БШЗМ 2014 - календар, новини, слухове

Дискусия за Българския Шампионат на Затворен Маршрут

Re: БШЗМ 2014 - календар, новини, слухове

Мнениеот Andrey13 » Нед Дек 29, 2013 16:06

Правилото за 110% е ненужно освен ако при някое състезание броя на пилотите е голям а пистата малка. А и когато се надбягват кон, катър и магаре, то просто не е реален коректив за отпадане колкото и расово да е магарето. :D
"Винаги можеш да се откажеш, но никога не можеш да спечелиш, без да опиташ!..."!
Аватар
Andrey13
 
Мнения: 726
Регистриран на: Вто Фев 24, 2009 18:38
Местоположение: Montana
Име: Андрей Колев

Re: БШЗМ 2014 - календар, новини, слухове

Мнениеот Andrey13 » Нед Дек 29, 2013 16:21

REZINA написа:И пак няма да стане.....това момче примерно си е карало в Любителския Шампионат 5 години със Субаро импреса и в един момент иска да върви нагоре и се лицензирва и идва в БФАС.......... ???

Не знам защо си мислите че ще има навалица от млади пилоти? Доколкото разбирам, промените се правят в смисъл "порасналите" да се отделят от слабите и класовете да намалеят и дербито да е по-живо. За справка вижте времевите резултати от всички участници разделете ги на три групи и ще получите разпределението. Е има и изключения, но това е спорта.
"Винаги можеш да се откажеш, но никога не можеш да спечелиш, без да опиташ!..."!
Аватар
Andrey13
 
Мнения: 726
Регистриран на: Вто Фев 24, 2009 18:38
Местоположение: Montana
Име: Андрей Колев

Re: БШЗМ 2014 - календар, новини, слухове

Мнениеот Иван Шопов » Пон Дек 30, 2013 09:15

Гетов написа:Относно 110% искам да попитам (не само Шопов) а който знае да каже...това правило валидно ли е последно или не е...или може би ще тсане ясно дали е валидно като се публикува допълнителния правилник за пистовия шампионат... питам защото последните години ту важеше ту не..?? а ако се направи анализ на времевите резултати от изминалия сезон едва ли ще е проблем 110%...но ако пък е нувно каквъв е проблема да се запише 115% и всичко се решава????????


Изчакай да излезе официално, но неофициално ще ти кажа, че заложихме именно 115% с оглед на това, че в Серия "Туринг" ще се включат и не особено конкурентни на първия автомобили, или поне засега.

REZINA написа:Добре де Иване кажи ми ако тези подрастващи решат да си правят колите 2000куб. и 900кг. .....къде отива пак клас 1.6 (да речем че ние приемем да останем там ,хората с опит) и да караме със семи сликове,а младите "ТАЛАНТИ" си карат в горните класове със сликове ??? или ще има някакво ограничение за тях примерно първата година кара задължително 1600 ???


Резина,
Основната идея е вече не всеки, който разполага с 100-200лв да може да дойде на пистата и да застане редом до теб.
Ситото е в 2 варианта:
- Серия "Спорт";
- Любителските шампионати, които вече са под егидата на БФАС.

Относно Серия "Спорт" говорихме вече доста и мисля, че нещата са ясни.
Любителските шампионати (или поне някои от тях) ще са за първа година в календара на БФАС. Ако всичко върви ок, то не виждам проблем през 2015г. да има следното допълнение:
" До участие в Серия "Супер" се допускат новолицензирани пилоти, които нямат право да карат в другите серии.
До участие в другите серии се допускат пилоти, които са преминали периода за наблюдение или са заели призово място за годината в дисциплината "Тайм атак". Същите получават лиценз "А" след успешно полагане на теоретичен изпит".

В момента давам примерен текст, важна е идеята. За да стъпи някой на стартовата решетка, следа да е доказал за определен период от време, че спазва правилата, не лъже, не мами и най-вече, че е безопасен за останалите участници и публиката. Подобно правило не е заложено за 2014г. и обясних по-горе защо.
Пак казвам - това е идея, а дали ще се приложи и развие - зависи изцяло от УС на БФАС.
Човек се учи от грешките си, БФАС - никога!!
Аватар
Иван Шопов
 
Мнения: 1223
Регистриран на: Пон Апр 18, 2005 09:37
Местоположение: София
Име: Иван Шопов

Re: БШЗМ 2014 - календар, новини, слухове

Мнениеот Andrey13 » Пон Дек 30, 2013 09:45

До Иван Шопов.
Изчакай да излезе официално, но неофициално ще ти кажа, че заложихме именно 115% с оглед на това, че в Серия "Туринг" ще се включат и не особено конкурентни на първия автомобили, или поне засега.
1. Какво имаш впредвид "не особено конкурентни"? Естествено че ако са 1.6, 1.7 срещу 2000 няма да са. Ами ако отпаднат 4-5 коли, кой ще стане за резил в дербито да се състезават пак толкова?
2. Участвах в Дракон2 за да видя каква е тръпката за да избера дали да карам тази година. С автомобил 750 кубика не изпаднах от процентите.А и не ми направи особено впечатление на някаква надпревара за която трябват някакви особено високи умения и знания. Та в този смисъл виж резултатите на любителските дербита на Дракон и сравни времената с тези на опитните по твоите думи :D...някои няма да слизат ат стълбицата 8) .
3. Не разбрах с какво новите правила ще доведат тези нови пилоти на пистата? Сигурен съм, че има много мераклии, но с които съм разговарял проблемите са изключително финансови, което вашите ако мога да нареча нови правила правят опита им още по недостъпен.
p.s. За пример ще дам автокроса, който е много нискобюджетен-желаещи няма. Раликроса също, но там разликата е че взимаш една лада за 100 лева от моргата, слагаш ролбар и си на пистата. За това тази дисциплина расте.
Забравих нещо. На Дракон лично видях как някои пилоти си разменяха хансовете. То признак на какво е?
"Винаги можеш да се откажеш, но никога не можеш да спечелиш, без да опиташ!..."!
Аватар
Andrey13
 
Мнения: 726
Регистриран на: Вто Фев 24, 2009 18:38
Местоположение: Montana
Име: Андрей Колев

Re: БШЗМ 2014 - календар, новини, слухове

Мнениеот Иван Шопов » Пон Дек 30, 2013 10:15

Andrey13 написа: 1. Какво имаш впредвид "не особено конкурентни"? Естествено че ако са 1.6, 1.7 срещу 2000 няма да са. Ами ако отпаднат 4-5 коли, кой ще стане за резил в дербито да се състезават пак толкова?


Ще ти дам прост пример - Honda Civic 1.6 на Антон Тонев например, редовно биеше де що има автомобили 2000 куб.см. Други автомобили не успяваха и три години по-късно още не успяват да "хванат ръка" дори и в 1600 куб.см. Нормално е да са различно подготвени и конкурентноспособни. А "засега", защото конкуренцията изисква да развиваш себе си и автомобила, освен ако не държиш да си винаги последен.

Andrey13 написа:2. Участвах в Дракон2 за да видя каква е тръпката за да избера дали да карам тази година. С автомобил 750 кубика не изпаднах от процентите.А и не ми направи особено впечатление на някаква надпревара за която трябват някакви особено високи умения и знания. Та в този смисъл виж резултатите на любителските дербита на Дракон и сравни времената с тези на опитните по твоите думи :D...някои няма да слизат ат стълбицата 8) .


Някъде и някога да съм твърдял, че няма момчета от "любителските шампионати", които да вървят първи при "професионалистите"? Отново ще напомня, че е въпрос на лични качества и подготовка на автомобила. Ангел Григорчев е чудесен пример в това отношение.
Твоите лични впечатления за "затворен маршрут" си остават твои лични. По същата логика някой "пистаджия" би казал подигравателно, че в автокроса не се изискват никакви умения, но това не е така. Всяка дисциплина и всеки спорт си имат своите специфики. Както се казва "Във всяка работа си има и чалъм".

Andrey13 написа:3. Не разбрах с какво новите правила ще доведат тези нови пилоти на пистата? Сигурен съм, че има много мераклии, но с които съм разговарял проблемите са изключително финансови, което вашите ако мога да нареча нови правила правят опита им още по недостъпен.


Нашите, Вашите, Общите... Честно, писна ми от подобни определения. По тази логика с теб сме от различни страни, защото сме карали в различни дисциплини. Ако искаш да продължим разговора, нека няма разделение.
И отговора - идеята на серия "Спорт" е да е максимално евтина и достъпна, за тези, които тепърва ще стартират. Има огромна разлика между бюджета, необходим за тази група (тук визирам от създаването на автомобила, през консумативите, до конкурентноспособността му), отколкото за серия "Туринг" или "Макси". Направи си сам една проста сметка и предполагам, че ще се съгласиш. През 2015г. вероятно, тези автомобили ще се доближават още повече до серийни такива.

Andrey13 написа:p.s. За пример ще дам автокроса, който е много нискобюджетен-желаещи няма. Раликроса също, но там разликата е че взимаш една лада за 100 лева от моргата, слагаш ролбар и си на пистата. За това тази дисциплина расте.


Нека не навлизаме в полемика за тези дисциплини точно в тази тема, която е за "Затворен маршрут".
Ако все пак държиш да ти отговоря, то не знам кое расте, като автокроса се е разцепил на 18 парчета, а в раликроса броя на автомобилите не се е увеличил значително през последните две години.
Бъгитата, които бяха обявени във форума за продажба, бяха с цени от 25-30000лв - колкото струва и един много добре подготвен пистов автомобил. Ако това ще е мерилото за да си конкурентноспособен- къде отиде нискобюджетността?

Andrey13 написа:Забравих нещо. На Дракон лично видях как някои пилоти си разменяха хансовете. То признак на какво е?


Признак на малоимотност, несъстоятелност, колегиалност и измама. Първите две за мен лично не са повод за подобна случка, защото, който иска да спи на хотел за 20лв, никога не може да го направи в "Шератон". Колегиалността щеше да е ок ако не подпомагаше измамата. Всеки е длъжен да се яви на преглед със собствените си средства за безопасност, които и ще използва.
И "измама" да не звучи мелодраматично или обидно - това е формулировката за действието, но драма няма. Не виждам какво пречи колеги от различни серии да ползват един "Ханс" принципно. НЕ искам да зачеквам и темата какво се случва при страничен удар с "ханс" и седалка без предпазни "крила" отстрани.
Човек се учи от грешките си, БФАС - никога!!
Аватар
Иван Шопов
 
Мнения: 1223
Регистриран на: Пон Апр 18, 2005 09:37
Местоположение: София
Име: Иван Шопов

Re: БШЗМ 2014 - календар, новини, слухове

Мнениеот trouble » Пон Дек 30, 2013 10:57

BradurS написа:Приятели, разберете се в личен разговор. Тъкмо ми стана интересно от дискусията и почвам да се отвращавам. Нека да прочетем нещо градивно, а не лични нападки.
Благодаря.



Поне живна форума Брадъре :) Ама както и хора от БФАС четат тук и преценят поведението на пишещи и после пускат разяснения за да няма повече драми, така и феновете четат и също преценят поведението на пишещите. Само, че ние няма да издаваме разяснения. Просто пистовия шампионат ще го оставим празен. Състезавайте се на празен стадион. Още по-добре. За нас. Че ни писна да се грабваме от единия край и да пътуваме до друг край за да гледаме намръщени физиономии в бокса и фалшиви усмивки на стълбичката на победителите. Не сте ни интересни. Заради вас и феновете се разделиха. Сега не се познаваме заради човешко приятелство, а заради принадлежност към пилот/отбор. А някога бяхте пичове. Така изглеждате отстрани, не че имам нещо против Вас. От 20 години правя все едно и също и ще продължавам, щот все си мисля, че все още сте пичове. Живи и здрави и весели празници.
Изображение
Аватар
trouble
 
Мнения: 4380
Регистриран на: Съб Сеп 02, 2006 20:32
Местоположение: Сливен
Име: Красимир Славчев

Re: БШЗМ 2014 - календар, новини, слухове

Мнениеот REZINA » Пон Дек 30, 2013 11:44

......През 2015г. вероятно, тези автомобили ще се доближават още повече до серийни такива.......

Ето пак замисъла е от сега а ще се каже в последния момент.......значи сега дори и променим корено автомобилите си по новата наредба,за до година ще имаме пак изненади,примерно : АВТОМОБИЛИТЕ ТРЯБВА ДА СА ЗАДЪЛЖИТЕЛНО С ЕДИНА ДРОСЕЛОВА КЛАПА И СТАНДАРТНА ЕЛЕКТРОНИКА !!! Ако ще е така защо не се каже от сега? за да може всеки сам да прецени дали да си преправя колата или направо да мисли за по горен клас. Ето за това ставаше въпрос,че наредбата трябваше да се наложи от сезон 2015 с пълната си сила,а не по етапно за кратък срок.
Казах го и пак ще го кажа. Предложението ми е: Да се раздели серията на две групи както при Тайм-Атак.... "Модифицирани" и (примерно) "Стрийт".....и да си има две награждавания.По този начин няма да се налага да се преработват досегашните автомобили,ще се избегне отлива на състезатели от досегашните и ще се даде шанс на новите пилоти за участие.Закакво е нужно да се утежняват досегашната "Х"като вече ще сме "Е" и как го виждате автомобил 1400куб. да стане 850кг. като той от завода е излязъл толкова с пълното си оборудване ? Пак ще кашеш: две награждавания,публиката как да им се обясни...медийте...!!! Това мое предложение ще бъде внесено в писмен вид от името на АКСК "Плевен-Рейсинг" веднага след празниците ,също така да се запази клас до 1400куб. (както е навсякаде в ЕУ).Приканвам всички Клубове да направят същото,всеки да направи предложение за да може УС на БФАС да вземе правилно и адикватно решение.......... "...с еднакви цели....!!! "
Не е важно колко ти върви колата а колко ти е празна главата
http://www.youtube.com/watch?v=evnW6Ntqlao
Аватар
REZINA
 
Мнения: 222
Регистриран на: Пон Дек 15, 2008 22:46
Местоположение: Плевен
Име: Росен Костов

Re: БШЗМ 2014 - календар, новини, слухове

Мнениеот Гетов » Пон Дек 30, 2013 12:09

Абе те и на РАЛИ колите като минават една по една , да неби всичката публика да знае коя кола точно в кой клас е???????, ама който иска си ходи и си гледа.....така, че не това е същственото ....
И именно това се цели да се постигне,... за 2015 да е първата серия за немодифицирани мотори, което иска да ни подскаже, че всички досегашни пилоти от група Х1 и 2, трбява от сега да мислим за напред..и да изпразним от съдържание първата серия..пък времето ще покаже дали сме били прави или сме сгрешили
Аватар
Гетов
 
Мнения: 707
Регистриран на: Сря Апр 18, 2007 15:44
Местоположение: Ботевград
Име: Георги Гетов

Re: БШЗМ 2014 - календар, новини, слухове

Мнениеот Иван Шопов » Пон Дек 30, 2013 12:10

Росене,
Казах "вероятно" и не съм уточнил как точно ще се приближават. Омръзна ми да повтарям във всеки пост, че това решава УС на БФАС и какво,дали,кога и т.н. - зависи само и изцяло от тях.
Има някакви идеи, има и предложение, със сигурност ще има още. Те са хората, които трябва да ги отсеят и възприемат най-добрите за спорта.

Относно останалата част от поста ти - пак ще попитам - ти лично за едната купа ли караш или заради адреналина, състезателния елемент, любовта към автомобилите и обичта на феновете?
Аман от тези класирания, разделени на 18 хиляди класчета и подкласчета.

Прочете ли Краси какво написа по-горе?
Ето това мнение на истински фен от години трябва да е показателно за всички! Ако досега ме обвинявахте, че си измислям или философствам за да ми е удобно, то сега черно на бяло имате искреното мнение на един от най-запалените фенове в този форум. Нещо повече - Краси отдавна не е само фен, а и е много по-начетен и знаещ от болшинството тук.

Досегашната "стратегия" на доволни от купи пилоти мисля, че сами виждате до какво води. Чета само награждаване,награждаване,награждаване... Когато карах истинската награда за мен беше не купата за 20лв, а аплодисментите и възхищението на хората около трасето. Не знам, може пък времената да са се променили и сега "общите цели" да са купчина амбалаж без спортна и морална стойност.

Напишете каквото сметнете за позитивно и уместно, пък каквото се приеме, това ще се сърба.
Човек се учи от грешките си, БФАС - никога!!
Аватар
Иван Шопов
 
Мнения: 1223
Регистриран на: Пон Апр 18, 2005 09:37
Местоположение: София
Име: Иван Шопов

Re: БШЗМ 2014 - календар, новини, слухове

Мнениеот REZINA » Пон Дек 30, 2013 12:19

Иване....явно не схващаш за какво говоря.Ако ще е за КУПИ ела да ти подаря имам 4-5 касетки в мазата,но предполагам и ти си имаш........който ме познава ще го потвърди.А и това с публиката.....винаги съм карал .....И ЗА ТЯХ.......... даже съм отнасял глоби от федерацията поради тази причина !
Не е важно колко ти върви колата а колко ти е празна главата
http://www.youtube.com/watch?v=evnW6Ntqlao
Аватар
REZINA
 
Мнения: 222
Регистриран на: Пон Дек 15, 2008 22:46
Местоположение: Плевен
Име: Росен Костов

Re: БШЗМ 2014 - календар, новини, слухове

Мнениеот georgstz » Пон Дек 30, 2013 12:21

Ето и моето предложение:
до 1400 куб см - 700кг
до 1600 куб см- 800кг

Така лично според мен е възможно да се уеднаквят възможностите на автомобилите , и нека тогава да има генерално класиране.
По този начин, всички коли от x1 и x2 ще имат възможността без големи промени да отговорят на изискванията.
georgstz
 
Мнения: 17
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 16:27
Име: Георги Георгиев

Re: БШЗМ 2014 - календар, новини, слухове

Мнениеот rudolf » Пон Дек 30, 2013 12:36

georgstz написа:Ето и моето предложение:
до 1400 куб см - 700кг
до 1600 куб см- 800кг

Така лично според мен е възможно да се уеднаквят възможностите на автомобилите , и нека тогава да има генерално класиране.
По този начин, всички коли от x1 и x2 ще имат възможността без големи промени да отговорят на изискванията.


REZINA написа:
п.с.1 Може би ще се потретя (да ме извинява г-н Шопов...който най вероятно ще ме апостофира) по хомолагация пежо 106 е 845кг. и заводски излиза на 13 и 14 цола гуми (според модела и год. на производство).


аз предлагам да е 845:)

п.с.: от участвалите в наредбата, не само Г-н Шопов има регистрация в този форум. не разбирам защо само към него отправяте въпроси???
rudolf
 
Мнения: 204
Регистриран на: Чет Яну 04, 2007 16:15
Име: Иван Иванов

Re: БШЗМ 2014 - календар, новини, слухове

Мнениеот Andrey13 » Пон Дек 30, 2013 17:48

Като чета постовете на Шопов се питам от името на кого говори. Нищо лично, но е ясно че защитава някаква кауза която е подкрепена от още някой. Няма лошо но все си мисля че ако се знае кой стои зад тези проекти поне всичко ще придобие по-истински нюанс, защото като чета постовете но Шопов и после червения лозунг отдолу и все ми се струва че има противоречие в идеен аспект. Става въпрос тези проекти и идеи от федерацията ли идват или от други специалисти, защото според мен и в двата случая мнението на преките участници трябва да се съобрази максимално. Няма как да накараш някой който на тренировка да е скачал 1.5 м на състезание да скочи 2.0м. Така е и с бюджетите на почти всички, които произлизат от семейните такива а не от разни спонсори и донори. Истината за един добър автомобил е цената и инженеринговата работа, която също е скъпа. Ето защо и във F1 Red bull са напред. Просто автомобила им е измислен и направен или си мислите че Шумахер, Алонсо и Бътън не могат да карат? Според мен не години а поколения трябва да минат за да се променят качествата и колкото и да се правим на желаещи и можещи реалноста е друга. Все пак става дума за един от най-скъпите спортове и реалните финансови възможности на тези които са решили да се отдадат на този спорт са такива и няма как да се променят скоро или благодарение на някакви нови правила в стил "вие можете ама не искате". Трябва съвсем реално да се подходи именно първо според възможностите на повечето и това да не натовари или компроментира някои да си намерят друго поле за изява. Примера с автокроса е показателен. Какво пречи да се отвори анкета с 20-30 въпроса са които всеки тук /пряк участник, пилот или председател на АСК/ да отговори. Да се отвори тема с предложения от същите. Така ще се стигне до реален консенсус по новите критерии или ще се стигне до нови по-приемливи за всички. Все пак не е дошло "време разделно" и шоуто трябва да продължи все пак. Ето конкретно : Анкета за килограмите. Според кубиците или по класове или по групи. Анкета за гумите. Вид, цолаж, ширина. Анкета за вида на автомобила. Болиди, прототипи, купета с ролбари или просто Лади, Голфове и туристически. И всичко това съобразено с това което е налично а не нещо в сферата на "добрите благопожелания" , защото това имаме и това можем макар да искаме друго.
"Винаги можеш да се откажеш, но никога не можеш да спечелиш, без да опиташ!..."!
Аватар
Andrey13
 
Мнения: 726
Регистриран на: Вто Фев 24, 2009 18:38
Местоположение: Montana
Име: Андрей Колев

Re: БШЗМ 2014 - календар, новини, слухове

Мнениеот Andrey13 » Пон Дек 30, 2013 18:00

Между другото таблицата за килограмите спрямо обема на двигателите в Е ги има отдавна и предполагам че са съобразени с реалноста, за това може да се дискутира с аргументи ако някой има мотиви за друго разпределение.
"Винаги можеш да се откажеш, но никога не можеш да спечелиш, без да опиташ!..."!
Аватар
Andrey13
 
Мнения: 726
Регистриран на: Вто Фев 24, 2009 18:38
Местоположение: Montana
Име: Андрей Колев

Re: БШЗМ 2014 - календар, новини, слухове

Мнениеот Иван Шопов » Пон Дек 30, 2013 18:24

Андрей,
Ако не си наясно, то ще го изясня с едно изречение - винаги съм говорел и говоря от моята лична гледна точка. Добра, лоша, правилна, грешна - моята! И тези лични откровения започват да ми напомнят за "доброто старо време", в което питах има ли стратегия и цели новият УС на БФАС, а трябваше да обяснявам аз кой съм.

Извинявай, че ти го казвам, но все още си много далеч от спецификата на "пистовите неволи". Казвам го с най-добро чувство и с ясното съзнание, че аз например нямам понятие от автокрос колкото теб.
Колкото до анкетата - имаше такава и вероятно не знаеш за нея. За резултатите бях писал някъде по-назад.

Идеята ти с анкети за всичко е меко казано безумна и неприложима, като това е по няколко причини.
На първо място самото провеждане на анкетата и синтезирането на отговорите вероятно ще отнеме доста месеци.
На второ място, дори и да има положителен резултат, то въвеждането на "новоизкованите правила" ще отнеме още доста време и хич ням ада се учудя ако някой ревне, че автомобила му вече е друг и не му изнася.
На трето и не на последно място, бих искал да ми покажеш поне един спорт, в който самите спортуващи определят правилата, по които ще се състезават.

За разлика от другите спортове, от години в БФАС е достатъчно "да звъннеш на правилния човек" и хоп- ново правило работи в твоя полза. Ето този навик, трупан с години пречи в момента и поощрява желанието за лична угодия да избуява над това каква би била ползата за всички. Очаквам всеки момент някой да предложи да си гласуваме данъците, такса "смет", цената на тока, хляба и парното. Страхотно би било и ако логиката ти е вярна, то следва още утре да плащаме по 0.30лв ток на месец. А дано, ама надали!

Примера с автокроса е наистина показателен. За близо една година не можахте по никакъв начин да се разберете, спогодите, убедите и т.н. за да карате заедно и при еднакви условия! Чета внимателно мненията ти/Ви, разговарял съм с твои колеги и аджеба се чудя нещо - как така една не кой знае колко радваща се на участници дисциплина не успяхте да оправите, но сега чета вече "работещи идеи" за целия спорт? Не си си дооправил в къщичката, но пък можеш да подредиш "в съседите", така ли? Телефона ми го има някъде назад (0888216942) - можеш да ми звъннеш ако държиш да ми отговориш.

Аз лично оставам с усещането, че повечето изказали се имат една единствена цел - да използват досегашния си ресурс (джанти, гуми, неамортизиран докрай двигател и прочее), пък като приключи - тогава може и да променяме нещо, ама да не е много, че нали той моят автомобил...

В крайна сметка може ли някой от "опониращите ми" да отговори ясно и точно - какъв спорт иска? Такъв на доизживяване, с налични средства и залязваща слава или нещо по-добро и със сигурност приближаващо се до добрите примери в световен мащаб?

P.S. Андрей, забравих за подписа. Той е такъв, защото това е моето убеждение. Една новоприета Наредба не е променила мнението ми. Това евентуално ще се случи, когато тя се приложи и не е единствената такава.

P.P.S. Ще Ви прочета отговорите догодина. Прекалено много време отделих за да обяснявам, че бялото не е черно и най-вече само аз да отговарям. Ако се върна 3 страници назад ще намеря поне 10 въпроса, на които никой не пожела да даде отговор. Колко познато...

Хайде, весели празници на всички, живейте красиво, обичайте и помагайте на хората, които го заслужават и дано новата 2014г. Ви донесе повече реализирани амбиции, от които другите хора биха се гордяли с Вас!
Човек се учи от грешките си, БФАС - никога!!
Аватар
Иван Шопов
 
Мнения: 1223
Регистриран на: Пон Апр 18, 2005 09:37
Местоположение: София
Име: Иван Шопов

ПредишнаСледваща

Назад към Български Шампионат на Затворен Маршрут

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 34 госта