Рали Шампионат "Купа Шкода Фабия"

Дискусия за Българския Шампионат на Затворен Маршрут

ФАБИА

Мнениеот Rally Fan » Пон Май 01, 2006 16:03

PlamenVFTS написа:Не мислите ли ,че още от самото начало се тръгва по пътя който се извървя с Октавиите(всички знаем какви скандали имаше впоследствие). Защо не се приложи опита който е натрупан от този шампионата още в самото начало. Май и сега няма да се чака много време за да започнат контестациите и разправиите.


Имам и аз известни опасения главно към автомобилите от КУПА ФАБИА с номера 3 и 8 на които единствени отзад на емблематичната табелка ФАБИА пишеше FABIA 1.4 16V а на всички останали беше написано с черно (16V). Искам да попитам дали има някаква разлика в самите автомобили ако някой знае?
Аватар
Rally Fan
 
Мнения: 1297
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 00:26
Местоположение: Дясната Седалка
Име: Chavdar Sabev

Мнениеот jivo_atanasov » Пон Май 01, 2006 16:09

Незнам дали са еднакви, но до колкото съм запознат знам че тези автомобили са опотребявани преди като цивилни и ми е много чудно дали им е правена някаква ревизия и дали са на еднакви километри. Ако не са то това може да даде доста разлики при работата на мотора.
Пука ли ти? На мене не. ДЪРВЕТА има за ВСИЧКИ!!!
Изображение
Аватар
jivo_atanasov
 
Мнения: 511
Регистриран на: Сря Апр 20, 2005 20:28
Местоположение: Shumen
Име: Zhivko Atanasov

Мнениеот Lubo » Пон Май 01, 2006 16:12

Не би трябвало.То нали всичко е било еднакво,а ела им го слагали преди старта :? .Имало пломби и тн. и тн.

Вярно ли,че топлинния датчик на някоя от шкодите бил в авариен режим/студено/?Все пак ясно е колко харчи колицата на студено :wink: :D
Аватар
Lubo
Модератор
 
Мнения: 2321
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 19:35
Местоположение: СОФИЯ-ЛЮЛИН
Име: Любомир Симеонов

Мнениеот FX7 » Вто Май 02, 2006 11:24

jivo_atanasov написа:Незнам дали са еднакви, но до колкото съм запознат знам че тези автомобили са опотребявани преди като цивилни и ми е много чудно дали им е правена някаква ревизия и дали са на еднакви километри. Ако не са то това може да даде доста разлики при работата на мотора.


Колите са абсолютно чисто нови , и на този етап са еднакви . Пломбирани са им основните железарии а еку-то се слага непосредствено преди старта от еуратек за да няма и електронни измами , така и са го засекли тоя с топлинния дачик ...
Друг е въпроса дали ще има ефект от тази работа с дачика ?
Аватар
FX7
 
Мнения: 930
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 11:21
Местоположение: Sofia
Име: Delkaite go profila

Мнениеот beta_racing » Вто Май 02, 2006 12:45

За Фабиите не знам каква е разликата, но при Октавиите има мотор 1.9 HDI.
Когато "I", то е написано с черно е 90кс., а когато е с червено - 110кс.
Изображение
"ДМ ДООР" ЕООД - гаражни и индустриални секционни врати, автоматизация на врати и портали, ролетки, pvc завеси, автоматични бариери и още много други!
Аватар
beta_racing
 
Мнения: 3975
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 19:30
Местоположение: Пловдив
Име: Дамян Киров

Мнениеот harro » Вто Май 02, 2006 20:27

FX7 написа:
jivo_atanasov написа:Незнам дали са еднакви, но до колкото съм запознат знам че тези автомобили са опотребявани преди като цивилни и ми е много чудно дали им е правена някаква ревизия и дали са на еднакви километри. Ако не са то това може да даде доста разлики при работата на мотора.


Колите са абсолютно чисто нови , и на този етап са еднакви . Пломбирани са им основните железарии а еку-то се слага непосредствено преди старта от еуратек за да няма и електронни измами , така и са го засекли тоя с топлинния дачик ...
Друг е въпроса дали ще има ефект от тази работа с дачика ?


FX7 колите не са абсолютно чисто нови - от 7000км нагоре са. Вярно е че са пломбирани, но колко им е правено нещо след като се преоборудвани за състезания не мога да знам.
Не съм и много съгласен с това, че на този етап са еднакви. Както и други хораз изразиха мнение, някой Шкоди са по-Шкоди. По нашата кола не е правено нищо откакто е взета от Еуратек и на правите не дърпаше както някой други... Това все пак е лично мнение, но който е бил на писта вероятно е успял да чуе разликата в работата на моторите.
Успех все пак на всички. Добро състезание се получи в неделя. Не отстъпваше и на по-високите класове. Момчетата се ботиха мъжки.
Искам и да благодаря на Иван Шопов за помощта която ни оказа, че бяхме като в небрано лозе в събота преди прегледа. Надявам се да успее да поправи Корсата и да се видим в Пловдив на Дракона.
Успех!!!
Аватар
harro
 
Мнения: 13
Регистриран на: Вто Май 02, 2006 20:12
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Marin » Вто Май 02, 2006 22:39

Ади ади видяхме ги те не могат да стоят на пътя доло на кръговото лично аз видях как шкодата смъкна светофара та тя несеше постоянно но накрая стана квото стана сега около 1000лева и пак ще я подкара. Та те нямат дори окачване иначе на външен вид са супер ама 1,4 16V като можеше и 1,6 16V все пак успех трява и малко шоо ама да е без аварийно.
_______________
SAS
Аватар
Marin
 
Мнения: 181
Регистриран на: Чет Мар 09, 2006 17:06
Местоположение: Шумен
Име: M.Ivanov

Мнениеот harro » Вто Май 02, 2006 23:49

Marin написа:Ади ади видяхме ги те не могат да стоят на пътя доло на кръговото лично аз видях как шкодата смъкна светофара та тя несеше постоянно но накрая стана квото стана сега около 1000лева и пак ще я подкара. Та те нямат дори окачване иначе на външен вид са супер ама 1,4 16V като можеше и 1,6 16V все пак успех трява и малко шоо ама да е без аварийно.
_______________
SAS


Да прав си, трудно седят на пътя.
На повечето коли някога е имало ABS, вече няма... няма и кантар на задния мост. Предполагам ти е ясно какво следва от това, но с времето всеки ще намери решение и на този проблем и надявам се да има шоу до края на шампионата и без много аварии :)
Аватар
harro
 
Мнения: 13
Регистриран на: Вто Май 02, 2006 20:12
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Marin » Сря Май 03, 2006 00:02

:D И аз това искам шоо :D
________________
SAS
Аватар
Marin
 
Мнения: 181
Регистриран на: Чет Мар 09, 2006 17:06
Местоположение: Шумен
Име: M.Ivanov

Мнениеот FX7 » Сря Май 03, 2006 00:17

harro написа:...

Предполагам че си прав донякъде , аз дори и до русе не можах да се разходя , ама както и да е ... дано не стават циркове като на октавиа къп и да има някаква реална борба между карачите , а не между моторетки , спирачки .... или общо казано автомобили .

Иначе казаха ,че това момче от Стара Загора дето ги е било много чисто и спретнато карало ... ?
Аватар
FX7
 
Мнения: 930
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 11:21
Местоположение: Sofia
Име: Delkaite go profila

Мнениеот harro » Сря Май 03, 2006 06:54

FX7 написа:Иначе казаха ,че това момче от Стара Загора дето ги е било много чисто и спретнато карало ... ?


Спор няма, момчето наистина караше добре, както и Боби, който завърши втори, а и повечето от останалите пилоти. Това не е и случайно - някой си е карал 10 години карт, друг се е учил при Жеков, на трети баща му е в този бранш от години... Малко офтопик, но имаше тема за школата на Жеков и много се спореше има ли смисъл от такива школи. След това състезание което беше първо за нас бих казъл, че има. Не може да ти дадат една спортна кола, да седнеш зад волана и да почнеш с постиженията - не се получава. Трябва някой да ти покаже, кое, как и защо, а след това вече зависи от теб.
Момчетата са борци и мисля, че ще се получи добър шампионат.
Аватар
harro
 
Мнения: 13
Регистриран на: Вто Май 02, 2006 20:12
Местоположение: Пловдив

Мнениеот littleredaudi » Сря Май 03, 2006 08:23

Я кажи тогава щото подочух че имало по правилник право да променяш изпускателната генерация и спирачките как ако това е вярно колите ще са еднакви? Не споря за истинноста просто знам за запитване за спирачки!
Баси колко ми е кеф да карам
Аватар
littleredaudi
 
Мнения: 463
Регистриран на: Нед Май 08, 2005 11:21
Местоположение: София
Име: V.Vasilev

Мнениеот harro » Сря Май 03, 2006 18:51

littleredaudi написа:Я кажи тогава щото подочух че имало по правилник право да променяш изпускателната генерация и спирачките как ако това е вярно колите ще са еднакви? Не споря за истинноста просто знам за запитване за спирачки!


Ами какво да ти кажа. Някой от нещата които си подочул са верни. Трябва да имаш два заглушителя, единия от които е катализатора. Това те задължават. Следователно като най-тежък е излишен третия кюнец, който и част от участниците вече бяха барнали.
По спирачките колко е разрешено и колко е забранено да се прави нещо не мога да ти кажа, но като се замислиш доста от нещата които можеш да направиш трудно биха могли да се хванат от някой... Затова май и със спирачките нещата са разрешени :roll: Още повече като се има на ум и факта, че ABS-a е изкормен по най-злобния начин и спирачното усилие няма от какво да се разпредели. Момчетата бяха направо магьосници с тези спирачки по завоите
Затова и не всички коли са равни, но състезание, като на състезание особено в България. Така или иначе коли се допускат на състезания без да са минали преглед... прави си сам изводите
Аватар
harro
 
Мнения: 13
Регистриран на: Вто Май 02, 2006 20:12
Местоположение: Пловдив

Мнениеот littleredaudi » Сря Май 03, 2006 20:33

Въобще не коментирам момчетата! Те не са виновни за неоправията в наште условия. Просто идеята е колите да са с равни възможности а ето че вече излизат разлики. Значи за мене спирачките са нещо много важно и понеже имах късмета да чуя коментар затова попитах. Не оспорвам и героизма на тиа пичове с тези коли. Аз бях един от тези които смятаха и все още е така че Фабийте са неподходящи. Повтаря се ситуацията от преди няколко години с Октавийте. Правим едномарков шампионат с ..... неподходящите коли и по неподходящия начин. Късмет на тези момчета избрали този начин да почнат в спорта!
Баси колко ми е кеф да карам
Аватар
littleredaudi
 
Мнения: 463
Регистриран на: Нед Май 08, 2005 11:21
Местоположение: София
Име: V.Vasilev

Мнениеот OGN » Сря Май 03, 2006 20:56

Дано сте с достатъчно равни коли,иначе виждам че шампионата е атрактивен
OGN
 
Мнения: 254
Регистриран на: Пон Май 01, 2006 18:41
Име: Илиян Илия

ПредишнаСледваща

Назад към Български Шампионат на Затворен Маршрут

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 27 госта

cron