ТРЯБВАЛИ ВСИЧКИ ХИКСОВЕ ДА СТАРТИРАТ В ЕДНА ГРУПА

Дискусия за Българския Шампионат на Затворен Маршрут

Мнениеот jivo_atanasov » Пон Май 01, 2006 23:08

Да и аз това имах в предвид! Но явно не съм се изразил правилно.
Пука ли ти? На мене не. ДЪРВЕТА има за ВСИЧКИ!!!
Изображение
Аватар
jivo_atanasov
 
Мнения: 511
Регистриран на: Сря Апр 20, 2005 20:28
Местоположение: Shumen
Име: Zhivko Atanasov

Мнениеот Gadjev » Вто Май 02, 2006 16:57

Иван Шопов написа:Забравяте някои правила:
1.За да има генерално класиране при група "Х",то те трябва да карат заедно!
2.Капацитета на пистата е 28 автомобила и те бяха точно толкова.Същият този капацитет е смятан и се базира на технически изисквания,параметри и възможности.
Абсолютно съм съгласен,че в конкретния случай разминаването без инциденти би било поради късмет,а не заради нещо друго.
Стартирал съм от 16-а и 20-а позиция там и трябва да нарушавам правилника,измествайки се към центъра на пътя за да виждам светофара.Последните стартират на интуиция и "звук и картина" от предните автомобили.Затова и вчера,въпреки доброто стартово място (6-и в генералното) си отнесох камикадзетата.
По-наболелият проблем е именно при "малките хиксове".Какво са виновни пилотите,че са успяли да сглобят автомобил с 1.3 двигател примерно?Та това е техният състезателен автомобил,по който са вложили много средства и труд.Не е справедливо да не им се зачита състезанието,само защото хиксовете от по-горните класове са повече на брой.
Така или иначе всичко е в ръцете на БФАС и те трябва да намерят правилното разрешение на поредната дивотия в родните шампионати.

И какво ще бъде решението на многоуважаваната от всички нас федерация?! :roll:
Но поне едно може да ни радва-броят на стартиралите автомобили!
Gadjev
 
Мнения: 240
Регистриран на: Съб Май 07, 2005 14:03
Местоположение: Пловдив
Име: Георги Гаджев

коцето

Мнениеот Koce_racing » Вто Май 02, 2006 19:44

тогава на КАЛОЯНОВО как ще караме там не могат да стартират повече от 15 коли какво ще правят Х1и някои от Х2 кажете ми ?
Koce_racing
 
Мнения: 406
Регистриран на: Пет Фев 17, 2006 19:14
Име: koce_racing

Мнениеот shishko » Вто Май 02, 2006 20:18

spored men triabva da se razdeliat X1 i X2 v otdelna grupa za da imat shans da karat
Аватар
shishko
 
Мнения: 137
Регистриран на: Чет Май 05, 2005 22:49
Име: Крум Георгиев

Мнениеот Dragonfly » Вто Май 02, 2006 20:36

Мен големият брой не ме радва. Хоби кар е нашенската последна спирка. Без някои изключения това е показателно за невъзможността на много отбори и пилоти да се сдобият с хомологирани автомобили в другите групи. Което пък говори на какъв хал сме всички.
Писаното от Шопов ме наведе на следния въпрос - Какъв е смисълът от генерално класиране и какъв престиж представлява първото място в него, когато си удушил останалите, просто защото си извадил най-много коне?
За да има смисъл и да носи престиж, трябва да има поне приблизително равенство. Как обаче да сложиш на един кантар Ладичка и Форд Ескорт Косуърт?
За мен генералното е ненужно. По-добре да се извади на преден план разделението по кубатури за да се знае все пак кой с кого се бори за първото място.
Аватар
Dragonfly
 
Мнения: 70
Регистриран на: Нед Май 15, 2005 20:32
Местоположение: София
Име: Ivan Ivanov

Мнениеот madGRaF » Сря Май 03, 2006 19:18

Спред мен не трябва да стартират заедно всичко това се потвърди след катастрофата на старта в Русе. Не съм ходил на друга писта но там специално качването и слизането от моста се прави по много тесен път и е предпоставка за инциденти особено когато някои коли са много по бързи от други. Наи-добре тия тикви във федерацията да измислят някакво решение но като ги знам какви са не ми се мисли какво ще измъдрят :wink:
Изображение
Аватар
madGRaF
 
Мнения: 288
Регистриран на: Нед Май 01, 2005 14:52
Местоположение: Велико Търново
Име: Пламен Илиев

Мнениеот Mitko_Stoilov » Нед Май 07, 2006 13:10

Абсолютно е така ! По-хубаво ще е както беше в Русе на тренировката: Пуснаха ни X1 и x2 заедно , после X3 и X4 и всички видяха че никои на никого не пречеше. Но както казва Коцето в Калояново капацитета е 15 човека. Е колегите от клас X1 и X2 за какво за хвърлили толкова пари и труд , за да ги пуснат срещу коли 2 пъти по силни от техните? Безумно е !!!
Аватар
Mitko_Stoilov
 
Мнения: 184
Регистриран на: Чет Май 04, 2006 19:59
Местоположение: Русе
Име: Митко Стоилов

Мнениеот RaPiD » Нед Май 07, 2006 16:03

Поне на Дракона не спират движението по главен път, така че съм 98% сигурен че ще ги разделят. На Русе искаха да спестят време и пари но се набутаха повече.
Аватар
RaPiD
 
Мнения: 2803
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 00:40
Местоположение: София
Име: Асен Иванов

Мнениеот MIROSLAV MARINOV » Нед Май 07, 2006 21:41

Тенденцията е за увеличаване броя на автомобилите от трупа Х ,особено тези от Х1 и Х2.Догодина тези класове ще се увеличат още повече заради изтичане хомологацията на още автомобили.Мисля че е дошло времето класовете да се разделят до 1600сс и над 1600сс за генерално класиране както е при хомологираните автомобили.Така никой няма да пречи на никого,няма да има състезатели ,които с много труд са се подготвяли а ще отпадат в квалификациите заради капацитета на пистата.От БФАС трябва ОТСЕГА да помислят за следващия сезон.А засега мисля че Х1 и Х2 трябва да стартират отделно от Х3 и Х4 като генералното се прави по постигнатите времена.Може би това ще е решението за писта Дракона/която е единствената истинска писта без бордюри и стълбове по трасето/.Това решение крие и един недостатък- напр.евентуална смяна на атмосверните условия.Но мисля че предимствата са повече и че повечето пилоти от Х1 и Х2 се интересуват повече от класиране в класа.
Аватар
MIROSLAV MARINOV
 
Мнения: 602
Регистриран на: Вто Мар 07, 2006 19:35
Местоположение: SOFIA
Име: Мирослав Маринов

Мнениеот MIROSLAV MARINOV » Пон Май 08, 2006 22:33

Не знам защо няма някакви конкретни мнения на колегите каращи на писта.Човек остава с впечатлението че така им е добре.
Аватар
MIROSLAV MARINOV
 
Мнения: 602
Регистриран на: Вто Мар 07, 2006 19:35
Местоположение: SOFIA
Име: Мирослав Маринов

Мнениеот madGRaF » Вто Май 09, 2006 17:44

Да ти кажа хората трудно се разделят с нещо с което са свикнали :wink:
Изображение
Аватар
madGRaF
 
Мнения: 288
Регистриран на: Нед Май 01, 2005 14:52
Местоположение: Велико Търново
Име: Пламен Илиев

Мнениеот rallista » Сря Май 10, 2006 22:37

Темата става смешна. Какъв е смисала да се разделят хобитата. Защо не поставите въпроса да се разделят до и над 1600 и на рали. Какъв е шанса на Ладата срещу Субаруто. За това има класиране по класове. Генерално означава за ВСИЧКИ. Не може ВСИЧКИ да се разделят на две.
В този спорт масовост не ни трябва. От тази масовост хората бягат от трасетата защо да очастват 30 коли, половината едвам се влачат по трасетата. Тази група е съсдадена за да се види не само кои колко кара, но и кои какво може да прави технически. Задължителна е пресявката. Да останат 15 коли но да се движат не да се влачат. Ако не се класираш си отиваш, правиш си колата и опитваш пак. Друг е въпросът, че половината х1 и х2 не са 1400 и 1600 см3, а много повече, затова не трябва да има даже класиране по класове а само генерално. Това е група "направи си сам". Нека тези самоделки да си карат на планинско, а на писта само част от тях иначе няма стимул. Неможе да затвориш едно кръстовище за цял ден. Ако любителите на този спорт са няколко хиляди то многократно повече псуват заради затворените улици, както аз псувам преминаваики покраи стадион В.Левски след някои мач.
Огледаите се на някоя писта какво става след петата обиколка - всички си говорят, люпят семки и почти не гледат към трасето.
Даите да направим от всеки клас генерално, че да има за всеки по две купи.
ИЛИ ГО МОЖЕШ ИЛИ СЕ ОПРАВДАВАШ !!!
Аватар
rallista
 
Мнения: 73
Регистриран на: Съб Апр 22, 2006 20:53
Местоположение: sofia

Мнениеот SGCasper » Чет Май 11, 2006 00:16

NO COMENT!!!!!!!!!!!!!!
Аватар
SGCasper
 
Мнения: 506
Регистриран на: Сря Фев 22, 2006 12:38
Местоположение: plovdiv
Име: Stoyan Genov

Мнениеот Иван Шопов » Чет Май 11, 2006 09:27

Има вярни неща в казаното от теб ralista,но има и доста некоректни (според мен).
Прав си за генералното-споменах го и по-горе.Но когато това същото генерално обезсмисля труда на доста хора,не виждам проблем леко да се попромени.В крайна сметка времената са определящи за генералното,а не личната битка на Лада Х1 срещу Форд Х4-такава няма и не може и да има.
В същото това време след 5-6 обиколки по пистата става все по-сериозна навалица,застигане,забавяне на по-бързите от по-бавните и т.н. и т.н.И точно това разваля битката между първите или "по-вървящите".И какво?Дай всеки,който е показал "какво може технически" с по-малка кубатура да си стои у дома,докато не събере парички за двигател минимум 1600куб.см?
Аз лично съм именно за "масовост".Колкото повече хора се опитват да правят нещо,толкова по-интересни биха били състезанията и спорта като цяло.А на принципа на джунглата първенците пак ще си бъдат първи.Разделянето на групата "Х" в класове,подобно на "А и N" не би попречило на генералното класиране,но би дало шанс на още пилоти да се развиват и да получат удовлетворение за труда си.
Колкото до кръстовищата-загледай се и ще видиш как централни улици в София се затварят за частни партита,снимки на рекламни клипове,състезанийца по не знам каква си дивотия и т.н. и т.н.
Пък нека ни псуват...Ние знаем защо сме там.
Аватар
Иван Шопов
 
Мнения: 1223
Регистриран на: Пон Апр 18, 2005 09:37
Местоположение: София
Име: Иван Шопов

Мнениеот SGCasper » Чет Май 11, 2006 13:21

така, пък и вече от лично наблудение някои от уличните реисари се заглеждат кам сустезаниата, в момента до колкото сам запознат имакам 6-7 Х1 аз сущо ще карам х1 и ми се струва че до другиа сезон може да стигнат кам 10 коли, ткак че ще си има пални групи и битка в тях...
Аватар
SGCasper
 
Мнения: 506
Регистриран на: Сря Фев 22, 2006 12:38
Местоположение: plovdiv
Име: Stoyan Genov

ПредишнаСледваща

Назад към Български Шампионат на Затворен Маршрут

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 23 госта

cron