Страница 5 от 9

Re: Писта Русе 30 юни-1 юли 2012, Нац.ш-т IV кръг

МнениеПубликувано на: Съб Юни 30, 2012 12:10
от viktor_vts
Тоя линк беше посочен някъде за live streaming утре www.ruse-news.com! Искрено се надявам да работи и да можем да гледаме! :)

Re: Писта Русе 30 юни-1 юли 2012, Нац.ш-т IV кръг

МнениеПубликувано на: Съб Юни 30, 2012 13:41
от Иван Шопов
Може ли някой да ми каже защо е била толкова оскъдна първата тренировка до 2000 куб.см.?
Гледах заявките и ми се губят Цецо Илиев, Илия Бояджиев, Красен Василев?

Re: Писта Русе 30 юни-1 юли 2012, Нац.ш-т IV кръг

МнениеПубликувано на: Съб Юни 30, 2012 13:45
от Гетов
http://www.ustream.tv/channel/pista-ruse
Неделя от 9.30 ще работи канала на живо ПИСТА РУСЕ

Re: Писта Русе 30 юни-1 юли 2012, Нац.ш-т IV кръг

МнениеПубликувано на: Съб Юни 30, 2012 18:05
от terzo

Re: Писта Русе 30 юни-1 юли 2012, Нац.ш-т IV кръг

МнениеПубликувано на: Съб Юни 30, 2012 20:21
от ivozet


Мерси! :) Хайде давайте клиповете, че съм сложил масата. :lol:

Re: Писта Русе 30 юни-1 юли 2012, Нац.ш-т IV кръг

МнениеПубликувано на: Нед Юли 01, 2012 12:06
от P.Solberg
Голямо каране на Боби Григоров, пилота си е пилот и не са нужни някакви радикали или глупости, за да се покаже. Голямо браво и на Д.Ковачев за страхотното каране. Не мога да разбера кой умен човек накара 10 000 души да чакат 40 минути някакви дрифтъри и картинг състезанийца. Ултра простотия!

Re: Писта Русе 30 юни-1 юли 2012, Нац.ш-т IV кръг

МнениеПубликувано на: Нед Юли 01, 2012 12:08
от madGRaF
Тези обърнаха това състезание на цирк!

Re: Писта Русе 30 юни-1 юли 2012, Нац.ш-т IV кръг

МнениеПубликувано на: Нед Юли 01, 2012 14:05
от GT 51
Какво е станало...я раздуйте...? 8)
Какво се е случило с Калин Бенчев и Коцето Маршавелов...?

Re: Писта Русе 30 юни-1 юли 2012, Нац.ш-т IV кръг

МнениеПубликувано на: Нед Юли 01, 2012 16:57
от zevsa
Даскалов, който е и един от основните организатори на състезанието финишира първи в клас „Супер“ и втори в „кралския“ клас „max“ на най-мощните автомобили.
Над 8000 бяха зрителите по трасето, даже някои от, за по-добър обзор, се бяха настанили на покривите на жилищните блокове. Други над 7000 любители на автомобилния спорт от цял свят наблюдаваха състезанието онлайн, благодарение на прякото излъчване, осъществено от най-големия русенски телекомуникационен оператор „Нетуоркс България“.
С автомобила си „Радикал“, който екипът на „Русе Кар Мотор Спорт“ беше оборудвал със специално купе, Росен Даскалов беше без конкуренция в група „Супер“. Той стартира от първа позиция и не позволи на никой да го измести от нея до края на надпреварата, финиширайки на 2.075 сек. пред Борис Григоров /Ситроен С2/ и на 24.333 сек. пред друг русенец – Цветомир Цанков от АСК „Друмев и Цанков“.
Над всички в група RS беше Станимир Урумов от АСК „Мирони“. С оборудвания си с двулитров двигател „Трабант“ бургазлията накара не остави никакъв шанс за останалите и финишира с преднина от 16.744 сек. пред Стоян Апостолов / АСК Елена Тийм / с „Хонда Сивик“ и на 19.354 сек. пред третия – Светослав Ковачев / АСК Стара Загора Моторспорт/ с „Фолксваген Голф“.
При „расовите“ автомобили над всички беше Румен Дунев / Дунев Рейсинг/ с автомобил „Мицубиши Лансер ЕВО“. Дунев стартира от втора позиция, но още в края на първата обиколка пое водачеството и не позволи до края да бъде изпреварен. Второто място зае президентът на „Русе Кар Мотор Спорт“ Росен Даскалов с БМВ М5, а трети остана потеглилият от първа позиция Илия Царски с „Мицубиши Лансер ЕВО.
В тази група беше и единственият инцидент по време на състезанието. В края на третата обиколка „Субару“-то на Калин Бенчев / Дунев Рейсинг/ не издържа на натоварването и се запали. За късмет на пилота, пламъците лумнаха буквално на метри от мястото, където беше установен противопожарния екип. За броени минути пилотът и огнеборците успяха да потушат пламъците, не се наложи даже прекъсване на състезанието.
В интервалите между стартовете на отделните групи имаше и атракции за зрителите. Те можеха да покарат картинг или да вдигнат адреналина си в „рейс-такси“ - да преминат с истински състезателен автомобил по трасето.

Източник: ruse-news.com

Re: Писта Русе 30 юни-1 юли 2012, Нац.ш-т IV кръг

МнениеПубликувано на: Нед Юли 01, 2012 17:26
от P.Solberg
Каква конкуренция, Боби го направи за смях след като даже успя да го задмине и 2 обиколки да го държи зад себе си! Дори публиката започна да подкрепя момчетата със Суперите! Отделно - този човек май не разбра, че организира кръг от Националния шампионат на затворен маршрут, а циркаджийска сбирка! Въпросните 8000 души трябваше да чакат по 1 час между маншовете на 35 градуса, за да гледат някакви пишман дрифтъри, които дори успяха да замърсят пистата точно на спирането от най-дългата права! Смешна история, лично аз ако отново се организира по същия начин няма да отида. Поздравления за всички, които участваха и се бориха.

Re: Писта Русе 30 юни-1 юли 2012, Нац.ш-т IV кръг

МнениеПубликувано на: Нед Юли 01, 2012 17:47
от KrumDonchevFen111
Важното е че е имало публика все пак за нея е това колеги :) Честито на победителите

Re: Писта Русе 30 юни-1 юли 2012, Нац.ш-т IV кръг

МнениеПубликувано на: Нед Юли 01, 2012 19:08
от golf_1
Евала на Боби Григоров,дори с проблемите на колата си не се оставяше на 500кг болид....Ако на Росен му харесва да си кара сам евала,и така ако вдига нивото на спорта. :D ..Искам да го видя на едно планинско между дърветата с радиала...Иначе доста скучно състезание,доста публика както винаги,доста бавене между маншовете,но поне имахме време да презаредим бира,макар на доста хора да не им се печеше на жегата...

Re: Писта Русе 30 юни-1 юли 2012, Нац.ш-т IV кръг

МнениеПубликувано на: Нед Юли 01, 2012 19:24
от 18nv
Интересно състезание, въпреки срамно малкото автомобили в класовете до 2000 и над 2000 cc.
Мисля, че организаторите малко се престараха с "шоуто" и самото състезание малко избледня, но това е лично мое мнение.
Радикал-а, незнам с какво дразни част от пишещите тук, показа, че не е кой знае колко "страшен". Боби здраво го притискаше и дори успя да го изпревари, макар и за кратко.
При най-големите Царя спука гума точно на същото място по трасето, където я спука и преди две години, на обратния при спускането. Механиците бързо я смениха и той започна да догонва като финишира трети :wink:
На Маршавелов му се откачи кардана и така приключи състезанието за него.
Честито на победителите! Честито на Павел Шенков за първа стълбичка - макар и на трето място в Х2! Поздравления за всички сърцато каращи пилоти!

Re: Писта Русе 30 юни-1 юли 2012, Нац.ш-т IV кръг

МнениеПубликувано на: Нед Юли 01, 2012 19:34
от ivanko_rs
KrumDonchevFen111 написа:Важното е че е имало публика все пак за нея е това колеги :) Честито на победителите


Не е точно така колега.Напълно подкрепям Владо за мнението му,понеже също съм един от зрителите който се пържи и двата дена на 35+ градуса без грам повей на въздуха.Отново имаше забавяне на старта във времето,вместо да го направят в 9 часа сутринта когато е и по-хладно ,първата група стартира 11 часа,а последната свърши в 14 и малко,т.е. в най-голямата жега.Типично за Даскалов са си тия циркаджийски номера,аз дори твърдя че 50% от публиката си замина след първата поява на т.н. дрифтъри,3/4 от които бяха градските беемведжии,които всяка неделя са на полигона :x Въобще разкатаваха се из времето все едно навън бяха 20 градуса и никой не се пържеше в собствен сос.Това е за организацията,за пореден път се доказахме с най-калпавата такава :oops:
В първата група радикала имаше лек превес,но както спомена Владо ,Боби го беше задминал и 2 обиколки мотора на 4 колелета се мъчеше да си върне първата позиция.Истината е че тая "кола" няма място между нормалните такива или трябва да кара в по-горен клас.През цялото време Боби и Миро бяха като закачени,като накрая Пунтото финишира една обиколка преди финала по инерция,не знам какво му стана.Имаше и групичка за 4-то място като накрая Цецо успя да ги пребори,там беше най-интересно май в цялата група.Иначе видимо пежото беше дооста по-слабо от другите два супера.
Във втората серия Трабанта нямаше конкуренция,системно си увеличаваше преднината пред Стоян Апостолов.Стоян пък от друга страна нямаше конкуренция за второто място.Общо взето малко коли в тая група и както се наредиха отначало така си и свършиха,нямаше интрига.Щях да забравя ,Росен отпадна 2 обиколки някъде преди финала,техн. проблем трябва да е.щ
Най-големите очаквания свързани със самолетите от третата група се изпариха още на втората обиколка.Илия си поведе от старта следван от Румен и Коцето.По назад бяха Даскалов с поредното си недоразумение,Калин и накрая Лари и Петър които до средата на сесията водиха ожесточена борба.Жалко за колата с която разполага Петър,един път не съм я видял да върви както трябва :( .И така,Илия дойде на втората обиколка със спукана предна лява гума и оттам тръгна каръка в групата.Прибра се в бокса и смени,но мисля че загуби почти две обиколки време от Румен,но евала на Илия че се върна при положение че трудно би наваксал времето.После имаше проблеми със съединителя ,поне покрай нас като минаваше се чуваше как приплъзва на правата,но завърши.След като Илия отпадна от борбата в челото,Коцето се подгони с Румен ,но като цяло си вървяха на една дистанция,докато Коцето влезе в бокса и повече не излезе.Оттук нататък Румен върна газта видимо,просто нямаше смисъл да гони колата т.к. следващия Даскалов беше на много голяма дистанция след него.Накрая на 2-3 обиколки преди финала видяхме много дим на стартфиналната права и казаха че се е запалило субаруто на Калин.Общо взето крах в голямата група.
Като цяло малко коли,малко единоборства които да ривлеката вниманието на публиката.
Мисля че мястото на нашата "писта" е края на април до средата на май месец най-късно,после става ад,но това май никой не го отбелязва :roll:

Re: Писта Русе 30 юни-1 юли 2012, Нац.ш-т IV кръг

МнениеПубликувано на: Нед Юли 01, 2012 19:40
от REZINA
GT 51 написа:Какво е станало...я раздуйте...? 8)
Какво се е случило с Калин Бенчев и Коцето Маршавелов...?

Калин се запали и прецака новара кутия на субито.а Маршавелов счупи кардан........общо много коли получиха проблеми (включително и аз) според мен е заради жегата,а тази писта е тежка за каране при такива метереологични условия