Страница 7 от 33

Re: БШЗМ 2014 - календар, новини, слухове

МнениеПубликувано на: Съб Дек 28, 2013 00:19
от Иван Шопов
Недругарю Гетов,
Дръж си устата далеч от името ми ако обичаш. Нямам спомен да съм злословил по твой адрес, но пък в обратна посока е изобилие.
Само преди 2 дни ме оплю във Фейсбук, а 10 минути по-късно на лични съобщения поиска съвет как и къде да подготвите автомобила си. Съвет, който получи, без значение, че скачаше насреща ми (мога да приложа копие).
Сега се повтаря същото. Изкарай нервите си от "Дуралюб" някъде другаде, препоръчвам ти го.
С едно съм съгласен - наистина не сме на едно интелектуално, културно или познаващо правилниците ниво. Честно казано не искам и да слизам надолу за да говорим на един език.
Темата е дълга и е лична. Имаш ми телефона-можеш да ми се обадиш, когато пожелаеш.

P.S. Невероятно забавно е човек да се опитва да помогне на "колегите си", а те да скачат насреща му, само защото е имал доблестта да го направи пред всички. Браво, герой!
P.P.S. Като какъв са ме избрали - вероятно трябва да попиташ компетентните органи. Пак казвам - сега е момента да докажеш, че можеш да сътвориш нещо смислено и ти да направиш правилници и наредба.

Re: БШЗМ 2014 - календар, новини, слухове

МнениеПубликувано на: Съб Дек 28, 2013 00:28
от REZINA
В регламента пишеше.......гуми СВОБОДНИ. ти как го разбираш това ? А на семитата знаеш ли какво пише? street и тредуер еди кой си номер, водят се гуми за улична употреба !!! и не разбрах като завали дъжд какво правиме ???

Re: БШЗМ 2014 - календар, новини, слухове

МнениеПубликувано на: Съб Дек 28, 2013 00:31
от Иван Шопов
Резина,
Не ми се спори. Обяснявам ти колко са уязвими тези твои гуми само при един прочит на правилното място.
Това,че дадени гуми са разрешени за улична употреба не ги прави невъзможни за писта. Припомни си "Купа Фабиа" - момчетата караха с Continental тогава.

Re: БШЗМ 2014 - календар, новини, слухове

МнениеПубликувано на: Съб Дек 28, 2013 00:38
от REZINA
А не ме убеждавай че семито е по надежна........ ако ще е по ФИА да се спазва целия регламент.... килограмите на моето пежо по хомологация там са под 850кг. !!! да не говорим за колите до 1400куб.

Re: БШЗМ 2014 - календар, новини, слухове

МнениеПубликувано на: Съб Дек 28, 2013 00:45
от Гетов
Иван Шопов написа:Недругарю Гетов,
Дръж си устата далеч от името ми ако обичаш. Нямам спомен да съм злословил по твой адрес, но пък в обратна посока е изобилие.
Само преди 2 дни ме оплю във Фейсбук, а 10 минути по-късно на лични съобщения поиска съвет как и къде да подготвите автомобила си. Съвет, който получи, без значение, че скачаше насреща ми (мога да приложа копие).
Сега се повтаря същото. Изкарай нервите си от "Дуралюб" някъде другаде, препоръчвам ти го.
С едно съм съгласен - наистина не сме на едно интелектуално, културно или познаващо правилниците ниво. Честно казано не искам и да слизам надолу за да говорим на един език.
Темата е дълга и е лична. Имаш ми телефона-можеш да ми се обадиш, когато пожелаеш.

P.S. Невероятно забавно е човек да се опитва да помогне на "колегите си", а те да скачат насреща му, само защото е имал доблестта да го направи пред всички. Браво, герой!
P.P.S. Като какъв са ме избрали - вероятно трябва да попиташ компетентните органи. Пак казвам - сега е момента да докажеш, че можеш да сътвориш нещо смислено и ти да направиш правилници и наредба.

НЕШОПОВ...ти освен да ме БАННЕШ дет са вика...че съм груб ушким...друга сила нямаш тука..но от това на мен ми толкова безразлично, че не може да се сетиш...на лични поисках съвет..да ..публикувай...това само ще покаже как за пореден път се хващаш като шаран на гола кука.........
относно дуралюб...тука те съветвам ма най-другарски(въпреки че пак казвам, не си осъзнал смисъла на това обръшение), не доказвай че падаш на тяхното ОЛИГОФРЕНСКО ниво ( на тяхното казах , не на твоето)...то граничи но не съвсем.....
не слизай надолу за да говорим на един език..защото едва ли ще се справиш.......то по-надолу няма на къде ако ме разбираш...но едва ли,, трудно ти е, както и да е....
Имам ти тлефона да...но..........ще кажеш че е късно...бих казал и ти амаш моя...направи първа стъпка ти..има ли проблем от това?
и на последния ти послепис, искам да ти кажа, че много по-добре от теб бих изготвил каквато и да е наредба, защото първо бих направил проект..който да разпратя до всички заинтерсувани, после бих обсъдил с всички и чак тогава да го напиша във вид на наредба..и знаш ли що така бих постъпил...защото БФАС според устава си е организация , която обеднява хора с еднакви възгледи и намерения...никъде не е казано че БФАС е НАРОДНОТО СЪБРАНИЕ и ще ни напише закон и ние трябва да го спазваме, напротив..БФАС като организация на еднакво мислещи хора..правейки всичо доброволно, трябва да се съобразява с всичките тия НАС които доброволно продължаваме да си внасяме членския внос от по 600 лева и да привличаме пилоти за да плащаме и техните 170+ на човек..но защо ли пък ти ги пиша тия неща точно на теб?? ти отдавна мина на другия бряг - нито плащаш клуб, нито пилотски лиенз, нито за кола се харчиш.....Е ДА ТАКА Е ПО-УДОБНО...ДА ЯХНЕШ ВЪЛНАТА И ДА СИ ОТ КОМИТИТЕ??????????ма дали някой те има за комита......е това го остави на хората да те преценят!!!!!!!!!!

Re: БШЗМ 2014 - календар, новини, слухове

МнениеПубликувано на: Съб Дек 28, 2013 01:05
от Иван Шопов
REZINA написа:А не ме убеждавай че семито е по надежна........ ако ще е по ФИА да се спазва целия регламент.... килограмите на моето пежо по хомологация там са под 850кг. !!! да не говорим за колите до 1400куб.


Никъде не съм те убеждавал в това. Само споменах, че и "твоето" не е ок по ФИА.:)
Предлагам да спрем с този спор - излишен е.

Гетов,
Пусни си телефона на лично съобщение тук или във Фейсбук и утре ще ти се обадя да видим какво толкова съм пропуснал да чуя от теб. Съжалявам, но имам само един телефонен номер, който явно отдавна не е твой.
Никога не ми е пречело да подавам ръка и не ме е било срам, напротив-доставяло ми е удоволствие. Честно казано ще те изслушам, но ще те лиша от тегобата да подавам ръка и на теб. Който не оценява нещо, не го заслужава,факт!
Съвета си го получи, въпреки дребните иронии, които сипеше, както сега сипеш и тук. Оставям на теб да избереш дали това е лицемерие или безпътица. Хем осанна, дай съвет, хем разпни го!

За останалото, което си изписал - мисля, че никой и никога не те е спирал да го направиш. Друг е въпроса, че си предпочел да изразходваш личното си време по по-угоден за теб начин. Все още не е късно - направи каквото сметнеш за нужно и дано имаш успех.
Мога да ти предоставя доброволно и резултатите от направената анкета, в които е повече от видно, че всеки от "заинтересованите" е заинтересован единствено и лично от себе си. Ти самият би трябвало да си запознат - изпратили сте две анкети - една от Боян и една от Велислава. Ваше право си е, макар че по памет Велислава е била само навигатор и не е имала амбиции да бъде пистов пилот.

Искрено се надявам и някой ден да проумееш, че БФАС не е кръчма, в която да седнем около една маса и дружно да се напием и повеселим.

Колкото до мен - казах, не ме коментирай, защото за добро или лошо, си нямаш и понятие какво и как съм правил през годините. Опитай да постигнеш поне толкова, ще се радвам тогава да ме и покритикуваш.
Попровери и кога и дали съм плащал членския внос на клуба си и съм сигурен, че ще останеш учуден.Е,няма да се извиниш, но какво пък - и това стига.

Лека вечер и до утре (ако си оставиш телефона естествено).

Re: БШЗМ 2014 - календар, новини, слухове

МнениеПубликувано на: Съб Дек 28, 2013 01:09
от Гетов
0878 706856 гетов

Re: БШЗМ 2014 - календар, новини, слухове

МнениеПубликувано на: Съб Дек 28, 2013 09:18
от Kring
Иван Шопов написа:
P.S. Не е вярно това, че "действащите пилоти с Е-Макс автомобили" са подбтвали наредбата насам или натам. Вярвай ми - за всеки ре в тази наредба е имало спорове и разсъждения как би било най-добре за спорта, а не за някой от тях.
Друг въпрос е, че за мен лично имат и лично достойнство, което не позволява подобни манипулации от тяхна страна. Е, аз бях там и мога да ти го гарантирам, но не си длъжен да ми вярваш... Парадокс.



Аз гледам фактите , а те са:
1. Изготвили наредбата -9 човека;
2.Действащи пилоти от горните девет-трима от Емакс;
3.Промени засягащи групи Супер и РС- хм, Много;
4.Промени засягащи статуквото в Макси-0;

Съгласихме се , че промените в малките класове са положителни в дългосрочен план. Но е факт , че са направени по-много груб и стресов начин , очевидно от хора , които не ги засяга технически и финансово.Хайде представи си да поставите Емакс в ситуация на самоиздръжка (както 80-90 % от малките класове0 ,да добавят 7-8% тегло , да сменят изцяло гумите ( старите дето ги имат да ги правят каквото си искат), или да преработят колите за 3 месеца , за да сменят класа.

Може би сте решили , че големия клас е супер атрактивен и сега, и не се нуждае от никаква промяна , но май не само аз си спомням за 4- 5-6 Н4-ки на една броня един от друг.Може би Н4 и ексХ4 са по-скъпи от Емакс и сега е по-добре.Вие си знаете .За мен, в най-лошия случай ще продължа да не гледам Е-макс след 5-тата обиколка (щото не остават ).

Ще те помоля и като слагаш на някой думи в устата , да го цитираш .Че това дето си го написал по-горе не можах да го намеря да е излязло от мен .

Re: БШЗМ 2014 - календар, новини, слухове

МнениеПубликувано на: Съб Дек 28, 2013 09:53
от Иван Шопов
Жоре,
Относно цитата - как ти звучи:
Kring написа:Тримата действащи пилоти , който са взели участие с създаването на наредбата са с автомобили от Емакс.Чудете се тогава , как така Емакс не ги засягат никакви промени, а даже им се осигурява пълнеж да не са 4-5 коли на старта.

На мен лично - като елегантно обвинение, че са гонили собствена угода. Ако не съм те разбрал правино - извинявай.

Статуквото в Е-макс също е засегнато, но няма да се прояви веднага (по-горе обясних защо).
Ако забелязваш, изискване за гумите има само в "най-малката" серия и вече бе дискутирано защо. Мисля, че звучи логично и приемливо.
Н4-ките отдавна престанаха да са "Н", именно заради непрестанните промени и измислици в група "Х". Останаха няколко, които карат предимно рали или планинско. Е, с въвеждането на група "Е", поне всеки един пилот има яснота какво го очаква в дългосрочен план и как да подготви автомобила си.
Тук правя отметка, че доколко ще е дългосрочен зависи изцяло от УС на БФАС.

Ако погледнем какви автомобили биха могли да участват в "Макси" серията, ще се съгласиш, че при подходяща инвестиция (каквито непрекъснато се правят), много скоро може да има изненади в класирането.

Можеш ли да ми посочиш една състезателна година за последните 10, в която не е имало "господстващи автомобили" във всяка от сериите? Аз лично не мога, а и съм на мнение, че винаги е било така.

Re: БШЗМ 2014 - календар, новини, слухове

МнениеПубликувано на: Съб Дек 28, 2013 10:14
от Kring
Иван Шопов написа:Жоре,
Относно цитата - как ти звучи:
Kring написа:Тримата действащи пилоти , който са взели участие с създаването на наредбата са с автомобили от Емакс.Чудете се тогава , как така Емакс не ги засягат никакви промени, а даже им се осигурява пълнеж да не са 4-5 коли на старта.

На мен лично - като елегантно обвинение, че са гонили собствена угода. Ако не съм те разбрал правино - извинявай.




А всъщност е грубо обвинение , че не променят нищо в собствения им клас, а си запазват статуквото.

То по тази логика и в досегашните Супер и РС при подходяща инвестиция или условия ще има изненада в класирането.Що тях да променяме пък Макси -не.

Re: БШЗМ 2014 - календар, новини, слухове

МнениеПубликувано на: Съб Дек 28, 2013 10:36
от Иван Шопов
Значи правилно съм те разбрал и нищо не съм ти сложил в устата. Вече споменах, че обвинението ти е необосновано и спирам да го дискутирам.

Толкова ли е трудно да се разбере, е въвеждането на група "Е" не променя нищо крайно съществено, но ни дава ясна и силна основа, върху която да градим автомобилите си?

И не, логиката изобщо не е такава, но се уморих да повтарям едно и също.
Сериите в момента са максимално балансирани, така че да няма прекалено голям отлив на участници. При друго преразпределение по сериите, отсъстващите щяха да са минимум 20.

И понеже ми омръзна сам да се опитвам да обяснявам нещо или помагам някому, а в същото време някой да ме сочи с пръст, че съм му виновен, предлагам от тук нататък да отправяте въпросите си към БФАС или да посетите срещата, за която обявиха вчера.
Нито имам статут на говорител на федерацията, нито имам някакви управленски права, нито пък бих искал да имам.

Re: БШЗМ 2014 - календар, новини, слухове

МнениеПубликувано на: Съб Дек 28, 2013 11:00
от dr.hous
Aз лично си мисля,че в Макси трябваше да има класиране по-кубатура или за 1и 2 двигателни моста, за да няма недоволни.Това щеше да е уникален коз,защото хора,които не желаят да променят килограми,гуми и т.н. и при достатъчен брой автомобили,можеха да си имат клас.Сега при този правилник ще трябва автомобил "примерно"160кс с един двигателен мост да участва в едно генерално с автомобили 600кс+++++++/бог знае колко/4х4!Интересно състезание ще се получи с затваряне на автомобили с по 4-5 обиколки и пак ще се почне с мрънкането"ма те ни пречат" и "знаете ли колко е опасно кола с х-км да застига такава с два пъти по-малка.Иначе промени трябваше да има,за добро или лошо,времето ще покаже! Всели празници на всички и спортни успехи през новата година :D

Re: БШЗМ 2014 - календар, новини, слухове

МнениеПубликувано на: Съб Дек 28, 2013 11:10
от Kring
Всъщност , така може би наистина е най-добре.Малките класове , макар и доста грубо са вкарани в някаква положителна посока.Тези с големите саби са си решили какво е най-добре за тях и също ще си носят кръста.

Весели празници и от мен.Мир и любов!

Re: БШЗМ 2014 - календар, новини, слухове

МнениеПубликувано на: Съб Дек 28, 2013 11:38
от Vlahov-Motor-Sport
Правилник не трябва да се пише за 4 дни,най малкото защото в бързината се пропускат доста неща,а като чета виждам доста. :idea:

Re: БШЗМ 2014 - календар, новини, слухове

МнениеПубликувано на: Съб Дек 28, 2013 12:01
от REZINA
Раздел "Състезателни Автомобили" започва да се пълни с атмосверки до 1600куб. Сами преценете до къде ще ни докара цялата работа. Лично аз съм в ШАХ ...... на кръстопът съм....дали да се отказвам и да я махам !!!