ПИСТА ДРAКОН

Дискусия за Българския Шампионат на Затворен Маршрут

Мнениеот chefo » Пет Ное 10, 2006 14:08

Хммм за 1 шампионат с фабии до 21 години май трудно ще намерят момчета-колко от сега каращите имат 21?
:wink: Друг е въпроса с горивния филтър на новичка кола как се запушва-не е ли поредното оправдание?И в крайна сметка се получи не шампионат а пародия...
Трябваше колите да се сервизират от еуротек и състезателите да нямат достъп до тях-и да имат право да променят само налягането в гумите...Също така преди старт колите да се теглят със ЖРЕБИЙ.А на който не му изнася да се...изнася-в смисъл да не участва или ако е участвал да му дадат 1 от фабийте и той вече сам да се оправя с нея-ще я продава ли или там к`вото иска да я прави.Като няма право вече да участва в шампионата.Толкова ли е трудно да се направи както....МОЖЕ и да няма за какво да се захванат и заядат състезателите в последствие.
Long live rock n` roll
Аватар
chefo
 
Мнения: 971
Регистриран на: Сря Апр 20, 2005 23:08
Местоположение: Под тепетата
Име: Стефан Лазаров

Мнениеот kris81 » Пет Ное 10, 2006 14:14

че емил си кара-не го оспорваме. Но ти казвам, че точно на него му се е паднал запушен флтър и е измерено по-високо налягане.
kris81
 
Мнения: 54
Регистриран на: Сря Ное 08, 2006 12:11

Мнениеот КОКО » Пет Ное 10, 2006 14:24

Стига сте писали глупости.
Филтъра е преди редуцила и при запушен налягането спада.
КОКО
 
Мнения: 179
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 20:58
Местоположение: Хасково
Име: Христо Христозов

Мнениеот kris81 » Пет Ное 10, 2006 14:31

ами и аз това казвам бе човек. Когато е мерено налягането на горивото е показало 3,5 бара. От ЕураТек обясняват, че това е от запушен филтър. Ясно е, че са глупости. Разбираш ли за каква върла простотия става въпрос. При отварянето на колата на емил е измерено 3,5 бара налягане при допустими 3. Дали от половин атмосфера сгъстяване колата не върви повече, а??????? но не го дисквалифицират . Това се опитвам да обясня аз. Лично шефа на сервиза на ЕураТек си прибира филтъра в кабинета. Това какво ти говори. :?: :?: :?:
kris81
 
Мнения: 54
Регистриран на: Сря Ное 08, 2006 12:11

Мнениеот КОКО » Пет Ное 10, 2006 14:45

Мисля че максимално допустимо е 3.2.
Така беше на Октавиите.
КОКО
 
Мнения: 179
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 20:58
Местоположение: Хасково
Име: Христо Христозов

Мнениеот kris81 » Пет Ное 10, 2006 14:51

на всички останали фабии е 3. Но все пак, дори и да е 3,2 пак е извън границите. А за наказанието на Боби какво ще кажеш. Отнемат му точките само от Дракон-2, но на Бургас ще си кара, нищо ще е бил много фалшив. Не си спомям, но мисля,че когато караха октавиите и хванаха пилот с пипана кола му отнеха лиценза за половин година или за 12 месеца. не помня точно. Защо така избирателно ги наказват??????
kris81
 
Мнения: 54
Регистриран на: Сря Ное 08, 2006 12:11

Мнениеот КОКО » Пет Ное 10, 2006 15:09

Такиви наказания или отнемане на лиценз за останалата част от състезателната година не е имало от 15 години.
Единственното наказание с цялата си форма беше приложено на Цецо с Октавията като го хванаха с втори редуцил за налягане на горивото след Ст.Загора когато би Вилхем.
Такъв е в момента спорта в България.
Да не ти говоря за автомобилите от гр.А които почти не се отварят.
Само наи лесното което се вижда:бленди,тегло,гуми и др.които се виждат и от всеки.
КОКО
 
Мнения: 179
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 20:58
Местоположение: Хасково
Име: Христо Христозов

Мнениеот kris81 » Пет Ное 10, 2006 15:25

прав си-и аз мисля че винаги в спорта е имало "Специално отношение" към определени пилоти и автомобили. Но никой нищо не прави. Ние си драскаме във форума и едва ли някой обръща вимание .....те хората са си го казали.......кучетата си лаят - керванът си върви.

ще видим на Бургас какво ще стане.
kris81
 
Мнения: 54
Регистриран на: Сря Ное 08, 2006 12:11

Мнениеот pargo1 » Пет Ное 10, 2006 15:52

То се е видяло, че в Бургас нещата ще се рашат, но само да вметна, че в горивният филтър се намира и клапана за налягането :!:
Аватар
pargo1
 
Мнения: 20
Регистриран на: Пон Сеп 18, 2006 10:31
Местоположение: София
Име: Данаил Павлов

Мнениеот rally_girl » Пет Ное 10, 2006 16:32

Двама декласирани пилоти при Фабиите :arrow: http://www.bgnrc.info/index.php?option= ... 4&Itemid=1
Аватар
rally_girl
 
Мнения: 182
Регистриран на: Пет Юли 07, 2006 12:35
Местоположение: Велико Търново
Име: Petya Alexandrova

Мнениеот КОКО » Пет Ное 10, 2006 16:43

pargo1 написа:То се е видяло, че в Бургас нещата ще се рашат, но само да вметна, че в горивният филтър се намира и клапана за налягането :!:
Има ли вариянт филтъра да е след дюзите?Поне аз не знам.
КОКО
 
Мнения: 179
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 20:58
Местоположение: Хасково
Име: Христо Христозов

Мнениеот pargo1 » Пет Ное 10, 2006 16:53

КОКО написа:
pargo1 написа:То се е видяло, че в Бургас нещата ще се рашат, но само да вметна, че в горивният филтър се намира и клапана за налягането :!:
Има ли вариянт филтъра да е след дюзите?Поне аз не знам.


Не :!: Филтъра е до резервоара на автомобила :arrow: в него е и клапана :wink:
Аватар
pargo1
 
Мнения: 20
Регистриран на: Пон Сеп 18, 2006 10:31
Местоположение: София
Име: Данаил Павлов

Мнениеот kris81 » Пет Ное 10, 2006 16:56

ами в общи линии човекът май си е написал нещата както са си.

и хубаво е, че е написал, как са декласирали цветан илиев за същия проблем с налягането.
..........ама пък чак да спят пред ЕураТек........... явна има от какво да се притесняват. А хората от Шкода толкова пари са изкарали........ покрай този шампионат
kris81
 
Мнения: 54
Регистриран на: Сря Ное 08, 2006 12:11

Мнениеот kris81 » Пет Ное 10, 2006 17:00

pargo1 написа:
КОКО написа:
pargo1 написа:То се е видяло, че в Бургас нещата ще се рашат, но само да вметна, че в горивният филтър се намира и клапана за налягането :!:
Има ли вариянт филтъра да е след дюзите?Поне аз не знам.


Не :!: Филтъра е до резервоара на автомобила :arrow: в него е и клапана :wink:



според тебе можи ли налягане да се манипулра от филтъра?
и ако е така как може да се провери?
kris81
 
Мнения: 54
Регистриран на: Сря Ное 08, 2006 12:11

Мнениеот КОКО » Пет Ное 10, 2006 17:44

kris81 написа:
pargo1 написа:
КОКО написа:
pargo1 написа:То се е видяло, че в Бургас нещата ще се рашат, но само да вметна, че в горивният филтър се намира и клапана за налягането :!:
Има ли вариянт филтъра да е след дюзите?Поне аз не знам.


Не :!: Филтъра е до резервоара на автомобила :arrow: в него е и клапана :wink:



според тебе можи ли налягане да се манипулра от филтъра?
и ако е така как може да се провери?
Филтъра е след помпата преди дюзите.
Еее какво може да се направи от него?
Само да се намали ,но не и да се вдигне.
КОКО
 
Мнения: 179
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 20:58
Местоположение: Хасково
Име: Христо Христозов

ПредишнаСледваща

Назад към Български Шампионат на Затворен Маршрут

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 13 госта

cron