Съпреки себе си пиша пак. Колеги (по форум) моля четете. В сайта на ФИА ги има правилниците заедно с перфектна търсачка.
И запомнете по света "ПИСТАТА" или аналога при нас "ЗАТВОРЕН МАРШРУТ" не е рали и др. Промотъра на такова състезание има право да добави допълнителни правила. Извинявам се ако звуча грубо, но на мен като човек, който следи от години много пистови шампионати по света му е чудно откъде ги вадите тези въпроси.
Призовавам Ви да четете преди да пишете.
Ще дам елементарни примери, които като цяло са идиотски да се дават като се има предвид, че публиката на този форум е компетентна, но
- в пистовите състезания еднаквите по размер гуми са почти задължителни навсякъде
- много важно изискване, което тук се пропуска е габаритите на автомобила... не е реално да се състеазва Саксо с 5-ца на БМВ
- минималното тегло в пистовеите състезания е различно спрямо организатора независимо дали се използват коли от даден клас или категория.
- като цяло даже правилника въобще не е пълен и е прекалено свободен. не знам колко правилници сте чели ама нашия е миниатюрен дори с приложение Ж в него. А килограмите са дори сега прекалено ниски ....
- в първите си мнения даже съм систематизирал изискванията за Е1
един нелеп пример
сравнете изискванията за автомобили за рали Супер 2000 и автомобилите за писта Супер 2000 -
http://en.wikipedia.org/wiki/Super_2000Без четене нищо не става и човек е тесен в мирогледа си и неизменно дърпа чергата към себе си. Дано съм бил полезен да отворя кръгозора поне на един човек.
Друго важно нещо което искам да споделя. Какво толкова го мислите правилника, в края на сметка явно в България за 99% от участниците това е хоби и харч на пари. Щом почти никой няма да загуби хляба и заплатата си от това, значи се водят безмислени спорове.
Ето в Русия как се случват нещата
Classes in detail
TouringThe international category where cars with two-liter motors and some set of alterations concerning "the civil" version of the car act. The championships in a class of Touring (Super 2000) are spent in most of the European countries, also are played the Cup of Europe ETCC and the World championship WTCC.
Typical representatives: BMW 320, Audi A4, Honda Civic and Accord, Chevrolet Lacetti and Cruze, SEAT León.
Specifications:
Engine: 2000 cm³
Power: 290 HP
Minimum weight: 1110 kg
Speed: 250 km/h
Touring-LightRTCC 2010
This class still name "easy Touring", and it is not casual. Small cars with the motor in volume in 1600 cubic Here act see, but this quite serious apparatuses. Similar classes too are in many countries – they serve as good showdown for those who in the future is going to pass in "big" Touring.
Typical representatives: Ford Fiesta, VW Polo, Lada Kalina, Citroën Saxo.
Specifications:
Engine: 1600 m³
Power: 180 HP
Minimum weight 1000 kg
Speed: 170 km/h
Super-ProductionInternational category where cars with the two-liter engine which arrivals by tradition unite with races of Touring act. These cars are similar outwardly, but a little less powerful are let out, as a rule, hardly earlier, and. The fastest pilots "Super-Production" almost always have possibility to be overcome on a line with representatives of "Touring".
Typical representatives: Honda Civic, VW Golf, Opel Astra, BMW 320.
Specifications:
Engine: 2000 cm³
Power: 240 HP
Minimum weight: 1110 kg
Speed: 185 km/h
National classSimple for first steps in races. Cars made in Russia only. Cars are equipped by engines of identical level of preparation, identical brakes, suspension bracket and electronics elements for all cars. Not the highest capacity is compensated by high reliability.
Typical representatives: Lada Kalina, Lada 110, Lada Riva, Renault Logan.
Specifications:
Engine: 1600 m³
Power: to 125 HP
Minimum weight: 1000 kg
Speed: to 140 km/h
из:
http://en.wikipedia.org/wiki/Russian_To ... ampionship