Супер състезание и тренировки. Много ми беше приятно да гледам първите две състезания, Резинката разцепи скоростите и двигателя от зор, съжалявам, че така се получи, но, ако караше посредствено, нямаше да има борба. Ерменко поне на мен ми каза, че ги е пуснал, за да е интересно. Дали е така, дали не е, това не мога да кажа, просто споделям. Жигулата беше страшна мания, просто ми напълни очите и душата, на Ерменко колата беше без аналог и си личеше, че не я караше на макс. Все пак с него се познавам от... зората на демокрацията
Във втория клас ме е яд за Тошо и Цецо, ама се случват такива неща, за съжаление така отпадна и интригата отпред, Григорчев абсолютно стратегически просто си навъртя обиколките, докато отзад вреше и кипеше, хондите се бореха с голфове и обратното. Всеки водеше интересна битка - кой да завърши, кой в спор за място.
Група Емакс, оф, извинете ме, група ендюрънс панаир трофи... Там нищо ново под слънцето, стотици пъти съм изразявал мнение какво недоразумение е! Ще си позволя да цитирам Пламен Камбуров - "Искам да се върне клас грN" Това ми го повтаря вече поне три пъти. Видя и той какво наливане е от пусто в празно и какъв риск е. Няма каране, няма треактории, има само даване на газ по правите и зверски силни коли, които като ги духнеш и се разпрашават. Преди няколко години, когато на мен ми беше ясно какво нещо е такава кола и какъв риск от постоянни повреди крие, видни български пилоти ми разправяха, че тези коли са евтини, защото частите им не са в хомологация и са много достъпни. Да, до някъде е така! Но! Една хомологирана част я купуваш и забравяш, а в тия напомпани еднодневки всичко е консуматив и на принципа на доминото от едно болтче за 10стинки заминава възел, или детайл за 20 бона... Пиша го като механик, не като пилот! И от опит го пиша, хората, които имат някакъв поглед над спорта помнят какви квазимодота бях направил от фордовете... Тази група ще продължава и за напред да е така! Ще завършват само най-здравите, респективно най-слабите коли. Ще бъде чисто чудо да се закачат две силни коли и да изкарат финал, без да се разпаднат на парчета! Още на старта една от 7-те коли хвърли котва, на следващата обиколка другата тури кръста на скоростите. Отделно на тренировките беше пак същото. Това е без въобще да е имало състезание! Сега Пламен вдигна още летвата и не ми се мисли какъв цирк ни чака, тоест не ме и интересува, няма да стъпя повече нито като зрител, нито като участник на такава кушия! За чисто състезателния инцидент не бих коментирал, но ми прави впечатление, че този форум ще умре, ако няма такива кавги. Само тогава се пише