DACIA LOGAN CUP в България - слух или нещо повече?

Дискусия за Българския Шампионат на Затворен Маршрут

DACIA LOGAN CUP в България - слух или нещо повече?

Мнениеот katana » Пон Ное 20, 2006 16:53

http://torrents.data.bg/details.php?id=61833&hit=1

DivX - 100.12MB, 09:42min

С тази тема бих искал да провокирам дискусия с която да помогнем на потенциалните организатори, да избегнат повтарянето на до болка познати /особено на някой :cry: / проблеми в едномарковите шампионати.
Колкото повече идеи и мнения, толкова по-добре :idea:
Относно въпроса, дали да има DACIA LOGAN CUP, смятам че отговора е без коментар - ТВЪРДО ЗА :!: :!: :!:
Аватар
katana
 
Мнения: 27
Регистриран на: Пон Сеп 11, 2006 14:43
Местоположение: Plovdiv
Име: Радослав Радев

Мнениеот Revell » Пон Ное 20, 2006 17:00

MMMмммда..., Колкото се получи и със шкодите.... :roll:
Anyting Is Possible
Аватар
Revell
 
Мнения: 93
Регистриран на: Пон Юни 20, 2005 22:08
Местоположение: Varna

Мнениеот kris81 » Пон Ное 20, 2006 17:02

зависи как се договорят с федерацията и какви пари обявят.
kris81
 
Мнения: 54
Регистриран на: Сря Ное 08, 2006 12:11

Мнениеот RaPiD » Пон Ное 20, 2006 17:16

Тия Дачии нови са 12 и нещо, така че ще излязат по-евтини от Шкодите. Аз съм за, интересни са тия шампионати.
Аватар
RaPiD
 
Мнения: 2803
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 00:40
Местоположение: София
Име: Асен Иванов

Мнениеот kris81 » Пон Ное 20, 2006 17:20

и аз съм за. Но ако идеята е да откриват млади таланти наистина да сложат възрастова граница примерно 25 или 26 год. А не.... който може да си позволи, нищо че е на 35 г. да кара. Аз така си мисля
kris81
 
Мнения: 54
Регистриран на: Сря Ное 08, 2006 12:11

Мнениеот RaPiD » Пон Ное 20, 2006 17:26

Така е, трябва да сложат възрастова граница, само новобранци да карат а не ветерани. ЕураТек ги видяхме че за пари правят всичко, уж щеше да има граница а кво стана...
Аватар
RaPiD
 
Мнения: 2803
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 00:40
Местоположение: София
Име: Асен Иванов

Мнениеот ICE__MAN » Пон Ное 20, 2006 19:46

Е то и за Шкодите трябваше да има възрастова граница, но при липса на кандидати с пари (млади кандидати) се стигна и до пускане на "батковците". Ако се стигне до купа Логан няма да има нищо лошо да се дават коли и на утвърдени пилоти стига да има някви ясни правила и наистина да са РАВНИ условията за всички. Сега много от вас ще кажат - това няма как да стане. Ами има как да стане- защото когато хората имат желание винаги намират начин да направят това, което трябва. Ако пък някой ще ме репликира и наже "ми като си толкова отворен кажи как да се направи" - е няма ккаво да казвам, аз нито съм федерацията, нито организирам купата. А и защо да не карат опитни пилоти, та нима в туристическите шампионати, които следим по Евроспорт карат само "юноши". наистина ще е интересно тогава да видим кои пилоти наистина могат да карат, ако пак повтарям се измисли свястна система са запазване еднаквостта на колите. Вярно е, че на някой пилот с много качества седне в такава кола може и да си дръпне ръчна в развитието, но ако няма средства за разни S1600 ili S 2000 и т.н. поте ще направи интересен шампионата. Не ангажирам никого с мнението си, само споделям :D
ICE__MAN
 
Мнения: 144
Регистриран на: Пон Юни 19, 2006 19:30
Местоположение: Пловдив
Име: Десислав Христов

Мнениеот RaPiD » Пон Ное 20, 2006 20:10

Тя тая Дачия(Къп-а) е доста отдавна в България по принцип... кои пилоти караха по пистата, стори ми се че Коцето Пейчинов беше единия, Стефан Георгиев видях... какви са отзивите им? Иначе като че ли е по-стабилна от Фабията, по широчка е ми се струва.
Аватар
RaPiD
 
Мнения: 2803
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 00:40
Местоположение: София
Име: Асен Иванов

Мнениеот K_Power » Пон Ное 20, 2006 20:51

Като цяло от тая Дачия съм чувал за проблем точно със стабилността й!!! Иначе за организирането на такъв тип шампионат ... според мен колите не трябва да ги продават! А пък да ги продадат и да седят в някакъв си сервиз всичките и да си дал пари за кола и да не можеш да си я караш когата искаш! Така трябваше да направят и със Шкодите! Подготвят се например 10 автомобила, за сметка на ЕураТек или който и да било друг вносител! Та 10 автомобила, подготвени от дадения вносител, избират се 10 пилота и тези 10 пилота дават някакви пари, например 3000-4000 лева за този сезон за пистовия шампионат например! 4000 лева за заводска кола с 2-ма човека с нея за един сезон и с части за колата биха стигнали, защото дадения вносител на автомобилите, който иска да организира подобен шампионат трябва да мисли, не как да изкара пари от работата, а как да рекламира продукта по най-подходящия начин! Защото тея купи са си точно реклами на даден модел! Та дават пилотите тея пари за наем за една година, на всяко състезание, всеки пилот кара различна кола, никой нищо няма право да пипа, колите се сервизират от дадения вносител, разбира се, всички коли с реклами пак на същио дилър на колите, а не като сега, ша рекламираме Еуратек, ама нема да дадат един лев за подръжка! Тогава, самия шампионат би бил доста по-достъпен за доста повече хора и съответно по-голям интерес, а и няма да има такива изцепки като сега и преди! И условията пак казвам, да са такива, че не да се изкарат пари, а дори да се похарчат от страна на дилъра, защото пак казвам, да не е като сега със Шкодите! Купуваш кола, на 20 000-30 000км. , евентуално ударена, незнаеш кой преди това се е развивал на нея, самия дилър за такава кола, предполагам не е дал и един лев, с оборудването му е излезнала не повече от 3000 лева, а я продава за 20 000, това е мое мнение, но мисля, че не съм далеч от истината и накрая ем прайме реклама на дадения модел кола, хем се рекламира яко дилъро, нищо, че не дава 1 стинка за подръжка, хем сме изкарали бая пари от тая работа ... аз така виждам нещата, това си е мое мнение, не карам никой да го поддържа!!!
Kristian Metodiev Pavlov
VW MANIAC
Изображение
Аватар
K_Power
 
Мнения: 2636
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 00:57
Местоположение: гр. Банкя
Име: Кристиян Павлов

Мнениеот chefo » Пон Ное 20, 2006 20:59

Добро предложение-наистина ще се види кой кара.
И да се направи така,че да се пипа САМО налягането в гумите.
Long live rock n` roll
Аватар
chefo
 
Мнения: 971
Регистриран на: Сря Апр 20, 2005 23:08
Местоположение: Под тепетата
Име: Стефан Лазаров

Мнениеот Lubo » Пон Ное 20, 2006 21:07

Твърдо ЗА тоя шампионат.Че няма да е всичко гладко-не се съмнявам.Но идеята,че има два едномаркови шампионата ще доведе до повишаването на "качеството",а от това ще спечелят изцяло пилотите.Все пак борба за клиенти :lol: :wink: .
Аватар
Lubo
Модератор
 
Мнения: 2321
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 19:35
Местоположение: СОФИЯ-ЛЮЛИН
Име: Любомир Симеонов

Мнениеот plm » Пон Ное 20, 2006 21:11

ICE__MAN написа:Е то и за Шкодите трябваше да има възрастова граница, но при липса на кандидати с пари (млади кандидати) се стигна и до пускане на "батковците". Ако се стигне до купа Логан няма да има нищо лошо да се дават коли и на утвърдени пилоти стига да има някви ясни правила и наистина да са РАВНИ условията за всички. Сега много от вас ще кажат - това няма как да стане. Ами има как да стане- защото когато хората имат желание винаги намират начин да направят това, което трябва. Ако пък някой ще ме репликира и наже "ми като си толкова отворен кажи как да се направи" - е няма ккаво да казвам, аз нито съм федерацията, нито организирам купата. А и защо да не карат опитни пилоти, та нима в туристическите шампионати, които следим по Евроспорт карат само "юноши". наистина ще е интересно тогава да видим кои пилоти наистина могат да карат, ако пак повтарям се измисли свястна система са запазване еднаквостта на колите. ...:D

Няма нужда да откриваме топлата вода.
Ако, някой /от многото вече вносители/ иска да прави реклама на Дачия по този начин предоставя 5-10 подготвени коли и те си остават негова собственост. Преди всяко състезание пилотите получават случайна кола, която след мероприятието се прибира и обслужва от собственика.
Разбира се, всеки пилот ще заплаща участието си. Но, той няма да има кола.
Елементарно грешно/просто е сега със Шкодите. А Еуратек така го направиха и преди време.
Тази година какво стана- продадоха се ,примерно 15 стари/смешно подготвени/ коли. Печалба за Еуратек, мераци за пилотите, без точен регламент, смешни прегледи на колите...реклама на Шкода...кой плати всичко- пилотите.
Та, си мисля, че не е редно така да се надлъгваме. Който иска да организира подобна едномаркова купа да не търси бързата и голяма печалба. Трябва да си плати за рекламата. Например 10 Логана, оборудвани, и всеки пилот заплаща ,примерно, 1000 лв. за състезание.
В темата усещам, че и други търговци са разбрали "номера" на ...Еуратек. Но, май не са разбрали , че вече са свалили всички кожи на бг. състезателите /от лакомия/ и защо пилотите ни не контактуват с бг. търговци.
Сега видях, че има нови мнения по темата.
plm
 
Мнения: 4137
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 19:20
Местоположение: София
Име: Пламен Петков

Мнениеот Lubo » Пон Ное 20, 2006 21:28

Сега го излегадах клипа.........много добре си седи колата :wink: .Бях чувал,че е добре,ама не вярвах.Гумите са Корморан :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Аватар
Lubo
Модератор
 
Мнения: 2321
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 19:35
Местоположение: СОФИЯ-ЛЮЛИН
Име: Любомир Симеонов

Мнениеот plm » Пон Ное 20, 2006 21:37

Клипа сигурно е добър, но нещо "търговците" ни работят. А те до такава степен са ни изработили, че вече няма на къде. Поне така си мисля.
Друго..., Логан, нищо впечатляващо. Но, за малко пари.
Нека се обединят многото вносители на Логан, да предложат условия и коли , и ...може и аз да карам :D .
plm
 
Мнения: 4137
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 19:20
Местоположение: София
Име: Пламен Петков

Мнениеот Lubo » Пон Ное 20, 2006 21:43

Анджък де :wink: .Много вероятно е да бъдат наемни и една добра цена за състезание............. :D .Иначе за 10 бона-толкоз :wink: .
Все пак може и нищо да не излезе.
Коце стават ли за каране :?:
Аватар
Lubo
Модератор
 
Мнения: 2321
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 19:35
Местоположение: СОФИЯ-ЛЮЛИН
Име: Любомир Симеонов

Следваща

Назад към Български Шампионат на Затворен Маршрут

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 29 госта

cron