БШЗМ 2014 - календар, новини, слухове

Дискусия за Българския Шампионат на Затворен Маршрут

Re: БШЗМ 2014 - календар, новини, слухове

Мнениеот STESICO » Вто Дек 31, 2013 13:28

Е браво , дано най сетне им се изясни . Весели празници и късмет .
STESICO
 
Мнения: 310
Регистриран на: Нед Апр 26, 2009 23:00
Местоположение: СЛИВЕН
Име: Стефан Стоянов

Re: БШЗМ 2014 - календар, новини, слухове

Мнениеот D.Nikolov » Вто Дек 31, 2013 13:33

EUROCOM RALLY TEAM написа:Не колега, пак не си разбрал. Хората от БФАС Ви събират за да Ви обяснят най учтиво ....
............ Научете се да уважавате автомобилния спорт, ИНСТИТУЦИЯТА БФАС и се научете да приемате наредбите и правилниците такива каквито са и най вече да ги спазвате. Автомобилния спорт е за възпитани, интелигентни и дисциплинирани хора.


Весело посрещане и успешна 2014г.!


+1
Аватар
D.Nikolov
 
Мнения: 149
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 18:21
Местоположение: Бургас
Име: ДИМИТЪР НИКОЛОВ

Re: БШЗМ 2014 - календар, новини, слухове

Мнениеот rudolf » Вто Дек 31, 2013 15:11

REZINA написа: Не отпадне ли това безумие с гумите...старт решетка от 26 автомобила ще е мит...като група "В" !!!
........


незнам кога е била тая решетка от 26 автомобила. погледнах годишните класирания които фигурират на сайта на бфас.
2011-2012-2013.... в цялата най голямата и оспорвана група" СУПЕР"- има 6-8 автомобили с точки от половината и повече кръгове. (от 4 състезания като тези 6-8 автомобила никога не са се засичали заедно на някое от състезанията)

раздават се 12-13 купи, и реално в х2 за стълбица спорят между 3 и 5/6 автомобила според годината..
това е в групата с претенций за най-масов старт,която не трябва да се променя,защото би се развалила....
rudolf
 
Мнения: 204
Регистриран на: Чет Яну 04, 2007 16:15
Име: Иван Иванов

Re: БШЗМ 2014 - календар, новини, слухове

Мнениеот Andrey13 » Вто Дек 31, 2013 15:28

[quote="EUROCOM RALLY TEAM"]Не колега, пак не си разбрал. Хората от БФАС Ви събират за да Ви обяснят най учтиво да спрете със спекулациите на разни имена, хора и да разберете, че органа който ръководи спорта в България и се опитва да гради ясна стратегия и правила е именно Българска федерация по автомобилен спорт. Виждам точно четири фигури тук в този форум, които упорито кършат пръсти по клавиатурите до посред нощ и си мислят наивно, че ще определят правилата в дисциплината ЗМ. Защо живеете постоянно с мисълта, че тази федерация е махленска структура и може да угажда на всеки каприз, ами мислете си, но просто грешите. Някой задавал ли си въпроса например защо в Рали дисциплината всичко е под контрол - Просто е, има точни и ясни правила, които се спазват безпрекословно. Да наложени са от ФИА вярно е, но има ред и дисциплина. БФАС се опитва да направи и приложи това в ЗМ, а вие мърморите щото си гледате собствените интереси. Мърморете, затова ви се смеят в по горните постове феновете и им писна на хората от безобразия. Къде бяхте когато имаше период за даване на предложения относно наредбата, нямаше ви, а сега сте много активни. Като гледам от пишещите тук "СЪСТЕЗАТЕЛИ СПОРТИСТИ" пази и варди и бог да ни е на помощ. Ама ако не сте вие спорт няма да има бе, вие всичко сте дали за този спорт, не храните децата си, жените си, не спите само и само да сте спортисти. И не пишете моля ви по колко висши образования имате, защото в една дума по две правописни грешки правите и се излагате адски много. Научете се да уважавате автомобилния спорт, ИНСТИТУЦИЯТА БФАС и се научете да приемате наредбите и правилниците такива каквито са и най вече да ги спазвате. Автомобилния спорт е за възпитани, интелигентни и дисциплинирани хора.
Наистина от поста Ви лъха на интелигентност, възпитание и дисциплина. Все качества, които Ви дават право да ни слагате в кавички. Истината е именно че ние сме дали всичко според нашите възможности за да сме в този спорт и болшинството наистина е това и по-голямо уважение от това към автомобилния спорт ..здраве му кажи. Че кой не уважава БФАС. Кой не спазва наредбите и правилниците? Кой казва че няма да го бъде? Защо трябва да е "на всяка цена". Това да не е военна формация или казарма. Нали всичко е с идеална цел а не някакво ООД с директорски борд който взема решенията или нещо се лъжа и заблуждавам.
p.s. Да мърмориме, но чии други интереси да защитаваме освен нашите? Та това сме ние....сътезатели, механици и тези около нас. Другите сме избрали да ни ръководят, помагат, организират и защитават НАШИТЕ ИНТЕРЕСИ, за което плащаме лицензи, такси и т.н. И всички заедно сме БФАС драги господине а не вие или ние или другите.
"Винаги можеш да се откажеш, но никога не можеш да спечелиш, без да опиташ!..."!
Аватар
Andrey13
 
Мнения: 726
Регистриран на: Вто Фев 24, 2009 18:38
Местоположение: Montana
Име: Андрей Колев

Re: БШЗМ 2014 - календар, новини, слухове

Мнениеот Гетов » Вто Дек 31, 2013 15:38

rudolf написа:
REZINA написа: Не отпадне ли това безумие с гумите...старт решетка от 26 автомобила ще е мит...като група "В" !!!
........


незнам кога е била тая решетка от 26 автомобила. погледнах годишните класирания които фигурират на сайта на бфас.
2011-2012-2013.... в цялата най голямата и оспорвана група" СУПЕР"- има 6-8 автомобили с точки от половината и повече кръгове. (от 4 състезания като тези 6-8 автомобила никога не са се засичали заедно на някое от състезанията)

раздават се 12-13 купи, и реално в х2 за стълбица спорят между 3 и 5/6 автомобила според годината..
това е в групата с претенций за най-масов старт,която не трябва да се променя,защото би се развалила....

Дай същото сравнвение за средната серия и за макси серията да видим как стоят там нещата?
Аватар
Гетов
 
Мнения: 707
Регистриран на: Сря Апр 18, 2007 15:44
Местоположение: Ботевград
Име: Георги Гетов

Re: БШЗМ 2014 - календар, новини, слухове

Мнениеот Andrey13 » Вто Дек 31, 2013 15:44

Не ми е приятно да изпадам в безсмислена полемика с този или онзи. Акцентирах тук моето мнение и като обобщение предлагам допълнителния правилник за 2014 год. да се представи като проект много скоро, който да се обсъди на сбирка някъде, на която да се дискутира и мотивира. Ако се наложи да се променят правила и др. Това е най-лесния начин и път към реформи и към по-добро. Иначе какво сдружение сме с идеална цел щом не си гоним интересите и съответно тези на организацията чиято членове сме.
"Винаги можеш да се откажеш, но никога не можеш да спечелиш, без да опиташ!..."!
Аватар
Andrey13
 
Мнения: 726
Регистриран на: Вто Фев 24, 2009 18:38
Местоположение: Montana
Име: Андрей Колев

Re: БШЗМ 2014 - календар, новини, слухове

Мнениеот rudolf » Вто Дек 31, 2013 16:21

Гетов написа:
rudolf написа:
REZINA написа: Не отпадне ли това безумие с гумите...старт решетка от 26 автомобила ще е мит...като група "В" !!!
........


.

Дай същото сравнвение за средната серия и за макси серията да видим как стоят там нещата?


нещата са още по трагични, но това че няма орел, не значи че връбчето е орел....

напълно нормално е най слаби,най леки и най опростени автомобили(серия супер)- да са най достъпни,,което значи и най масови... за мен не е успокоително че в най евтиния и масова активно участват 5-6 човека,на фона на 2-3/4ма в по горните групи..(това според мен значи че има нужда от промени)
rudolf
 
Мнения: 204
Регистриран на: Чет Яну 04, 2007 16:15
Име: Иван Иванов

Re: БШЗМ 2014 - календар, новини, слухове

Мнениеот EUROCOM RALLY TEAM » Вто Дек 31, 2013 18:07

Уважаеми Г-н Колев, високо ценя и адмирирам Вашата съпричастност към спорта. Но нека все пак да не се изтъкваме в толкова голяма светлина. Разбира се, че всеки прави нещо за да гради любимия си спорт и то доброволно без да е склоняван към това. Първо да ви кажа, че тези промени надали се правят на всяка цена, а по скоро са нужни за градивното израстване на спорта, което мисля в този момент е наложително. Да напълно сте прав, това не е военна формация, а Българска федерация по автомобилен спорт, която има правото да развива и администрира автомобилния спорт в България за което притежава лиценз от Министерство на младежта и спорта. Точно, че е организация с идеална цел и има свой устав, който всеки един член безпрекословно трябва да спазва. Затова господин Колев на ОС се избира Председател и УС които получават мандат за определено време през което ръководят тази федерация с ясен план за развитие на спорта и неговото управление. Те УС вземат своите решения и възлагат на своите комисии и специалисти да изработят платформата било то за наредба и правилници по отделните дисциплини. И ако трябва да бъда по точен само 82 клуба имат право писмено да отправят своите предложения в писмен вид и надлежния ред към УС на федерацията. Разбира се по никакъв начин УС не е длъжен да приема всяко предложение. И драги ми Господине стига с това клише "ПЛАЩАМЕ ТАКСИ, ЛИЦЕНЗИ и др." та нали членуваме доброволно тук и е естествено и нормално да инвестираме в тази федерация за да съществува автомобилния спорт. И последно, защо не помислите малко и върху това което написах няколко изречения по горе например, че БФАС е пряко подчинена на Министерство на спорта и получава забележки относно развитието на спорта и все пак има годишна субсидия. Ето как ви дадох поле за размисъл върху това, че промените не се правят на всяка цена, а има защо!
Аватар
EUROCOM RALLY TEAM
 
Мнения: 64
Регистриран на: Нед Яну 18, 2009 20:33
Име: Димитър Димитров

Re: БШЗМ 2014 - календар, новини, слухове

Мнениеот Andrey13 » Вто Дек 31, 2013 18:23

Значи проблема е на ниво комисия? Защото явно е че има проблем, който тя трябва да реши или просто да наложи своите правила и толкоз.Естествено не става въпрос да се угоди на някой но все пак правилата ги измислят и налагат хора, които не са безгрешни. Лично съм се сблъсквал много пъти с такива. Я погледнете в политиката каква манджа е :D.
"Винаги можеш да се откажеш, но никога не можеш да спечелиш, без да опиташ!..."!
Аватар
Andrey13
 
Мнения: 726
Регистриран на: Вто Фев 24, 2009 18:38
Местоположение: Montana
Име: Андрей Колев

Re: БШЗМ 2014 - календар, новини, слухове

Мнениеот EUROCOM RALLY TEAM » Вто Дек 31, 2013 18:48

Не никой не е казал, че има проблем. Проблема е, че всеки осъзнава за тази промяна колко е неотложна, ама защо пък от сега и точно мен да засяга. Е не може да се угоди на всеки по отделно това е. Ясно е, че недоволни ще има.
Аватар
EUROCOM RALLY TEAM
 
Мнения: 64
Регистриран на: Нед Яну 18, 2009 20:33
Име: Димитър Димитров

Re: БШЗМ 2014 - календар, новини, слухове

Мнениеот REZINA » Вто Дек 31, 2013 18:57

EUROCOM RALLY TEAM ....... не те знам кой си ! Поне се представи...или пишеш от името на "Митко Палаузов".......всеки има право на 5 мин. слава в тоя живот.........изживей я свободно.И ако нямаш пръст в цялата работа и не те касае косвено Шампионата по ЗМ......моля те не си вади сабята.А кой какви правописни грешкие е направил...........ДА ТОВА Е НАЙ ВАЖНОТО В ТАЗИ ДИСКУСИЯ.......... ела се състезавай,застани до мен и тогава дискутирай...едно време си е било за едно време.Така че дали имам право на глас....да имам,както и всички които ще карат 2014г. !!! компютарни ниджи сме виждали.......!!!
Весело изкарване на всички !!!
Не е важно колко ти върви колата а колко ти е празна главата
http://www.youtube.com/watch?v=evnW6Ntqlao
Аватар
REZINA
 
Мнения: 222
Регистриран на: Пон Дек 15, 2008 22:46
Местоположение: Плевен
Име: Росен Костов

Re: БШЗМ 2014 - календар, новини, слухове

Мнениеот Andrey13 » Вто Дек 31, 2013 19:01

Хайде да посрещнем Новата Година и дано ни донесе повече късмет и успехи пък времето ще реши кое, как, защо и за какво. :D.
"Винаги можеш да се откажеш, но никога не можеш да спечелиш, без да опиташ!..."!
Аватар
Andrey13
 
Мнения: 726
Регистриран на: Вто Фев 24, 2009 18:38
Местоположение: Montana
Име: Андрей Колев

Re: БШЗМ 2014 - календар, новини, слухове

Мнениеот chakazulu » Вто Дек 31, 2013 19:12

rudolf написа:
нещата са още по трагични, но това че няма орел, не значи че връбчето е орел....

напълно нормално е най слаби,най леки и най опростени автомобили(серия супер)- да са най достъпни,,което значи и най масови... за мен не е успокоително че в най евтиния и масова активно участват 5-6 човека,на фона на 2-3/4ма в по горните групи..(това според мен значи че има нужда от промени)


Извинявам се, че се намесвам, но виждам, че във всички стартове освен в Серес, има над 20 коли в серия Супер, от които почти винаги и над 20 участват в състезанието.

През сезон 2013 в сериите съответно са взели участие:

MAXI - 18 състезатели;
RS - 33 състезатели;
Super - 56 състезатели;

или 107 състезатели от 35 клуба.

Аз бих изразил мнение като фен на т.н. пистова дисциплина, следейки дискусията ви от самото начало. С цялото ми уважение към новата наредба и това, че видимо има желание за промяна, но това ми звучи като работа "на парче".
Ако състезателите и отборите нямат спокойствието и яснотата в обозримото бъдеще (2-3 години), как БФАС очаква развитие? Това е проста психика и важи навсякъде. По мое мнение, това е единственото, което трябва и реално могат "да получат" състезателите от БФАС, имайки предвид колко е трудно със всичко останало.

Може би в БФАС живеят в една паралелна реалност. Това не е F1, не е GP2, не е WTCC. Ние сме на светлинни години от това измерение. Там отборите могат да си позволят да работят по нови платформи, драстични промени в правилата и прочие, но дори и там, нещата са изяснени 2-3-4 години в аванс и всеки участник в конкретния шампионат ЗНАЕ какво му предстои като развитие.
От една страна, БФАС има претенции, че има визия за новото светло бъдеще (светлината в тунела не била от влака), но от друга, се разбира, че никой не може ясно да каже към момента, какво следва след тази наредба... Някак си, ми изглежда като шоу на Астор - всички тръпнат в очакване дали риба или рак ще извади от шапката и каква ще е следващата илюзия.

По мое мнение, удачен вариант беше, да се направи среща с председателите на клубовете участващи в ЗМ и да се дискутира заедно с тях. А дали и как ще вземете тяхното мнение предвид зависи само от БФАС.
"- Вижте момчета, не може така от тук на сетне да се продължава. Искаме да направим това, това и това, защото еди кво си и еди що си. За доброто на всички е.
Ще има яснота за зрителите, ще стане по-достъпно за тях и съответно по-интересно, което ще носи позитиви за рекламодатели, спонсори и тн. и тн."

Ако сега попитаме някой от 9-та човека как виждат спорта след 3 години, аз се съмнявам, че могат да отговорят. По-лошо ми се вижда обаче, че дори и не знаят как биха искали да изглежда.
Друго абсолютно нередно според мен, е, че активни състезатели участват в "изработването на новите правила". Вярно, е, че никъде го няма това, пилотите сами да си определят правилата......., но защо тогава, въпросните вземат пряко отношение в нашия случай?!?

Тук, за разлика от една Рали дисциплина, нещата са много по "аматьорски" (не го казвам да обидя пилотите, отборите и всички дейци в това ШОУ, напротив), по-голямата част нямат нито автомобилите, нито бюджетите, нито Огромните спонсори зад гърба си, за да сравняваме, та наместването на Рали тук е неуместно на този етап.

Смятам, че ако няма диалог, няма да има никакво развитие. Амбициите трябва да имат пресечни точки с реалността.
Това от мен с най-добри чувства като фен.

Весело посрещане на 2014-та! :wink:
chakazulu
 
Мнения: 47
Регистриран на: Съб Сеп 13, 2008 09:05
Име: Александър Генов

Re: БШЗМ 2014 - календар, новини, слухове

Мнениеот rudolf » Вто Дек 31, 2013 21:22

chakazulu написа:
rudolf написа:
нещата са още по трагични, но това че няма орел, не значи че връбчето е орел....

напълно нормално е най слаби,най леки и най опростени автомобили(серия супер)- да са най достъпни,,което значи и най масови... за мен не е успокоително че в най евтиния и масова активно участват 5-6 човека,на фона на 2-3/4ма в по горните групи..(това според мен значи че има нужда от промени)


Извинявам се, че се намесвам, но виждам, че във всички стартове освен в Серес, има над 20 коли в серия Супер, от които почти винаги и над 20 участват в състезанието.

През сезон 2013 в сериите съответно са взели участие:

MAXI - 18 състезатели;
RS - 33 състезатели;
Super - 56 състезатели;

или 107 състезатели от 35 клуба.

Весело посрещане на 2014-та! :wink:


през 2013 в група супер 56 човека са стартирали изобщо на някой от 8те кръга...
26 от 56,, никога не са финиширали,повечето от които имат само едно записано участие(нямам представа дали не е просто заявка)...(двама участника с две и двама с три нули.)
11 от тези 56, имат по един финал за сезона в дъното на точките,
9 от 56 имат 3 финала, което е под половината сезон и е без амбиций за шампионата.
от останалите 10 участвали активно реално 2 ма са клас - а6

останалите 8 от Х2 реално 5 са се борили за призово място на годишните награждавания
в тази група мисля че са раздадени 12купи при награждаването на края на сезона...(незнам дали и клас е1,който има 1 участник от рали кроса -не отмъкна купа)

весело посрещане и от мен на всички!
rudolf
 
Мнения: 204
Регистриран на: Чет Яну 04, 2007 16:15
Име: Иван Иванов

Re: БШЗМ 2014 - календар, новини, слухове

Мнениеот BOXER » Сря Яну 01, 2014 14:47

Защо пак говорите за глупавите купи? Хората от група Супер не искат купичките,те искат да се съзтезават с нормални съзтезателни автомобили!По лесно е да се сформира нова група за всички млади или начинаещи пилоти отколкото тези 15-20 човека да си преработват колите в обратната на логиката посока.Нека тази група с младите пилоти да карат заедно с група Супер с коли с рестрикции и семи слик и за тях да си има отделно класиране.И много лесно хората от публиката могат да ги различават,просто им направете отличителен знак на колите.Стартови номера в оранжев вместо зелен или жълт цвят или нещо друго подобно...Така всеки от публиката ще знае , защо след края на съзтезаниетотози човек въпреки,че е завършил 10 ти в група Супер е първи сред "младоците" Има много варияннти ама на някой хора не им се мисли по празниците :)
FTA RACING TEAM
Изображение
Аватар
BOXER
 
Мнения: 1118
Регистриран на: Пет Юни 16, 2006 14:30
Местоположение: Бisтяiца
Име: Владислав Аронов

ПредишнаСледваща

Назад към Български Шампионат на Затворен Маршрут

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 55 госта

cron