Страница 8 от 9

Re: Писта Велико Търново 27-28 Април 2013

МнениеПубликувано на: Вто Апр 30, 2013 16:57
от Иван Шопов
Любо,
Прав си приятелю, но цирка с "едномарковите" шампионати сме го гледали и преди.
"По-равни" автомобили, толерирани пилоти, скандали и побоища и прочее.
В този ред на мисли не може да се оправдаваме само с манталитета на отделни хора. БФАС е за това - да създаде ред,еднаквост и най-вече да контролира БЕЗ ПРИСТРАСТИЯ те да бъдат спазвани.
Преди подобна добра воля и липса на шуробаджанащина - и с ролкови кънки да се пуснем, пак ще има предизвестени резултати.

Финансовата криза е факт и се чудя дали това е убягнало само на господа управляващите. В крайна сметка те гласуват и приемат календара за 2013г., което ще рече че абсолютно съзнателно са го възприели толкова тежък и обречен на непосещаемост. Трудно, да не кажа невъзможно е да се угоди на всички и за съжаление резултата от тази така добре позната ни традиция е плачевен и се и ще бъде заплатен от редовите състезатели.

Резина,
Прав си относно заглавието на темата, но нали не искаш да си гледаме тихо и кротко он боарди и да се правим на слепи за останалото? Напоследък рядко се заформя смислена дискусия и не ми се иска набързо да направим поредното разделение.

Re: Писта Велико Търново 27-28 Април 2013

МнениеПубликувано на: Вто Апр 30, 2013 17:53
от dod0
А някой може ли да каже какво точно се случи с Атанас Божилов, че така не успя да спре за обратния и тръгна към публиката ?

Re: Писта Велико Търново 27-28 Април 2013

МнениеПубликувано на: Вто Апр 30, 2013 18:01
от REZINA
На мен ми сподели че е получил проблем със спирачките

Re: Писта Велико Търново 27-28 Април 2013

МнениеПубликувано на: Вто Апр 30, 2013 23:04
от 18nv
REZINA написа:На мен ми сподели че е получил проблем със спирачките

REZINA, и ти няправи ефектно вземане на обратния на предпоследната обиколка - това нарочно ли беше? Отсрани изглеждаше, че всичко беше под контрола ти (показа палеца под аплодисмените на публиката), но дали беше така? :D Успех в следващия кръг :)

Re: Писта Велико Търново 27-28 Април 2013

МнениеПубликувано на: Сря Май 01, 2013 00:26
от REZINA
Това беше подарък за вас.........направих го и на 3-те обратни завоя,мисля че това са два от моментите ;-)

Re: Писта Велико Търново 27-28 Април 2013

МнениеПубликувано на: Сря Май 01, 2013 22:17
от terzo
Ето едно видео и от нас: Писта Велико Търново 2013

Re: Писта Велико Търново 27-28 Април 2013

МнениеПубликувано на: Чет Май 02, 2013 10:56
от dr.hous
ZM_nomera_1.pdf
(47.37 KiB) 684 пъти
Това са номерата за Затворен маршрут,които са публикувани в сайта на Федерацията от 20.03.2013г., преди Затворен маршрут Велико Търново!
ZM_nomera.pdf
(56.48 KiB) 681 пъти
А ето това се появи броени часове след провеждане на Затворен Маршрут Велико Търново! Дали някой забелязва някакви разлики??? Обърнете внимание и на шрифта. Защо никога никой не си признава вината и да поеме отговорността за действията си, а гледа само да ни замаже очите?!
Е сега... Аз ли съм виновен или Федерацията? Имам наложена глоба за закъднение за технически преглед (с 15 минути), които са неоснователни, поради разправията с грешките със състезатените ми номера! Къде е записано кога съм минал технически преглед (определен за моята група) и защо не съм уведомен, че съм закъснял на самия него (което твърдя, че не е истина и имам свидетели!) и ще ми бъде наложена глоба. Вместо това ми взеха парите за такса участие, еднократен лиценз и застраховка и ме уведомиха на брифинга преди старта на тренировките(а брифинга естествено закъсняваше с 30мин), че съм глобен 100лв. : "Плащаш 100лв. и караш, не плащаш - не караш!". Опитах се да обясня, че ако е имало закъснение от моя страна, то се е дължало на недуразомението със състезателните номера, но ми обясниха, че това не е Арбитражен съд. Дремеше ми за тези 100лв. На фона на парите, които съм дал да отида и да подготвя автомобила за това състезание, отношението и начина по които ми беше сервирана тази глоба ми звучат като рекетьорство! Доста хора ми редложиха да ми платят глобата, но считам, че не е редно да попълвам бюджета на федерацията по този начин! Знам, че са глобени поне 8 човека, половината от които решиха да не плащат глобата, защото смятат също че не е редно и не е основателна! Приключвам с всякакви изяви под егидата на БФАС докато нещата не се променят! Аз съм "за" правилата и за спазването им, но не и за избирателното им прилагане и желанието на БФАС да печели по нечестен начин и вместо да видят и поправят грешките си, те гледат да покрият всичко! Винаги съм бил изряден по отношение на техническите изисквания на автомобилите си за съответните групи и класове и понеже няма за какво за какво друго да се заядат, те се хващат за някакви сламки. Има хиляди примери за неспазване на регламента от страна на Федерацията, в зависимост от клубната принадлежност на състезателите и неравнопоставеността между тях. След напускането на състезанието от страна на нашия отбор, остана един автомобил с нашата клубна принадлежност, които на всяко излизане на пистата беше меко казано подигран. Става дума че след първата тренировка решиха, че предният капак на автомобила трепери прекалено много. След внимателен оглед от наша страна не открихме какъвто и да е било проблем със закопчаването на капака и автомобила беше представен на техническите лица, за да удостоверят това.В последствие на което (няма да споменавам имена, има институция, пред която ще бъдат споменати), комисарят се опита всячески да изтръгне капака, който ако беше от смола или карбон повярвайте ми, щеше да бъде разрушен. На следващата тренировка се оказва, че гумите му стърчат над калниците, което е доста спорно от наша гледна точка! Е как тази кола минава технически преглед във същата конфигурация? На състезанието при загряващата обиколка е бил върнат да стартира от последна позиция, защото се бил отдалечил на 50м. от предходната кола след обратен завой. Да питам аз как ги определиха тези метри и как ги измериха? При положение, че кралския клас колите ускоряват неимоверно бързо, как дори и да е виновен, след обратен завой може да ускори толкова бързо, колкото предходен автомобил. Това ли са законите на БФАС? Това ли е еднаквата мерилка за всички клубове и отбори? И как на някои хора бил направен компромис, а на мен не, защото лично мен не ме познавал. Какъв компромис, какви 5 лева. Карайте си със здраве, аз гушата на Федерацията няма да пълня. Има доста други алтернативи цвързани с автомобилен адреналин!

Re: Писта Велико Търново 27-28 Април 2013

МнениеПубликувано на: Чет Май 02, 2013 15:16
от nikkeibg
Май нещо подобно ще да се е случило с Владимир Илиев. Много хора бяха готови да присъстват и заради него, но затова публиката си беше не особено голяма. Явно и на него не му се е занимавало и си тръгна още преди да започне състезанието....

Re: Писта Велико Търново 27-28 Април 2013

МнениеПубликувано на: Чет Май 02, 2013 16:38
от p_tanev
Владо Илиев си тръгна точно заради простотията, която стана с Косю. ;)

Re: Писта Велико Търново 27-28 Април 2013

МнениеПубликувано на: Чет Май 02, 2013 17:42
от НРТЕАМ
Много хора спряхме да караме заради подобни простотии,но явно,че те продължават!?!Какво правим?

Re: Писта Велико Търново 27-28 Април 2013

МнениеПубликувано на: Чет Май 02, 2013 23:34
от rudolf
за какво точно си тръгна г-н Илиев?? всъщност какъв беше мерцедеса, ревизиран ли е?? преди колко години е участвал за последно??

Re: Писта Велико Търново 27-28 Април 2013

МнениеПубликувано на: Пет Май 03, 2013 21:05
от mladen
Що не направите бунт пилотите тогава може и да се променят нещата

Re: Писта Велико Търново 27-28 Април 2013

МнениеПубликувано на: Пет Май 10, 2013 21:22
от KrumDonchevFen111
За какви глоби става въпрос? http://www.bfas.bg/index.php?option=com ... 3&Itemid=1
Кой е този член 64 от правилника за провеждане на състезания за 2013 година ?

Re: Писта Велико Търново 27-28 Април 2013

МнениеПубликувано на: Пет Май 10, 2013 21:28
от GT 51
Това вероятно са пилотите заявили участие, пуснали заявка , но не са се явили на Адм. и Тех.преглед без уважителна причина.Мисля , че беше нещо такова.Трябва да се провери наредбата, защото си спомням , че имаше дискусия по този въпрос.

Re: Писта Велико Търново 27-28 Април 2013

МнениеПубликувано на: Пет Май 10, 2013 21:40
от ivozet
Това ли е този членец: :lol:

Чл.64. Рeдoвнo пoдaли зaявки, нo нe явили ce зa учacтиe в cъcтeзaниeтo, губят тaкcaтa и тя ocтaвa в пoлзa нa oргaнизaтoрa. Cъcтeзaтeли и вoдaчи, кoитo ca зaявили учacтиe зa oпрeдeлeнo cъcтeзaниe, нo ca ce oткaзaли прeди зaпoчвaнeтo му и нe ca увeдoмили пиcмeнo oргaнизaтoритe зa причинитe, пoрaди кoитo нямa дa учacтвaт ce глoбявaт c 100 лв., зa кoeтo oргaнизaтoрът увeдoмявa БФAC. Глoбaтa cлeдвa дa ce плaти в БФAC в cрoк дo 5 дни oт нaчaлoтo нa cъcтeзaниeтo зa кoeтo e нaлoжeнa caнкциятa. Зa нeплaтeнa глoбa oт cъcтeзaтeл щe бъдe oткaзвaнo прaвo нa учacтиe в cлeдвaщи cъcтeзaния.