БШЗМ 2014 - календар, новини, слухове

Дискусия за Българския Шампионат на Затворен Маршрут

Re: БШЗМ 2014 - календар, новини, слухове

Мнениеот kornholio » Пет Яну 10, 2014 17:30

Естествено, че е валидна, това са минималните килограмините за да отговаряш на Е1 или Е2...
Но килограмите изисквани от даден организатор нямат нищо общо, САМО И ЕДИНСТВЕНО не може да предложи по-ниски от горните, защото тогава колите няма да отговарят на Е1 и Е2.
kornholio
 
Мнения: 53
Регистриран на: Пет Апр 05, 2013 19:08
Име: Nedelin Kalchev

Re: БШЗМ 2014 - календар, новини, слухове

Мнениеот MIROSLAV MARINOV » Пет Яну 10, 2014 17:56

Нено ,ще те помоля да публикуваш тук оригинален текст от който е видно че Е1 е в категория 1,а Е2 в категория 2 ,защото дотук това не е видно отникъде.Единствено е записано ,че ГРУПА Е е дефинирана в КАТЕГОРИЯ 2.Може да пуснеш и текст ,в който са видни изискванията за група Е1 и Е2.Дотук от постваните от вас части от регламента това не е видно.Може аз да не съм го разбрал, но просто го докажете.
Аватар
MIROSLAV MARINOV
 
Мнения: 602
Регистриран на: Вто Мар 07, 2006 19:35
Местоположение: SOFIA
Име: Мирослав Маринов

Re: БШЗМ 2014 - календар, новини, слухове

Мнениеот Andrey13 » Пет Яну 10, 2014 17:57

kornholio написа:Естествено, че е валидна, това са минималните килограмините за да отговаряш на Е1 или Е2...
Но килограмите изисквани от даден организатор нямат нищо общо, САМО И ЕДИНСТВЕНО не може да предложи по-ниски от горните, защото тогава колите няма да отговарят на Е1 и Е2.

Ясно. Значи минимум има а таван за нагоре няма? В смисъл някакъв правилник който да ограничава организатора да не може да вдига теглото повече от еди колко си за дадена категория или клас. Явно тези от ФИА които са писали лимитите са имали впредвид че няма да има никой който да се мрази толкова че да създава нарочно тежка кола /бавна кола/и не са дали горна граница. :D :D :D
Имаше едно тълкование че което не е забранено е разрешено :( .
"Винаги можеш да се откажеш, но никога не можеш да спечелиш, без да опиташ!..."!
Аватар
Andrey13
 
Мнения: 726
Регистриран на: Вто Фев 24, 2009 18:38
Местоположение: Montana
Име: Андрей Колев

Re: БШЗМ 2014 - календар, новини, слухове

Мнениеот kornholio » Пет Яну 10, 2014 18:29

MIROSLAV MARINOV написа:Нено ,ще те помоля да публикуваш тук оригинален текст от който е видно че Е1 е в категория 1,а Е2 в категория 2 ,защото дотук това не е видно отникъде.Единствено е записано ,че ГРУПА Е е дефинирана в КАТЕГОРИЯ 2.Може да пуснеш и текст ,в който са видни изискванията за група Е1 и Е2.Дотук от постваните от вас части от регламента това не е видно.Може аз да не съм го разбрал, но просто го докажете.


Aми на предна страница го направих, но ок.

Ето ги текстовете и на куп... има и вече по-подробни обяснения за механични компоненти, но те са в различни правилници (посъбрал съм ги на едно място за Е1 някъде в началото на темата) основните са член 251 и 277
Прикачени файлове
new1.jpg
kornholio
 
Мнения: 53
Регистриран на: Пет Апр 05, 2013 19:08
Име: Nedelin Kalchev

Re: БШЗМ 2014 - календар, новини, слухове

Мнениеот Andrey13 » Пет Яну 10, 2014 19:20

kornholio написа:
MIROSLAV MARINOV написа:Нено ,ще те помоля да публикуваш тук оригинален текст от който е видно че Е1 е в категория 1,а Е2 в категория 2 ,защото дотук това не е видно отникъде.Единствено е записано ,че ГРУПА Е е дефинирана в КАТЕГОРИЯ 2.Може да пуснеш и текст ,в който са видни изискванията за група Е1 и Е2.Дотук от постваните от вас части от регламента това не е видно.Може аз да не съм го разбрал, но просто го докажете.


Aми на предна страница го направих, но ок.

Ето ги текстовете и на куп... има и вече по-подробни обяснения за механични компоненти, но те са в различни правилници (посъбрал съм ги на едно място за Е1 някъде в началото на темата) основните са член 251 и 277

По-полезно ще е да се преведе дословно дефиницията за Е1. Особено последния ред. И ако има някакво различно тълкувание да се аргументира.
"Винаги можеш да се откажеш, но никога не можеш да спечелиш, без да опиташ!..."!
Аватар
Andrey13
 
Мнения: 726
Регистриран на: Вто Фев 24, 2009 18:38
Местоположение: Montana
Име: Андрей Колев

Re: БШЗМ 2014 - календар, новини, слухове

Мнениеот Гетов » Пет Яну 10, 2014 19:46

АНКЕТА ЗА ГУМИТЕ ЗА "ЗАТВОРЕН МАРШРУТ"

ДО ПРЕДСЕДАТЕЛИТЕ НА АСК
Във връзка с проведена среща със състезатели и председатели на клубове на 09.01.2014г. в гр. Стара Загора, по повод разяснение на новата Наредба на БФАС за организиране и провеждане на автомобилни състезания, се взе решение да се проведе анкета.

Задължаваме всеки клуб, който има състезатели участващи в дисциплината „Затворен маршрут” до 15.01.2014г., в писмен вид изпрати своето становище за гумите, които ще се използват в серия „Спорт” - за или против - гумите "семи слик" или гуми втора употреба.

Моля попълнете трите имена на пилота, модел и марка на спортния автомобил и мнение за гумите.

Изпращайте Вашите становища само на имейл: [email protected]
Аватар
Гетов
 
Мнения: 707
Регистриран на: Сря Апр 18, 2007 15:44
Местоположение: Ботевград
Име: Георги Гетов

Re: БШЗМ 2014 - календар, новини, слухове

Мнениеот D.Nikolov » Пет Яну 10, 2014 19:52

Аз предлагам и мислчя, че би било по-полезно да разгледате коли в Европейския Планински Шампионат където до 2012 вкл. участваха доста такива коли ( те и сега участват но нямат класиране към шампионата.) Тук има Огромна история на резултати по години с доста снимки и дори някой коли са обозначени с серийния номер
Примерно нашата http://www.euromontagna.com/results.php?id_race=234&lng=1
Тогава е карал Wolfgang Böhme http://www.euromontagna.com/chassis.php?id_chassis=2.006/87&lng=1
заедно с Илия Чубриков -http://www.euromontagna.com/driver.php?id_driver=79&lng=1
Емануил Янков BMW 635(мисля, че все още е в БГ)http://www.euromontagna.com/driver.php?id_driver=728&lng=1 (има и други пилоти)
Ники Златковhttp://www.euromontagna.com/driver.php?id_driver=39955&lng=1

и незабравяйте,че гр.Е има само на планинско!Няма пистов шампионат с тази гр.(има подобни по стари групи като Група 5 но отдавна забранени )
Аватар
D.Nikolov
 
Мнения: 149
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 18:21
Местоположение: Бургас
Име: ДИМИТЪР НИКОЛОВ

Re: БШЗМ 2014 - календар, новини, слухове

Мнениеот trouble » Пет Яну 10, 2014 20:38

Стягайте колите

БМВ АЛПИНА 2002 в шампионата:

http://bgnrc.info/pista/novinite-pista/ ... D1%82.html
Изображение
Аватар
trouble
 
Мнения: 4380
Регистриран на: Съб Сеп 02, 2006 20:32
Местоположение: Сливен
Име: Красимир Славчев

Re: БШЗМ 2014 - календар, новини, слухове

Мнениеот MIROSLAV MARINOV » Пет Яну 10, 2014 22:24

Явно не можеш да ме разбереш.Не ме интересува това което си написал с маркер върху текста.Интересува ме къде видя това в оригиналния текст.Това което си заградил като Е1 са групи N,A и R и нямат нищо общо с гр Е,КОЯТО Е СВОБОДНА ФОРМУЛА.Дефиницията за категория 1 също касае тези групи.Къде в оригиналния текст прочете че гр Е1 обединява N,A и R?На Ники Златков колата е гр Е1 и няма нищо общо с горепосочените групи.Затова казвам че категория 1 не е равно на Е1.Цялата група Е съвсем ясно е дефинирана в категорея 2.След това тази група има своите варианти.В крайна сметка прекратявам спора.Всеки има право на виждане.
Аватар
MIROSLAV MARINOV
 
Мнения: 602
Регистриран на: Вто Мар 07, 2006 19:35
Местоположение: SOFIA
Име: Мирослав Маринов

Re: БШЗМ 2014 - календар, новини, слухове

Мнениеот Andrey13 » Пет Яну 10, 2014 22:36

MIROSLAV MARINOV написа:Явно не можеш да ме разбереш.Не ме интересува това което си написал с маркер върху текста.Интересува ме къде видя това в оригиналния текст.Това което си заградил като Е1 са групи N,A и R и нямат нищо общо с гр Е,КОЯТО Е СВОБОДНА ФОРМУЛА.Дефиницията за категория 1 също касае тези групи.Къде в оригиналния текст прочете че гр Е1 обединява N,A и R?На Ники Златков колата е гр Е1 и няма нищо общо с горепосочените групи.Затова казвам че категория 1 не е равно на Е1.Цялата група Е съвсем ясно е дефинирана в категорея 2.След това тази група има своите варианти.В крайна сметка прекратявам спора.Всеки има право на виждане.

И аз спирам спора, защото мълчат като пръднал поп а и почвам да влагам чувства и рискувам да обидя някой заслужил артист. Всичко е нагоденко и измисленко, защото колите ни са правинджос :D. Айде чао и дано се получи нещо. Искрено и честно го пожелавам!
"Винаги можеш да се откажеш, но никога не можеш да спечелиш, без да опиташ!..."!
Аватар
Andrey13
 
Мнения: 726
Регистриран на: Вто Фев 24, 2009 18:38
Местоположение: Montana
Име: Андрей Колев

Re: БШЗМ 2014 - календар, новини, слухове

Мнениеот kornholio » Съб Яну 11, 2014 02:54

MIROSLAV MARINOV написа:Явно не можеш да ме разбереш.Не ме интересува това което си написал с маркер върху текста.Интересува ме къде видя това в оригиналния текст.Това което си заградил като Е1 са групи N,A и R и нямат нищо общо с гр Е,КОЯТО Е СВОБОДНА ФОРМУЛА.Дефиницията за категория 1 също касае тези групи.Къде в оригиналния текст прочете че гр Е1 обединява N,A и R?На Ники Златков колата е гр Е1 и няма нищо общо с горепосочените групи.Затова казвам че категория 1 не е равно на Е1.Цялата група Е съвсем ясно е дефинирана в категорея 2.След това тази група има своите варианти.В крайна сметка прекратявам спора.Всеки има право на виждане.


Първо ясно да се разберем, че спор не съм, не водя и не бих водил точно в този форум. Аз попитах, и тъй като досега компетентен човек не се е изказал, аз и още няколко колеги по форум продължаваме да си споделяме информация. Единствено съм се съветвал с човек, който естествено не е последна инстанция, но и това което ми обясни и той съвпада с това, което виждам в текстовете. Въобще не твърдя, че съм прав и каквото и да е било.

Но ако наистина искаш да излезе нещо от това, ще ти кажа, че точно според текстовете с маркерите на Ники Аудито попада точно е Е1. Най-малкото. Има ли такова серино Ауди 4х4, с 5 цилидров надлъжнораположен 5 цилидров турбо мотор. Мисля, че има. Тоест до тук според това което съм написал Аудито на Ники Златков попада точно в Е1. Въпросът е, че бързаш и не внимаваш, какво съм написал в постовете си. Пак казвам не съм специалист, но мога да чета. Ако греша ще съм благодарен някой да го напише с цитиран правилник.

Това коесто съм постанал с "маркера" са точните текстове, които ни интересуват.

Group E features four different subclasses:
Category I: Vehicles comparable to Category I must comply with the homologation criteria of Group N, Group A or Group R and have at least 4 seats and their original structure must remain identifiable at any time.[2]
Category II-SH: Silhouette-type cars (Cars with the appearance of a large production car with 4 seats);
Category II-SC: Sports cars (Two seater competition cars, open or closed, built especially for competition);
Category II-SS: Single-seater track type cars of International Formula or Free Formula cars.
kornholio
 
Мнения: 53
Регистриран на: Пет Апр 05, 2013 19:08
Име: Nedelin Kalchev

Re: БШЗМ 2014 - календар, новини, слухове

Мнениеот kornholio » Съб Яну 11, 2014 10:37

D.Nikolov написа:Аз предлагам и мислчя, че би било по-полезно да разгледате коли в Европейския Планински Шампионат където до 2012 вкл. участваха доста такива коли ( те и сега участват но нямат класиране към шампионата.) Тук има Огромна история на резултати по години с доста снимки и дори някой коли са обозначени с серийния номер
Примерно нашата http://www.euromontagna.com/results.php?id_race=234&lng=1
Тогава е карал Wolfgang Böhme http://www.euromontagna.com/chassis.php?id_chassis=2.006/87&lng=1
заедно с Илия Чубриков -http://www.euromontagna.com/driver.php?id_driver=79&lng=1
Емануил Янков BMW 635(мисля, че все още е в БГ)http://www.euromontagna.com/driver.php?id_driver=728&lng=1 (има и други пилоти)
Ники Златковhttp://www.euromontagna.com/driver.php?id_driver=39955&lng=1

и незабравяйте,че гр.Е има само на планинско!Няма пистов шампионат с тази гр.(има подобни по стари групи като Група 5 но отдавна забранени )


Цитираният шампиона за Супертуринг автомобили в Англия е точно за автомобили група Е1. Демек за стари пистови автомобили FIA Group 1, Group 2, Group A, DTM с изтекла хомологация.

В европейския шампионат не участват в класирането Е1 защото правилникът им гласи друго:

[size=50]Category I - Production Cars:
- Group N Production cars, including Group R1.
- Group A Touring cars, including World Rally Cars,
Super 1600 and including cars of
Groups R2 and R3.
- Group S20 Super 2000 cars (Circuit and Rally
combined), including Groups R4
and R5.
- Group GT Grand Touring cars (GT1, GT3 and RGT
combined).
Category II - Competition Cars:
- GroupD/E2-SS International Formula or Free Formula
(Single-seater) single-seater racing cars with a
cylinder capacity of 3000cm3 or below.
- GroupCN/E2-SC Production Sports cars and two-seater
(Sportscar) racing cars (combined), open or
closed, with a cylinder capacity of
3000cm3 or below.
- GroupE2-SH Cars having the appearance of a
(Silhouette) 4-seater large scale production vehicle
(including 2+2) and the same shaped
windscreen as this car.
It is mandatory for each of the following cylinder capacity classes
to be open for each round of the Championship. The organiser is
free to open up further classes as necessary.
Category l: up to 1600cm3
from 1600 to 2000cm3Category Il: up to 1600cm3
from 1600 to 2000cm3
from 2000 to 3000cm3
over 3000cm3
from 2000 to 3000cm3
over 3000cm3 (E2-SH only)
Although other groups of cars defined in Appendix J may be
allowed by the organisers to take part in the various rounds, they
cannot be considered for the EHC.
Unless there is an indication to the contrary on the homologation
form excluding certain evolutions, Group A and N cars are
permitted, during a further period of four years following the expiry
of their homologation, to participate on the following conditions:
- the FIA homologation papers are produced at the administrative
checking and at scrutineering;
- the cars are in conformity with the Technical Regulations (Appendix
J) valid on the date of the expiry of their homologation and are in a
sound condition to participate, at the discretion of the scrutineers;
- the minimum weights are those currently valid.[/
size]
kornholio
 
Мнения: 53
Регистриран на: Пет Апр 05, 2013 19:08
Име: Nedelin Kalchev

Re: БШЗМ 2014 - календар, новини, слухове

Мнениеот golf_1 » Съб Яну 11, 2014 11:05

Колега айде стига копи-пейс, ако ще караш карай, ако ще гледаш гледай, ама тука го обърна на английска академия,каквото знаеш го пиши на български, и да беше отишъл на срещата в Стара Загора да им обясниш тия работи....
Аватар
golf_1
 
Мнения: 978
Регистриран на: Сря Окт 18, 2006 13:45
Местоположение: варна
Име: Тихомир Петров Димитров

Re: БШЗМ 2014 - календар, новини, слухове

Мнениеот Ferjancz » Съб Яну 11, 2014 11:06

Не се карайте :mrgreen:
Ето, какво пише във въпросното Appendix J Article 251-1.1, цитирания текст от kornholio:

Изображение


От тук е видно, че цялата група Е попада в категория II :wink:





И една малка скоба отварям за D.Nikolov, по повод това, че продължават да не му вярват за коефициента 1.7 за приравняване, че се отнася само за хомологирани коли. Всички останали турбо картинги, драгстери и други подобни извръщения няма как да се приравняват с този коеф.:


Изображение

...и продължението на следващата страница...

Изображение
3, 2, 1 старт - D4+, 120, L3заL3+ рано, D6 скача, 100, D3 неравности, 150 локви.....................мдаааааа, гаси!


Изображение
Аватар
Ferjancz
Администратор
 
Мнения: 1584
Регистриран на: Вто Май 10, 2005 14:47
Местоположение: София, Троян
Име: Павлин Калчев

Re: БШЗМ 2014 - календар, новини, слухове

Мнениеот kornholio » Съб Яну 11, 2014 12:00

golf_1 написа:Колега айде стига копи-пейс, ако ще караш карай, ако ще гледаш гледай, ама тука го обърна на английска академия,каквото знаеш го пиши на български, и да беше отишъл на срещата в Стара Загора да им обясниш тия работи....


Моля да бъда извинен за чуждия език колега, но все пак правилниците не се пишат в България, а и има Гугъл преводач. Също така, на който му пречат писанията ми, може спокойно да ги изтрие, накаже или да прави каквото сметне за добре.

Това за Стара Загора не знам защо си го написал. Това си е вид заяждане, но ще го пропусна.

Правилниците цитирани в горния пост не са актуални вече.

Дестващ правилник към монента за група Е1 (Група Е категория 1):

Член 277 - 2014
Free Formula Технически регламенти
(Група E)
Определение / Допустимост:
Превозни средства, съпоставими с категория I (виж член 251-1.1: Категория I:
- Група N: Заводски автомобили
- Група A: Туристически автомобили
- Група R: Туристически автомобили или Серийни заводски автомобили в големи мащаби )

трябва да отговарят на изискванията за сертифициране на едни от регулационните хомологационни текстове на ФИА, имат най-малко четири места
(с изключение на 2 +2 *) и оригиналната им структура (шаси /
каросерия), трябва да бъдат идентифицирани по всяко време.
(*) Тип автомобил 2 +2 : Всеки автомобил с 4 места, които не отговарят на
критерии за размерите на пилотската кабина по хомологационните регулации за автомобили от група А.

Мисля, че превода е ясен.

Що се касае за Е2 (група Е категория 2) обърнете внимание, че в категория две е записано: "Free formula RACING cars" откъдето идва и особенноста.
Последна промяна kornholio на Съб Яну 11, 2014 12:13, променена общо 1 път
kornholio
 
Мнения: 53
Регистриран на: Пет Апр 05, 2013 19:08
Име: Nedelin Kalchev

ПредишнаСледваща

Назад към Български Шампионат на Затворен Маршрут

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 32 госта