Вечерям и си мисля за всичко това и се нервирам още повече.
Със какво образование и квалификация е Рейс директорът на всяко едно от тези състезания?
Каква отговорност (морална, административна и наказателна) носи за решенията или бездействието си към подобни ситуации?
Осъзнават ли тези лица че възложената им задача, обезопасява живота и имуществото на състезатели, публика, община и др?
Ако носят реална отговорност, дали ще вземат точно това решение или не?
Кой гласува толкова голямо доверие на тези лица от всички състезатели и публиката?
Състезателите наясно ли са кой точно ръководи надпреварата във която те рискуват своя живот и своята техника подготвяна за да се представят добре и да зарадват публика и спонсори?
Осъзнават ли тези лица, че могат да влияят на класирането чрез своите действия или бездействия.Това не трябва ли да бъдат публично известни личности със доказан ценз, поведение, справедливи и бързи решения?
Доказали се пилоти, дългогодишни шампиони
са принудени да се състезават под ръководството на човек който си противоречи във всеки трети израз и на въпросите отговаря със въпроси. Никога не проявява разбиране, никога не изслушва събеседника си, и много често заплашва или задава въпрос когато се очаква да даде смислен отговор.
Това ли е новата политика на ръководството на този така скъп и силно популяризиран при всеки скандал спорт.
Състезателни серии със техника за милиони левове, хиляди души публика, се провеждат обезопасени със полиетиленови ленти под ръководството на Рейс директори - магазинери, вносители на автомобили втора ръка, дистрибутори, и т.н.
И всеки може да ми докаже че не съм прав ако успее да направи дори и една пълна обиколка на която и да е пистова надпревара от републиканският ни шампионат във вида във който е автомобила на снимките по долу.
Пилотът не знае и не е длъжен да знае как изглежда в момента неговият състезателен автомобил, но е поверил живота и техниката си във ръцете на компетентните лица.