ПИСТА ДРAКОН

Дискусия за Българския Шампионат на Затворен Маршрут

Мнениеот FX7 » Съб Ное 11, 2006 00:06

За налягането и "филтъра" се учи в 3клас сигурно , ама аз ей това не можах да го проумея :"Радко Петров, изцяло в рамките на правомощията си, заяви по време на пресконференцията: “На този етап аз се двоумя дали да разреша участието на Александър Кипрински в състезанието. Имам публика и не желая инциденти.” Петров има правото да откаже участие на всеки един състезател в състезанието."

Как така организатора едва ли не ще предреши шампионата :?: :?: :?: , при положение че въпросния състезател си има лиценз , каски , седалки ... всичко ????
Не "желаел инциденти".... :!: :idea: .
Изобщо има ли такива правомощия като организатор ?
И ако има по какви критерии се определя кой ще стартира и кои не някои знае ли ?
Аватар
FX7
 
Мнения: 930
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 11:21
Местоположение: Sofia
Име: Delkaite go profila

Мнениеот RaPiD » Съб Ное 11, 2006 00:10

В същото време, са задължени да карат на всички състезания по договор....
Аватар
RaPiD
 
Мнения: 2803
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 00:40
Местоположение: София
Име: Асен Иванов

Мнениеот damon » Съб Ное 11, 2006 00:31

FX7 написа: Изобщо има ли такива правомощия като организатор ?
И ако има по какви критерии се определя кой ще стартира и кои не някои знае ли ?


Чети тези документи и ще разбереш всичко:
http://forum.rally-club.net/viewtopic.php?t=2030 - Национален спортен кодекс на БФАС
http://www.fia.com/resources/documents/ ... Code_a.pdf - Международен спортен кодекс на ФИА
Safe is risky.
Аватар
damon
Администратор
 
Мнения: 2172
Регистриран на: Пон Фев 28, 2005 20:40
Местоположение: България
Име: Николай Китанов

Мнениеот K_Power » Съб Ное 11, 2006 01:17

Ам хууу де, тез Шкоди кат требува имат някви си там изисквания, би требувало има написано нещо за тях, щото не трябвало се пипат ... трябва да си има граници, кое колко и как, нещо кат хом. фиш!? А за филтъро и т.н. ... аве батко, с ко са друсаш и за к'ви клапани на к'ви филтри говориш! Имаш помпа, горивен филтър, регулатор на налягане! Попринцип, един инжекцион, например един К-джетроник(механичен) работи на около 3,5-4 бар, мотроници има и на 5-6 бар! Такова налягне в порядъка на 0,3 няма да има някакъв ефект! А и като е по-голямо налягането какво, това е обикновена кола, с обикновено ЕКУ, с обикновени инжектори, с определени кубици и те за милисекундите за което се отварят ша си вкарват същата порция гориво! Ако греша моля някой да ме поправи! Отварянето на инжектора зависи от налягане, например помпата прай 3,5 бар, имаш подналягне в смукателния колектор -0,1 и кат го сметнеш 3,5 -(-0,1)=3,6 бар например са ти нужни да се отвори инжектора и обратното гориво ша си църка и туй е! Ша има ефект, ако и инжекторите са други! Отоново подканям, ако греша моля някой да ме поправи!!!
Kristian Metodiev Pavlov
VW MANIAC
Изображение
Аватар
K_Power
 
Мнения: 2636
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 00:57
Местоположение: гр. Банкя
Име: Кристиян Павлов

Мнениеот pargo1 » Съб Ное 11, 2006 08:57

Въпроса за друсането щи го оставя за теб, щото може би ти си специалист там, и няма да го коментирам :!: Познат си ми и от друг форум, в който изказванията са ти подобни, но и тях няма да коментирам :!: А относно Шкодите, имал ли си възможност да работиш по дадена кола, и въобще поглеждал ли си и под капака :?: :?: :?
За горивната им система - има помпа, филтър с клапан налягане и нищо повече :!: Клапанът е 3 бара (ни повече, ни по малко от стандартното), за това изискаването за налягането е да бъде такова :!: Само че има 2 модела филтри - 1 със сменяем клапан и 2 с вграден клапан :!: Вторият е новият модел с който мисля че са, и там намеса е невъзможна :idea: Но на старият модел клапана се сваля, и може да се пипа :!: За това си мисля, че филтъра е прибран за по точно замерване, и е напълно възможно разликата да идва именно от там :wink: Но ако е бил стария модел филтър със сменяем клапан, явно ще се гледа дали не е "човъркан" клапана :!: Жалкото е, че шампионата свършва утре и наказанието си е наказание :wink:
Аватар
pargo1
 
Мнения: 20
Регистриран на: Пон Сеп 18, 2006 10:31
Местоположение: София
Име: Данаил Павлов

Мнениеот kris81 » Съб Ное 11, 2006 09:31

купете си в-к 7 дни спорт.
емил можел и да лети :lol: :lol: :lol:
kris81
 
Мнения: 54
Регистриран на: Сря Ное 08, 2006 12:11

Мнениеот K_Power » Съб Ное 11, 2006 12:22

pargo написа:Въпроса за друсането щи го оставя за теб, щото може би ти си специалист там, и няма да го коментирам Познат си ми и от друг форум, в който изказванията са ти подобни, но и тях няма да коментирам А относно Шкодите, имал ли си възможност да работиш по дадена кола, и въобще поглеждал ли си и под капака
За горивната им система - има помпа, филтър с клапан налягане и нищо повече Клапанът е 3 бара (ни повече, ни по малко от стандартното), за това изискаването за налягането е да бъде такова Само че има 2 модела филтри - 1 със сменяем клапан и 2 с вграден клапан Вторият е новият модел с който мисля че са, и там намеса е невъзможна Но на старият модел клапана се сваля, и може да се пипа За това си мисля, че филтъра е прибран за по точно замерване, и е напълно възможно разликата да идва именно от там Но ако е бил стария модел филтър със сменяем клапан, явно ще се гледа дали не е "човъркан" клапана Жалкото е, че шампионата свършва утре и наказанието си е наказание


Мне батко, не ссъм специалист у друсането, ай ся да ми обясниш къв е тоа клапан на гор. филтър? Но да разгледаме и другата гледна точка! Значи, при по високо налягане на помпата, дюзите за опр. милисекунди ша вкарват по-голяма порция гориво! Ако се прекали с увеличаването на налягенто, все ми се струа, че теа дюзи ша почнат да пикаят! А и с о,4 бар, дори и да вкарват повече гориво, к'во става ... прай по-богата сместа, оттам ламба сондата осира пъкления план за налягането и променя работата на дюзите! И без определен софтуер ефект от това нещо според мен не може да има! Що ма боли патока откъде ма знаеш и к'во ша коментираш и к'во не!? Ся не говориме за чувствата си и впечатленията, ай да обсъдиме въпросите по-горе!!! А т'ва дали съм отварял капака, дали съм работил по кола ... ша та разочаровам ... ДА!!! :D
Kristian Metodiev Pavlov
VW MANIAC
Изображение
Аватар
K_Power
 
Мнения: 2636
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 00:57
Местоположение: гр. Банкя
Име: Кристиян Павлов

Мнениеот НИКИ » Съб Ное 11, 2006 13:07

Успях да се свържа с "Хитър Петър"-Цецо Илиев беше с отнет лиценз цяла година именно заради разлика в налягането на горивото :!: :!: :!: И това се случи именно в ОКТАВИЯ КЪП.Тая година,същата нередност само,че при Емо Виденов,не се наказва с нищо.ОТ СЪЩИТЕ ОРГАНИЗАТОРИ :!: Мерилото е доста различно :wink: .
Според мен няма логика да се качва "насила" налягането на горивото,освен АКО............ ще помоля Пламен или Любо(поне бях свидетел на подобрения в неговото Лайно) не е съвкупност с "обръщането" на някакъв клапан.Цялата процедура е почти неоткриваема дори и при щателен преглед като тоя в Аура Тек.


РАДКО ПЕТРОВ естествено може да прецака Кипрински.Преди години Кипрински подаде контестация към 4 пилоти на писта София.Тогава остана само колата на Камбуров(караше е друго момче-естествено излезна фалшива),а двете бургаски лади доста бързо избягаха от закрития парк.Естествено без последствия :wink: Сами можете да се сетите кои бяха пилотите.
Изображение
PRESTIGE RALLY TEAM
Аватар
НИКИ
 
Мнения: 270
Регистриран на: Съб Апр 29, 2006 12:05
Местоположение: София.

Мнениеот ICE__MAN » Съб Ное 11, 2006 13:34

Е, кои са били пилотите, че не всички см ебили там, а и винаги съм призовавал, когато някой говори за дреги хора да споменаваме имена, защото иначе излиза несериозно.
ICE__MAN
 
Мнения: 144
Регистриран на: Пон Юни 19, 2006 19:30
Местоположение: Пловдив
Име: Десислав Христов

Мнениеот НИКИ » Съб Ное 11, 2006 13:52

Радко Петров караше едната лада.ОЩЕ?
Изображение
PRESTIGE RALLY TEAM
Аватар
НИКИ
 
Мнения: 270
Регистриран на: Съб Апр 29, 2006 12:05
Местоположение: София.

Мнениеот НИКИ » Съб Ное 11, 2006 14:03

Писнами да чакам въпроса:"а кой кара другата лада?".

Петър Петров-брат на Радко Петров,съотборник във Вромос,съорганизатор на писта Бургас..........
Последна промяна НИКИ на Съб Ное 11, 2006 14:03, променена общо 1 път
Изображение
PRESTIGE RALLY TEAM
Аватар
НИКИ
 
Мнения: 270
Регистриран на: Съб Апр 29, 2006 12:05
Местоположение: София.

Мнениеот pargo1 » Съб Ное 11, 2006 14:03

K_Power написа:Мне батко, не ссъм специалист у друсането, ай ся да ми обясниш къв е тоа клапан на гор. филтър? Но да разгледаме и другата гледна точка! Значи, при по високо налягане на помпата, дюзите за опр. милисекунди ша вкарват по-голяма порция гориво! Ако се прекали с увеличаването на налягенто, все ми се струа, че теа дюзи ша почнат да пикаят! А и с о,4 бар, дори и да вкарват повече гориво, к'во става ... прай по-богата сместа, оттам ламба сондата осира пъкления план за налягането и променя работата на дюзите! И без определен софтуер ефект от това нещо според мен не може да има! Що ма боли патока откъде ма знаеш и к'во ша коментираш и к'во не!? Ся не говориме за чувствата си и впечатленията, ай да обсъдиме въпросите по-горе!!! А т'ва дали съм отварял капака, дали съм работил по кола ... ша та разочаровам ... ДА!!! :D


Имах впредвид капака точно на такава Шкода ама карай ся... :roll: Клапана в горивният филтър е въпросният редуцир за който спомена по горе :!: и той определя налягането в системата :idea: Но наистина си прав, че само от леко вдигнато налягане няма каква да е полза :arrow: все пак дюзите са с определени кубици на впръскано гориво, при това налягане и за това време зададено от електронният блок :!: а електронният блок се сменя преди всяко състезание на всяка кола :idea: Така че незнам на какво се е надявал пилота (или механика му), ако наистина е пипал там :?: :?: :?: :wink:
Аватар
pargo1
 
Мнения: 20
Регистриран на: Пон Сеп 18, 2006 10:31
Местоположение: София
Име: Данаил Павлов

Мнениеот НИКИ » Съб Ное 11, 2006 14:05

На повече налягане във системата :lol:
Изображение
PRESTIGE RALLY TEAM
Аватар
НИКИ
 
Мнения: 270
Регистриран на: Съб Апр 29, 2006 12:05
Местоположение: София.

Мнениеот kris81 » Съб Ное 11, 2006 14:07

именно. Точно заради писта София, мисля беше 2004 г. когато Сашо пусна контестация хората от Бургас си тръгнаха многоооооо бързо. За това г-н Петров решава, че точно този състезател е опасен за публиката :!: :!: :!: Много е удобно така

Сега според мен федерацията ЩЕ СИ ЗАТВОРИ ОЧИТЕ за налягането в шкодата на Емил. Не разбирам какъв автомобилен състезател си когато караш фалшив и се мислиш за голямата работа като биеш с фалшива кола. А на всичкото отгоре той не кара за първа година. Отдавна е в този спорт и мисля, че се е държал много мъжки до момента. По-скоро за него тая гдина е въпрос на бизнес с тия Шкоди. Ако искаше да става шампион щеше да вземе колата още преди Русе, а не чак на Кюстендил. И ако му беше толкова важно едва ли щеше да се "успи" преди старта на Стара Загора и да тръгне последен. Има нещо - не ме и интересува какво е, обаче е страшно нечестно спрямо другите момчета. В крайна сметка всички дават страшно много пари за за самите коли, а и знаете едно състезание колко струва.
kris81
 
Мнения: 54
Регистриран на: Сря Ное 08, 2006 12:11

Мнениеот katana » Пет Ное 17, 2006 19:29

Седми кръг от националния шампионат на писта:

КВАЛИФИКАЦИЯ - DivX - 699.90MB - 1:18.24
http://torrents.data.bg/details.php?id=60915&hit=1


СЪСТЕЗАНИЕ - DivX - 699.98MB - 1:40.53
http://torrents.data.bg/details.php?id=60916&hit=1

Сваляйте, СИЙДВАЙТЕ и си кажете мнението за да има някакво развитие.
Аватар
katana
 
Мнения: 27
Регистриран на: Пон Сеп 11, 2006 14:43
Местоположение: Plovdiv
Име: Радослав Радев

Предишна

Назад към Български Шампионат на Затворен Маршрут

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 31 госта

cron