Рали Шампионат "Купа Шкода Фабия"

Дискусия за Българския Шампионат на Затворен Маршрут

Мнениеот FX7 » Пет Май 05, 2006 11:36

Е да де , ама не може да ти прибират нещо което е твоя собственост .
Иначе гумите са еднакви за всички и разликата в цената със сликове е огромна . Според мен тези шкоди са най евтиният вариат да се състезава човек . Няма ревизии няма гуми няма почти никаква поддръжка тази кола . Само караш :D :D :D
Аватар
FX7
 
Мнения: 930
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 11:21
Местоположение: Sofia
Име: Delkaite go profila

Мнениеот littleredaudi » Пет Май 05, 2006 14:04

Значи не само аз съм стигнал до тоя извод :lol: Ремапваш електрониката бодваш я под таблото ключе и ........ Айдеее появи се разлика вече. Да колите трябва да се прибират след всяко състезание но..... как ще приберат нещо което съм купил??? Въобще е сбъркана идеята как да се напрови едномарков шампионат.
Баси колко ми е кеф да карам
Аватар
littleredaudi
 
Мнения: 463
Регистриран на: Нед Май 08, 2005 11:21
Местоположение: София
Име: V.Vasilev

Мнениеот harro » Пет Май 05, 2006 17:17

Като се замислиш и това с прибирането не е най-удачния вариянт. Представи си че в предното състезание някой е плеснал в някой стълб колата, която ти се пада да караш. Да, колата ще е ромонтирана, но не както би си я ремонтирал ако я караш само ти... Угодия няма никога, затова да се надяваме да гледаме инстересен шамшионат. Доброто шофиране се вижда отстрани независимо колко ти е бърза колата
Аватар
harro
 
Мнения: 13
Регистриран на: Вто Май 02, 2006 20:12
Местоположение: Пловдив

Резултати за Школата за автомобилни пилоти-Павел Жеков

Мнениеот школата » Сря Май 10, 2006 13:20

В състезанието участваха двама представители на Школата - Димитър Стойчев с Форд Ескорд - хоби-кар, подготвен от Илия Царски и Красен Желев със Шкода Фабия, предоставена от "ЕураТек".

Още на генералната тренировка Димитър Стойчев даде първо време като с това даде сериозна заявка за първо място и остави конкурентите си без надежда.

На генаралната тренировка Красен Желев даде първо време като втория след него беше на две десети.

В крайното генерално класиране Димитър Стойчев - първо място за хоби-кар и Красен Желев - трто място за Купа Шкода Фабия.

И двамата пилоти за първи път стартират на автомобилно състезание. Класирането, което постигнаха е голям успех за Школата и е доказателство за добрата методика на обучение!
Аватар
школата
 
Мнения: 171
Регистриран на: Сря Май 10, 2006 12:55
Местоположение: СОФИЯ
Име: RALLY SCHOOL PAVEL JEKOV

Мнениеот K_Power » Сря Май 10, 2006 16:13

"Оставил конкурентите си без шанс" е те тука просто, Тодор свикне ли му на това Порше, ше се види, кой кого оставя без шанс ...
Но да, определено с Форд-а, Косуърт, Х4, остави конкурентите си като Цецо Илиев с Хонда Х3 атмосферка, , два Голфа Х3 атмосферки, абе като цяло конкуренцията му е била много силна!
Не се заяждам, но да говорите, че е не е оставил шанс на конкурентите си при положение, че е с най-силната кола на трасето, минимум 130-140 коня над другите и 4х4 ...

П.С. - Има раздел за реклами!!!
Kristian Metodiev Pavlov
VW MANIAC
Изображение
Аватар
K_Power
 
Мнения: 2636
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 00:57
Местоположение: гр. Банкя
Име: Кристиян Павлов

Мнениеот madGRaF » Сря Май 10, 2006 17:39

Точно така смешно е да се твъди това! Форд-а е една класа над другите коли!
Изображение
Аватар
madGRaF
 
Мнения: 288
Регистриран на: Нед Май 01, 2005 14:52
Местоположение: Велико Търново
Име: Пламен Илиев

Мнениеот DIMOlition » Нед Май 21, 2006 04:15

Здравеите,все по4итатели на СПОРТА.
Току що се регнах от зор.
Да си задам неколко питания.
Искам да си взема и аз 1 Фабиика ( а дали ще го ре4е спонсора..,но ДАНО)
Та питам:
1. Ако някои от Вас ве4е си взеха,дали имат ХОМОЛАГАЦИОНИЯ ФИШ за ШКОДИТЕ / N 5635 /и ако го нямате защо не ви го дадоха?
2.Каква площ от рекламите на ЕУРАТЕК са задължителни?
DIMOlition
 
Мнения: 2
Регистриран на: Нед Май 21, 2006 03:42
Местоположение: Sofia

Мнениеот harro » Нед Май 21, 2006 18:47

DIMOlition написа:Здравеите,все по4итатели на СПОРТА.
Току що се регнах от зор.
Да си задам неколко питания.
Искам да си взема и аз 1 Фабиика ( а дали ще го ре4е спонсора..,но ДАНО)
Та питам:
1. Ако някои от Вас ве4е си взеха,дали имат ХОМОЛАГАЦИОНИЯ ФИШ за ШКОДИТЕ / N 5635 /и ако го нямате защо не ви го дадоха?
2.Каква площ от рекламите на ЕУРАТЕК са задължителни?


За фиша не съм се интересувал, но утре ако не забравя мога да питам.
Колкото до рекламите на Еуратек, колата си идва с тях налепена т.е. те са си задължителни и не могат да се пипат. Мисля, че на сайта на Шкода имаше как изглежда колата и съответно можеш да видиш с колко място разполагаш. Не е малко мястото.. има за доста рекламки.
Успех с колата
Аватар
harro
 
Мнения: 13
Регистриран на: Вто Май 02, 2006 20:12
Местоположение: Пловдив

Мнениеот зузинка » Нед Юни 04, 2006 20:16

Аз мисля, че всички Фабии не могат да бъда на 100% еднакви, но все пак като наблюдател мога да твърдя, че първите двама на Дракона спечелиха заслужено позициите си...
А за това всеки да си тегли ключа на автомобила преди състезанието, мисля че идеята не е добра, защото всеки ще кара като за последно и първи ще заминат съединителите и скоростните кутии,,, :arrow:
зузинка
зузинка
 
Мнения: 25
Регистриран на: Нед Юни 04, 2006 19:46

Мнениеот hronos » Нед Юни 04, 2006 21:15

От ЕураТек ще сменят съединители и др.консумативи за всяка писта,а и ревизии трябва да им правят.За какво им возят рекламите и им карат Труповете/колите/ да лапат от продажбата и безплатна реклама ли само.
И фирмен сервиз трябва да им осигуряват на трасетата даже.
Барат се за голям вносител а с трици маймуни искат да ловят.
Заблудиха поредните наивни момчета,че им дават шанс в спорта.
И с Кипрински съвсем оакаха положението.
http://www.rcmodeli.com
Радио-управляеми модели/СБА-Горубляне
Аватар
hronos
 
Мнения: 128
Регистриран на: Чет Юни 23, 2005 00:23
Местоположение: София
Име: Антон Тонев

Мнениеот Lubo » Нед Юни 04, 2006 21:41

И не само Кипрински.Камбуров също :wink: .

М/у другото върти ми се в главата една мисъл-май Сашо е на 25 :wink:
:D :D :D :D :D
Аватар
Lubo
Модератор
 
Мнения: 2321
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 19:35
Местоположение: СОФИЯ-ЛЮЛИН
Име: Любомир Симеонов

Мнениеот jivo_atanasov » Нед Юни 04, 2006 21:45

М/у другото на на писта Дракона с ушите си чух как Кипрински каза че е много доволен от поведението на колата (повече от очакванията му).
Пука ли ти? На мене не. ДЪРВЕТА има за ВСИЧКИ!!!
Изображение
Аватар
jivo_atanasov
 
Мнения: 511
Регистриран на: Сря Апр 20, 2005 20:28
Местоположение: Shumen
Име: Zhivko Atanasov

Мнениеот Lubo » Нед Юни 04, 2006 21:50

Е да,ама очакванията му бяха за нещо наистина....много лошо.
Иначе като сме си говорили идеята е,че всички са равни и накрая кой колко може.Това,че са с тея коли............. леко казано му прави кеф."Максимално ебано :lol: ". :wink: .
Аватар
Lubo
Модератор
 
Мнения: 2321
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 19:35
Местоположение: СОФИЯ-ЛЮЛИН
Име: Любомир Симеонов

Мнениеот зузинка » Пон Юни 05, 2006 08:46

Аз не сам чул някой да е недоволен от колата си. Те са , т.е. бяха доста стабилни преди БФАС да реши да вдигне окачването по някакъв си фиш... И сега преди всеки старт се мери височината (от комисарите) на Фабийте (!!!!???) и горките пилоти и механици ги повдигат преди всяко състезание. Не е много ясно защо по затворен маршрут (писта) се кара със спортно окачване, регулируемо по височина и твърдост, а пък то трябва да е стандартно високо. Та всички видяхме как подскачат по Дракона и на Русе...
Луда работа!! Та така са доста по-опасни за каране.
А пък с променетото главно предаване се изстрелват почти като истински, въпреки че повече от 160 км/ч не вдигат.
Като прибавим факта, че имат още 20-40 кг за олекотяване до границата 1019 кг минимално тегло....
А това с оригиналните ауспуси е крачка назад според мен.

Ще ги видим събота и неделя на Кюстендил..
зузинка
зузинка
 
Мнения: 25
Регистриран на: Нед Юни 04, 2006 19:46

Мнениеот motolud » Пон Юни 05, 2006 12:15

по въпроса за октавиите мога да ви кажа няколко неща защото сам добре запознат с тях. форлойферите са 3 от шкодите състезава ли се на времето в октавия къп!! първото което е ако си мислите че са спънати сте до някаде прави до някаде грешите!! за пример мога да ви дам че на рали Сливен миналата година една от колите я караше единствения българин ЕВРОПЕЙКИ шампион а имено Тихомир Златков!!! та той като един вид кола за сигурност без да е карал трасето повече от 1 път!!! влиза в 10ката!!! на рали хеброс 2005 ситуацията е същата !!! а ако някои се интересува кво представляват шкодите да пита !!! и 3 те сам ги карал вярно че не на състезание но и това ще стане скоро за сега сам им механик. ако си мислите че само заради това че ги е карал Т. Златков вървят и дават добри времена се лъжете!!! Рали Виктори София : 0 я кара един от неговите механици и след като сравнихме времената той е сред първите 15!!! А Е кола за сигурност!!! те хората са си го казали овцата си иска коч!!!
факт е че тея коли са с окачване за писта и не се държат по отсечките добре но които може да си кара е ок!!! които не може да се оправя!!!а за фабиите кво се хабите няма смисал които има кинти да извади да си купи да си я взима. с тея пари има отбори дето ще се състезават 2-3 г . а за тва колко разходи се хвърлят за 1 рали не са малко честно казано!!!гориво за бегачката гориво за сервизната /сервизните коли гуми масла спирачна течност накладки дискове отделно пари за механици храна спане ! ако екипа е 6 човека и не е ралито от там кадето живеете няма да ви дойде ефтино!!! извинете че мнението ми е офтопик.
„Единственият начин да се отървеш от изкушението е да му се отдадеш.“ - Оскар Уайлд
Аватар
motolud
 
Мнения: 67
Регистриран на: Чет Юли 21, 2005 20:20
Местоположение: на софия
Име: Галин Гетов

Предишна

Назад към Български Шампионат на Затворен Маршрут

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 23 госта

cron