golf_1 написа:Колега айде стига копи-пейс, ако ще караш карай, ако ще гледаш гледай, ама тука го обърна на английска академия,каквото знаеш го пиши на български, и да беше отишъл на срещата в Стара Загора да им обясниш тия работи....
Моля да бъда извинен за чуждия език колега, но все пак правилниците не се пишат в България, а и има Гугъл преводач. Също така, на който му пречат писанията ми, може спокойно да ги изтрие, накаже или да прави каквото сметне за добре.
Това за Стара Загора не знам защо си го написал. Това си е вид заяждане, но ще го пропусна.
Правилниците цитирани в горния пост не са актуални вече.
Дестващ правилник към монента за група Е1 (Група Е категория 1):
Член 277 - 2014
Free Formula Технически регламенти
(Група E)
Определение / Допустимост:
Превозни средства, съпоставими с категория I (виж член 251-1.1: Категория I:
- Група N: Заводски автомобили
- Група A: Туристически автомобили
- Група R: Туристически автомобили или Серийни заводски автомобили в големи мащаби )
трябва да отговарят на изискванията за сертифициране на едни от регулационните хомологационни текстове на ФИА, имат най-малко четири места
(с изключение на 2 +2 *) и оригиналната им структура (шаси /
каросерия), трябва да бъдат идентифицирани по всяко време.
(*) Тип автомобил 2 +2 : Всеки автомобил с 4 места, които не отговарят на
критерии за размерите на пилотската кабина по хомологационните регулации за автомобили от група А.
Мисля, че превода е ясен.
Що се касае за Е2 (група Е категория 2) обърнете внимание, че в категория две е записано: "Free formula RACING cars" откъдето идва и особенноста.