Ще ви дам един жокер, който няма много общо с това кой крив, кой прав, НО! Гледам, че анализирате... Пламен е имал проблеми със съдинителя и на обратния е останал на втора, после е включил първа и така...
Относно това кой къде спира и защо - значи, когато си на състезание, ти не си в клуб на пенсионера по светофарите на градо, а си на СЪСТЕЗАНИЕ! Това кой къде и защо спирал и какво пазел като треактория си е маниер и стил на пилотиране... Да не говорим, че половината, които карат с ляв крак им светят стоповете постоянно,или примигват, защото и кракът им е на педала перманентно... Румен Дунев примерно присветваше отзад на колегите си и тн... Това не е странно, това си е негово право, не разбирам защо се дивите кой и как спирал и какъв му бил замисълът.... Еми къв да е - да бие, а не да го бият
И е съвсем нормална тази защитна треактория, неведнъж и аз съм карал така - отвътре, рано спиране, но отвътре, защото отвън няма как да те минат. Кое е странното да си спираш както си пожелаеш, нямам идея. Както и не е странно, че Илия иска да надмине Камбуров по всякакъв начин и отвсякъде. За тези маневри си трябва доста големи гащи, най-лошото е, че една перфектна кола стана на клозет... Не съм почитател на това, аз бих върнал, както направи Коцето, този цирк ми е в повече...