DACIA LOGAN CUP в България - слух или нещо повече?

Дискусия за Българския Шампионат на Затворен Маршрут

Мнениеот Ferjancz » Пон Ное 20, 2006 22:23

Ясно е ,че такива шампионати не са излишни ! Както каза Пламен не е нужно да откриваме топлата вода!
Поне силно се надявам организаторите на тази "Логан Купа" да са си взели поука от досега организираните "едномаркови шампионати" и да се направи, както го правят хората навън. не е никак трудно да се прекопират правилата от някой подобен шампионат ( 206сс къп, клио къп , даже ако искате и ситроен С2 челиндж ) и да се приложи тук, те хората са го измислили , ние самотрябва да го препишем ! чувал съм ,че при едномаркови шампионати получаваш бегачката и една тренировъчна кола , същата като бегачката! но айде да не лакомеем толкова ( не че няма да хубаво напротив даже ) ! но от подобни изцепки като фабия и октавия купи , никои не печели ! освен да си проявяваме българския манталитет тип - мой , твой човек ! ама е крайно време това да бъде прекратено ! мисля ,че всички се нагледахме на фарсове по състезанията и Фабия купа е поредия такъв! още когато Фабия купа беше още само оферта преди сезона , аз лично силно вярвах ,че ще се получи нещо , но уви !!!

въпреки всичко съм наивен оптимист :) и продължавам да вярвам ,че нещо може да се оправи :)
3, 2, 1 старт - D4+, 120, L3заL3+ рано, D6 скача, 100, D3 неравности, 150 локви.....................мдаааааа, гаси!


Изображение
Аватар
Ferjancz
Администратор
 
Мнения: 1584
Регистриран на: Вто Май 10, 2005 14:47
Местоположение: София, Троян
Име: Павлин Калчев

Мнениеот nikif1 » Пон Ное 20, 2006 22:31

Oтносно това дали е стабилна или не......ами мога да кажа не ,лично съм карал около една година Логан(служебен беше) и мога да ви кажа че щеше да ме хване морската болест.....много е зле!!!
Аватар
nikif1
 
Мнения: 223
Регистриран на: Сря Окт 18, 2006 19:28
Местоположение: Burgas
Име: Nikolay Nikolov

Мнениеот plm » Пон Ное 20, 2006 22:42

Lubo написа:Анджък де :wink: .Много вероятно е да бъдат наемни и една добра цена за състезание............. :D .Иначе за 10 бона-толкоз :wink: .
Все пак може и нищо да не излезе.
Коце стават ли за каране :?:

Е, струва ми се , че са различни нещата.
Какво ще се плати и какво ще се получи?
plm
 
Мнения: 4137
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 19:20
Местоположение: София
Име: Пламен Петков

Мнениеот txl » Пон Ное 20, 2006 22:48

ICE__MAN написа:да има някви ясни правила и наистина да са РАВНИ условията за всички. Сега много от вас ще кажат - това няма как да стане. Ами има как да стане- защото когато хората имат желание винаги намират начин да направят това, което трябва.


100% вярно. Лошото е, че вече втори едномарков шампионат, желанието да се направи както трябва и с равни условия така и не се появява.
Аватар
txl
Администратор
 
Мнения: 1993
Регистриран на: Чет Апр 14, 2005 15:42
Местоположение: България
Име: Тодор Томов

Мнениеот plm » Пон Ное 20, 2006 23:04

txl написа:
ICE__MAN написа:да има някви ясни правила и наистина да са РАВНИ условията за всички. Сега много от вас ще кажат - това няма как да стане. Ами има как да стане- защото когато хората имат желание винаги намират начин да направят това, което трябва.


100% вярно. Лошото е, че вече втори едномарков шампионат, желанието да се направи както трябва и с равни условия така и не се появява.

Според мен причината е лакомията или "ние" като добри търговци какво ще спечелим.
За отношенията Еуратек и Фед не искам да говоря.
Сега конкретно по темата.
Какво и какви коли предлагате за този шампионат?
Защото тук има доста излъгани и сега питаме повече.
plm
 
Мнения: 4137
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 19:20
Местоположение: София
Име: Пламен Петков

Мнениеот plm » Пон Ное 20, 2006 23:21

Ferjancz написа:Ясно е ,че такива шампионати не са излишни ! Както каза Пламен не е нужно да откриваме топлата вода!
Поне силно се надявам организаторите на тази "Логан Купа" да са си взели поука от досега организираните "едномаркови шампионати" и да се направи, както го правят хората навън. не е никак трудно да се прекопират правилата от някой подобен шампионат ( 206сс къп, клио къп , даже ако искате и ситроен С2 челиндж ) и да се приложи тук, те хората са го измислили , ние самотрябва да го препишем ! чувал съм ,че при едномаркови шампионати получаваш бегачката и една тренировъчна кола , същата като бегачката! но айде да не лакомеем толкова ( не че няма да хубаво напротив даже ) ! но от подобни изцепки като фабия и октавия купи , никои не печели ! освен да си проявяваме българския манталитет тип - мой , твой човек ! ама е крайно време това да бъде прекратено ! мисля ,че всички се нагледахме на фарсове по състезанията и Фабия купа е поредия такъв! още когато Фабия купа беше още само оферта преди сезона , аз лично силно вярвах ,че ще се получи нещо , но уви !!!

въпреки всичко съм наивен оптимист :) и продължавам да вярвам ,че нещо може да се оправи :)

Така е, но хората/нашите измислени бизнесмени/ искат да спечелят много/.
И то за сметка на състезатели и фенове.
plm
 
Мнения: 4137
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 19:20
Местоположение: София
Име: Пламен Петков

Мнениеот damon » Пон Ное 20, 2006 23:56

В Турция тази година видях как се прави истински едмораков шампионат - Форд Фиеста Къп. Нещо подобно правят в момента и в световния от М-Спорт. Фиестите в Турция са собственост на Ford Rally Sport Turkey, а мениджър е Сердар Бостанджи. Пилотите плащат за да карат, но основните разходи се поемат от отбора (официален спонсор и доставчик на гуми им е Ласа, маслата Кастрол). Там става дума за доста пари, разбира се.

Това обаче не означава че Дачия не може да организира такъв шампионат у нас - ние сме един от основните им "таргет" пазари. Ако такъв шампионат се изпълни добре от маркетингова гледна точка би имал доста добър ефект за вносителя и марката като цяло.

Разбира се може да стане и с по-малко пари, но да е максимално близко - равни условия за всички, без тежки финансови условия и т.н. Ако пък условията са добри и има много желаещи може да се организира и изпит, който в подходяща медийна обвивка да представлява уникална за нашата страна реклама. Спомнете си Dakar Challenge по Евроспорт миналата година... Но трябва желание и ентусиазъм (толкова липсващи в нашата страна), а не само финансови интереси...

Както Пламен каза - нашите състезатели не искат да контактуват с официални вносители и това е нормално след като повечето вносители гледат на тях като на "просяци". Просто всичко при нас е достатъчно компрометирано... Трябва да се обмисли максимално добре, не трябва вносителят дори и да си помисля за преки печалби. Този шампионат трябва да бъде рекламна инвестиция, а не търговия!

Няма да е лесно, но не е и невъзможно. Може да се направи ако от страна на Дачия има желание. БФАС не е толкова важна в случая, ако има интерес от страна на фирмата, няма какви уговорки да се правят с федерацията в нашите условия. Просто се организира шампионата... Мисля си и още нещо - този шампионат трябва да е основно на рали! У нас нямаме истински писти, но имаме истински европейски ралита... Ефекта от подобна рекламна кампания би бил по-голям ако се провежда на рали сцената.
Safe is risky.
Аватар
damon
Администратор
 
Мнения: 2172
Регистриран на: Пон Фев 28, 2005 20:40
Местоположение: България
Име: Николай Китанов

Мнениеот techfan » Вто Ное 21, 2006 01:00

Идеята наистина е прекрасна и кореспондира с моите възгледи, относно създаването на подобен едномарков шампионат с автомобили подготвени от български вносител.Но - май дотук се изчерпва положителнят аспект на нещата, за съжаление...За това бих искал да се намеся малко в обсъждането на тази идея .Лично за себе си съм направил малко проучване по въпроса,тъй като от доста време работя в така наречената маркова система на вносителите на автомобили,но искам първо да попитам, дали някой има приблизителна представа за някаква цена на подобен кит, за да се приведе в някакъв що-годе хомологиран вид подобен автомобил.И още- кой вносител ,според вас ,би се лишил от 12-15 автомобила на цена от 15-20000хил лева,които да разглоби и префасонира за състезателни цели? Като добавим и нужните средства за преработката им като допълнителни компоненти , резервни части и консумативи ,труд -сумата набъбва значително! Като прибавим и липсата на квалифицирани кадри ,които да извършат тази задача по подготовката на тези автомобилиа и след това подръжката им ,нещата стават "непосилни"финансово за всеки един вносител в момента.Дори и наемащият състезател да си плаща някаква сума сам, или чрез своите спонсори, за да ползва автомобила през сезона,не би променило ситуацията в негова полза.По отношение на шкодите-там нещата, според мен, бяха далеч от професионализма и правилата за автомобилен спорт.Всичко беше един не добре обмислен и лошо реализиран проект от самото начало,за което вина имат и федерацията, и вносителя-Еуратек ,а от това най-много пострадаха самите състезатели.Това е мое мнение!Аз и в момента продължавам с работата ми по тази идея и искренно се надявам да има положително развитие в най-близко бъдеще...
techfan
 
Мнения: 46
Регистриран на: Нед Юли 23, 2006 01:14
Местоположение: Sofia
Име: Emil Boshnakov

Мнениеот Rally Fan » Вто Ное 21, 2006 02:20

kris81 написа:зависи как се договорят с федерацията и какви пари обявят.

Че защо трябва да се намесва федерацията като при Шкода?
Не може ли ... Дачия си наема техническа комисия,времеизмерване, организация и всичко, а се разбират с БФАС да участват в класирането? Аз мисля, че ако БФАС се намеси при едномарковите шампионати (както стана със Шкода), нещата пак ще се ..... оклепат?!? Защото сега всичко го обира БФАС, а ЕураТек излизат чисти и невинни.... както винаги?!
И все пак ... докато има шуробаджанащина тука в тъз Държава спорт нема да има ми се струва?!
Изображение

If you doubt - Flat Out !!!
Colin McRae
Аватар
Rally Fan
 
Мнения: 1297
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 00:26
Местоположение: Дясната Седалка
Име: Chavdar Sabev

Мнениеот todor hristov » Вто Ное 21, 2006 08:14

Според човек карал Логана на пистата-около 1 минута и 10 секунди.Колата стояла и спирала добре,обаче двигателчето е малко слабичко.Защо пък да няма конкуренция и между фирмите промотиращи едномарковите шампионати.
todor hristov
 
Мнения: 680
Регистриран на: Чет Ное 17, 2005 11:44
Име: todor hristov

Мнениеот kris81 » Вто Ное 21, 2006 10:13

Дачия си наема техническа комисия,времеизмерване, организация и всичко, а се разбират с БФАС да участват в класирането? Аз мисля, че ако БФАС се намеси при едномарковите шампионати (както стана със Шкода), нещата пак ще се ..... оклепат?!? Защото сега всичко го обира БФАС, а ЕураТек излизат чисти и невинни.... както винаги?!


Според мен след всичко, което стана преди с октавиите и сега с фабиите е по-скоро антиреклама на ЕураТек. Естествено, че и те като фирма имат вина за опорочаването на тези едномаркови шампионати и хорато го виждат. Хич не са чисти и невинни.........
Но има друг момент-ако колите не са при пилотите и им ги дават само преди самото състезание не знам какви резултати ще има. В крайна сметка нали трябва да свикнеш с тая кола? Особен ако е млад пилот, който се качва за първи път на бегачка (ако тая кола минава за бегачка) - може да стават сакатлъци. Би било добре да има тренировъчни коли, ама нали се сещате, че ще стане двойна инвестиция и не знам кой ще извади пари за такова нещо.
kris81
 
Мнения: 54
Регистриран на: Сря Ное 08, 2006 12:11

Мнениеот txl » Вто Ное 21, 2006 11:02

А може да има и организирани тестове, където да се свиква с колите.
Аватар
txl
Администратор
 
Мнения: 1993
Регистриран на: Чет Апр 14, 2005 15:42
Местоположение: България
Име: Тодор Томов

Мнениеот damon » Вто Ное 21, 2006 11:04

techfan написа: И още- кой вносител ,според вас ,би се лишил от 12-15 автомобила на цена от 15-20000хил лева,които да разглоби и префасонира за състезателни цели?


Да, затова по-горе никъде не съм споменал вносителя. Не става дума за вносителя, а цялата работа да стане с подкрепата на Дачия, не без помощтта на вносителя. У нас вносителите на автомобили са слаби финансово, заради малкия обем на продажбите. Може би единственото, което могат е да предоставят десетина автомобила безплатно. Това съм сигурен, че го могат, но не това е идеята... Няма да е лесно, но не и невъзможно.
Safe is risky.
Аватар
damon
Администратор
 
Мнения: 2172
Регистриран на: Пон Фев 28, 2005 20:40
Местоположение: България
Име: Николай Китанов

Мнениеот alexx » Вто Ное 21, 2006 11:29

Здравейте на всички от форума.
Дискусията за едномарков шампионат е много важна, защото досега в България единствените опити са правени от Шкода и са се оказали и в двата им варианта незадоволителни. Винаги скандали. Разправий. Контрол никакъв. Еднакви коли - абсурд. И в крайна сметка - нищо. Даже нямат признание момчетата, защото все някой е оплют от другите.
Ако някой иска да прави нещо - то трябва да е както навън. Да се вземе пример от другите държави - които имат опит с такива купи.
Дали ще е Дачия или Шкода няма значение. Важното е колите да са еднакви и да има равнопоставени условия за участниците. И естествено..... някакво бъдеще за тези млади момчета.
alexx
 
Мнения: 24
Регистриран на: Вто Ное 21, 2006 11:01
Име: александър пацев

Мнениеот Rally_Eon » Вто Ное 21, 2006 12:53

проблема в балгария е че никои не иска да направи и организира састезание от този род в полза на ентусиастите. всяка организация гледа да извлече нещо за себе си. а и да има хора които искат да направиат нещо почват да ги прецакват.
Изображение
Аватар
Rally_Eon
 
Мнения: 234
Регистриран на: Нед Окт 29, 2006 20:43
Местоположение: Видин/Варна
Име: Радослав Велков

ПредишнаСледваща

Назад към Български Шампионат на Затворен Маршрут

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 49 госта

cron