Страница 4 от 5

Re: Дракон I'2013

МнениеПубликувано на: Нед Май 26, 2013 22:18
от Румен Дунев
Ще "Поеме" ли някой отговорноста от тези които спряха Росен Даскалов 2012г. и не го допуснаха да стартира ?
1. Директор Христо Стоилов
2. Рейс Директор Вюрта
3.Спортни Комисари:
-Стефан Чолаков
-Стефан Хаджилуков
-Стоян Радев
4. Отговорник по Сигурноста на БФАС Георги Янакиев мл.
А да видим има ли МЪЖЕ които да носят Отговорност или само Прибират Командировъчни и се Подиграват с Всички, с Нас Пилотите и с Вас Зрителите !!!

Re: Дракон I'2013

МнениеПубликувано на: Пон Май 27, 2013 00:28
от golf_1
Румен Дунев написа:Ще "Поеме" ли някой отговорноста от тези които спряха Росен Даскалов 2012г. и не го допуснаха да стартира ?
!!!

Аллл спряли го да затвори саксотата с по 2 обиколки, това ли ти е европейското,с 500кг лагерна количка,това ли ви е големия хъс към спорта,на правата да размажете опонента,големи шампиони.....Няма ли да караш "Планински" тая година.... :D

Re: Дракон I'2013

МнениеПубликувано на: Пон Май 27, 2013 10:03
от rudolf
най добра обиколка на Никифор Баневски-52.65

най добра обиколка 07.10.2012 на Румен Дунев -дракон2 -52.62

смятам че рисковете са по-големи когато автомобил с времена на г-н Дунев кара в клас СУПЕР с коли от х1 и х2. както и невиждам нищо странно подготовката на уличен автомобил за състезание да надхвърли цената на базовата му покупка. все пак радикала е сериен и уличен автомобил???

Re: Дракон I'2013

МнениеПубликувано на: Пон Май 27, 2013 11:10
от REZINA
Ето и онборда на Фори от радикала ;-)

http://www.youtube.com/watch?v=E-pqNFpTqII

Re: Дракон I'2013

МнениеПубликувано на: Пон Май 27, 2013 13:10
от ivozet
Царски защо го нямаше на старт? :lol:

Re: Дракон I'2013

МнениеПубликувано на: Пон Май 27, 2013 13:29
от GT 51
Иво , пиши правилно имената на хората, не се прави на интересен...Царски не кара в Неделя, защото казаха , че имал проблем с диференциала.Затова !

Re: Дракон I'2013

МнениеПубликувано на: Пон Май 27, 2013 14:06
от ivozet
Основният му конкурент Илия Царски отпадна за пореден път. "Още на тренировките имахме проблеми. Механиците ми направиха всичко възможно, цяла нощ работиха по охлаждането на двигателя. Оказа се също, че чисто нов диференциал се е счупил при сваляне на автомобила от платформата. Това вече означава, че нямам шанс за титла тази година. Предстои да вземем решение със спонсорите и екипа, след което ще го обявя", коментира Царски пред AUTO BILD България.

Re: Дракон I'2013

МнениеПубликувано на: Пон Май 27, 2013 20:52
от Румен Дунев
Да Голф 1 прав си сигурно Радикала 2012 г беше 500кг но никой не се изправи да каже дайте да му сложим килограми за групата в която кара , а се донесе вода от 100 кладенеца само и само да не кара и да не развали на някой класирането. И нямаше да затвори никой с по 2 обиколки защото правеше обиколката само с 0,5-0,8сек по бързо от Суперите ;) . За планинските по принцип не са ми страст , но Панагюрище ми е слабост ще се видим .
Рудолф времето на Г-н Дунев на Дракон 2 беше 51.53сек за обиколка което беше Рекорд на Пистата до вчера. Времето което К.Маршавелов постигна е невероятно но не недостижимо , след като може да бъде поставено от човек е възможно с повече тренировки и работа да се подобри , след това друг да работи да подобри новото и т.н.т Това е смисъла на Спорта да Върви напред и това е смисъла на конкуренцията. Що се отнася до Радикала за мен лично няма значение с кой пилот и в кой клас кара всеки един пилот застанал на старта не зависимо в кой клас в тези Времена е достоен за Орден Стара Планина. Надявам се да дойде времето в което Радикала ще започне да побеждава и в големият клас , вярвай ми времето 51,65 сек е едва в първото състезание на това момче . Представете си като му посвикне малко.Тежко и горко на БФАС незнам какво решение ще трябва да вземат тогава в кой клас ще трябва да го изпратят или може би ПАК ЩЕ СТАНЕ МНОГО ОПАСЕН :))))) .Трябва да се научим да се борим независимо срещу кой и къде при ясни правила. Това е спорта или поне така аз го разбирам.

Re: Дракон I'2013

МнениеПубликувано на: Пон Май 27, 2013 22:11
от kolmana
Румен Дунев написа: . За планинските по принцип не са ми страст , но Панагюрище ми е слабост ще се видим .


Това е добра новина, Успех :)

Re: Дракон I'2013

МнениеПубликувано на: Вто Май 28, 2013 02:48
от rudolf
Румен Дунев написа:Рудолф времето на Г-н Дунев на Дракон 2 беше 51.53сек за обиколка което беше Рекорд на Пистата до вчера........Що се отнася до Радикала за мен лично няма значение с кой пилот и в кой клас кара всеки един пилот застанал на старта не зависимо в кой клас в тези Времена е достоен за Орден Стара Планина. .


https://docs.google.com/folder/d/0B68Fi ... lpBMFFOdnc
визирах че г-н Дунев в състезателно темпо е дал 3 стотни по добра обиколка от състезателното темпо на радикала...както и че самия смисъл на разделението на класове и клалификаций с недопускане на пилоти с повече от 115% от времето на 1вия в групата- е именно заради опасността при автомобили с големи разлики в характеристиките.

лично на мен ми става мъчно за човек който би се радвал да победи малолитражни френски ежедневки с радикал и кара бавно-за да се чувства съпричастен към състезанието...

Re: Дракон I'2013

МнениеПубликувано на: Вто Май 28, 2013 07:53
от Л. Мечков
Ако Дунев и Радикалът бяха излезнали в пряк двубой, то Румен нямаше да му даде никакъв шанс! За мен Румен е най-добрият пистар и това никой не трябва да му оспорва! Времената от преди и сега не са никаква мерилка, нито като атмосверни условия, нито като серия от смеси на сликовете, нито като еволюции на колите. Нали не мислите, че всички са спали докато Коцето, Камбуров и тн... са си подобрявали колите преди сезона ? Неуместно е това сравнение, а най-неуместно е да се коментира точно пилотирането на писта на Румен Дунев, или поне има много малко хора, които имат това право :wink:


За това къде кара Радикалът е абсолютно комплексен проблем, не е само на федерацията, защото тя обслужва интереси на пилоти и няма как всички да са доволни. Лично аз като зрител видях тази събота и неделя как се оказва натиск от пилотите към нейните служебни лица и те пък оказват натиск към други пилоти и структури, свързани с организацията , просто сме си телета 8)

Re: Дракон I'2013

МнениеПубликувано на: Вто Май 28, 2013 09:31
от rudolf
не виждам някой да коментира пилотирането на г-н Дунев в теми от 2013та,още по малко да си позволява да го критикува...сравнението с радикала беше че това е съоръжение,което дава времена като автомобила на най добрия пистар и учстието му в клас СУПЕР, е като е-макс да се пуска с Х1...

Re: Дракон I'2013

МнениеПубликувано на: Вто Май 28, 2013 10:40
от Иван Шопов
Това, което Любо се опита да каже (а и аз напълно го подкрепям) е, че не автомобилите са виновни, а угодничеството и различните "тълкувания".

Проблемите основно са два:
1. Липсата на конкретност, а не тълкувание в правилника за групата. Така наречената група "Хобикар" ежегодно се напасва и променя според участниците и симпатизантството на този или онзи. Давах примера за голфа на Асен и преди, а Радикала е само продължението на тази практика.
2. Решаването "по удобство" - било на пилоти, групи или приближени до властимащите. Румен е прав, че не може един и същ автомобил да бъде обявен за опасен и безопасен едновременно. Същата антилогика имаше и при старите решения за ролбарите - саморъчно направените бяха зачеркнати като опасни, а по-късно обявени за допустими - същите ролбари, а не други.

Никой не е виновен, че е закупил или направил автомобил, който върви много повече от тези в неговия клас. Класа е определен от наредбата и правилника за отделната група. Както автомобилите с принудително пълнене са "утежнени" с конкретен коефициент (1,7), така и подобно разпределение би следвало да има ако нещата са толкова драматични. Респективно един Супер 1600 върви доста повече от обичайните "хобикар" автомобили от Х2, но пък карат заедно, нали?

Е, къде е грешката? В този, който съгласно действащите разпоредби е закупил автомобил или в тези, които не са създали, преработили, преписали ако щете действащ за продължителен период ЗАКОН?
Бием се в гърдите, че ФИА това или ФИА онова, а в същото време не приемаме от ФИА нужното ни количество "топла вода". Защо ли?

Не Ви ли прави впечатление и друго? За разлика от предишни години темите за дадени състезания са се превърнали от разгорещена дискуси и обмен на емоции във вяло обсъждане на дребни подробности. Скоро един водещ пилот каза "Абе Вие луди ли сте? Къде карате и ходите да гледате? Публика и фенове има навсякъде и по много, а интереса е силен!". Ако случайно ме чете може би ще проумее колко далеч сме от подобни твърдения и в каква посока вървим. Ако иска...

Re: Дракон I'2013

МнениеПубликувано на: Вто Май 28, 2013 11:32
от REZINA
май само аз пиша и качвам по темата.....................

http://www.youtube.com/watch?v=bdDMzOa-yQQ

Re: Дракон I'2013

МнениеПубликувано на: Вто Май 28, 2013 23:15
от Kring
rudolf написа:най добра обиколка на Никифор Баневски-52.65

най добра обиколка 07.10.2012 на Румен Дунев -дракон2 -52.62

смятам че рисковете са по-големи когато автомобил с времена на г-н Дунев кара в клас СУПЕР с коли от х1 и х2. както и невиждам нищо странно подготовката на уличен автомобил за състезание да надхвърли цената на базовата му покупка. все пак радикала е сериен и уличен автомобил???


На ЗМ"Плевен" са обединени групите РС и МАКСИ(така беше и на Серес). Разликата във времената на обиколка между най-бързите коли от МАКСИ и най-бавните от РС ще е доста голяма , но явно това не се счита от федерацията за риск.