Страница 5 от 6

Re: Писта Дракон II 06-07 октомври 2012, Нац.ш-т VII кръг

МнениеПубликувано на: Пон Окт 08, 2012 22:02
от Състезателчето_91
REZINA написа:
Гетов написа:Някой може ли даде повече информация, защо не е стартирал Росен Костов в неделя???
Благодаря.

Бе мани....чак не ми се говори,в събота на записванията споделих с част от комисията и организацията(без да споменавам имена),че колата ми има проблем и на стартер не пали и че ако няма да ме пуснат в неделя (да не гася мотора) да не подавам заявка.........отговора беше..."спокойно".Яд ме е,че за последната седмица минах 6000км с камион(две кирии до Германия) без да съм спал,само и само да смогна за Калояново,купих още една кола за да и взема частите за да оправя моята от последиците в Бургас. Бе кът си нямаш "чичо владика" за едни може за други не........майната му яд ме е че лиших себе си и семейството си от 1700лв.(толкова ми струваше да подготвя колата).Въпреки всичко излезнах на старта и попитах може ли да не гася автомобила.......отговора беше НЕ,попитах а може ли да стартирам от последна позиция отговора беше НЕ.....последно попитах,а може ли да стартирам от бързия бокс.....отговора беше....загасете автомобила и ако не запали,ще бъдете избутан в тревата...........ЕВАЛА :evil:

п.п.Бе невиня никой,федерацията ми не е виновна че колата ми не пали,но мисля че можеше да се прояви низсходителност и да се приеме някакво приемливо решение!!! Лично съм виждал в такива случай като моя коли на старта да не гасят мотори.

Роска искрено ти съчуствам ...
Федерацията за пореден път показа своята некадърност !
БФАС -Нема такова животно в България !

Re: Писта Дракон II 06-07 октомври 2012, Нац.ш-т VII кръг

МнениеПубликувано на: Пон Окт 08, 2012 22:24
от KrumDonchevFen111
Състезателчето_91 написа:
REZINA написа:
Гетов написа:Някой може ли даде повече информация, защо не е стартирал Росен Костов в неделя???
Благодаря.

Бе мани....чак не ми се говори,в събота на записванията споделих с част от комисията и организацията(без да споменавам имена),че колата ми има проблем и на стартер не пали и че ако няма да ме пуснат в неделя (да не гася мотора) да не подавам заявка.........отговора беше..."спокойно".Яд ме е,че за последната седмица минах 6000км с камион(две кирии до Германия) без да съм спал,само и само да смогна за Калояново,купих още една кола за да и взема частите за да оправя моята от последиците в Бургас. Бе кът си нямаш "чичо владика" за едни може за други не........майната му яд ме е че лиших себе си и семейството си от 1700лв.(толкова ми струваше да подготвя колата).Въпреки всичко излезнах на старта и попитах може ли да не гася автомобила.......отговора беше НЕ,попитах а може ли да стартирам от последна позиция отговора беше НЕ.....последно попитах,а може ли да стартирам от бързия бокс.....отговора беше....загасете автомобила и ако не запали,ще бъдете избутан в тревата...........ЕВАЛА :evil:

п.п.Бе невиня никой,федерацията ми не е виновна че колата ми не пали,но мисля че можеше да се прояви низсходителност и да се приеме някакво приемливо решение!!! Лично съм виждал в такива случай като моя коли на старта да не гасят мотори.

Роска искрено ти съчуствам ...
Федерацията за пореден път показа своята некадърност !
БФАС -Нема такова животно в България !


Мисля че директорът на състезанието решава тези неща. (при нас се е получавало така само че директора на състезанието разреши старт от последна позиция ) поправете ме ако греша

Re: Писта Дракон II 06-07 октомври 2012, Нац.ш-т VII кръг

МнениеПубликувано на: Пон Окт 08, 2012 22:28
от trouble
Това, че не е изпреварил никой няма значение. И с просто око се вижда че колата тръгва преди зеления светофар. Каква техника мери стартовете не зная, че не го улавя.

Re: Писта Дракон II 06-07 октомври 2012, Нац.ш-т VII кръг

МнениеПубликувано на: Вто Окт 09, 2012 00:16
от FERRARIST
golf_1 написа:
dod0 написа:http://www.youtube.com/watch?v=txjVbVNjx4Y&feature=youtu.be

Има ли фалстарт или не ? :)

Че мръдна леко няма спор,но после май спря и пак тръгна,нито е изпреварил Дунев на старта нито нищо

За правилата дето търпят тълкувание иди дойди да има субективност от страна на прилагащите, но във всяка моторспорт дисциплина има ясна дефиниция за фалстарт, която няма как да бъде разглеждана с тълкувание - чисто и просто е - правиш фалстарт, ако ще и последен да тръгнеш - има ясно нарушение......щото ако ако всеки почне да обяснява как не видял файда от нарушението си и не е спечелил нищо, ще стане мазало......

Re: Писта Дракон II 06-07 октомври 2012, Нац.ш-т VII кръг

МнениеПубликувано на: Вто Окт 09, 2012 01:45
от REZINA
малко от квалификацийте:

http://www.youtube.com/watch?v=ed-tjSQ4 ... e=youtu.be

Re: Писта Дракон II 06-07 октомври 2012, Нац.ш-т VII кръг

МнениеПубликувано на: Вто Окт 09, 2012 08:50
от QUATRO
Действително фалстарт от страна та Царски има - и тук вече идва грешката от страна на съдиите . Мисля ,че до около петата обиколка е трябвало да разгледат записите от камерите и телеметрите и му покажат черната табела с неговия номер .
От там нататък Царски сами си преценява дали ще продължи да кара или ще се прибере в бокса си .

Re: Писта Дракон II 06-07 октомври 2012, Нац.ш-т VII кръг

МнениеПубликувано на: Вто Окт 09, 2012 09:53
от rudolf
QUATRO написа:Действително фалстарт от страна та Царски има - и тук вече идва грешката от страна на съдиите . Мисля ,че до около петата обиколка е трябвало да разгледат записите от камерите и телеметрите и му покажат черната табела с неговия номер .
От там нататък Царски сами си преценява дали ще продължи да кара или ще се прибере в бокса си .


ми техниката не е отчела фалстарт,а тя е точно затова там?
очевидно техниката има толеранс,и тези 20 сантиметра са в границата му....
не съм запознат с техниката,но допускам че клетката може да реагира след като колелото я освободи...а в случея движението на царски е нищожно без да му дава предимство..
въпроса е дали трябва попрецизна техника или да се слага техника за фалстарт-чийто задействия да не се взимат в предвид....

аз отидох да гледам 3 единоборства едното от които беше на резината...чувствам се разочарован че не беше допуснат. /малък лукс ми се вижда такива драконовски мерки към технически проблем ,при наличието на толко учасници и публика.../съжалявам че не видях Коцето на пистата/

Re: Писта Дракон II 06-07 октомври 2012, Нац.ш-т VII кръг

МнениеПубликувано на: Вто Окт 09, 2012 10:22
от ded maroz
[quote="QUATRO"]Действително фалстарт от страна та Царски има - и тук вече идва грешката от страна на съдиите . Мисля ,че до около петата обиколка е трябвало да разгледат записите от камерите и телеметрите и му покажат черната табела с неговия номер .
От там нататък Царски сами си преценява дали ще продължи да кара или ще се прибере в бокса си .[/q По правилник до 3/трета обиколка/ включително трябва да се вдигне табела с номера и надпис фалстарт на нарушителя.Наказанието е 30 секунди към времето му след финиширането.Съдиите реагираха адекватно,НО нареждане за вдигането на табелите трябваше да даде директора/реисдиректора/,а секунди след извършване на нарушението "бомбата"/механика,беше горе при спортните комисари и коментатора и им обясняваше,че това което са видяли Не са го видяли!?! Да припомня,че преди няколко години пак имаше същата ситуация със същите действуващи лица, и пак се забави реакцията на директора защото трябваше да се накаже "царчето",но реакцията беше светкавична и безкомпромисна срещу италианският състезател,чиито автомобил действително подскочи при включването на 1-ва предавка и му дадоха фаулстарт??!!!Така,че ще чакаме решението ФИА по въпроса,защото "нашите"капацитети ще решат--невинен!

Re: Писта Дракон II 06-07 октомври 2012, Нац.ш-т VII кръг

МнениеПубликувано на: Вто Окт 09, 2012 13:49
от ded maroz
Извинявам се ,но в горния пост съм поднесъл ненярна информация,а именно:След последните промени на правилника за Пистовия шампионат процедурата за фаулстарта вече е до 10/десет/минути след фаул старта трябва да се вдегне табелата с номера на наказания,който да влезе в бокса и при съдия да изтърпи 15/петнадесет/секундно наказание!!

Re: Писта Дракон II 06-07 октомври 2012, Нац.ш-т VII кръг

МнениеПубликувано на: Вто Окт 09, 2012 17:58
от QUATRO
Искам да внеса малко яснота относно измервателната техника - доколкото съм запознат де :D
До ,колкото знам БФАС работи с техника TAG HAUER - тази техника би трябвало да бъде синхронизирана и хомологирана с изискванията на ФИА . Състои се от клетки - първата клетка е поставена на самия светофар втората на Дунев на колата /говоря за в случая/ третата е на Царски на колата и т.н. Техниката действително има някакъв толеранс във ,който сигурно Царски се е ''побрал'' за да не го засече .

пп. Моля ако греша ме поправете .Сигурен съм ,че няма пилот в БГ. който да не го е ял с измервателна та техника . :D

Но това по-никакъв начин не оправдава Дунев /както каза и Голф-1/ също така не го оправдава факта ,че колата му е започнала да прекъсва и виждаш ли заради това Царски го е изпреварил и му направил 13-се. секунди разлика до финала .
По същата логика никои му не е виновен на Царски ,че на Пещера съединителя му боксува и Стайков го отупа :D

Re: Писта Дракон II 06-07 октомври 2012, Нац.ш-т VII кръг

МнениеПубликувано на: Вто Окт 09, 2012 20:48
от rudolf
на видеото се вижда се преместрането е половин лъч демек 1/18 от окражността на гумата...някой ако знае обиколката на сликовете може да се види толеранса,,,сигурно е 6-7 сантима:)

Re: Писта Дракон II 06-07 октомври 2012, Нац.ш-т VII кръг

МнениеПубликувано на: Вто Окт 09, 2012 21:27
от GT 51
Ето на какво се натъкнах, вероятно има и други статий из медийте, но сега не ми се рови...
http://www.novsport.com/news320931_1015.html

Re: Писта Дракон II 06-07 октомври 2012, Нац.ш-т VII кръг

МнениеПубликувано на: Сря Окт 10, 2012 10:01
от golf_1
GT 51 написа:Ето на какво се натъкнах, вероятно има и други статий из медийте, но сега не ми се рови...
http://www.novsport.com/news320931_1015.html

Ххахах поредната подплатена статия, че ние сме имали страхотно милеещи за спорта журналисти, как виждат само нещата, хилядна публика, Царски притиснат от двамата съотборници, боже господи докога бе смешници, докога ще пишете такива написани ви,платени и подпечатани статии...Че и 3 камери на Канал 1 оле майко, данеби да са давали Дракона пряко и дас съм го изтървал нещо,че те за Сливен и България ако са сали повече от 15секунди,сега само 3 камери...Ще кажа само едно,тези хора ми стават още по омразни и никога няма да им се радвам....Сега чакаме отговара на Царски в някой друга милееща за спорта медия...То само като видиш коментарите под статията и ти става ясно..И нещо друго,понеже гледам че човека писал това е много навътре в спорта,май е забравил да си пише в смешния си сайт,че въоще някой друг освен 2-мата богове,участвал,или че въоще е имало състезание на Дракон,аз не виждам други статии за другите участници,с което се разбира,че нещата се пишат само за "еди койси" и други състезатели няма,а иначе имало жиляди болни фенове...Тук няма нищо мъжко,само отблъскане и омраза от простия фен.... :lol:

Re: Писта Дракон II 06-07 октомври 2012, Нац.ш-т VII кръг

МнениеПубликувано на: Сря Окт 10, 2012 10:09
от trouble
То не се ходи на пистово състезание. Ходи се на епизод от сериала "Дунев-Царски: Дракона 2". И гледаш какво ще се случи. :lol:

Re: Писта Дракон II 06-07 октомври 2012, Нац.ш-т VII кръг

МнениеПубликувано на: Сря Окт 10, 2012 10:55
от rudolf
golf_1 написа:
GT 51 написа:.... :lol:


човека писал статията е екстрасенс,,той я е писал за дракон2 2012та:)
,,вече проличава основната цел на всеки организатор,съдия,илюминати и автоматична стартова уредба---да прикрият фал старт в случей че някоя кола се развали...