Страница 24 от 33

Re: БШЗМ 2014 - календар, новини, слухове

МнениеПубликувано на: Пет Яну 10, 2014 17:30
от kornholio
Естествено, че е валидна, това са минималните килограмините за да отговаряш на Е1 или Е2...
Но килограмите изисквани от даден организатор нямат нищо общо, САМО И ЕДИНСТВЕНО не може да предложи по-ниски от горните, защото тогава колите няма да отговарят на Е1 и Е2.

Re: БШЗМ 2014 - календар, новини, слухове

МнениеПубликувано на: Пет Яну 10, 2014 17:56
от MIROSLAV MARINOV
Нено ,ще те помоля да публикуваш тук оригинален текст от който е видно че Е1 е в категория 1,а Е2 в категория 2 ,защото дотук това не е видно отникъде.Единствено е записано ,че ГРУПА Е е дефинирана в КАТЕГОРИЯ 2.Може да пуснеш и текст ,в който са видни изискванията за група Е1 и Е2.Дотук от постваните от вас части от регламента това не е видно.Може аз да не съм го разбрал, но просто го докажете.

Re: БШЗМ 2014 - календар, новини, слухове

МнениеПубликувано на: Пет Яну 10, 2014 17:57
от Andrey13
kornholio написа:Естествено, че е валидна, това са минималните килограмините за да отговаряш на Е1 или Е2...
Но килограмите изисквани от даден организатор нямат нищо общо, САМО И ЕДИНСТВЕНО не може да предложи по-ниски от горните, защото тогава колите няма да отговарят на Е1 и Е2.

Ясно. Значи минимум има а таван за нагоре няма? В смисъл някакъв правилник който да ограничава организатора да не може да вдига теглото повече от еди колко си за дадена категория или клас. Явно тези от ФИА които са писали лимитите са имали впредвид че няма да има никой който да се мрази толкова че да създава нарочно тежка кола /бавна кола/и не са дали горна граница. :D :D :D
Имаше едно тълкование че което не е забранено е разрешено :( .

Re: БШЗМ 2014 - календар, новини, слухове

МнениеПубликувано на: Пет Яну 10, 2014 18:29
от kornholio
MIROSLAV MARINOV написа:Нено ,ще те помоля да публикуваш тук оригинален текст от който е видно че Е1 е в категория 1,а Е2 в категория 2 ,защото дотук това не е видно отникъде.Единствено е записано ,че ГРУПА Е е дефинирана в КАТЕГОРИЯ 2.Може да пуснеш и текст ,в който са видни изискванията за група Е1 и Е2.Дотук от постваните от вас части от регламента това не е видно.Може аз да не съм го разбрал, но просто го докажете.


Aми на предна страница го направих, но ок.

Ето ги текстовете и на куп... има и вече по-подробни обяснения за механични компоненти, но те са в различни правилници (посъбрал съм ги на едно място за Е1 някъде в началото на темата) основните са член 251 и 277

Re: БШЗМ 2014 - календар, новини, слухове

МнениеПубликувано на: Пет Яну 10, 2014 19:20
от Andrey13
kornholio написа:
MIROSLAV MARINOV написа:Нено ,ще те помоля да публикуваш тук оригинален текст от който е видно че Е1 е в категория 1,а Е2 в категория 2 ,защото дотук това не е видно отникъде.Единствено е записано ,че ГРУПА Е е дефинирана в КАТЕГОРИЯ 2.Може да пуснеш и текст ,в който са видни изискванията за група Е1 и Е2.Дотук от постваните от вас части от регламента това не е видно.Може аз да не съм го разбрал, но просто го докажете.


Aми на предна страница го направих, но ок.

Ето ги текстовете и на куп... има и вече по-подробни обяснения за механични компоненти, но те са в различни правилници (посъбрал съм ги на едно място за Е1 някъде в началото на темата) основните са член 251 и 277

По-полезно ще е да се преведе дословно дефиницията за Е1. Особено последния ред. И ако има някакво различно тълкувание да се аргументира.

Re: БШЗМ 2014 - календар, новини, слухове

МнениеПубликувано на: Пет Яну 10, 2014 19:46
от Гетов
АНКЕТА ЗА ГУМИТЕ ЗА "ЗАТВОРЕН МАРШРУТ"

ДО ПРЕДСЕДАТЕЛИТЕ НА АСК
Във връзка с проведена среща със състезатели и председатели на клубове на 09.01.2014г. в гр. Стара Загора, по повод разяснение на новата Наредба на БФАС за организиране и провеждане на автомобилни състезания, се взе решение да се проведе анкета.

Задължаваме всеки клуб, който има състезатели участващи в дисциплината „Затворен маршрут” до 15.01.2014г., в писмен вид изпрати своето становище за гумите, които ще се използват в серия „Спорт” - за или против - гумите "семи слик" или гуми втора употреба.

Моля попълнете трите имена на пилота, модел и марка на спортния автомобил и мнение за гумите.

Изпращайте Вашите становища само на имейл: [email protected]

Re: БШЗМ 2014 - календар, новини, слухове

МнениеПубликувано на: Пет Яну 10, 2014 19:52
от D.Nikolov
Аз предлагам и мислчя, че би било по-полезно да разгледате коли в Европейския Планински Шампионат където до 2012 вкл. участваха доста такива коли ( те и сега участват но нямат класиране към шампионата.) Тук има Огромна история на резултати по години с доста снимки и дори някой коли са обозначени с серийния номер
Примерно нашата http://www.euromontagna.com/results.php?id_race=234&lng=1
Тогава е карал Wolfgang Böhme http://www.euromontagna.com/chassis.php?id_chassis=2.006/87&lng=1
заедно с Илия Чубриков -http://www.euromontagna.com/driver.php?id_driver=79&lng=1
Емануил Янков BMW 635(мисля, че все още е в БГ)http://www.euromontagna.com/driver.php?id_driver=728&lng=1 (има и други пилоти)
Ники Златковhttp://www.euromontagna.com/driver.php?id_driver=39955&lng=1

и незабравяйте,че гр.Е има само на планинско!Няма пистов шампионат с тази гр.(има подобни по стари групи като Група 5 но отдавна забранени )

Re: БШЗМ 2014 - календар, новини, слухове

МнениеПубликувано на: Пет Яну 10, 2014 20:38
от trouble
Стягайте колите

БМВ АЛПИНА 2002 в шампионата:

http://bgnrc.info/pista/novinite-pista/ ... D1%82.html

Re: БШЗМ 2014 - календар, новини, слухове

МнениеПубликувано на: Пет Яну 10, 2014 22:24
от MIROSLAV MARINOV
Явно не можеш да ме разбереш.Не ме интересува това което си написал с маркер върху текста.Интересува ме къде видя това в оригиналния текст.Това което си заградил като Е1 са групи N,A и R и нямат нищо общо с гр Е,КОЯТО Е СВОБОДНА ФОРМУЛА.Дефиницията за категория 1 също касае тези групи.Къде в оригиналния текст прочете че гр Е1 обединява N,A и R?На Ники Златков колата е гр Е1 и няма нищо общо с горепосочените групи.Затова казвам че категория 1 не е равно на Е1.Цялата група Е съвсем ясно е дефинирана в категорея 2.След това тази група има своите варианти.В крайна сметка прекратявам спора.Всеки има право на виждане.

Re: БШЗМ 2014 - календар, новини, слухове

МнениеПубликувано на: Пет Яну 10, 2014 22:36
от Andrey13
MIROSLAV MARINOV написа:Явно не можеш да ме разбереш.Не ме интересува това което си написал с маркер върху текста.Интересува ме къде видя това в оригиналния текст.Това което си заградил като Е1 са групи N,A и R и нямат нищо общо с гр Е,КОЯТО Е СВОБОДНА ФОРМУЛА.Дефиницията за категория 1 също касае тези групи.Къде в оригиналния текст прочете че гр Е1 обединява N,A и R?На Ники Златков колата е гр Е1 и няма нищо общо с горепосочените групи.Затова казвам че категория 1 не е равно на Е1.Цялата група Е съвсем ясно е дефинирана в категорея 2.След това тази група има своите варианти.В крайна сметка прекратявам спора.Всеки има право на виждане.

И аз спирам спора, защото мълчат като пръднал поп а и почвам да влагам чувства и рискувам да обидя някой заслужил артист. Всичко е нагоденко и измисленко, защото колите ни са правинджос :D. Айде чао и дано се получи нещо. Искрено и честно го пожелавам!

Re: БШЗМ 2014 - календар, новини, слухове

МнениеПубликувано на: Съб Яну 11, 2014 02:54
от kornholio
MIROSLAV MARINOV написа:Явно не можеш да ме разбереш.Не ме интересува това което си написал с маркер върху текста.Интересува ме къде видя това в оригиналния текст.Това което си заградил като Е1 са групи N,A и R и нямат нищо общо с гр Е,КОЯТО Е СВОБОДНА ФОРМУЛА.Дефиницията за категория 1 също касае тези групи.Къде в оригиналния текст прочете че гр Е1 обединява N,A и R?На Ники Златков колата е гр Е1 и няма нищо общо с горепосочените групи.Затова казвам че категория 1 не е равно на Е1.Цялата група Е съвсем ясно е дефинирана в категорея 2.След това тази група има своите варианти.В крайна сметка прекратявам спора.Всеки има право на виждане.


Първо ясно да се разберем, че спор не съм, не водя и не бих водил точно в този форум. Аз попитах, и тъй като досега компетентен човек не се е изказал, аз и още няколко колеги по форум продължаваме да си споделяме информация. Единствено съм се съветвал с човек, който естествено не е последна инстанция, но и това което ми обясни и той съвпада с това, което виждам в текстовете. Въобще не твърдя, че съм прав и каквото и да е било.

Но ако наистина искаш да излезе нещо от това, ще ти кажа, че точно според текстовете с маркерите на Ники Аудито попада точно е Е1. Най-малкото. Има ли такова серино Ауди 4х4, с 5 цилидров надлъжнораположен 5 цилидров турбо мотор. Мисля, че има. Тоест до тук според това което съм написал Аудито на Ники Златков попада точно в Е1. Въпросът е, че бързаш и не внимаваш, какво съм написал в постовете си. Пак казвам не съм специалист, но мога да чета. Ако греша ще съм благодарен някой да го напише с цитиран правилник.

Това коесто съм постанал с "маркера" са точните текстове, които ни интересуват.

Group E features four different subclasses:
Category I: Vehicles comparable to Category I must comply with the homologation criteria of Group N, Group A or Group R and have at least 4 seats and their original structure must remain identifiable at any time.[2]
Category II-SH: Silhouette-type cars (Cars with the appearance of a large production car with 4 seats);
Category II-SC: Sports cars (Two seater competition cars, open or closed, built especially for competition);
Category II-SS: Single-seater track type cars of International Formula or Free Formula cars.

Re: БШЗМ 2014 - календар, новини, слухове

МнениеПубликувано на: Съб Яну 11, 2014 10:37
от kornholio
D.Nikolov написа:Аз предлагам и мислчя, че би било по-полезно да разгледате коли в Европейския Планински Шампионат където до 2012 вкл. участваха доста такива коли ( те и сега участват но нямат класиране към шампионата.) Тук има Огромна история на резултати по години с доста снимки и дори някой коли са обозначени с серийния номер
Примерно нашата http://www.euromontagna.com/results.php?id_race=234&lng=1
Тогава е карал Wolfgang Böhme http://www.euromontagna.com/chassis.php?id_chassis=2.006/87&lng=1
заедно с Илия Чубриков -http://www.euromontagna.com/driver.php?id_driver=79&lng=1
Емануил Янков BMW 635(мисля, че все още е в БГ)http://www.euromontagna.com/driver.php?id_driver=728&lng=1 (има и други пилоти)
Ники Златковhttp://www.euromontagna.com/driver.php?id_driver=39955&lng=1

и незабравяйте,че гр.Е има само на планинско!Няма пистов шампионат с тази гр.(има подобни по стари групи като Група 5 но отдавна забранени )


Цитираният шампиона за Супертуринг автомобили в Англия е точно за автомобили група Е1. Демек за стари пистови автомобили FIA Group 1, Group 2, Group A, DTM с изтекла хомологация.

В европейския шампионат не участват в класирането Е1 защото правилникът им гласи друго:

[size=50]Category I - Production Cars:
- Group N Production cars, including Group R1.
- Group A Touring cars, including World Rally Cars,
Super 1600 and including cars of
Groups R2 and R3.
- Group S20 Super 2000 cars (Circuit and Rally
combined), including Groups R4
and R5.
- Group GT Grand Touring cars (GT1, GT3 and RGT
combined).
Category II - Competition Cars:
- GroupD/E2-SS International Formula or Free Formula
(Single-seater) single-seater racing cars with a
cylinder capacity of 3000cm3 or below.
- GroupCN/E2-SC Production Sports cars and two-seater
(Sportscar) racing cars (combined), open or
closed, with a cylinder capacity of
3000cm3 or below.
- GroupE2-SH Cars having the appearance of a
(Silhouette) 4-seater large scale production vehicle
(including 2+2) and the same shaped
windscreen as this car.
It is mandatory for each of the following cylinder capacity classes
to be open for each round of the Championship. The organiser is
free to open up further classes as necessary.
Category l: up to 1600cm3
from 1600 to 2000cm3Category Il: up to 1600cm3
from 1600 to 2000cm3
from 2000 to 3000cm3
over 3000cm3
from 2000 to 3000cm3
over 3000cm3 (E2-SH only)
Although other groups of cars defined in Appendix J may be
allowed by the organisers to take part in the various rounds, they
cannot be considered for the EHC.
Unless there is an indication to the contrary on the homologation
form excluding certain evolutions, Group A and N cars are
permitted, during a further period of four years following the expiry
of their homologation, to participate on the following conditions:
- the FIA homologation papers are produced at the administrative
checking and at scrutineering;
- the cars are in conformity with the Technical Regulations (Appendix
J) valid on the date of the expiry of their homologation and are in a
sound condition to participate, at the discretion of the scrutineers;
- the minimum weights are those currently valid.[/
size]

Re: БШЗМ 2014 - календар, новини, слухове

МнениеПубликувано на: Съб Яну 11, 2014 11:05
от golf_1
Колега айде стига копи-пейс, ако ще караш карай, ако ще гледаш гледай, ама тука го обърна на английска академия,каквото знаеш го пиши на български, и да беше отишъл на срещата в Стара Загора да им обясниш тия работи....

Re: БШЗМ 2014 - календар, новини, слухове

МнениеПубликувано на: Съб Яну 11, 2014 11:06
от Ferjancz
Не се карайте :mrgreen:
Ето, какво пише във въпросното Appendix J Article 251-1.1, цитирания текст от kornholio:

Изображение


От тук е видно, че цялата група Е попада в категория II :wink:





И една малка скоба отварям за D.Nikolov, по повод това, че продължават да не му вярват за коефициента 1.7 за приравняване, че се отнася само за хомологирани коли. Всички останали турбо картинги, драгстери и други подобни извръщения няма как да се приравняват с този коеф.:


Изображение

...и продължението на следващата страница...

Изображение

Re: БШЗМ 2014 - календар, новини, слухове

МнениеПубликувано на: Съб Яну 11, 2014 12:00
от kornholio
golf_1 написа:Колега айде стига копи-пейс, ако ще караш карай, ако ще гледаш гледай, ама тука го обърна на английска академия,каквото знаеш го пиши на български, и да беше отишъл на срещата в Стара Загора да им обясниш тия работи....


Моля да бъда извинен за чуждия език колега, но все пак правилниците не се пишат в България, а и има Гугъл преводач. Също така, на който му пречат писанията ми, може спокойно да ги изтрие, накаже или да прави каквото сметне за добре.

Това за Стара Загора не знам защо си го написал. Това си е вид заяждане, но ще го пропусна.

Правилниците цитирани в горния пост не са актуални вече.

Дестващ правилник към монента за група Е1 (Група Е категория 1):

Член 277 - 2014
Free Formula Технически регламенти
(Група E)
Определение / Допустимост:
Превозни средства, съпоставими с категория I (виж член 251-1.1: Категория I:
- Група N: Заводски автомобили
- Група A: Туристически автомобили
- Група R: Туристически автомобили или Серийни заводски автомобили в големи мащаби )

трябва да отговарят на изискванията за сертифициране на едни от регулационните хомологационни текстове на ФИА, имат най-малко четири места
(с изключение на 2 +2 *) и оригиналната им структура (шаси /
каросерия), трябва да бъдат идентифицирани по всяко време.
(*) Тип автомобил 2 +2 : Всеки автомобил с 4 места, които не отговарят на
критерии за размерите на пилотската кабина по хомологационните регулации за автомобили от група А.

Мисля, че превода е ясен.

Що се касае за Е2 (група Е категория 2) обърнете внимание, че в категория две е записано: "Free formula RACING cars" откъдето идва и особенноста.