|
||
kornholio написа:Естествено, че е валидна, това са минималните килограмините за да отговаряш на Е1 или Е2...
Но килограмите изисквани от даден организатор нямат нищо общо, САМО И ЕДИНСТВЕНО не може да предложи по-ниски от горните, защото тогава колите няма да отговарят на Е1 и Е2.
MIROSLAV MARINOV написа:Нено ,ще те помоля да публикуваш тук оригинален текст от който е видно че Е1 е в категория 1,а Е2 в категория 2 ,защото дотук това не е видно отникъде.Единствено е записано ,че ГРУПА Е е дефинирана в КАТЕГОРИЯ 2.Може да пуснеш и текст ,в който са видни изискванията за група Е1 и Е2.Дотук от постваните от вас части от регламента това не е видно.Може аз да не съм го разбрал, но просто го докажете.
kornholio написа:MIROSLAV MARINOV написа:Нено ,ще те помоля да публикуваш тук оригинален текст от който е видно че Е1 е в категория 1,а Е2 в категория 2 ,защото дотук това не е видно отникъде.Единствено е записано ,че ГРУПА Е е дефинирана в КАТЕГОРИЯ 2.Може да пуснеш и текст ,в който са видни изискванията за група Е1 и Е2.Дотук от постваните от вас части от регламента това не е видно.Може аз да не съм го разбрал, но просто го докажете.
Aми на предна страница го направих, но ок.
Ето ги текстовете и на куп... има и вече по-подробни обяснения за механични компоненти, но те са в различни правилници (посъбрал съм ги на едно място за Е1 някъде в началото на темата) основните са член 251 и 277
MIROSLAV MARINOV написа:Явно не можеш да ме разбереш.Не ме интересува това което си написал с маркер върху текста.Интересува ме къде видя това в оригиналния текст.Това което си заградил като Е1 са групи N,A и R и нямат нищо общо с гр Е,КОЯТО Е СВОБОДНА ФОРМУЛА.Дефиницията за категория 1 също касае тези групи.Къде в оригиналния текст прочете че гр Е1 обединява N,A и R?На Ники Златков колата е гр Е1 и няма нищо общо с горепосочените групи.Затова казвам че категория 1 не е равно на Е1.Цялата група Е съвсем ясно е дефинирана в категорея 2.След това тази група има своите варианти.В крайна сметка прекратявам спора.Всеки има право на виждане.
MIROSLAV MARINOV написа:Явно не можеш да ме разбереш.Не ме интересува това което си написал с маркер върху текста.Интересува ме къде видя това в оригиналния текст.Това което си заградил като Е1 са групи N,A и R и нямат нищо общо с гр Е,КОЯТО Е СВОБОДНА ФОРМУЛА.Дефиницията за категория 1 също касае тези групи.Къде в оригиналния текст прочете че гр Е1 обединява N,A и R?На Ники Златков колата е гр Е1 и няма нищо общо с горепосочените групи.Затова казвам че категория 1 не е равно на Е1.Цялата група Е съвсем ясно е дефинирана в категорея 2.След това тази група има своите варианти.В крайна сметка прекратявам спора.Всеки има право на виждане.
D.Nikolov написа:Аз предлагам и мислчя, че би било по-полезно да разгледате коли в Европейския Планински Шампионат където до 2012 вкл. участваха доста такива коли ( те и сега участват но нямат класиране към шампионата.) Тук има Огромна история на резултати по години с доста снимки и дори някой коли са обозначени с серийния номер
Примерно нашата http://www.euromontagna.com/results.php?id_race=234&lng=1
Тогава е карал Wolfgang Böhme http://www.euromontagna.com/chassis.php?id_chassis=2.006/87&lng=1
заедно с Илия Чубриков -http://www.euromontagna.com/driver.php?id_driver=79&lng=1
Емануил Янков BMW 635(мисля, че все още е в БГ)http://www.euromontagna.com/driver.php?id_driver=728&lng=1 (има и други пилоти)
Ники Златковhttp://www.euromontagna.com/driver.php?id_driver=39955&lng=1
и незабравяйте,че гр.Е има само на планинско!Няма пистов шампионат с тази гр.(има подобни по стари групи като Група 5 но отдавна забранени )
golf_1 написа:Колега айде стига копи-пейс, ако ще караш карай, ако ще гледаш гледай, ама тука го обърна на английска академия,каквото знаеш го пиши на български, и да беше отишъл на срещата в Стара Загора да им обясниш тия работи....
Назад към Български Шампионат на Затворен Маршрут
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 65 госта