от Иван Шопов » Нед Дек 29, 2013 13:28
Резинка,
Чудесно е, че сина ти върви по твоите стъпки и дай Боже да има възможност да се развива.
Въпроса е да се развива къде, по какъв начин и пред кого?
Пред крайно оредялата публика? Или пък ще си кривиш душата пред рекламодатели, че имат страхотна възвръщаемост на вложените в него средства? Ето това трябва да се промени и единственият начин е унифициране на автомобилите, повече ред и още повече конкуренция.
Участието ти и спазването на регламента са твое задължение и е похвално, че ги практикуваш. Друг беше въпроса - с какво помогнахте на автомобилния спорт?
И тук ще те подсетя, че никой не те е лишил от правото да имаш и даваш идеи (в писмен вид на УС на БФАС), да отделяш от времето си и да работиш по правилници и наредби и т.н. и т.н. Форума не е място, от което да се отсеят подобни предложения, надявам се, че го разбираш.
Изобщо не съм целял да те засегна, споменах простата истина и какво виждаш наравно с теб, стои и моето име. Срока е къс наистина, но само ако някой е рпинуден да прави много сериозни промени по автомобилите си (например Ангел Григорчев вероятно ще има такива проблеми). От друга страна всеки един от нас е успявал за нула време да подготви автомобила си за следващото състезание. Фрапирщ случай след тежка катастрофа е моят колега и приятел Коцето Маршавелов. И не ми казвайте, че това се случва само с пари.
За пожарната явно не си ме разбрал. Аз бях там (на не повече от 30 метра) и бях свидетел как хора, чиято работа не е да гасят автомобила ти се мъчеха всякак да помогнат. Факт е, че всички бяхте застрашени на това място, факт е,че така наречената "пожарна" дойде твърде късно, факт е, че ако покрай тревата беше пламнал и автомобила ти, щяхме да сме принудени да го гледаме безпомощно как изгаря. Ето срещу това работи Наредбата и това с целите и.
Казвам "проумейте", защото чета ли чета едно и също, в което има Вашата лична драма, касаеща 20 гуми, 5000лв или колкото там излиза. Да, не е приятно човек да трябва да реагира бързо и адекватно в подобна ситуация, но това е единствения път. И не ми казвай, че през годините не е било така. Всъщност наистина ти самият може би не участваше в моментите, в които ежегодно се подиграва с нас и правилата се променяха, защото един се е размрънкал, друг се е подмазал, а трети е тропнал с краче. Мога да дам пример с Голфа на Асен Захариев, срещу когото скочиха много хора. Гетов бе единият от тях и мисля, че ще се сети как заедно с Пламен Пантелеев и още няколко човека, непосредствено преди тренировката убеждаваха на дълго и на широко Камен Михайлов колко опасен е той. Факт е, че две години се въртя, сука и какво ли не се прави за да не кара Асен, само защото им отвяваше шапките за 3 обиколки. Побъркаха го човека от нови "правила" и още по-нови "изисквания". Правилата за група "Х" са един извратен Франкенщайн, кото винаги се е кърпел и изкуствено поддържал за да угоди някому. Ето това не е редно и се опитахме да променим. Лошо ли е?
Това ли е неразбираемото и неприемливото в цялата ситуация? Въвеждането на група "Е" и създаването на ясна програма и тенденция за отделните дисциплини ще ПРЕДПАЗИ теб и всички пилоти от ежегодни празни инвестиции. Ето затова казвам "Проумейте", защото хем си съгласен с Наредбата (както твърдиш по-горе), хем никъде не прочетох, че ти допада нещо в нея (каквото и да било). За мен лично позитивите са в пъти повече от негативите и го казвам, не защото и аз съм помагал за да се появи, а защото наистина виждам "светлина в тунела" (не е от влака, спокойно).
Замислял ли си се, че подобно разделяне на серии може да се окаже, че е довело до по-голям зрителски интерес именно при "малките автомобили"? Според мен ще е точно така, ако Вие самите използвате конкурентната страна за да спортувате. Онези пък, които отиват само заради купичките, ще отпаднат по една или друга причина.
Не видях отговора на въпроса - ако първи стартират "Е-Макс" на писта какво ще се случи с публиката и последната серия ако се зпазят досегашните правила?
Жоре,
Получава се така, когато дискусията се превърне в разправия и мерене на виртуални п*шки.
Въпреки многото нападки тук, не съм си позволил лукса да се подигравам с хората, с труда им и това, което са сътворили.
Факт е, че отделеното от мен време за разяснение и обсъждане с Вас, извратено се превръща в "ето го лошия, той съсипа спорта". Все още, а със сигурност и никога няма да имам подобни права и задължения.
За инвестициите в "Е-макс" какво точно искаш да ти напиша? Как да бъде победен някой ли?
В този ред на мисли бих искал да помоля всички, които НЯМАТ ДРУГ ИЗБОР, освен да карат в "Е-Макс" да споделят - искам да ги преброим. Пак казвам - нямат друг избор, а не просто, че не им харесва семислик или пък нещо подобно. Благодаря!
Гетов,
Звънял си ми, но днес си бях оставил малко време за почивка и аз. Тъй като нямам навика по официални празници и дни за почивка да притеснявам хората, не ти върнах обаждането. Когато решиш - можеш да ми звъннеш, когато ти е удобно.
Човек се учи от грешките си, БФАС - никога!!