Страница 7 от 9

Re: Писта Велико Търново 27-28 Април 2013

МнениеПубликувано на: Пон Апр 29, 2013 22:58
от Kring
Какви са тези изказвания , че автомобилния спорт загивал.

Направете си справка ,колко публика и участници е имало на другите автомобилни мероприятия през уйкенда.

Re: Писта Велико Търново 27-28 Април 2013

МнениеПубликувано на: Пон Апр 29, 2013 23:11
от trouble
Kring написа:Какви са тези изказвания , че автомобилния спорт загивал.

Направете си справка ,колко публика и участници е имало на другите автомобилни мероприятия през уйкенда.


Ами нали и те са автомобилни...

Re: Писта Велико Търново 27-28 Април 2013

МнениеПубликувано на: Пон Апр 29, 2013 23:13
от rudolf
+vote terzo,гетов,ттанев/пример че нямаше класиране и терзо вместо да уволнява,го направи и ни инфромира-благодарности...

Не мисля че проблема е в различните серий. Ако е така всички щяха да карат доминиращи в група -класове, тоест когато в група имат предимство Е3,пред х3----трябваше да видим 20тина Е3 автомобила,а това не е така.

Re: Писта Велико Търново 27-28 Април 2013

МнениеПубликувано на: Пон Апр 29, 2013 23:19
от mladen
Ас мисля че на всеки един участник във състезанието трябва да му бъдат поети разходите по състезанието. Транспортни нощувки храна. Поне това :evil:

Re: Писта Велико Търново 27-28 Април 2013

МнениеПубликувано на: Пон Апр 29, 2013 23:32
от mladen
Kring написа:Какви са тези изказвания , че автомобилния спорт загивал.

Направете си справка ,колко публика и участници е имало на другите автомобилни мероприятия през уйкенда.

Ас във неделя бях и на сливен на драг състезанието. Сръвнено със миналата година публиката и участниците бяха доста по малко.Може би защото съвпаднаха двете състезания

Re: Писта Велико Търново 27-28 Април 2013

МнениеПубликувано на: Пон Апр 29, 2013 23:56
от GT 51
Винаги ще съвпадат състезанията.Има толкова много дисциплини , че не може да се разпределят поотделно в различни дати.Феновете имат право на избор , и те решават къде да ходят за уикенда.Дали ще е на рали, дали на ЗМ,дали на Драг, на планинско,това е техен избор.Идеята е , че като отидат някъде очакват битка, очакват атракция, очакват нови пилоти с подготвени и атрактивни коли.Та тези фенове отделят собствени средства,отделят време,за да видят нещо хубаво, интересно, нещо да им остане в спомените като положително и атрактивен изкаран уикенд, а какво виждат....??? Какво се случва в момента...Топ пилоти , който трябва да дават пример на по младите, да им предават както се казва занаята, се дърлят като Трънски кокошки,постоянно скандали,измислени наказания, различно тълкуване на регламента,злоба, завист. Феновете се отдръпват , състезанията придобиват статут на цирк.

Re: Писта Велико Търново 27-28 Април 2013

МнениеПубликувано на: Вто Апр 30, 2013 00:18
от Гетов
Владко, аз пък мисля че в годината има 52 седмици нали???? едвам ли има 52 мероприятия за годината, просто трябва някой да ги координира в календара и да има от всичко по малко всеки сезон и всеки месец...тогава наистина феновете ще могат да си избират за какво да направят разходи и кое да посетят и да го гледат и кое не...А що се касае до това че феновете също като нас имали разходи да отидат да погледат...не виждам нищо извънземно в това..., ако идеш на кино да не би да не си плащаш билета, на театър,, на концерт пак е така?

Re: Писта Велико Търново 27-28 Април 2013

МнениеПубликувано на: Вто Апр 30, 2013 00:48
от GT 51
Жорка , активния сезон е от края на Март, до началото на Ноември.... :wink:
Говорим за календара на БФАС.....какво има извън тези месеци е друга тема.Състезанията винаги ще се припокриват,невъзможно е да няма дублиране.... :wink: 8)

Re: Писта Велико Търново 27-28 Април 2013

МнениеПубликувано на: Вто Апр 30, 2013 02:23
от Гетов
GT 51 написа:Жорка , активния сезон е от края на Март, до началото на Ноември.... :wink:
Говорим за календара на БФАС.....какво има извън тези месеци е друга тема.Състезанията винаги ще се припокриват,невъзможно е да няма дублиране.... :wink: 8)

Виж сега ..ти сам споменаваш дефиницията Българска Федерация по Автомобилен Спорт...това за мен означава, че всякакви мероприятия, касаещи състезателен характер или демонстрационен с автомобили трябва да се организира и провежда единствено и само от БФАС. Тогава не би имало припокриване..тогава всичко ще е съобразено... А не като сега..има хора които си организират неща нарочно на същите дати , че едва ли не дай да видим ония от БФАС колко са по некадърни или тем подобни или обратното ако щеш...не това е верния път според мен.

Re: Писта Велико Търново 27-28 Април 2013

МнениеПубликувано на: Вто Апр 30, 2013 10:11
от PIT
Според мен нещата не отиват на добре с каквито и да е промени при положение че пионките си остават същите, та дори и тези които са доказали че не вършат работа, а дори и създават повече проблеми и изнервят състезанията дори са умишлено и допълнително натискани да са в организацията.Получава се нещо като в политиката.И искам да попитам тука разбиращите да ми обяснят нещо .: Каква е логиката и идеята супера на Миро Ангелов да участва в нашата серия РС и да получава класиране с коли от неговата група и в серия СУПЕР . Абсолютна безмислица според мен или бъркам сравнението на една кола със всички останали от двете серии ?

Re: Писта Велико Търново 27-28 Април 2013

МнениеПубликувано на: Вто Апр 30, 2013 11:56
от Л. Мечков
Не са класовете и федерацията виновни за всичко. Все пак сме в криза, самият аз няма да карам на писта, защото едни нови гуми са 3400 лева, а по някога си трябват и два комплекта. Самата писта е скъпа - горивото, ресурс. Нормално е да се свива пистата и да надделяват планинските. А и там няма селска кушия, зрелища и сблъсъци(то вече и в пистата няма зрелища и сблъсъци, защото в по-малките класове се пазят, а в "кралския" клас им е първа грижа да не се разпаднат до финала, пък и са на по 300 метра един от тдруг, няма как да се ударят, освен на някой да му излети нещо и да удари другия- врата, фланец, джанта...). После ние сме малко тарикатчета, събираме едни пари и си купуваме с тях бегачката, задължително тя трябва да струва поне 50% повече от парите, които имаме. Ама как ще се поддържа после, с кво ще я караме - това го оставяме за по-натам и примерно решаваме, че ни е виновна федерацията, организаторът и там който ни е под ръка. Еми няма как, вижте в Сърбия как е - пълно с югота и карат яко и са подготвени и всичко им е точно. Ние тука имаме по три евота на калпак и по три в състезание общо :mrgreen: Ние сме малко като с патроните и пушката отзад .... Напазаруваме скъпите коли, правиме компромисите, излизаме на пистата и хората гледат само квазимодота, дето половината не изкарват и две дължини на първата тренировка. Тези хора се отдръпват, тях не ги интересува кой кой е, те искат битка, такава, каквато се получава със саксовците и пежата. А не три евота през 15 минути разлика... Първо вникнете в моя пост и после търсете вината на друго място! Само и единствено едномарков шампионат ще оправи нещата, не друго, с тия свободни съчинения и групи няма да се получи, тоест то не се получи де :lol:

Re: Писта Велико Търново 27-28 Април 2013

МнениеПубликувано на: Вто Апр 30, 2013 15:13
от Ferjancz
Л. Мечков написа:Не са класовете и федерацията виновни за всичко. Все пак сме в криза, самият аз няма да карам на писта, защото едни нови гуми са 3400 лева, а по някога си трябват и два комплекта. Самата писта е скъпа - горивото, ресурс. Нормално е да се свива пистата и да надделяват планинските. А и там няма селска кушия, зрелища и сблъсъци(то вече и в пистата няма зрелища и сблъсъци, защото в по-малките класове се пазят, а в "кралския" клас им е първа грижа да не се разпаднат до финала, пък и са на по 300 метра един от тдруг, няма как да се ударят, освен на някой да му излети нещо и да удари другия- врата, фланец, джанта...). После ние сме малко тарикатчета, събираме едни пари и си купуваме с тях бегачката, задължително тя трябва да струва поне 50% повече от парите, които имаме. Ама как ще се поддържа после, с кво ще я караме - това го оставяме за по-натам и примерно решаваме, че ни е виновна федерацията, организаторът и там който ни е под ръка. Еми няма как, вижте в Сърбия как е - пълно с югота и карат яко и са подготвени и всичко им е точно. Ние тука имаме по три евота на калпак и по три в състезание общо :mrgreen: Ние сме малко като с патроните и пушката отзад .... Напазаруваме скъпите коли, правиме компромисите, излизаме на пистата и хората гледат само квазимодота, дето половината не изкарват и две дължини на първата тренировка. Тези хора се отдръпват, тях не ги интересува кой кой е, те искат битка, такава, каквато се получава със саксовците и пежата. А не три евота през 15 минути разлика... Първо вникнете в моя пост и после търсете вината на друго място! Само и единствено едномарков шампионат ще оправи нещата, не друго, с тия свободни съчинения и групи няма да се получи, тоест то не се получи де :lol:




Любо ти това го говориш от доста време и като цяло е пълната истина, колкото и да не е красива. Много е хубаво пред последното ти изречение за вникването и осмислянето, но....... у нас егото е преди всичко!
Освен едномарков шампионат с крайно строги и ясни правила, имаме нужда от малки и къси състезания, а не състезания от по четири дена, като една България примерно.
Какво пречи едно планинско да е един ден - два тренировъчни манша, два състезателни и в седем да си ходим по домовете. Ама ще каже някой - ами ако се счупя! Е, отпадане - има го в спорта :mrgreen:
Като спомена сърбите - ми те са страшни пичове, летят си съз заставките и "пръв или кръв", атракция колкото иска човек!
Като цяло варианти има, както казва шефа ми - " криза има за фирми с лош мениджмънт" и е много прав, ако си стоим и чакаме да ни падне свише, няма да стане работата.... :mrgreen:

Re: Писта Велико Търново 27-28 Април 2013

МнениеПубликувано на: Вто Апр 30, 2013 15:57
от asen zahariev
Ето ви едномарков шампионат постижим за нашите стандарти...AUSSIE RASING CARS...Каране от парвата до последната обиколка броня в броня...Това иска публиката...Шампионат сас строги и ясни правила...

Re: Писта Велико Търново 27-28 Април 2013

МнениеПубликувано на: Вто Апр 30, 2013 16:05
от rudolf
Ferjancz написа: Като цяло варианти има, както казва шефа ми - " криза има за фирми с лош мениджмънт" и е много прав, ако си стоим и чакаме да ни падне свише, няма да стане работата.... :mrgreen:


когато 80% от клиентите и търговските ти партниори са с лош мениджмънт, това неминуемо се отразява и на твоя оборот,независимо от добрия ти мениджмънт:)

абсолютно съм съгласен че проблемите на спорта са преди всичко финансови. ако имаше средства за автомобили и ресурс,то търсенето щеше да породи конкурентни федераций,организаций и изяви зад граница,конкуренцията щеше да наложи по добрите правилници и организатори и т.н., и сърдите просто щяха да карат на друго място ,да не да плюят от скамейката.

Re: Писта Велико Търново 27-28 Април 2013

МнениеПубликувано на: Вто Апр 30, 2013 16:10
от REZINA
Най отгоре не пишеше ли " Писта Велико Търново 27-28 Април 2013 " напълно съм съгласен с повечето от вас,но има други теми за тези разговори :!: