успех,което ти пожелавам!P.S. Някой има ли идея поради защо хондата на АРА караше в Х3?
todor hristov
 
Мнения: 680
Регистриран на: Чет Ное 17, 2005 11:44
Име: todor hristov

Re: Писта Велико Търново 29-30 Март 2008

Мнениеот GTI-8V » Вто Апр 01, 2008 09:50

todor hristov написа:Алекс,тия 500-600 конски сили,които има автомобилът са ти прекалено много.Първо съкращаваш ресурса на колата и освен това я правиш много експулсивна и трудна за контрол.На обратния до боксовете на няколко пъти задницата те изненада,което предвид мощността е нормално.Нашите писти са с относително къси прави.В завоите губиш.Върни назад малко двигателя,подобри малко хендлинга и ще пожънеш успех,което ти пожелавам!P.S. Някой има ли идея поради защо хондата на АРА караше в Х3?


Увашавам твойта мнение и критика, но не може да се загласа с теб.
Първо колата е малко под 500 коне и не мисла да я намала, дури обратно, за сем малко ще слошиме още power, около 20 - 50 коне същото усещам че това ще е идеално за колата в крайния и вид които с този в момента няма да има много общо.
Второ, колата не ме изненаде нито един път, за сем ясно е че при подаване на много газ е че задница малко тръгна, но проблема е в мен че не досирах правилно газ-та.
За Хандлинга, може да е по добре, няма зпор, но аз имам друга стратегия и намаляване на мощност не е опция за мен, по скоро увеличаване на цеплението до максимума, пак казвам, колата в крайния вид след неколко месеца няма да има много общо с това каквото си видял в Търново, дай боше де...
Верно че български писти имат по киси прави отколкото в на други писти в други държави, но все пак, нормално и най подходящо е изпреварване да става на правата и тук мощноста е изключителен вашен фактор.
Времето ще покаше кой стратегия е по правилна и времената ще бадет показател за това в бъдещето... :-)
Аватар
GTI-8V
 
Мнения: 959
Регистриран на: Нед Окт 21, 2007 23:57
Местоположение: Smolian
Име: Alexander Boch

Re: Писта Велико Търново 29-30 Март 2008

Мнениеот BradurS » Вто Апр 01, 2008 10:27

Алекс ние си стиснахме рацете на техническия преглед (сигурно не ме помниш) и искам да те поздравя за карането.
Отностно съдийството. За този завой който визираш (свръзката към детелината след втория обратен) точно там аз бях съдия на влизането в завоя зад един стълб се бях скрил. До болка ми са познати тези камани(фракция) които метохме след всеки състезателен манш, но от мойта позиция просто нямах видимост на изхода на завоя за да видя фракцията. Пречеха ми тръните, които бяха вътре в завоя. Така на изхода на завоя, вече на моста виждах само таваните на бегачките.
Пожелавам ти успех за писта Русе! :wink:
Honda - The Power Of Dreams
Аватар
BradurS
 
Мнения: 2958
Регистриран на: Вто Авг 09, 2005 15:23
Местоположение: Севлиево, В. Търново
Име: Ивайло Христов

Re: Писта Велико Търново 29-30 Март 2008

Мнениеот GTI-8V » Вто Апр 01, 2008 11:11

bai_bradur_ivo написа:Алекс ние си стиснахме рацете на техническия преглед (сигурно не ме помниш) и искам да те поздравя за карането.
Отностно съдийството. За този завой който визираш (свръзката към детелината след втория обратен) точно там аз бях съдия на влизането в завоя зад един стълб се бях скрил. До болка ми са познати тези камани(фракция) които метохме след всеки състезателен манш, но от мойта позиция просто нямах видимост на изхода на завоя за да видя фракцията. Пречеха ми тръните, които бяха вътре в завоя. Така на изхода на завоя, вече на моста виждах само таваните на бегачките.
Пожелавам ти успех за писта Русе! :wink:


Охх, ако снаеш в какив стрес бех на прегледа и колко бех претеснен, не помна направо нищо, ще ме извиниш нали? :-))

Това които писах в другия пост беше повече в смисъл \\\"по принцип\\\" същото си мисла че по всички састесаниета ще има такив проблем.
Евентуално решение е да има неколко чувека ресерва които ще бадет положение там където е нушно в даден момент и да дават сигнали на пилоти и да изпосват флаговете които имат. Други решение е естествено да се постават нещо в ватрашноста на савой които НЕ позволава на пилота да минава извин трасето и да изцапа пистата.
Просто идея как нещата може да стават по сигурни за всички....

Мерси много за хубови пожеланиета :-))))
Аватар
GTI-8V
 
Мнения: 959
Регистриран на: Нед Окт 21, 2007 23:57
Местоположение: Smolian
Име: Alexander Boch

Re: Писта Велико Търново 29-30 Март 2008

Мнениеот RaPiD » Вто Апр 01, 2008 14:02

Те тоя завой на качването на детелината го взимаха като на рали, яко сечене на завоя, направо през тревата. Затова изкараха толкова фракция. Кандиларов за малко да забърше мантинелата, и не само той. Даже една Лада е успяла за се удари. Просто N4-ките като минат и копаят като трактори.
Аватар
RaPiD
 
Мнения: 2803
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 00:40
Местоположение: София
Име: Асен Иванов

Re: Писта Велико Търново 29-30 Март 2008

Мнениеот P.Solberg » Вто Апр 01, 2008 22:45

Видео - както винаги на сайта на Shakedown Bulgaria - http://www.shakedown-bg.com
Благодарим на Асен, за което.
Аватар
P.Solberg
 
Мнения: 4881
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 13:47
Местоположение: Варна
Име: Владимир Гатев

Re: Писта Велико Търново 29-30 Март 2008

Мнениеот OVI-BG » Сря Апр 02, 2008 09:40

Да не подминавамe с лека ръка момичетата на GT Racing :D :D :shock:
Прикачени файлове
,,Вт.Търново''2008.jpg
,,Вт.Търново''2008.jpg (49.74 KiB) Прегледано 10399 пъти
,,Вт.Търново''2008 (1).jpg
,,Вт.Търново''2008 (1).jpg (49.09 KiB) Прегледано 10395 пъти
Аватар
OVI-BG
 
Мнения: 85
Регистриран на: Съб Мар 04, 2006 16:23
Местоположение: Казанлък
Име: Ивелин Касев

Re: Писта Велико Търново 29-30 Март 2008

Мнениеот svetluo » Сря Апр 02, 2008 11:02

Е , че можем ли да ги пропуснем :D , но нека не забравяме и на Дунев момичетата :D .
Eдин добре изпързалян завой носи повече духовно удовлетворение от едно Е*ане!
Аватар
svetluo
 
Мнения: 483
Регистриран на: Пон Сеп 03, 2007 16:36
Местоположение: Шумен
Име: Светослав Георгиев

Re: Писта Велико Търново 29-30 Март 2008

Мнениеот RS_TURBO » Сря Апр 02, 2008 11:28

ей този Танев кви бамбини изкарва постоянно, да се чудиш каде да гелаш, колата ли мацките ли..... но Дунев и тои не остава длъжен, жена му особенно, тя направо кърти, ако се не лъжа тя стана Мисис нещо си, но незнам точна каква....
No Boost, No Bottle, Just Pure THROTTLE!!!!!
Аватар
RS_TURBO
 
Мнения: 294
Регистриран на: Сря Юни 08, 2005 17:44
Местоположение: Провадия
Име: Тихомир Тенев

Re: Писта Велико Търново 29-30 Март 2008

Мнениеот Rally Fan » Сря Апр 02, 2008 11:39

OVI-BG написа:Да не подминавамe с лека ръка момичетата на GT Racing :D :D :shock:

Да, определено момичетата им са хубави, но.. може и още :P :lol:
Прикачени файлове
DSC06988.JPG
DSC06988.JPG (84.93 KiB) Прегледано 10290 пъти
Изображение

If you doubt - Flat Out !!!
Colin McRae
Аватар
Rally Fan
 
Мнения: 1297
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 00:26
Местоположение: Дясната Седалка
Име: Chavdar Sabev

Re: Писта Велико Търново 29-30 Март 2008

Мнениеот chefo » Сря Апр 02, 2008 13:59

yozo написа:Тази вечер сбрах едно малко клипче от Търново:
http://torrents.rally-club.net/details. ... b306c897ac


:D Песента е яка-Кели фемили :lol:
``Rock n` roll stole my soul`` и особено израза в песента ``Wheels are freedom`` :wink:
Long live rock n` roll
Аватар
chefo
 
Мнения: 971
Регистриран на: Сря Апр 20, 2005 23:08
Местоположение: Под тепетата
Име: Стефан Лазаров

Re: Писта Велико Търново 29-30 Март 2008

Мнениеот damon » Сря Апр 02, 2008 19:40

Слагам тук нещо, което написах онзи ден като организатор за една медия. Тук тръгнах да пиша един списък с благодарности на всички които помогнаха на състезанието, но се отказах, понеже ще пропусна някои. Те си знаят! :wink:
От хората, които познавате форума в организацията помагаха: Христо (F.Tabaton), Тошко (txl), Чавдар (Rally Fan), Станимир (sstan), Деница, Петя (Rally Girl), Оги (OgyWRC) и ЕmiWRC, Иво (bai_bradur_ivo) :wink: ...

Ако имате някакви предложения и критики - давайте! :D


Започвам първо с административния и технически преглед. Направихме го пред Общината във Велико Търново с цел да съберем повече зрители за състезанието. Автомобилите минаваха през палатката за техническа проверка точно пред общината и после се нареждаха пред театъра. Около 12:30 всички състезателни коли бяха изведени с пилотен автомобил към състезателното трасе на западния пътен възел, като минаха през половината град в колона.

От предварително заявените около 65 автомобила на технически и административен преглед минаха 56. Около 22 автомобила имаха забележки от техническата комисия касаеща проблеми с нехомологирани облекла, каски, пожарогасители и предпазни решетки. Седем от пилотите не бяха допуснати до старт до отстраняване на проблеми по предпазните решетки в частност липса на заварки в горната част на решетките под тавана. Някой от тези пилоти си оправиха автомобилите и във вторите квалификационни сесии ги допуснаха.

Квалификациите започнаха почти по програма в 14:25 с около 25 мин забавяне. Времето беше слънчево и топло – около 14 -15 градуса. Комисарите ги разделиха на 3 групи – Х до 1600, Х над 1600, и А и Н общо тъй като Х-овете бяха повече от А и Н. В квалификациите всичко протече нормално, не е имало сериозни инциденти. В големите Х-ове очаквано най-добро време даде Алекс Бох, но в средата на втората сесия се повреди задния диференциал на Митсубишито и не можа да стартира в състезанието. Автомобила му все още не е донаправен и беше с обикновена трансмисия. Тук се забеляза и един пропуск. Бокса беше точно от обратния на старт финалната – също като на Стара Загора, но се излиза от другата страна т.е. от лентата за движение нагоре. Някои пилоти се усетиха, влизаха в бокса и после спираха и се засилваха по-назад от изхода на бокса, като това им даваше предимство, тъй като излизаха на обратния с по-голяма скорост отколкото, ако минаваха по пистата. Комисарите го забелязаха и съдията на изхода на бокса ги пускаше на старт на самия край на бокса след това.

Още преди тренировките сутринта се забеляза един проблем, който предвиждахме като възможен. Паркинга на Техномаркет, на който беше бокса се оказа малък, въпреки че бокса беше преместен от там за да има още място. Съдиите организиращи позициите в бокса бяха малко и трудно се справяха с всички нахлуващи тимове сутринта. Танев и Дунев бяха заели повече място с техните сервизи и камиони и парка направо се пръсна по шевовете, въпреки, че това не попречи на квалификациите и състезанието. Цялата ситуация е интересна тъй като мястото е отлично за сервиз – много е близо до публиката, близо е до старт финалната, мястото е равно и оградено. Имаше страшно много публика там. Въпреки това следващата година сервиза може би ще е на друго място. В случая се възползвахме от това, че магазина беше преместен миналата седмица и в момента не работи.

Тук ще вметна малко подробности за медийното отразяване и резултатите. Организирахме пресцентър в много подходящо помещение – новопостроен ресторант, на около 50 метра от старта. От терасата се виждаше старта, двете прави и обратния завой. В пресцентъра имаше безжичен интернет (безжичен интернет имаше и в боксовете като според доставчика около 30 компютъра са работили от парка събота и неделя), в неделя пуснахме и live резултати прожектирани на стената (вижда се от снимките). Направихме и три пресконференции. Състезанието се отразяваше от над 40 журналисти от 21 медии по акредитационни карти. Времеизмерването осигуряваше live резултати в бокса и старт финалната и разпечатки почти в реално време. Всички серии на състезанието бяха предавани по НКТВ Евроком, а тренировките по местния Евроком Царевец. За съжаление не можахме да отразим пресконференциите както трябва с пресбюлетини, тъй като не ни достигаха хора, пропуска е сериозен и отбелязан за следващото издание.

Състезанието беше открито по програма – в 10:30 от кмета на В.Търново Румен Рашев. Времето беше облачно, но без дъжд и малко по-студено от събота. Точно в 11:00 стартираха Х до 1600. Ако се погледнат резултатите доста от ладите не издържаха. Голяма борба се водеше за първото място между Петър Петров и Веско Недевски, но на средата на състезанието на Веско не му издържаха изглежда спирачките и се отказа. Интересния момент е че в последната обиколка колата на Петров започна да пуши и едва вървеше, но все пак завърши на секунди пред Недевски. Ако имаше още една обиколка Петров щеше или да отпадне, или да завърши втори.

При големите хиксове нищо интересно след отпадането на Бох. Интересното беше единствено изненадващото място на Наско Божилов на второ място. Той се беше записал нарочно в Х3, като в събота твърдеше, че това е просто инцидентно тъй като състезанието е открито и на следващите кръгове ще си кара в Н3. В неделя обаче каза, че е възможно да преправи Хондата на Х и да кара на следващите състезания в хобикар.

В А и Н първите четирима не можаха да се изпреварят на старта. Пистата е тясна в частта на детелината и изпреварвания там трудно стават. Предимството за първия на старта е сериозно. Най-доброто място за изпреварване е спирането на обратния преди стартифиналната права и там шоуто беше голямо, понеже Царски се бореше с Танев почти през половината състезание, даже веднъж успя да го изпревари на спирането, но траекторията на Танев беше по-добра и на изхода на завоя го дръпна отново. Малко след средата Царски се отказа и се закова на второ място. Дунев нямаше никакъв шанс да се бори с Царски и на средата на състезанието също доста изостана. На един от завоите на детелината колите 4х4 бяха карали като на рали и бяха извадили много фракция, която очевидно пречеше на Дунев и останалите назад. Боби Борисов не даде индикации, че може да се бори с Румен. Назад имаше интересна борба в Н3 в началото между Иван Ганчев и Данчо Атанасов, но Иван успя да запази позицията си и дръпна напред в края. Кандиларов със старото Пежо на Петков (306) не можеше да се бори с тях. Петко Петков караше под наем 206-цата на Вилхем Кънчев, но очевидно колата имаше технически проблеми тъй като не можеше да изпревари дори и Генев в Н2.

Награждаването беше на терасата на пресцентъра като се оформи нещо като награждаване на Формула 1 тъй като публиката беше долу. Във всички класове наградния фонд беше по 1000 лв. (500 лв. за първия, 300 за втория и 200 за третия) плюс предметни награди от спонсори. Отборното класиране е следното: Ефко Рейсинг, Елена Тим и Етър Рейсинг.

В неделя се събраха според оценки на полицията около 20 000 зрители. Наистина имаше страшно много хора, но интересното е че публиката беше много дисциплинирана и не прескачаше предпазните ленти. Лично аз останах леко изненадан. Може би това е така, тъй като в района не имало толкова голямо автомобилно състезание никога. Охраната също си свърши повече от отлично работата, като отзивите от зрителите са, че полицаите са си вършели работата добре. Имахме известни опасения, че е възможно да се получат обичайните проблеми с полицията, но за щастие те поеха много сериозно нещата и се получи отлично. Дори в неделя началниците на полицията бяха ентусиазирани от състезанието, което е добре.

В понеделник още сутринта започна работата по почистване на отпадъците около трасето и сервизния парк и събирането на гуми и ленти. До вечерта околността беше почистена, сервизния парк също, временно махнатата мантинела на старт финалната права беше поставена на мястото си. До вторник сутринта околността около трасето на Писта Велико Търново 2008 беше върната в състоянието преди състезанието. Единственото, което напомня в момента, че е имало състезание са следите от гуми по асфалта.
Safe is risky.
Аватар
damon
Администратор
 
Мнения: 2172
Регистриран на: Пон Фев 28, 2005 20:40
Местоположение: България
Име: Николай Китанов

Re: Писта Велико Търново 29-30 Март 2008

Мнениеот Taz » Сря Апр 02, 2008 23:02

OVI-BG написа:Да не подминавамe с лека ръка момичетата на GT Racing :D :D :shock:


тази русата на Танев , май са я извадили от "Мелодия на годината - 1978г." - от фонда на БНТ.......... :D
Последна промяна Taz на Сря Апр 02, 2008 23:36, променена общо 1 път
Аватар
Taz
 
Мнения: 64
Регистриран на: Сря Ное 22, 2006 19:59
Местоположение: София
Име: Петър Битолски

Re: Писта Велико Търново 29-30 Март 2008

Мнениеот Taz » Сря Апр 02, 2008 23:32

е това е запазена марка - Румен Дунев ...... :D
[attachment=1]Ruse2007 023.jpg[/attachment]
Прикачени файлове
d4.jpg
d4.jpg (55.97 KiB) Прегледано 9752 пъти
Ruse2007 023.jpg
Ruse2007 023.jpg (35.42 KiB) Прегледано 9774 пъти
Последна промяна Taz на Чет Апр 03, 2008 00:06, променена общо 1 път
Аватар
Taz
 
Мнения: 64
Регистриран на: Сря Ное 22, 2006 19:59
Местоположение: София
Име: Петър Битолски

ПредишнаСледваща

Назад към Български Шампионат на Затворен Маршрут

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 42 госта

cron