БШЗМ 2014 - календар, новини, слухове

Дискусия за Българския Шампионат на Затворен Маршрут

Re: БШЗМ 2014 - календар, новини, слухове

Мнениеот golf_1 » Нед Дек 29, 2013 09:36

Интересно ми е пилотите в малкия клас 1.6, ако се уговорят без да си пипат кг и гумите и идат да си карат в Е-макс,цялата дружина, хахах тогава какво ще стане примерно говоря,никой не иска да слага олово и семита и правилника ги праща там,какво става ако идат там 10 франсета примерно.... :lol:
Аватар
golf_1
 
Мнения: 978
Регистриран на: Сря Окт 18, 2006 13:45
Местоположение: варна
Име: Тихомир Петров Димитров

Re: БШЗМ 2014 - календар, новини, слухове

Мнениеот REZINA » Нед Дек 29, 2013 10:22

...и това го мислех,но няма как да стане,по голямата част няма да покрият 110% от времето на първия,ще останат 2 максимум 3 коли които дават време 56-57 сек. на Дракона примерно.
Не е важно колко ти върви колата а колко ти е празна главата
http://www.youtube.com/watch?v=evnW6Ntqlao
Аватар
REZINA
 
Мнения: 222
Регистриран на: Пон Дек 15, 2008 22:46
Местоположение: Плевен
Име: Росен Костов

Re: БШЗМ 2014 - календар, новини, слухове

Мнениеот Гетов » Нед Дек 29, 2013 12:09

REZINA написа:...и това го мислех,но няма как да стане,по голямата част няма да покрият 110% от времето на първия,ще останат 2 максимум 3 коли които дават време 56-57 сек. на Дракона примерно.

има решение РЕЗИНКА, ще се договорим под масата с кколегите със силните коли да карат бавно на тренировката и готово, па после на състезанито ..те си знаят...
Аватар
Гетов
 
Мнения: 707
Регистриран на: Сря Апр 18, 2007 15:44
Местоположение: Ботевград
Име: Георги Гетов

Re: БШЗМ 2014 - календар, новини, слухове

Мнениеот Иван Шопов » Нед Дек 29, 2013 13:28

Резинка,
Чудесно е, че сина ти върви по твоите стъпки и дай Боже да има възможност да се развива.
Въпроса е да се развива къде, по какъв начин и пред кого?
Пред крайно оредялата публика? Или пък ще си кривиш душата пред рекламодатели, че имат страхотна възвръщаемост на вложените в него средства? Ето това трябва да се промени и единственият начин е унифициране на автомобилите, повече ред и още повече конкуренция.

Участието ти и спазването на регламента са твое задължение и е похвално, че ги практикуваш. Друг беше въпроса - с какво помогнахте на автомобилния спорт?

И тук ще те подсетя, че никой не те е лишил от правото да имаш и даваш идеи (в писмен вид на УС на БФАС), да отделяш от времето си и да работиш по правилници и наредби и т.н. и т.н. Форума не е място, от което да се отсеят подобни предложения, надявам се, че го разбираш.

Изобщо не съм целял да те засегна, споменах простата истина и какво виждаш наравно с теб, стои и моето име. Срока е къс наистина, но само ако някой е рпинуден да прави много сериозни промени по автомобилите си (например Ангел Григорчев вероятно ще има такива проблеми). От друга страна всеки един от нас е успявал за нула време да подготви автомобила си за следващото състезание. Фрапирщ случай след тежка катастрофа е моят колега и приятел Коцето Маршавелов. И не ми казвайте, че това се случва само с пари.

За пожарната явно не си ме разбрал. Аз бях там (на не повече от 30 метра) и бях свидетел как хора, чиято работа не е да гасят автомобила ти се мъчеха всякак да помогнат. Факт е, че всички бяхте застрашени на това място, факт е,че така наречената "пожарна" дойде твърде късно, факт е, че ако покрай тревата беше пламнал и автомобила ти, щяхме да сме принудени да го гледаме безпомощно как изгаря. Ето срещу това работи Наредбата и това с целите и.

Казвам "проумейте", защото чета ли чета едно и също, в което има Вашата лична драма, касаеща 20 гуми, 5000лв или колкото там излиза. Да, не е приятно човек да трябва да реагира бързо и адекватно в подобна ситуация, но това е единствения път. И не ми казвай, че през годините не е било така. Всъщност наистина ти самият може би не участваше в моментите, в които ежегодно се подиграва с нас и правилата се променяха, защото един се е размрънкал, друг се е подмазал, а трети е тропнал с краче. Мога да дам пример с Голфа на Асен Захариев, срещу когото скочиха много хора. Гетов бе единият от тях и мисля, че ще се сети как заедно с Пламен Пантелеев и още няколко човека, непосредствено преди тренировката убеждаваха на дълго и на широко Камен Михайлов колко опасен е той. Факт е, че две години се въртя, сука и какво ли не се прави за да не кара Асен, само защото им отвяваше шапките за 3 обиколки. Побъркаха го човека от нови "правила" и още по-нови "изисквания". Правилата за група "Х" са един извратен Франкенщайн, кото винаги се е кърпел и изкуствено поддържал за да угоди някому. Ето това не е редно и се опитахме да променим. Лошо ли е?

Това ли е неразбираемото и неприемливото в цялата ситуация? Въвеждането на група "Е" и създаването на ясна програма и тенденция за отделните дисциплини ще ПРЕДПАЗИ теб и всички пилоти от ежегодни празни инвестиции. Ето затова казвам "Проумейте", защото хем си съгласен с Наредбата (както твърдиш по-горе), хем никъде не прочетох, че ти допада нещо в нея (каквото и да било). За мен лично позитивите са в пъти повече от негативите и го казвам, не защото и аз съм помагал за да се появи, а защото наистина виждам "светлина в тунела" (не е от влака, спокойно).

Замислял ли си се, че подобно разделяне на серии може да се окаже, че е довело до по-голям зрителски интерес именно при "малките автомобили"? Според мен ще е точно така, ако Вие самите използвате конкурентната страна за да спортувате. Онези пък, които отиват само заради купичките, ще отпаднат по една или друга причина.

Не видях отговора на въпроса - ако първи стартират "Е-Макс" на писта какво ще се случи с публиката и последната серия ако се зпазят досегашните правила?


Жоре,
Получава се така, когато дискусията се превърне в разправия и мерене на виртуални п*шки.
Въпреки многото нападки тук, не съм си позволил лукса да се подигравам с хората, с труда им и това, което са сътворили.
Факт е, че отделеното от мен време за разяснение и обсъждане с Вас, извратено се превръща в "ето го лошия, той съсипа спорта". Все още, а със сигурност и никога няма да имам подобни права и задължения.
За инвестициите в "Е-макс" какво точно искаш да ти напиша? Как да бъде победен някой ли?

В този ред на мисли бих искал да помоля всички, които НЯМАТ ДРУГ ИЗБОР, освен да карат в "Е-Макс" да споделят - искам да ги преброим. Пак казвам - нямат друг избор, а не просто, че не им харесва семислик или пък нещо подобно. Благодаря!

Гетов,
Звънял си ми, но днес си бях оставил малко време за почивка и аз. Тъй като нямам навика по официални празници и дни за почивка да притеснявам хората, не ти върнах обаждането. Когато решиш - можеш да ми звъннеш, когато ти е удобно.
Човек се учи от грешките си, БФАС - никога!!
Аватар
Иван Шопов
 
Мнения: 1223
Регистриран на: Пон Апр 18, 2005 09:37
Местоположение: София
Име: Иван Шопов

Re: БШЗМ 2014 - календар, новини, слухове

Мнениеот STESICO » Нед Дек 29, 2013 13:38

:!: :!: :!: Надявам се че сте изпратили вашите предложения , http://www.bfas.bg/index.php?option=com ... 1%86%D0%B8 ,иначе всичко е лаене .
STESICO
 
Мнения: 310
Регистриран на: Нед Апр 26, 2009 23:00
Местоположение: СЛИВЕН
Име: Стефан Стоянов

Re: БШЗМ 2014 - календар, новини, слухове

Мнениеот Гетов » Нед Дек 29, 2013 13:47

"Мога да дам пример с Голфа на Асен Захариев, срещу когото скочиха много хора. Гетов бе единият от тях и мисля, че ще се сети как заедно с Пламен Пантелеев и още няколко човека, непосредствено преди тренировката убеждаваха на дълго и на широко Камен Михайлов колко опасен е той."

Иване ..не мога да те издъжам повече....Помоли ме да ти се извиня и аз го направих по телефона, като пак казвам извиних се на човека Иван Шопов и аз към личността Иван Шопов нямам нищо против. Разбрахме се с теб да не си намесваме имената...а ето ти пак продължаваш...ОК нямам проблем аз, но да МИ ПРЕПИСВАШ НЕБИВАЛИЦИ И ДА МЕ СОЧИШ ЧЕ СЪМ БИЛ ПРОТИВ АСЕН И ТЕМ ПОДОБНИ????, Я МУ СЕ ОБАДИ НА АСЕН И ГО ПИТАЙ КОГА АЗ СЪМ УЧАСТВАЛ В ТАКИВА АКЦИИ СРЕЩУ НЕГО И КОЛАТА МУ???? КОГА!!!!
Айде това те моля да ти е за последно...и както за всичко си все информиран, първо да беше се информирал по въпроса, пък тогава да ме обвиняваш...ДА ТИ Е ЗА ПОСЛЕДНО ТЕ ПОМОЛИХ!!!
Последна промяна Гетов на Нед Дек 29, 2013 14:02, променена общо 1 път
Аватар
Гетов
 
Мнения: 707
Регистриран на: Сря Апр 18, 2007 15:44
Местоположение: Ботевград
Име: Георги Гетов

Re: БШЗМ 2014 - календар, новини, слухове

Мнениеот Гетов » Нед Дек 29, 2013 13:54

"За мен лично позитивите са в пъти повече от негативите и го казвам, не защото и аз съм помагал за да се появи, а защото наистина виждам "светлина в тунела" (не е от влака, спокойно)."

[color=#00FFFF]Мнение от Иван Шопов » Сря Яну 16, 2013 7:13 pm

Марка: Honda
Модел: Civic
Година на производство: 1995
Група/Клас: Х3
Хомологация номер: -

Допълнителна информация:
..........
Двигател и охлаждане:
- Сериен, атмосферен двигател, от Honda S2000 (2.0, 240к.с.), до 9200 оборота заводски ограничен, на около 100 000км (снимка - тук)
.............

Няколко думи:

Автомобила е абсолютно готов да се бори за призово място в "Х3" или "Е3". Бързо може да премине в група "Е", защото е създаван спрямо по-строгите правила и рестрикции на група "Х".
Има нужда от ролбар по избор (от направен в България, според изискванията на техническата комисия до фирмени и хомологирани такива) и гладно предаване 6.33 (цена - около 800 USD на MFactory). С подобно главно предаване максималната скорост ще се ограничи до 240км/ч на 6-та предавка, а автомобила ще се използва рационално на всички предавки при максимална мощност. Настройки на дино ще се отразят чудесно и ще подобрят показателите (в момента е с базовите карти на АЕМ).
Претендирам, че към текущия момент няма по-бърз автомобил на планинско в "Х3". Случвало се е и някои автомобили от "Х4" да дават по-слаби времена (справка отново Панинско "Шипка", он боард от Писта Хасково), а при смяна на главното предаване тази разлика ще е по-голяма. За сравнение като форлойфер на Планинско "Българка" без серво на спирачките (проблем установен на място, след състезанието същото е сменено), без настройки на окачване и електроника, с втори човек,без ролбар и никакви рискове даде време с 1 секунда по-слабо от победителят в "Х3".
[/color]
Автомобила се продава по финансови причини и нежелание да бъде каран в условията, в които съществува българският автомобилен спорт! Разумен коментар на цената е възможен при оглед на място. Като справка само уточнявам, че автомобила, частите и труда вложени в него са доста над 20 000лв.


[color=#00FFFF]Цена: 16 000лв
Местоположение: гр. София
Контакти: 0888216942 - Иван
Човек се учи от грешките си, БФАС - никога!!
Аватар
Иван Шопов

Мнения: 962
Регистриран на: Пон Апр 18, 2005 9:37 am
Местоположение: София
Име: Иван Шопов
[/color]
И понеже както ти казваш:
"За мен лично позитивите са в пъти повече от негативите и го казвам, не защото и аз съм помагал за да се появи, а защото наистина виждам "светлина в тунела" (не е от влака, спокойно)."....ЕМИ ВРЕМЕ Е ДА СЕ ВЪЗПОЛЗВАШ ОТ СВИЧКО ПОЛОЖИТЕЛНО И ДА СИ ЗА ПРИМЕР ...т.е. да си пръв да се появиш на пистата и да караш ЖЕЛАЯ ТИ УСПЕХ!!!
Аватар
Гетов
 
Мнения: 707
Регистриран на: Сря Апр 18, 2007 15:44
Местоположение: Ботевград
Име: Георги Гетов

Re: БШЗМ 2014 - календар, новини, слухове

Мнениеот Иван Шопов » Нед Дек 29, 2013 14:18

Гетов,
Да-по телефона се извини, но пък тук отново започна да говориш за "апостоли".
Колкото до Асен-прочети внимателно. Не казах, че сте били против него, а срещу Голфа му. Разговорите, за които споменах се състояха по време на административния и технически преглед, непосредствено до една градинка.
Казвам това, не за да те обвиня теб или някой друг. Вие нямате вина, че си давате предложенията, колкото и неприемливи да са за някого.
Вината е изцяло в тогавашния УС на БФАС, че приемаше какво ли не само за да угоди на всички.

Благодаря ти за рекламата на автомобила ми. Както споменах преди няколко стрници - ще се върна ако и когато аз преценя. Има всички шансове това да се случи, ако наредбата и посоката на спорта са тези, които предприе напоследък сегашния УС на БФАС. И не, защото ми изнасят, а защото ще имам възможността да създавам и участвам в истински спорт, с ясни правил, рестрикции, задължения и отговорности.

P.S. Смятам да използвам деня си по-пълноценно от това, да стоя във форума. Ако има нещо-можеш да ми се обадиш.
Човек се учи от грешките си, БФАС - никога!!
Аватар
Иван Шопов
 
Мнения: 1223
Регистриран на: Пон Апр 18, 2005 09:37
Местоположение: София
Име: Иван Шопов

Re: БШЗМ 2014 - календар, новини, слухове

Мнениеот Гетов » Нед Дек 29, 2013 14:38

"Колкото до Асен-прочети внимателно. Не казах, че сте били против него, а срещу Голфа му. Разговорите, за които споменах се състояха по време на административния и технически преглед, непосредствено до една градинка."

Колкото до разговора до една градинка - Писта София 2009 г. - разговора беше между мен, Веско Недвски , Горчо и Асен Захарив - тъй като Асен явно не ме познаваше, разказваше на Горчо и на Весо , как някой пилоти , та включително и Гетов не били съгласни с колата и концепцита и т.н., при което Веско му казва...еми ето това е Гетов...и няма да ти казвам колко учуден беше самия Асен...а и колко учуден бях аз самия, като от Асен за пръв път разбрах, че съм протестирал срещу него, хахахахха, доста конфунзна за момент ситуация, прераснала в смях и приятелски разговор...Това Асен може да го потвърди ....
Но както и да е...Според мен много просто и лесно може да се подредят нещата и да се върви напред, а Именно!!!
2014 да се обяви за преходна, да се даде възмовност на пилотите от бившата серия СУПЕР да избират какво да направят в две насоки:
1. Или да си рестриктират колите и да се качат на семислик и да останат в групата за начинаещи и да си карат там;
или
2. В серия Туринг като е възможно да се кара със сликове, да има отделно класиране за автомобили 1600 - 850 кг и 2000 - 900 кг..
За 2015 година вече да нямата такава междинна серия, но пък от сега като се знае, 1 година е достатъчно време всеки да прецени на къде и по какъв начин да си нагласи колата...дали ще остане на 1600 и ще кара на семи слик 15"...съответно да си подготви комплекти джанти, гуми, диференциали и тем подобни..и да си кара в класа за начинаещи..или пък ако е решил че не е вече начинаещ, да си развие двигателя на 2000 кубиков, да си смени колата или бог знае кой какво...но по този начин ще има достаъчно време за пренастройка, и няма да има никой недоволен....МНОГО ЛИ Е СЛОЖНО ТОВА???????
Аватар
Гетов
 
Мнения: 707
Регистриран на: Сря Апр 18, 2007 15:44
Местоположение: Ботевград
Име: Георги Гетов

Re: БШЗМ 2014 - календар, новини, слухове

Мнениеот Иван Шопов » Нед Дек 29, 2013 14:43

Това ми го каза и вчера в разговора.
С две думи единствената разлика е, че ще има отделно класиране до 1.6 в серия "Туринг" и още 3 купи. Правилно ли съм те разбрал?
Моето мнение го знаеш - това няма да промени нищо значително, освен че първите трима от момчетата с 1.6 ще си тръгнат с купа.
Условието да покриват 110% от времето на първия в серията остава. Остава и това, че никой от публиката ням да знае, че са били първи, при положение, че вървят 8-ми (например) в колоната.
Но какво пък - нека хората си кажат мнението и дали това променя нещата в какъвто и да било аспект.

Както вчера те посъветвах, така и днес ще ти предложа да го внесеш писмено в БФАС, защото тук може да си говорим колкото си искаме, но единствените хора, които имат правото да променят нещо са там.
Човек се учи от грешките си, БФАС - никога!!
Аватар
Иван Шопов
 
Мнения: 1223
Регистриран на: Пон Апр 18, 2005 09:37
Местоположение: София
Име: Иван Шопов

Re: БШЗМ 2014 - календар, новини, слухове

Мнениеот BradurS » Нед Дек 29, 2013 14:48

Приятели, разберете се в личен разговор. Тъкмо ми стана интересно от дискусията и почвам да се отвращавам. Нека да прочетем нещо градивно, а не лични нападки.
Благодаря.
Honda - The Power Of Dreams
Аватар
BradurS
 
Мнения: 2958
Регистриран на: Вто Авг 09, 2005 15:23
Местоположение: Севлиево, В. Търново
Име: Ивайло Христов

Re: БШЗМ 2014 - календар, новини, слухове

Мнениеот Гетов » Нед Дек 29, 2013 15:05

трите купи едва ли са проблема..както казах това ми предложение е: Да е само за 2104 година като тя да е преходна към новите неща...
Относно 110% искам да попитам (не само Шопов) а който знае да каже...това правило валидно ли е последно или не е...или може би ще тсане ясно дали е валидно като се публикува допълнителния правилник за пистовия шампионат... питам защото последните години ту важеше ту не..?? а ако се направи анализ на времевите резултати от изминалия сезон едва ли ще е проблем 110%...но ако пък е нувно каквъв е проблема да се запише 115% и всичко се решава????????
кой първи, кой 8-ми..и без това публиката е свикнала да гледа какво ли не за годините, та за тая една преходна година няма да е фатално според мен.... Не изскам да обидя никой от публиката, но както на всички е ясно...за да има публика трябва да има пилоти на трасето, а за да има пилоти..трябва да има правила даващи възможност на колкото се може повече хора да се състезават...ДА това че новите епилоти задължително трябжа да минат през първата серия - Да това ее ПОЛОЖИТЕЛНО, Да това че трябва да са под наблюдение първите месеци младите пилоти, ДА това е ПОЛОЖИТЕЛНО.

Относно писането до БФАС - Да и това ще стане ФАКТ веднага след празниците, но първо ми се изка да се информирам кой са членовете на техническата комиси , че да задам директно въпросите си там. А писмо ще има и от всички клубове които не са съгласни с въвеждането на семи сликовете, в момента се събира информацията, обработва се и веднага след почивните дни ще се разпространи от името на всички клубове..
Аватар
Гетов
 
Мнения: 707
Регистриран на: Сря Апр 18, 2007 15:44
Местоположение: Ботевград
Име: Георги Гетов

Re: БШЗМ 2014 - календар, новини, слухове

Мнениеот REZINA » Нед Дек 29, 2013 15:13

Добре де Иване кажи ми ако тези подрастващи решат да си правят колите 2000куб. и 900кг. .....къде отива пак клас 1.6 (да речем че ние приемем да останем там ,хората с опит) и да караме със семи сликове,а младите "ТАЛАНТИ" си карат в горните класове със сликове ??? или ще има някакво ограничение за тях примерно първата година кара задължително 1600 ???
Не е важно колко ти върви колата а колко ти е празна главата
http://www.youtube.com/watch?v=evnW6Ntqlao
Аватар
REZINA
 
Мнения: 222
Регистриран на: Пон Дек 15, 2008 22:46
Местоположение: Плевен
Име: Росен Костов

Re: БШЗМ 2014 - календар, новини, слухове

Мнениеот Гетов » Нед Дек 29, 2013 15:24

REZINA написа:Добре де Иване кажи ми ако тези подрастващи решат да си правят колите 2000куб. и 900кг. .....къде отива пак клас 1.6 (да речем че ние приемем да останем там ,хората с опит) и да караме със семи сликове,а младите "ТАЛАНТИ" си карат в горните класове със сликове ??? или ще има някакво ограничение за тях примерно първата година кара задължително 1600 ???

.......Тези водачи са в изпитателен лицензионн режим до получаване на официално касиране от 10 състезания.....
Никъде не е опоменато, че задъжително трябжа да преминат през първа група???????? което според мен е пропуск в наредбата
Аватар
Гетов
 
Мнения: 707
Регистриран на: Сря Апр 18, 2007 15:44
Местоположение: Ботевград
Име: Георги Гетов

Re: БШЗМ 2014 - календар, новини, слухове

Мнениеот REZINA » Нед Дек 29, 2013 15:42

И пак няма да стане.....това момче примерно си е карало в Любителския Шампионат 5 години със Субаро импреса и в един момент иска да върви нагоре и се лицензирва и идва в БФАС.......... ???
Не е важно колко ти върви колата а колко ти е празна главата
http://www.youtube.com/watch?v=evnW6Ntqlao
Аватар
REZINA
 
Мнения: 222
Регистриран на: Пон Дек 15, 2008 22:46
Местоположение: Плевен
Име: Росен Костов

ПредишнаСледваща

Назад към Български Шампионат на Затворен Маршрут

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 53 госта

cron