Re: Писта Дракон I 19-20 май 2012, Нац.ш-т III кръг
Публикувано на: Сря Май 23, 2012 10:59
Има два много важни момента в казуса.........Един подготвен супер не струва колкото Радикала на старо.Поне така си мисля.А и Радикала е единствената истинска и подготвена пистова кола в момента.НО.В България нямаме пистов шампионат,а шампионат по затворен маршрут !Тоест няма обезопасени зони за спиране с пясък,мантинелите са метални,а единствените гуми са тези около стълбовете !!!В общи линии пистите са на пътни възли,а не на обособени за това места.Ако трябва да бъдем честни и пистата в Калояново не е истинска писта.Моите адмирации към хората от там,но такова съоражение без пари не се прави.Ако имахме 4 писти като Серес в шампионата и се караха по 2 пъти и по 10 лв. за състезание ще даваме.И това ще е така,защото много коли като Радикала ще са на пистата...
Наличието на истински автомобили несъмнено вдигат нивото на спорта и пилотите.Но само когато има условия те да се експлоатират.Иначе няма никакъв смисъл от тях.В този ред на мисли мисля,че Радикала доста е изпреварил времето си.Ясна е идеята за едномарков шампионат.Нека го има.Само трябва да се намерят поне 10 човека да си го купят.След това е лесно-два пъти Серес,два пъти Калояново в отделни серии.Никой няма да ги спре.Но да се промотира автомобила в серии с почти серийни коли е доста несполучлива идея.Мое мнение.
А иначе в момента ситуацията е доста сложна.Вместо да се стремим към едномаркови шампионати или изравнени възможности ние пускаме драгстери да се състезават в различните серии.И вместо като преди 3 години да има 6 или 7 равни автомобила в най-големия клас сега има 2 или 3 коли и финансови възможности на клубовете.И не побеждава най-можещия,а най-богатия.Въпроса е на кой ще му издържи самолета и колко пари на месец си готов да даваш за турбини.Е това НЕ Е шампионат !Поради тази причина най-интересно е при саксофоните.И са най-много, и са почти равни.И тук си личи кой какво прави на пистата.
А заради трима пилоти сега сумати коли са по боксовете и не се състезават.На кому беше нужно да се освобождават от регулация бившите Н 4 ?!Все повече имам чувството,че богатите пилоти решават съдбата на спорта,а не федерацията !Иначе сега сами си представете как щяха да изглеждат стартовите решетки- Боби Борисов-Субару,Тихомир Златков-Форд,Кискинов-Субару,Боби Григоров- Субару или Митсубиши,Николай Паунов-Митсубиши,Денислав Шишев-каквото и да е,Любо Мечков-един или 2 Форда,Двата млади таланта от школите 2 Митсубишита,Пламен Камбуров-Митсубиши,дори Владо Илиев за цвят.И към това добавете пилотите на драгстерите.......................На Вас кое Ви се гледа ?!
За Коцетата от Пловдив,Ники Златков и т.н има достатъчно планински.............Пак мое мнение..........
Наличието на истински автомобили несъмнено вдигат нивото на спорта и пилотите.Но само когато има условия те да се експлоатират.Иначе няма никакъв смисъл от тях.В този ред на мисли мисля,че Радикала доста е изпреварил времето си.Ясна е идеята за едномарков шампионат.Нека го има.Само трябва да се намерят поне 10 човека да си го купят.След това е лесно-два пъти Серес,два пъти Калояново в отделни серии.Никой няма да ги спре.Но да се промотира автомобила в серии с почти серийни коли е доста несполучлива идея.Мое мнение.
А иначе в момента ситуацията е доста сложна.Вместо да се стремим към едномаркови шампионати или изравнени възможности ние пускаме драгстери да се състезават в различните серии.И вместо като преди 3 години да има 6 или 7 равни автомобила в най-големия клас сега има 2 или 3 коли и финансови възможности на клубовете.И не побеждава най-можещия,а най-богатия.Въпроса е на кой ще му издържи самолета и колко пари на месец си готов да даваш за турбини.Е това НЕ Е шампионат !Поради тази причина най-интересно е при саксофоните.И са най-много, и са почти равни.И тук си личи кой какво прави на пистата.
А заради трима пилоти сега сумати коли са по боксовете и не се състезават.На кому беше нужно да се освобождават от регулация бившите Н 4 ?!Все повече имам чувството,че богатите пилоти решават съдбата на спорта,а не федерацията !Иначе сега сами си представете как щяха да изглеждат стартовите решетки- Боби Борисов-Субару,Тихомир Златков-Форд,Кискинов-Субару,Боби Григоров- Субару или Митсубиши,Николай Паунов-Митсубиши,Денислав Шишев-каквото и да е,Любо Мечков-един или 2 Форда,Двата млади таланта от школите 2 Митсубишита,Пламен Камбуров-Митсубиши,дори Владо Илиев за цвят.И към това добавете пилотите на драгстерите.......................На Вас кое Ви се гледа ?!
За Коцетата от Пловдив,Ники Златков и т.н има достатъчно планински.............Пак мое мнение..........