Ще напиша и едно лично виждане, ако аз трябваше да пиша правилник бих постъпил така...
Взимам писта Серес за номинал.
На писта Серес съм виждал AUDI STW QUATTRO
може би една от най-бързите коли от туристическите 4х4 заводска технология 300+ атмосферни коне да дава 1.28 мин (макар и да беше с къса кутия за планинско)
и ALFA ROMEO 155 GTA S1 в която се возих лично
малко по стара генерация, но изключително бърза и космическа по технология 4х4 2.0 турбо- 1.26 мин
т.е. време по-ниско от 1.26-28 мин не ни трябва за страна и ниво на България. Въпреки че тези коли са от преди 15-25 години са изключително бързи, сложни и скъпи и са над нашата летва, НО нека те да са номинала.
Тоест:
Най-бързата серия приемаме, че трябва да я ограничим в тези времена - 1.26-1.28 мин
Средната серия гоним времена с 10% по-бавни - 1.35-1.37 мин
Най-бавния клас + още 10% = 1.42-44 минНе е трудно хора наистина рабиращи от автомобилен спорт и с опит да ограничат колите до такива стойности. Тогава, няма да е скъпо, ще има участници и ясна идея.
Ще спомена само, че лично с кола 950 кг с гуми абсолютно улични "акселера" или нещо такова (пълни китайци) със 128 конски сили от 1600сс съм постигал време 1.36-7 мин като аз съм пълен хоби аматьор
Замислете се над написаното от мен и ще видите, че "новият" правилник е по-близо до моето виждане, а старият е скаран с всичко и пълна безцелева боза. Факт е, че трябва пълен правилник за "писта" с ясна цел и конкретни неща, и лека по-лека ще се случат нещата. За ме другото е взаимно губене на време.
п.с Моля хората с болиди и други аеродинамични коли да ме извинят, но смятам, че не са за нашата действителност.
п.с.2 Моля погледнете по-отгоре на нещата, не дърпайте наистина чергата към себе си.
п.с. 3 Моля като говорим за писта (затворен маршрут) да говорим наистина за ПИСТА