Страница 1 от 1

БШЗМ 2013 - календар, новини, слухове

МнениеПубликувано на: Вто Ное 20, 2012 18:11
от trouble
Началото на нещо по-добро или началото на края. Сезон 2013 в Български Шампионат на Затворен Маршрут - мнения, новини, календар.

Re: БШЗМ 2013 - календар, новини, слухове

МнениеПубликувано на: Нед Ное 25, 2012 14:26
от emo_s_klasa
http://vromos.bg/%D0%BE%D1%82%D0%B2%D0% ... %82%D1%80/ Отворено писмо от Контрол рейсинг тим към БФАС

Re: БШЗМ 2013 - календар, новини, слухове

МнениеПубликувано на: Пон Ное 26, 2012 20:34
от andrey kokalov
Към горното бих добавил и следните предложения :
1.Писта Серес да се вкара два пъти в календара като втори и предпоследен кръг от календара.Географското и положение предлага добри условия и по-дълъг сезон.
2. Писта Дракон да бъде откриваща и закриваща сезона.При добро стечение на обстоятелствата сезона да се решава на българска земя.Географското и положение предлага добри условия и по-дълъг сезон.
3.Състезатели и/или клубове,уронващи престижа на спорта или дисциплината да бъдат лишавани от състезателни права за определен брой състезания или за цял сезон без да имат право да възстановяват заплатените средства за лиценз.
4.Състезанията,провеждани на трасета от градски тип да се провеждат в средата на сезона.
5. Сезона да започва по-късно за да се избегнат големите дупки в календара.
6.Състезания,които не могат да се проведат по вина на организатора да не заменят предварително заявените си дати за провеждане и да бъдат изключвани от календара за следващата година.

Re: БШЗМ 2013 - календар, новини, слухове

МнениеПубликувано на: Сря Ное 28, 2012 16:11
от emo_s_klasa
[quote="andrey kokalov"]Към горното бих добавил и следните предложения :
1.Писта Серес да се вкара два пъти в календара като втори и предпоследен кръг от календара.Географското и положение предлага добри условия и по-дълъг сезон.
2. Писта Дракон да бъде откриваща и закриваща сезона.При добро стечение на обстоятелствата сезона да се решава на българска земя.Географското и положение предлага добри условия и по-дълъг сезон.
3.Състезатели и/или клубове,уронващи престижа на спорта или дисциплината да бъдат лишавани от състезателни права за определен брой състезания или за цял сезон без да имат право да възстановяват заплатените средства за лиценз.
4.Състезанията,провеждани на трасета от градски тип да се провеждат в средата на сезона.
5. Сезона да започва по-късно за да се избегнат големите дупки в календара.
6.Състезания,които не могат да се проведат по вина на организатора да не заменят предварително заявените си дати за провеждане и да бъдат изключвани от календара за следващата година
+1 8)

Re: БШЗМ 2013 - календар, новини, слухове

МнениеПубликувано на: Сря Ное 28, 2012 18:04
от REZINA
a. За серия Супер максимална височина на окачване, аеродинамични елементи и/или двигател 15см.
b. За серия Супер максимална височина на окачване, аеродинамични елементи и/или двигател 15см.
c. За серия Супер максимална височина на окачване, аеродинамични елементи и/или двигател 15см.

Не съм много сигурен,но спецялно Пежо 106 (имам две евридейки освен бегачката) нямат клиренс 15см. картера от земята.Все пак това са автомобили подготвени за писта а не за РАЛИ или РАЛИ-КРОС. Всяко едно спортно окачване сваля автомобила поне с 30мм.Според мен това предложение няма да хване ред !!!

п.п.Нямам нищо против предложението на Контрол-рейсинг,да наистина може да се вмъкнат някои промени :)

Re: БШЗМ 2013 - календар, новини, слухове

МнениеПубликувано на: Сря Ное 28, 2012 18:40
от D.Nikolov
Прилагам едно неофициално предварително и непълно писмо което обмисляме да изпратим за предложение, първо към клубовете и след това евентуално ако имаме някакво съгласие да приложим (от името на тези клубове) предложение официално към БФАС

Re: БШЗМ 2013 - календар, новини, слухове

МнениеПубликувано на: Сря Ное 28, 2012 18:59
от Иван Шопов
Веднага ще ти кажа защо подобно предложение няма да бъде прието радушно от БФАС.
Преди 2 години още отправихме искане групите "Х" и "Е" да карат в отделни серии именно заради големия брой. На всички е ясно, че не е безопасно, темпото на различните автомобили от различни групи е нееднакво и като цяло се губи и зрителския интерес, защото общото темпо на автомобилите спада.
Основният аргумент (който със сигурност ще бъде използван и сега) е, че болшинството състезания по затворен маршрут (всъщност всички без "Серес" и "Дракон") се провеждат на възли от републиканска пътна мрежа. Затварянето им за по-голям период от време (което би се наложило с допълнителни групи) е "невъзможно", защото нужните разрешения няма да бъдат получени. Факт е, че сега трудно се справят организаторите откъм време, а добавяйки още един старт същите са на мнение, че е абсолютно неприемливо.
Нямам против това предложение и смятам, че е резонно, само изказвам доводите, които ще "обърнат колата"... Както винаги.

Относно първата част на писмото си мисля, че трудно автомобилите от сегашния "Х" ще се върнат към "Хистори". Болшинството отдавна са променени не само откъм тегло, но и откъм точки на очакване, двигатели, трансмисии и прочее. Иначе казано надали много автомобили ще изминат обратния път, но това пък не пречи тепърва да бъдат включени такива, които отговарят на условията.

Награждаването по серии въобще не е лошо нещо. В крайна сметка публиката гледа дадена серия и вижда първите трима в нея. Определено им е неясно защо тогава се раздават 12-18 купи и почти никой не остава ненаграден.
Ако това да си в първите трима омаловажава труда на останалите, то тогава и по класове не трябва да има награждаване - все пак понякога карат и по 5-6 автомобила в клас... И техния труд ще бъде омаловажен по тази логика.
Аналогичен е случай и с генералното класиране на планинско или рали. Лошо ли е да има първенци в генералното класиране, което тук се изразява в серия?