Страница 22 от 33

Re: БШЗМ 2014 - календар, новини, слухове

МнениеПубликувано на: Сря Яну 08, 2014 12:51
от ivozet
Нено, мерси за информацията за двето пистарки! :)

kornholio написа:Aз не знам защо се бяга от истинките пистови регулации. Една STW кола струва около 60 eвра. В Англия се познавам с някои от участниците във възобновения шампионат - HSCC Super Touring Car Championship in association with TCRE - https://www.facebook.com/touringcartrophy?fref=ts, към момента интереса е като та дори и по-голям от BTCC :).

Ние обачч тука сме напред с материала и караме сувалки по -500-600 кс.... не знам дали е за добре или не

Сори за отклонението, но съм наистина голям любител на туристическите автомобили и ме боли като знам какъв е нашия шампионат. Вижте сърбите и те не са далеч от истината.https://www.youtube.com/watch?v=cwII5VopkX8


Уникален шампионат, но не можах да го гледам на живо по някоя тяхна тв.
Много си прав за поведението на совствениците/отборите на колите, направо се "разтапят" щом видят някой фен да пита и интересува за колата.
Ще гледаме Борко в WTCC ,a Веснич в ETCC :)

Re: БШЗМ 2014 - календар, новини, слухове

МнениеПубликувано на: Сря Яну 08, 2014 19:13
от clio16
Това че има 3 коли в българския шампионат от по над 600 к.с. и отборите имат бюджет не трябва да се бърка и да се слагат всички под този знаменател. повечето участници за съжаление сами си подготвят колите, отделят от доходите си, лишават се т какво ли не с идеята да карат, да не говорим че ние нямаме писти на които да се провеждат пистови състезания, аз не знам колко от вас са карали по пътните възли, но там е изключително невъзможно да се изпреварва, в завоите е тясно за една кола, пък камо ли за 2, за неравностите и дупките не коментирам, Калояново се нуждае спешно от асфалтиране, Долна Митрополия има едни камъчета, които ако караш близко все едно си ходил на песъкоструйка....така че хора слезте на земята в българската действителност и дайте да измислим вариант......аз съм съгласен че промените трябва да вървят в такава посока, но е недопустимо да публикуваш нов правилник на 20 декември и да влезне в сила след 2 месеца, това нещо трябва да се случи най-рано 2015г, за да може всеки да си направи сметка, да си изтества промените, да прецени какво и как иска да постигне....така се прави по света....ама ние май пак сме по добри от всички и от вратата направо за краката :(

Re: БШЗМ 2014 - календар, новини, слухове

МнениеПубликувано на: Сря Яну 08, 2014 19:21
от clio16
Понеже се постват линкове от чужди шампионата, аз искам да направя само една вметка, гледам хората си топлят гумите с чохли дори наредени на стартовата решетка...тука при нас как е....не се знае в колко часа се излиза от бокса....ако там си успял да си стоплиш гумите някак си излизаш изведнъж в зоната за стартиране и там какво ....почваш да чакаш....аз лично мога да ви покажа 2 онборда от тази година в които чакам над 10 мин, да се разберат кои коли ще извадят от трасето, кой ще ги извади и кога......след това какво следва ......обиколка и се нареждаме на старта.....още 5 мин чакане....това са 15 мин.....в които гумите не само изстиват ами......после няма как за една загряваща обиколка да бъдат загряни....така че ние не можем да оправим такива дребно организационни проблмеми, а сме тръгнали да гледаме шампионати с туристически автомобили , В нашия пистов шампионат 3-4 отбора имат чохли, но дори и Маршавелов каза, че няма никакъв смисъл , защото формата ги обезмисля :(

Re: БШЗМ 2014 - календар, новини, слухове

МнениеПубликувано на: Сря Яну 08, 2014 19:38
от kornholio
На Серес 2010 или 2011 не помня точно (когато беше на Илиев юбилея), стартвете бяха с почти един час закъснение като накрая се натрупа такова голямо закъснение... че щехме да изтървен формулата в 15:00. Много лошо беше това. За състезателите не коментирам, аз лично бих си тръгнал на момента. Ужас. Няма как да се опише аматьорското отношение на организатора. Бях довел 3-ма приятели да гледат... и ме спукаха от смях че съм ги завел на селска кушия на която всеки си прави каквото си иска.
Подкрепям Ангел изцяло. Трябва да се набляга на малкто разходи, а не на най-бързите малко коли. Отностно пистите... това зависи най-вече от всички членове на федерацията. Решавате, че няма да карате и няма да карате. Който кара няма смисъл да се оправдава.

Re: БШЗМ 2014 - календар, новини, слухове

МнениеПубликувано на: Сря Яну 08, 2014 21:12
от rudolf
clio16 написа:Понеже се постват линкове от чужди шампионата, аз искам да направя само една вметка, гледам хората си топлят гумите с чохли дори наредени на стартовата решетка...тука при нас как е....не се знае в колко часа се излиза от бокса....ако там си успял да си стоплиш гумите някак си излизаш изведнъж в зоната за стартиране и там какво ....почваш да чакаш....аз лично мога да ви покажа 2 онборда от тази година в които чакам над 10 мин, да се разберат кои коли ще извадят от трасето, кой ще ги извади и кога......след това какво следва ......обиколка и се нареждаме на старта.....още 5 мин чакане....това са 15 мин.....в които гумите не само изстиват ами......после няма как за една загряваща обиколка да бъдат загряни....така че ние не можем да оправим такива дребно организационни проблмеми, а сме тръгнали да гледаме шампионати с туристически автомобили , В нашия пистов шампионат 3-4 отбора имат чохли, но дори и Маршавелов каза, че няма никакъв смисъл , защото формата ги обезмисля :(


+1воте
във втора серия се чака над 10 минути ,защото все пак състезанието е почнало...но 1ва серия обира негатива на цялото организационно закъснение...
още по голям хаус е при тренировките...

Re: БШЗМ 2014 - календар, новини, слухове

МнениеПубликувано на: Сря Яну 08, 2014 23:27
от kornholio
Имам конкретен им много важен въпрос към г-н Шопов, естествено го моля ако може да ми отговори, защото не се сещам кой друг компетентен може да ми отговори.
Моля ако някой друг е компетентен да отговори да го направи.
Визирайки:

Article 277 – 2014
ART. 1
Definition / Eligibility :
Vehicles comparable to Category I (see Article 251-1.1) must comply with the homologation criteria of one of the FIA homologation regulation texts, have at least 4 seats
(excluding 2+2*) and their original structure (chassis / bodyshell) must remain identifiable at any time.

и въпростният член цитиран по-горе
Article 251 – 2014
АРТ.1
CLASSIFICATION
Categories and groups
The cars used in competition are divided up into the following categories and groups:
Category I:
- Group N: Production Cars
- Group A: Touring Cars
- Group R : Touring Cars or Large Scale Series Production Cars

и обяснението:

ART. 2
DEFINITIONS
General conditions
Series Production cars (Category I)
Cars of which the production of a certain number of identical
examples (see definition of this word hereinafter) within a
certain period of time has been verified at the request of the
manufacturer, and which are destined for normal sale to the
public (see this expression).

2.1.4 Identical cars

Cars belonging to the same production series and which
have the same bodywork (outside and inside), same
mechanical components and same chassis (even though
this chassis may be an integral part of the bodywork in case
of a monocoque construction).

2.1.5 Model of car
Car belonging to a production-series distinguishable by a
specific conception and external general lines of the
bodywork and by an identical mechanical construction of the
engine and the transmission to the wheels.

2.1.6 Normal sale
Means the distribution of cars to individual purchasers
through the normal commercial channels of the
manufacturer.


Възможно ли е автомобил да бъде записан в категория E1 aко:

Случай 1 - двигателят на автомобила не съответства по марка и производител на този на шасито/купето
Случай 2 - двигателят не е на мястото отредено от производителя на купето/шасито
Случай 3 - ако заводски шасито/купето няма вариант 4х4, но автомбилът е 4х4
Случай 4 - ако двигателят е преместен на мястото на задния ред седалки откъдето следва, че автомобилът по никакъв начин не е четириместен
Случай 5 - ако примерно на колата е монтиран мотор от същата марка, но с по-голяма кубатура от най-голямата за шасито/купето или корено друг мотор вместо 4 цилидров редови - 6 цилидров V-образен

Много благодаря!

Според английския ми отговорът на всички случаи е не. Дано и други са се замислили и зачели, но мисля, че питането ми е много важно и касае много хора.

Re: БШЗМ 2014 - календар, новини, слухове

МнениеПубликувано на: Чет Яну 09, 2014 07:41
от Andrey13
kornholio написа:Имам конкретен им много важен въпрос към г-н Шопов, естествено го моля ако може да ми отговори, защото не се сещам кой друг компетентен може да ми отговори.
Моля ако някой друг е компетентен да отговори да го направи.
Визирайки:

Article 277 – 2014
ART. 1
Definition / Eligibility :
Vehicles comparable to Category I (see Article 251-1.1) must comply with the homologation criteria of one of the FIA homologation regulation texts, have at least 4 seats
(excluding 2+2*) and their original structure (chassis / bodyshell) must remain identifiable at any time.

и въпростният член цитиран по-горе
Article 251 – 2014з
АРТ.1
CLASSIFICATION
Categories and groups
The cars used in competition are divided up into the following categories and groups:
Category I:
- Group N: Production Cars
- Group A: Touring Cars
- Group R : Touring Cars or Large Scale Series Production Cars

и обяснението:

ART. 2
DEFINITIONS
General conditions
Series Production cars (Category I)
Cars of which the production of a certain number of identical
examples (see definition of this word hereinafter) within a
certain period of time has been verified at the request of the
manufacturer, and which are destined for normal sale to the
public (see this expression).

2.1.4 Identical cars

Cars belonging to the same production series and which
have the same bodywork (outside and inside), same
mechanical components and same chassis (even though
this chassis may be an integral part of the bodywork in case
of a monocoque construction).

2.1.5 Model of car
Car belonging to a production-series distinguishable by a
specific conception and external general lines of the
bodywork and by an identical mechanical construction of the
engine and the transmission to the wheels.

2.1.6 Normal sale
Means the distribution of cars to individual purchasers
through the normal commercial channels of the
manufacturer.


Възможно ли е автомобил да бъде записан в категория E1 aко:

Случай 1 - двигателят на автомобила не съответства по марка и производител на този на шасито/купето
Случай 2 - двигателят не е на мястото отредено от производителя на купето/шасито
Случай 3 - ако заводски шасито/купето няма вариант 4х4, но автомбилът е 4х4
Случай 4 - ако двигателят е преместен на мястото на задния ред седалки откъдето следва, че автомобилът по никакъв начин не е четириместен
Случай 5 - ако примерно на колата е монтиран мотор от същата марка, но с по-голяма кубатура от най-голямата за шасито/купето или корено друг мотор вместо 4 цилидров редови - 6 цилидров V-образен

Много благодаря!

Според английския ми отговорът и на трите случая е не. Дано и други са се замислили и зачели, но мисля, че питането ми е много важно и касае много хора.


Ама то отдавна си е така, дари и в Х-са двигателя / блока трябваше да отговаря на купета. Но по наследство от соцмасовките и най-вече от немотия правилата са създадени за по-голяма достъпност. Няма лошо, напротив така трябва да бъде стига да не се афишира че по ФИА е така или иначе. Просто за "За повече е още рано" ми каза един колега музикант когато го попитах защо не си купи синтезатор а свири с тази ГДР йоника. :D

Re: БШЗМ 2014 - календар, новини, слухове

МнениеПубликувано на: Чет Яну 09, 2014 09:22
от Иван Шопов
Привет!
Ще отговоря по-късно (в момента пътувам за Стара Загора).
На прима виста - не всички отговори са не.:)

Re: БШЗМ 2014 - календар, новини, слухове

МнениеПубликувано на: Чет Яну 09, 2014 09:40
от kornholio
Иван Шопов написа:Привет!
Ще отговоря по-късно (в момента пътувам за Стара Загора).
На прима виста - не всички отговори са не.:)


Благодаря! Щакам с интерес!

Re: БШЗМ 2014 - календар, новини, слухове

МнениеПубликувано на: Чет Яну 09, 2014 10:25
от golf_1
Пожелавам на всички днес в Стара Загора да седнат като бели хора на масата и се разберат.....Поздрави.. :D

Re: БШЗМ 2014 - календар, новини, слухове

МнениеПубликувано на: Чет Яну 09, 2014 13:55
от trouble
И аз се надявам днес там да са всички които писаха и тук, и да излязат ит срещата с положителни емоции.

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Tapatalk

Re: БШЗМ 2014 - календар, новини, слухове

МнениеПубликувано на: Чет Яну 09, 2014 19:01
от QUATRO
Кво стаа са :D ... Стара Загораааа ... Ще ходили факторът фен по-пистовите надпревари ???

Re: БШЗМ 2014 - календар, новини, слухове

МнениеПубликувано на: Чет Яну 09, 2014 19:19
от existence
Един поздрав през това време от мен, относно Серес и Гърците и приятеля Василис - http://www.youtube.com/watch?v=WRIfRgsE-BA Всеки иска да има STW или ETCC коли, но и с по малко пари се правят бързи ;) (Да се стягаме !!!)

Re: БШЗМ 2014 - календар, новини, слухове

МнениеПубликувано на: Чет Яну 09, 2014 22:57
от QUATRO
Аве Шопов ,да не са го наръгали :D

Re: БШЗМ 2014 - календар, новини, слухове

МнениеПубликувано на: Чет Яну 09, 2014 23:06
от golf_1
QUATRO написа: Ще ходили факторът фен по-пистовите надпревари ???

Tи да не си от от X-factor.... :lol: