|
||
Villinda написа:Здравей IKK-bs,
от това, което написа, а и от доста голяма част от другите коментари разбирам, че самата организация е протелка последните няколко дни преди самото състезание. Датите са определени и известени доста време преди тези няколко дни. Защо вие сте се организирали едва в последният момент? Това е несериозно отношение към това, което правите. А също така към всички участници и зрители. Как искаш други хора да погледнат сериозно на вас и на вашата работа, след като самите вие гледате несериозно на работата си?
Благодаря ти за поканата, но можеш да ме поканиш едва, когато започнете да уважавате труда си.
Всяко едно нещо, когато започне да се прави изисква оперативно или технологично време, което е необходимо да се предвиди предватително, като в него се включва и допълнително такова за резерв.
Ако не си чел темата ‘Предложения към БФАС’ ти предлагам да я разгледаш, защото там има доста интересни предложения, които могат да ви бъдат от полза за в бъдеще.
Пожелавам ви успех за в бъдеще!
racing_for_plovdiv написа:До тук си мълчах ама някои от вас вече прекалиха....
Стана така, че всички тук са капацитети и знаят само едно- да плюят по труда на другите. Един плюе, че това не било писта, друг,че времеизмерването не било както трябва. А никой не си дава сметка колко труд се хвърля за едно такаова състезание.
Някои от вас си позволиха да бъдат големи разбирачи и да плюят върху времеизмерването без да си имат и най-малката идея. Но на никой не му хрумна, че на Минко примерно му се обадиха в петък следобяд, с молбата да отиде и да мери и за няколко часа той е трябвало да сформира екип, да подготви техниката и да пътува до Бургас. Ами ако беше отказал какво щеше да стане??? Просто писта Бургас нямаше да има и щеше да е подигравка с труда на толокова пилоти отишли там само и само да се състезават, защото на хората им се кара. Всички плюят по Минко, но сети ли се някой от вас да каже, че му пуснаха 380(триста и осемдесет) волта напрежение и му гръмнаха лаптопа????? И въпреки всичко той все пак намери начин да мери...
Ако някой има някакви забележки да дойде и да ги каже в лицето на Минко и да се обсъдят нещата спокойно. Защото тук всички са "разбирачи" и на всички им е ясна системата, която за тях "не струва"... Ами елате и попитайте следващия път и ще ви се обясни съвсем спокойно как седят нещата. Защото тук във форума всеки може да се крия зад ника-а си, ама като е наживо не може да дойде и да каже, нали????
Мисля, че г-н Атанас Божилов най- точно го каза. Да, може и да има някои пропуски, но никой не е безгрешен...Особено след като тези пропуски в крайна сметка се оправят.
"Всичко, било направено само и само да може Минко да мери и пистите" А наясно ли сте, че Минко е мерил писти в продължение на 20 год. и доста голяма част от нещата по състезанията ги е измислил той??? Не, но е много по-лесно като седнем зад компютъра, просто да седим и да плюем по труда на другите...
Villinda написа:....Ако не си чел темата ‘Предложения към БФАС’ ти предлагам да я разгледаш, защото там има доста интересни предложения, които могат да ви бъдат от полза за в бъдеще......
Villinda написа:Здравейте ,
Днес пре-карах няколко часа на ‘писта’ Бургас. Престоят ми там бе доста интересно изживяване. Може би ви направи впечатление, че в първото изречение написах прекарах, а не например изкарах и то с тире в средата, за да се забележи, че подчертавам тази дума, а писта е в кавички. Без да искам да обвинявам когото и да било искам да кажа, че бих дала най-високата оценка на организаторите, но в отрицателната скала. Не казвам, че е лесно да се организира състезание от такъв ранг, но това, което видях бе несериозно, особено като се има предвид, че това състезание е с ранг Републикански шампионат.
‘Пистата’, която бе на т. нар. Детелина по дестинацията Бургас-Сарафово, беше доста интересно организирана. Едното пътно платно бе отцепено и отредено за състезателите, а другото си функционираше при това, като двупосочно. Тук ще вмъкна едно сравнение, хората в Индия почитат кравите, защото за индийците, кравите са свещени животни. Ако индийци се придвижват с превозно средство – автомобил, автобус, влак или друго такова, изпречвайки им се крава на пътя спират и чакат, докато кравата сама не благоволи да се премести оттам. А ние не можем да спрем движението, защото все бързаме за някъде и ние самите не знаем за къде, но бързаме това е важното и така накрая, живота ни минал в едно безсмислено бързане. Това с двупосочното движение едно на ръка. И не стига, че успоредно със състезателите се движеха автомобили, автобуси, микробуси, камиони и т.н., ами понеже летище Бургас е в близост по време на състезанието кацнаха няколко самолета. Да не си помислите, че ще пропусна нещо, а не и товарният влак мина наблизо до ‘пистата’, ако имаше как предполагам, че и някой кораб щях да видя, ама това вече щеше да е изненада. Всъщност в цялата картниа липсваха само кравите, козите и овцете, но предполагам, само защото през почти цялото време валеше дъжд.
Искам да поздравя всички пилоти и целите им екипи, които днес взеха участие и се състезаваха въпреки всичко. Честно възхищавам се на тези хора, които въпреки всичко не са загубили ентусиазмът си и продължават да се състезават. Пожелавам на всички състезатели да не губят искрицата, която поддържа огъня на борбения им дух. На всички аварирали и неуспели да завършат днес, бъдещи успехи и безаварийни състезания.
В такива моменти може би всички се чудят къде отиват и за какво се оползотворяват таксите, които плащат състезателните екипи за участие...?
Поздравления и за публиката, която бе там. Въпреки дъжда и студеното време имаше не малко хора. Сега да видим какво бяха направили организаторите за публиката.
На практика – нищо. До мястото се стигаше по няколко начина – единият бе с автомобил, а другия – с автобус номер 15 от градски транспорт, който пътува по линията Бургас-Сарафово и е се движи през половин час. Интересното бе, че като стигнах до ‘пистата’ никъде не видях вход или някой въобще да събира такса за вход. По цялото трасе нямаше точно определени места за публиката и на практика всеки бе застанал, където си беше намерил място и между отделните групи класове хората се придвижваха от едно място към друго. Мисля, че се подразбира, че всички бяха под дъжда и нямаше абсолютно нищо осигурено за публиката, дори тоалетна не видях някъде, все пак имаше хора, дошли и от други градове. Имаше някакво озвучаване, което да се е чувало максимум на 100 метра разстояние. Аз лично чух, че има озвучителна система, но поради недоброто озвучаване, не се чуваше и разбираше нищо. Друг интересен факт е, че се разхождах почти необезпокоявана от никого. Дори един човек явно, част от организацията по едно време ме попита дали съм съдия. Отговорих му, че не съм. Е, стават грешки! Но предполагам, че ако бях отговорила утвърдително щеше да ме помоли да си заема мястото . Честно казано не можах да разбера какво го накара да ме помисли за съдия, при все че не се разхождах с флагчета в ръце, а и нямах съответната обозначителна жилетка, дори дрехите ми нямаха нищо общо с такава жилетка. Другият интересен факт бе, че за известно време бях застанала на място, което на практика бе опасно да се стои. Бях почти до ‘пистата’ и колите профучаваха покрай мен, а нямаше никаква преграда и напрактика, ако някоя от колите поднесеше, щеше да ме отнесе и аз вече да съм минало. През това време никой не дойде да ме предупреди или да ми се скара за това. Ясно е, че нося отговорност за живота си, но ако вместо мен там имаше други хора или деца и ако се бе случило нещо... Кой щеше да поеме отговорност? За последното съм на мнение, че трябва да се мисли предварително, а не след като се случи нещо, което е необратимо...
На връщане към Бургас се нагледах как шофьори профучават с колите си по мокрия асфалт и не спазват никакви ограничения...
Правилата и ограниченията са създадени, за да ни предпазват, а не за да ни вредят!
ШОФИРАЙ РАЗУМНО, СПАСИ ЖИВОТ!
http://www.mp3.bg/video.php?id=149
IKK-bs написа:Техниката за планинско може и да е добра но, за писта не става.Пълна глупост е .На планинското колите минавт през интервал от време а тук по 3 на веднъж.Как ги засечи тая фотоклетка че са 3?покрай един компютар стоят 6 човека от екипа на Минко и още 4 от организаторите зада свършат работата на Минковите хора,броят коли следят обиколки, минала лие тая кола неели кой знае.Същото беше и на Дебелт.90% от комисарите си знаят работата докато при Минко 1%. Екип за лапане да, за работа от организаторите.Защото времеизмервачите са високо квалифицирани тешкари, ако старта е 9,30 те идват в 9,27,исе започва ,сфетофара го искам тук,а агрегата ви неработи, дава силен ток,търси нов,ма нямали кафе,ууууууууу много вли щенастина...............................Та въпроса мие с какво аджиба си оправдават парите които взимат с купчината куфари които носят със себеси?
Назад към Български Шампионат на Затворен Маршрут
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 7 госта