ДОКОГА С ТЕЗИ КВАЛИФИКАЦИИ ПРИ "Х"-ОВЕТЕ НА ПИСТА

Дискусия за Българския Шампионат на Затворен Маршрут

ДОКОГА С ТЕЗИ КВАЛИФИКАЦИИ ПРИ "Х"-ОВЕТЕ НА ПИСТА

Мнениеот Mitko_Stoilov » Пон Окт 02, 2006 16:59

Напишете мнения по въпроса с квалификациите. Одобрявате ли ги или е по-добре да се разделят ? [/b]
Аватар
Mitko_Stoilov
 
Мнения: 184
Регистриран на: Чет Май 04, 2006 19:59
Местоположение: Русе
Име: Митко Стоилов

Мнениеот OGN » Пон Окт 02, 2006 17:04

смятам че е по добре да ги разделят(като А и N)
OGN
 
Мнения: 254
Регистриран на: Пон Май 01, 2006 18:41
Име: Илиян Илия

Мнениеот RaPiD » Пон Окт 02, 2006 17:09

ЕМи разбира се, така е редно! Освен това са 100 коли, виж при А и Н колко са малко а ги делят, и това е защото имало класиране за До и за НАД 1600 а при хобитата НЕ. Едниствено Ванката Шопов се осмели да каже в очите на Славейков и Янакиев, пред всички, че не е редно това дето го правят, и да изгарят така момчетата от Х1. Защо никой не го подкрепи от другите пилоти, ами даже го бъзикаха. Много се издразних. Ами хора, защитавайте си правата. Отидете и се разправяйте, няма да ви изядат. Така сяко състезание ще духата супата с ИЗВИНЕНИЕ, просто защото колите ви по явни причини не могат да бият времената на горните класове. Подочувам че от догодина може да се въведе официално да се разделят както при А и Н ама не е сигурно, само слухове може да са, макар че е редно така. Дано направят нещо по въпроса, още веднъж, евала на Ванката Шопов, ама сам човек не става, трябва повече пилоти да се намесят вместо да се смеят и бъзикат.
Аватар
RaPiD
 
Мнения: 2803
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 00:40
Местоположение: София
Име: Асен Иванов

Мнениеот ICE__MAN » Пон Окт 02, 2006 18:15

Миналата година на Стара Загора бях свидетел когато Шопов повдигна въпроса относно тези квалификации на един непознат за мен индивид, който наричам така, защото ако беше човек както ми се иска да наричам хората нямаше да каже "... ми Ванка колкото и брутално да звучи, като нямат пари да си направят по добри коли, ми няма да карат бе..." Е не е ли нормално един пилот да почне да се състезава от Х1 или Х2. Май е по-нормално един човек да почне да се развива с по-слаба кола и да се усъвършенства в последствие. Така ще има база за развитие и негово и на колата. Тогава причината беше, че пътният възел не можело да се затваря за дълго време, защото дсеки час струвал много пари. Ако причината и сега в София е същата се питам КОЛКО ПАРИ ПОЛУЧИХА НЯКОИ ДРУГАРИ ОТ ФЕДЕРАЦИЯТА ЗА ДА КАРАТ МАКЕДОНЦИТЕ ОТДЕЛНО??? Нищо лично срещу тези момчета, но мисля, че парите от лицензи и такси за участие влизат в БЪЛГАРСКАТА федерация и е по-нормално да се даде предимство на българите да покарат, а като вариант можеше да ги пуснат с македонската група. Колкото до това, че само един човек е повдигнал въпроса ми я се поогледайте и вижте, че сме си такова ОВЧО племе, та нима унгарците живеят по-зле от нас, ама се вдигнаха, а ние търпим кво ли не - винетки, нови номера, всяка година нови цени на граждански, газта като гледам ще стане колкото бензина и какво ли още не :twisted: .Когато пилотите се обединят и бойкотират едно състезание тогава ще се сетят другарите от канцелариите на федерацията, че този спорт има нужда от момчета, които да карат, а не от мишки, които само търсят повод да се наядат и напият. Е тези момчета, като не им се даде възможност да карат им остава другото да се наядат и напият със спестените от бензина за състезанието пари. Но това трябва самите пилоти да си се съберат и решат, не някой да ти заявява, че като нямаш пари за Импреза WRX си господин Никой.
ICE__MAN
 
Мнения: 144
Регистриран на: Пон Юни 19, 2006 19:30
Местоположение: Пловдив
Име: Десислав Христов

Мнениеот IKK-bs » Пон Окт 02, 2006 19:38

Ами като няма разделение защо въобще има Х2...Х1...Х4. Да кажат имали отделни хиксове или всичките са под еди знаменател?Ето сега на раликроса в Средец Стоян/незнам фамилиятаму/успял да вземе свястна кола-ланча делта Х4, браво ама няма опит,психика,рутина."Питам аз щеги натрупа ли с тази силна кола или щесе стресира и ........застой?"
IKK-bs
 

Мнениеот Mitko_Stoilov » Вто Окт 03, 2006 13:16

Предлагам да направим следното: понеже си нямаме много телефонните номера , предлагам да се предава словом от човек на човек да се направи протест на следващото състезание.На всички които помогнат ще съм много благодарен.Значи аз карам Х1 и в София на самото състезание съм 1-я под 4ертата която разделя тези които ще карат и тези които няма да карат.И какво съм виновен аз че няма парички за по силен мотор и сумати и други по сериозни работи покрай по-силния мотор... и както спомена колегата по-горе , не става да седнеш направо на някоя яка машинка и готово вече си развит пилот отвсякъде. И колкото пъти задам този въпрос на организаторите те ми казват "Ами така е решено". Ами то ако продължава така аз не виждам кой ще седне догодина да кара в Х1 , все едно да минеш покрай някои канал и да си хвърлиш парите там.И както спомена другия колега по-горе защо изобщо има класове в група Х... Ще помоля който има възможност да се отзове на молбата ми.Благодаря ви и много успехи :!:
Аватар
Mitko_Stoilov
 
Мнения: 184
Регистриран на: Чет Май 04, 2006 19:59
Местоположение: Русе
Име: Митко Стоилов

Мнениеот MARVI » Вто Окт 03, 2006 13:43

Mитко,подкрепям мнението ти,но замислял ли си се,че на федерацията въобще не и пука от това.Същото е в група А/6 на рали.Как може обикновенна А/6-ца да се бия със Супер1600?!Федерацията много добре знае това ,но въпреки това не разделя този клас.Вече има 4 супера и спокойно може да си направят клас А/6S или нещо такова.Същото е и при вас.Наистина от гледна точка на зрители и състезатели това е много глупаво ,но за федерацията така е правилно,а всъщност не е!Дано се осъзнаят ,че иначе ще има да берем ядове.
Винаги вярвам в мечтите си!
Always believe in my dreams!
Аватар
MARVI
 
Мнения: 1007
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 07:26
Местоположение: Worcester
Име: Марио Попов

Мнениеот IKK-bs » Вто Окт 03, 2006 19:10

Шефа на аск-вромос каза на едно състезание "кукловод без кукли пари не први".Лошото е че Българина е "сам Бъгарин юнак , двама Българи чета с предател"!
IKK-bs
 


Назад към Български Шампионат на Затворен Маршрут

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 33 госта

cron