БШЗМ 2014 - календар, новини, слухове

Дискусия за Българския Шампионат на Затворен Маршрут

Re: БШЗМ 2014 - календар, новини, слухове

Мнениеот D.Nikolov » Съб Дек 21, 2013 19:22

Едно хубаво нещо ... Няма Гр. Х и от там на татък групите са Абсурдни :mrgreen:
Гр.1 : как ще вкарате автомобил Гр. Е1 и ще го ограничавате до 850кг. :!: /грубо нарушение според правилат на ФИА/
Гр.2: Същото нещо само че до 900кг/на кой му хрумна точно тия килограми !!?? нали уж по правила на ФИЯ ще работим!?
Гр.3: Коли и Болиди заедно "Супер" :mrgreen: Като в тази група няма ограничение на килограми за гр.Е което е правилно! ама важи само за "батките" :mrgreen:
Тук на 100% няма да видите кола по различна от Гр. Е(Освободени коли да надбягваме с Ограничени, бахти пародията)

И в крайна сметка невиждам някой да дойде с по различна кола от Гр. Е в която и да е група защото е БЕЗМИСЛЕНО

ЧЕСТИТО -новото име на шампионата - БГ ШАМПИОНАТ FREE FORMULA

А в голямата група за Серес аз бих си стегнал Формулата :twisted: и Честито :lol:

в заключение: ПЪЛНА ПАРОДИЯ


ДОБРЕ ЧЕ ИМА ПЛАНИНСКИ ШАМПИОНАТ, ЧЕ ТАМ ВСЕКИ СИ КАРА В ГРУПАТА
Аватар
D.Nikolov
 
Мнения: 149
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 18:21
Местоположение: Бургас
Име: ДИМИТЪР НИКОЛОВ

Re: БШЗМ 2014 - календар, новини, слухове

Мнениеот Иван Шопов » Съб Дек 21, 2013 19:55

Срещу кое точно негодуваш?
Нали правим разликя между СЕРИЯ и ГРУПА?
И накратко - това, че имаш автомобил от "Е1" с минимално допустимо тегло еди колко си, НЕ ТЕ ЗАДЪЛЖАВА да си точно толкова тежък. Искаш да караш в СЕРИЯ "СПОРТ" - ок, но тежиш минимум 850кг.В противен случай отиваш в следващата СЕРИЯ, а ГРУПАТА (в случая "Е1") си ти е същата.
Същото важи и за втората СЕРИЯ "ТУРИНГ".
СЕРИЯ "МАКСИ" е ЕДИНСТВЕНОТО ВЪЗМОЖНО МЯСТО, където както ги нарече болиди, а всъщност "Е2-SH СИЛУЕТ" може да бъдат допуснати като КОНКУРЕНТНОСПОСОБНИ.

В заключение:
Това е точно първата и правилна стъпка за създаване на конкретни СЕРИИ и ПИСТОВИ АВТОМОБИЛИ.
Идва времето, в което ще има СЕРИЯ за НОВИ ПИЛОТИ ОСНОВНО, СЕРИИ за останалите, а автомобилите ще се превърнат в чисто ПИСТОВИ такива. Да, кофти новина е, че с един автомобил няма как да се кара писта, рали, планинско и рали-крос, но пък това си е нормално в цял свят.

В разрез с пародията, най-накрая ще има по ТРИМА ПОБЕДИТЕЛИ В СЕРИЯ, а не публиката и медиите да се чудят защо от 50 участници 48 си тръгват с купи! Това не е "Маратон за наградата на София", а автомобилно състезание!
Човек се учи от грешките си, БФАС - никога!!
Аватар
Иван Шопов
 
Мнения: 1223
Регистриран на: Пон Апр 18, 2005 09:37
Местоположение: София
Име: Иван Шопов

Re: БШЗМ 2014 - календар, новини, слухове

Мнениеот D.Nikolov » Съб Дек 21, 2013 20:18

Къде в цял свят видя пистов шампионат с гр.Е !?!? Хората махнаха по опасните Група Б ние пускаме Е

ТАКА И в момента като имам кола Е1 650кг. 1600 къде мога да карам казваш !!? в следващата Серия? коя Серия? Серия 2 до 900кг?!!? или трябва да карам при "батките" или май трябва да и слагам олово?
Неми се спори .. бих го направил на живо с удоволстие!

А сега като си много вещ.....ми отговори, каква кубатура трябва да ми е двигателя с ТУРБО за да карам кола Е1 в Серия 1 или Серия 2 :?:
че тука се затруднявам!


И изобщо "кои сте ВИЕ" техническата комисия" че да ми измисляте правила :shock: по различни от тези на ФИЯ
Аватар
D.Nikolov
 
Мнения: 149
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 18:21
Местоположение: Бургас
Име: ДИМИТЪР НИКОЛОВ

Re: БШЗМ 2014 - календар, новини, слухове

Мнениеот D.Nikolov » Съб Дек 21, 2013 20:34

Навсякъде в света в пистовите шампионати карат коли с действаща хомологация /или можеби изтекла такава/Други не съм виждал :!:
За да се състезават пилоти :!: и то с коли - Не с "варели" или "стъклен дом"
Аватар
D.Nikolov
 
Мнения: 149
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 18:21
Местоположение: Бургас
Име: ДИМИТЪР НИКОЛОВ

Re: БШЗМ 2014 - календар, новини, слухове

Мнениеот Иван Шопов » Съб Дек 21, 2013 20:41

Може би не е лошо да се отбележи, че група "Е" има своите подразделения и е редно да уточним за кое точно говорим.

И така, като имаш в момента такъв автомобил, ще караш или при "батките" (на които се предполага, че си конкурентно способен точно с този автомобил) или ще слагаш допълнително тежест в допустимото максимално тегло (на баласта, не на автомобила). Следващото ти мнение за "варели" и "стъклен дом" напълно подкрепя подобно разделение.

Ако твоето предложение е да се изхвърлят 99% от досегашните пистови автомобили, да последва нулев сезон (или вероятно два) в тази дисциплина и едва тогава да имаме осъвременен автопарк - ок, твое право на мнение си е. Предложи го, внеси го и ако достатъчно на брой хора мислят като теб съм сигурен, че ще се приеме и въведе.Аз така разбирам горните ти изречения, но е възможно да не съм прав.

Относно дилемата, която чета няколко пъти от теб - дали да е 1.7, 1.5, 3.14 и т.н. - честно казано нямам желание да влизам в спор. От години официално в България, коефициента е 1.7 и извинявай ако ме лъже паметта, но ти си единственият, който за последните 10 години е негодувал.


И за да не се впускаме в подобни препирни - не претендирам, че съм "вещ", "най-умния", "най-знаещия" и т.н. Много моля, не ми приписвай на мен лично подобни дефиниции, които аз самият не твърдя, че са ми присъщи.
За сметка на това може "Ние", които не сме "Вие-техническата комисия" да изработите нова Наредба и специални правилници.
Обещавам тогава дори да не се обадя, вместо да соча отстрани, да оплювам, но да не си мърдам пръста за каквото и да било.

За спора "на живо" - извинявай, но удоволствието ми изчезна преди да се състои, защото разделението на "Ние-добрите" и "Вие-лошите" предизвиква в мен само позиви за повръщане.
Нищо лично, но ако искам да се надприказвам с някого, поне го правя с добър тон.
Човек се учи от грешките си, БФАС - никога!!
Аватар
Иван Шопов
 
Мнения: 1223
Регистриран на: Пон Апр 18, 2005 09:37
Местоположение: София
Име: Иван Шопов

Re: БШЗМ 2014 - календар, новини, слухове

Мнениеот Гетов » Съб Дек 21, 2013 21:33

"Обещавам тогава дори да не се обадя, вместо да соча отстрани, да оплювам, но да не си мърдам пръста за каквото и да било."
ми като така..заповядай отново на пистата като състезател и спазвай каквото са написали "тия" .."ония" или там каквито ги наричаш!!!
Аватар
Гетов
 
Мнения: 707
Регистриран на: Сря Апр 18, 2007 15:44
Местоположение: Ботевград
Име: Георги Гетов

Re: БШЗМ 2014 - календар, новини, слухове

Мнениеот Гетов » Съб Дек 21, 2013 21:57

Иван Шопов написа:Обещавам тогава дори да не се обадя, вместо да соча отстрани, да оплювам, но да не си мърдам пръста за каквото и да било.

ми като така..заповядай отново на пистата като състезател и спазвай каквото са написали "тия" .."ония" или там каквито ги наричаш!!!
Аватар
Гетов
 
Мнения: 707
Регистриран на: Сря Апр 18, 2007 15:44
Местоположение: Ботевград
Име: Георги Гетов

Re: БШЗМ 2014 - календар, новини, слухове

Мнениеот D.Nikolov » Съб Дек 21, 2013 21:59

След като казваш, че от години коеф. Официално е 1, 7 за българия
Моля да ми приложиш този документ /много искам да го видя/

Относно баласта по спомен макс. разрешен е в порядъка около 20 макс. 40Кг
Немога да слагам 100 200кила баласт по правила.!

А дали е конкурентна или не.. не е тема на разговор Нещата са принципни
такава кола неможе да се сравнява с една 1200 кг. Н4 примерно
Д
В крайна сметка казвам, че колите клас Е са коренно различни от Хомологираните
Аватар
D.Nikolov
 
Мнения: 149
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 18:21
Местоположение: Бургас
Име: ДИМИТЪР НИКОЛОВ

Re: БШЗМ 2014 - календар, новини, слухове

Мнениеот vikikos » Съб Дек 21, 2013 22:33

Момчета,що се нервите - то писта няма,за шампионат спорите!Нека се карат "варели" и "легени" да има "кушии" и зрелища...
vikikos
 
Мнения: 446
Регистриран на: Сря Яну 07, 2009 21:49
Местоположение: варна
Име: ВИХРЕН ХРИСТОВ

Re: БШЗМ 2014 - календар, новини, слухове

Мнениеот REZINA » Нед Дек 22, 2013 04:41

Няма да хабя нерви и тук да се изповядвам......
https://www.facebook.com/Rosen.Rezina/p ... tif_t=like
и по конкретно :
https://www.facebook.com/groups/automotorsport.bg/
Не е важно колко ти върви колата а колко ти е празна главата
http://www.youtube.com/watch?v=evnW6Ntqlao
Аватар
REZINA
 
Мнения: 222
Регистриран на: Пон Дек 15, 2008 22:46
Местоположение: Плевен
Име: Росен Костов

Re: БШЗМ 2014 - календар, новини, слухове

Мнениеот kornholio » Нед Дек 22, 2013 15:33

Моля поправете ме ако греша. Клас RC1 група Е1 я виждам така:

Annexe J / Appendix J – Art.277
FIA Sport / Technical Department Publié le / Published on 19.12.2013
ART. 2 SECURITE SAFETY
The vehicles must, for safety reasons, comply with the
following articles depending on whether they are comparable
to vehicles of category I, II or III (see Article 251-1.1) :
VEHICLES COMPARABLE TO CATEGORY I:
- Brake system safety 253-4
- Circuit breaker 253-13
- Safety tank 253-14
- Fuel pipes, pumps and filters 253-3.1 and
253-3.2
- Tank fillers and caps 259-6.4
- Fuel 252-9
- Oil catch tank 255-5.1.14
- Safety belts 253-6.1
- Reverse gear 275-9.3
- Suspension arm 275-10.3.1 and
275-10.2
- Wheel material 275-12.2
- Extinguishers 253-7
- Rear-view mirrors 253-9
- Rear light 259-8.4.2
- Towing eye 253-10
- Firewall 253-15
- Seats 253-16
- Windscreen
A windscreen wiper in working
order is mandatory.
An efficient windscreen demisting
system is mandatory.
279-2.4
- Ground clearance 252-2.1
- Battery(ies)
Each battery must be securely fixed and covered to avoid
any short-circuiting or leaks

Brake system safety 253-4
SAFETY OF BRAKING AND STEERING SYSTEMS
Braking
Double circuit operated by the same pedal: the pedal must
normally control all the wheels ; in case of a leakage at any
point of the brake system pipes or of any kind of failure in the
brake transmission system, the pedal must still control at
least two wheels.
Application: If this system is fitted in series production, no
modifications are necessary.
 Direction
The locking system of the anti-theft steering lock may be
rendered inoperative.
The column adjusting system must be locked and must be
operated only with tools.

Circuit breaker 253-13
GENERAL CIRCUIT BREAKER
The general circuit breaker must cut all electrical circuits,
battery, alternator or dynamo, lights, hooters, ignition,
electrical controls, etc.) and must also stop the engine.
For Diesel engines having no electronically controlled
injectors, the circuit breaker must be coupled with a device
cutting off the intake into the engine.
It must be a spark-proof model, and must be accessible from
inside and outside the car.
As for the outside, the triggering system of the circuit breaker
must compulsorily be situated at the lower part of the
windscreen mountings for closed cars. It must be marked by
a red spark in a white-edged blue triangle with a base of at
least 12 cm.
This outside triggering system only concerns closed cars.
Application: Compulsory fitting for all cars taking part in
speed races on circuits or hill-climbs. The fitting is
recommended for other competitions.
FIA APPROVED SAFETY FUEL TANKS
Whenever a competitor uses a safety fuel tank, it must come
from a manufacturer approved by the FIA.
In order to obtain the FIA's agreement, a manufacturer must
have proved the constant quality of its product and its
compliance with the specifications approved by the FIA.
Safety tank manufacturers recognised by the FIA must
undertake to deliver to their customers exclusively tanks
complying with the norms approved.
To this end, on each tank delivered the name of the
manufacturer, the exact specifications according to which
this tank has been manufactured, the homologation date the
date of the end of validity, and the series number, must be
marked.
The marking process must be indelible and must have been
approved beforehand by the FIA according to the prevailing
standard.
14.1 Spécifications techniques Technical specifications
The FIA reserves the right to approve any other set of
technical specifications after study of the dossier submitted
by the manufacturers concerned.
14.2 Spécifications FT3 1999, FT3.5 ou FT5 Specifications FT3 1999, FT3.5 or FT5
The technical specifications for these tanks are available, on
request, from the FIA Secretariat.
14.3 Vieillissement des réservoirs Ageing of tanks
The ageing of safety tanks entails a considerable reduction
in the strength characteristics after approximately five years.
No bladder may be used more than 5 years after the date of
manufacture, unless inspected and recertified by the
manufacturer for a period of up to another two years.
A leak-proof cover, made from non-flammable material,
easily accessible and removable only with the use of tools,
must be installed in the protection for FT3 1999, FT3.5 or
FT5 tanks, in order to allow the checking of the validity
expiry date.
14.4 Application de ces spécifications Applications of these specifications
Group N and Group A cars may be equipped with an FT3
1999, FT3.5 or FT5 safety fuel tank if the modifications
necessary do not exceed those allowed by the regulations.
The use of safety foam in FT3 1999, FT3.5 or FT5 tanks is
recommended.
14.5 Réservoirs avec goulotte de remplissage, Groupes A et N Fuel tanks with filler necks, Groups A and N
All cars fitted with a fuel tank with filler neck passing through
the cockpit must be equipped with a non-return valve
homologated by the FIA.
This valve, of the type "with one or two flaps", must be
installed in the filler neck on the tank side."
The filler neck is defined as being the means used to
connect the fuel filler hole of the vehicle to the fuel tank
itself.
Fuel pipes, pumps and filters 253-3.1 and
253-3.2
LINES AND PUMPS
3.1 Protection Protection
Fuel, oil and brake lines must be protected externally against
any risk of deterioration (stones, corrosion, mechanical
breakage, etc.) and internally against all risks of fire and
deterioration.
Application: Optional for Group N if the series production
fitting is retained.
Obligatory for all the Groups if the series production fitting is
not retained or if the lines pass inside the vehicle and their
protective covering has been removed.
In the case of fuel lines, the metal parts which are isolated
from the shell of the car by non-conducting parts must be
connected to it electrically.
3.2 Spécifications et installation Specifications and installation
The fittings of fuel lines, lubricating oil lines and of those
containing hydraulic fluid under pressure must be
manufactured according to the specifications below:
* when flexible, these lines must have threaded, crimped or
self-sealing connectors and an outer braid resistant to
abrasion and flame (do not sustain combustion) ;
* the minimum burst pressure measured at a minimum
operating temperature is of:
- 70 bar (1000 psi) 135°C (250°F) for the fuel lines
(except the connections to the injectors and the
cooling radiator on the circuit returning to the tank):
- 70 bar (1000 psi) 232°C (450°F) for the lubricating oil
lines.
- 280 bar (4000 psi) 232°C (450°F) for the lines
containing hydraulic fluid under pressure.
If the operating pressure of the hydraulic system is
greater than 140 bar (2000 psi), the burst pressure
must be at least double the operating pressure.
Lines containing fuel or hydraulic fluid may pass through the
cockpit, but without any connectors inside except on the
front and rear bulkheads according to Drawings 253-59 and
253-60, and on the braking circuit and the clutch fluid circuit.
253-59
253-60

- Tank fillers and caps 259-6.4
- Fuel 252-9
- Oil catch tank 255-5.1.14

- Safety belts 253-6.1
BELTS
6.1 Harnais Belts
Wearing of two shoulder straps and one lap strap ;
anchorage points on the shell: two for the lap strap, two for
the shoulder straps.
These belts must be homologated by the FIA and comply
with FIA standard n°8853/98 or 8854/98.
Furthermore, the belts used in circuit races must be
equipped with turnbuckle release systems.
For rallies, two belt cutters must be carried on board at all
times. They must be easily accessible for the driver and codriver
when seated with their harnesses fastened.
On the other hand, it is recommended that for competitions
which include public road sections, the belts be equipped
with push button release systems.
The ASNs may homologate mounting points on the safety
cage when this cage is being homologated, on condition that
they are tested.
- Reverse gear 275-9.3
- Suspension arm 275-10.3.1 and
275-10.2
- Wheel material 275-12.2

- Extinguishers 253-7
EXTINGUISHERS – EXTINGUISHING SYSTEMS
The use of the following products is prohibited: BCF, NAF.
7.1
In rallies:
Articles 7.2 and 7.3 apply.
In circuit competitions, slaloms, hillclimbs:
Article 7.2 or 7.3 applies.
7.2 Systems mounted
7.2.1
All cars must be equipped with an extinguishing system from
Technical List n°16 : "Extinguisher systems homologated by
the FIA".
In rallies, the minimum quantity of extinguishant must be
3 kg.
7.2.2
All extinguisher containers must be adequately protected
and must be situated within the cockpit.
The container may also be situated in the luggage
compartment on condition that it is at least 300 mm from the
outer edges of the bodywork in all horizontal directions.
It must be secured by a minimum of 2 screw-locked metallic
straps and the securing system must be able to withstand a
deceleration of 25 g.
All extinguishing equipment must withstand fire.
Plastic pipes are prohibited and metal pipes are obligatory.
7.2.3
The driver (and co-driver where applicable) must be able to
trigger the extinguishing system manually when seated
normally with his safety belts fastened and the steering
wheel in place.
Furthermore, a means of triggering from the outside must be
combined with the circuit-breaker switch. It must be marked
with a letter "E" in red inside a white circle of at least 10 cm
diameter with a red edge.
For WRC type cars, the triggering of an external or internal
extinguisher must compulsorily bring about engine and
battery cut-off.
7.2.4 The system must work in all positions.
7.2.5
Extinguisher nozzles must be suitable for the extinguishant
and be installed in such a way that they are not directly
pointed at the occupants' heads.
7.3 Manual extinguishers
7.3.1 All cars must be fitted with one or two fire extinguishers.
7.3.2
Permitted extinguishants: AFFF, FX G-TEC, Viro3, powder
or any other extinguishant homologated by the FIA.
7.3.3
Minimum quantity of extinguishant:
AFFF: 2.4 litres
FX G-TEC: 2.0 kg
Viro3: 2.0 kg
Zero 360 2,0 kg
Powder: 2.0 kg
7.3.4
All extinguishers must be pressurised according to the
contents:
AFFF: in accordance with the manufacturer's
instructions
FX G-TEC
and Viro3: in accordance with the manufacturer's
instructions
Zero 360: in accordance with the manufacturer's
instructions
Powder: 8 bar minimum, 13.5 bar maximum
Furthermore, each extinguisher when filled with AFFF must
be equipped with a means of checking the pressure of the
contents.
7.3.5
The following information must be visible on each
extinguisher:
- capacity
- type of extinguishant
- weight or volume of the extinguishant
- date the extinguisher must be checked, which must be no
more than two years after either the date of filling or the
date of the last check, or corresponding expiry date.
7.3.6
All extinguishers must be adequately protected. Their
mountings must be able to withstand a deceleration of 25 g.
Furthermore, only quick-release metal fastenings (two
minimum), with metal straps, are accepted.
7.3.7
The extinguishers must be easily accessible for the driver
and the co-driver.

- Rear-view mirrors 253-9
- Rear light 259-8.4.2
- Towing eye 253-10
- Firewall 253-15
An efficient protective screen must be placed between the
engine and the occupant's seat, in order to prevent the direct
passage of flames in case of fire.
Should this screen be formed by the rear seats, it is
advisable to cover them with a flameproof coating.
- Seats 253-16
- Windscreen A windscreen wiper in working order is mandatory. An efficient windscreen demisting system is mandatory.279-2.4

Windscreen and windows
The windscreen must be of laminated glass or of a
polycarbonate, and the windows must be of safety glass or
plastic.
If of plastic, the thickness must not be less than 5 mm.
Cars with laminated windscreens which are damaged to
such an extent that visibility is seriously impaired or that
there is a likelihood of their breaking further during the
competition, will be rejected.
Films, stickers and spraying are not allowed, except those
authorised by the Sporting Code Article 15.7.
Synthetic screens must not be tinted.
Tinted glass screens, e.g. heat shield screens, are only
permitted if they are original for this car.
The fitting of an additional windscreen washer tank or of one
with a greater capacity is authorised. This tank must be
strictly reserved for the cleaning of the windscreen.

- Ground clearance 252-2.1
Ground clearance
No part of the car must touch the ground when all the tyres
on one side are deflated.
This test must be carried out on a flat surface under race
conditions (occupants on board).

- Battery(ies)
Each battery must be securely fixed and covered to avoid
any short-circuiting or leaks

SAFETY STRUCTURES OF VEHICLES BUILT AS FROM
01.01.2010
Vehicles comparable to Category I:
They must comply with Article 253-8.

BODYWORK / COCKPIT
Vehicles comparable to Category I:
All closed vehicles considered new as from 01.01.2009 by
the National Sporting Authority concerned must have at least
one opening on each side, in order to allow access to the
cockpit and its occupants.
The cockpit must be designed so as to allow the driver to get
out from his normal driving position in 7 seconds through the
driver's opening and in 9 seconds through the passenger's
opening.
- Bodywork :
With the front wheels aligned to proceed straight ahead, the
part of each complete wheel and its fixings situated above
the plane passing through the axle centre line, must not be
visible from above or from the rear.
kornholio
 
Мнения: 53
Регистриран на: Пет Апр 05, 2013 19:08
Име: Nedelin Kalchev

Re: БШЗМ 2014 - календар, новини, слухове

Мнениеот D.Nikolov » Нед Дек 22, 2013 18:22

Иван Шопов написа:
Относно дилемата, която чета няколко пъти от теб - дали да е 1.7, 1.5, 3.14 и т.н. - честно казано нямам желание да влизам в спор. От години официално в България, коефициента е 1.7 и извинявай ако ме лъже паметта, но ти си единственият, който за последните 10 години е негодувал.



Г-н Шопов, понеже вие сте човек който подкрепя думите си с факти и документи.
Моля да ми приложите този документ "официален за България" :!:

След което да ми отговорите: според Чл.69 от действащата наредба по кой "коефициент" е "сметнато" приравнение
за Клас RC2 - автомобили 1600турбо с бленда 30мм към Супер2000
а WRC 1600турбо отива в клас RC1
:!: :?:
untitled.JPG
Аватар
D.Nikolov
 
Мнения: 149
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 18:21
Местоположение: Бургас
Име: ДИМИТЪР НИКОЛОВ

Re: БШЗМ 2014 - календар, новини, слухове

Мнениеот Иван Шопов » Нед Дек 22, 2013 19:43

Г-н Николов,
Ще помоля за разрешение да се ровя из архивите на БФАС (каквото трудно се взима) и ще отделя един ден за да го намеря. Същото може да направите и Вие с писмено запитване.
Относно приравненията в класовете, от 2013г. FIA направи това разпределение и то е точно посоченото в таблицата (чл.69).
Човек се учи от грешките си, БФАС - никога!!
Аватар
Иван Шопов
 
Мнения: 1223
Регистриран на: Пон Апр 18, 2005 09:37
Местоположение: София
Име: Иван Шопов

Re: БШЗМ 2014 - календар, новини, слухове

Мнениеот D.Nikolov » Нед Дек 22, 2013 20:18

В архива няма да можете да ми намерете такъв документ защото НЯМА
коеф.1.7 където сте чували важи само за коли от класове А N и B
По вашата логика "национален коеф": за Автомобил S2000 - 1600турбо и 2000куб. атм. които са в един и същи клас, една и съща конструкция една и съща група 1.6х1.7 неправи 2000 :!:
И в този ред на мисли, аз мога да карам кола S2000 (2000куб.атм) в групата2 до 2000 (отделно че мога да си я пиша и Е1ако искам)
а другата кола 1600 турбо :!: по ваща логика немога де е карам в Гр.2 :mrgreen:
Аватар
D.Nikolov
 
Мнения: 149
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 18:21
Местоположение: Бургас
Име: ДИМИТЪР НИКОЛОВ

Re: БШЗМ 2014 - календар, новини, слухове

Мнениеот Иван Шопов » Нед Дек 22, 2013 21:50

Г-н Николов,
Отделих малко време и прочетох първо ТОВА, а после ТОВА. И двата документа важат именно за група "Е".

Чл. 3.1 от приложение 251-2.3.1 казва:
"In case of supercharging, the nominal cylinder-capacity is
multiplied by 1.7 for petrol engines and by 1,5 for diesel
engine, and the car must pass into the class corresponding
to the fictive volume thus obtained."

Преведено набързо това значи:
"В случай на допълнително нагнетяване, номиналния обем на цилиндрите се умножава с 1.7 за бензиновин и 1.5 за дизеловите двигатели, а автомобила преминава в класа, съответстващ на получения обем.

Надявам се, че това приключва дискусията за коефициента.
Човек се учи от грешките си, БФАС - никога!!
Аватар
Иван Шопов
 
Мнения: 1223
Регистриран на: Пон Апр 18, 2005 09:37
Местоположение: София
Име: Иван Шопов

ПредишнаСледваща

Назад към Български Шампионат на Затворен Маршрут

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта

cron