|
||
REZINA написа:И пак няма да стане.....това момче примерно си е карало в Любителския Шампионат 5 години със Субаро импреса и в един момент иска да върви нагоре и се лицензирва и идва в БФАС.......... ???
Гетов написа:Относно 110% искам да попитам (не само Шопов) а който знае да каже...това правило валидно ли е последно или не е...или може би ще тсане ясно дали е валидно като се публикува допълнителния правилник за пистовия шампионат... питам защото последните години ту важеше ту не..?? а ако се направи анализ на времевите резултати от изминалия сезон едва ли ще е проблем 110%...но ако пък е нувно каквъв е проблема да се запише 115% и всичко се решава????????
REZINA написа:Добре де Иване кажи ми ако тези подрастващи решат да си правят колите 2000куб. и 900кг. .....къде отива пак клас 1.6 (да речем че ние приемем да останем там ,хората с опит) и да караме със семи сликове,а младите "ТАЛАНТИ" си карат в горните класове със сликове ??? или ще има някакво ограничение за тях примерно първата година кара задължително 1600 ???
Andrey13 написа: 1. Какво имаш впредвид "не особено конкурентни"? Естествено че ако са 1.6, 1.7 срещу 2000 няма да са. Ами ако отпаднат 4-5 коли, кой ще стане за резил в дербито да се състезават пак толкова?
Andrey13 написа:2. Участвах в Дракон2 за да видя каква е тръпката за да избера дали да карам тази година. С автомобил 750 кубика не изпаднах от процентите.А и не ми направи особено впечатление на някаква надпревара за която трябват някакви особено високи умения и знания. Та в този смисъл виж резултатите на любителските дербита на Дракон и сравни времената с тези на опитните по твоите думи ...някои няма да слизат ат стълбицата .
Andrey13 написа:3. Не разбрах с какво новите правила ще доведат тези нови пилоти на пистата? Сигурен съм, че има много мераклии, но с които съм разговарял проблемите са изключително финансови, което вашите ако мога да нареча нови правила правят опита им още по недостъпен.
Andrey13 написа:p.s. За пример ще дам автокроса, който е много нискобюджетен-желаещи няма. Раликроса също, но там разликата е че взимаш една лада за 100 лева от моргата, слагаш ролбар и си на пистата. За това тази дисциплина расте.
Andrey13 написа:Забравих нещо. На Дракон лично видях как някои пилоти си разменяха хансовете. То признак на какво е?
BradurS написа:Приятели, разберете се в личен разговор. Тъкмо ми стана интересно от дискусията и почвам да се отвращавам. Нека да прочетем нещо градивно, а не лични нападки.
Благодаря.
georgstz написа:Ето и моето предложение:
до 1400 куб см - 700кг
до 1600 куб см- 800кг
Така лично според мен е възможно да се уеднаквят възможностите на автомобилите , и нека тогава да има генерално класиране.
По този начин, всички коли от x1 и x2 ще имат възможността без големи промени да отговорят на изискванията.
REZINA написа:
п.с.1 Може би ще се потретя (да ме извинява г-н Шопов...който най вероятно ще ме апостофира) по хомолагация пежо 106 е 845кг. и заводски излиза на 13 и 14 цола гуми (според модела и год. на производство).
Назад към Български Шампионат на Затворен Маршрут
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 57 госта