|
||
НРТЕАМ написа:На мен ми е много интересно,ако Радикала и Траби караха в един клас,с тея две стотни разлика,как щеше да се почувства Даскалов!?!
Това, че аз винаги съм изрязявал гласно - това което мисля не означава, че съм настройвал другите пилоти срещу участието на Радикала. Дори обратно - всички пилоти бяха на тази позиция преди брифинга, но за съжаление малко от тях застанаха с имената и лицата си по време на самия брифинг. Това че имаме мнение по темата, по никакъв начин не означава че сме настройвали някой против Росен, когото силно уважавам като човек и пилот. Дори в разговор с него, аз му споменах че личното ми мнение не може да прескача наредбата, а това което коментираме беше дали е редно или не болид да участва наравно с нашите автомобили. Напоследък всеки твърди колко много обича спорта, а това беше и темата на разговора ни с Даскалов. Аз и нашият екип също милеем за спорта, но не мислим че превръщането му в бизнес ще е полезно за развитието му. Продължаваме да сме на мнение, че трябва да има евтина група, в която конкуренцията да е най-важна. Като казвам евтина група, визирам не необходимостта от 50 хиляди паунда, да стои в основата при достъпа на състезание. Още веднъж подчертавам, че това е наше мнение и не сме се опитвали да го налагаме на никого!
Относно въпроса колко са безопастни този тип автомобили, опита ни през годините ни е правил свидетел не веднъж, колко опасни могат да са те. Когато говорим за безопастност колеги, вие правите ли разлика между състезание тип "Затворен маршрут" и "Писта"?
Колко от вас си спомнят инцидента на Русе през 1994 година, когато подобен тип болиди участваха в собствена група, а не наред с автомобилите? И къде според вас се намира главата на пилота на посочената снимка?
Единствено канала и вертикалният профил на мантинелата, предотврати ужасяващите последствия от почернянето на автомобилният спорт и това колко много щяха да съжаляват всички, че не са обърнали внимание на БЕЗОПАСНОСТТА! Не е необходимо, смъртен случай за да се вземат мерки това да не се повтори.
Имах възможността да участвам на последният семинар на тема безопастност на трасетата, организиран от ФИА в Белград. Искам да Ви уверя, че безопасността е основен преоритет на световната федерация, без значение кой от къде си е купил колата, колко средства е вложил в нея и какви са неговите амбиции.
ПОТРЕТВАМ!!! Мнението относно Радикала на Даскалов не е само мое, но аз имах смелостта да застана пред него с лицето и името си и да му кажа това което смятам, че е правилно - без никакво намерение да прескачам наредбата.
H1pNoTiC написа:Позицията на Радко Петров (АСК Вромос)Това, че аз винаги съм изрязявал гласно - това което мисля не означава, че съм настройвал другите пилоти срещу участието на Радикала. Дори обратно - всички пилоти бяха на тази позиция преди брифинга, но за съжаление малко от тях застанаха с имената и лицата си по време на самия брифинг. Това че имаме мнение по темата, по никакъв начин не означава че сме настройвали някой против Росен, когото силно уважавам като човек и пилот. Дори в разговор с него, аз му споменах че личното ми мнение не може да прескача наредбата, а това което коментираме беше дали е редно или не болид да участва наравно с нашите автомобили. Напоследък всеки твърди колко много обича спорта, а това беше и темата на разговора ни с Даскалов. Аз и нашият екип също милеем за спорта, но не мислим че превръщането му в бизнес ще е полезно за развитието му. Продължаваме да сме на мнение, че трябва да има евтина група, в която конкуренцията да е най-важна. Като казвам евтина група, визирам не необходимостта от 50 хиляди паунда, да стои в основата при достъпа на състезание. Още веднъж подчертавам, че това е наше мнение и не сме се опитвали да го налагаме на никого!
Относно въпроса колко са безопастни този тип автомобили, опита ни през годините ни е правил свидетел не веднъж, колко опасни могат да са те. Когато говорим за безопастност колеги, вие правите ли разлика между състезание тип "Затворен маршрут" и "Писта"?
Колко от вас си спомнят инцидента на Русе през 1994 година, когато подобен тип болиди участваха в собствена група, а не наред с автомобилите? И къде според вас се намира главата на пилота на посочената снимка?
Единствено канала и вертикалният профил на мантинелата, предотврати ужасяващите последствия от почернянето на автомобилният спорт и това колко много щяха да съжаляват всички, че не са обърнали внимание на БЕЗОПАСНОСТТА! Не е необходимо, смъртен случай за да се вземат мерки това да не се повтори.
Имах възможността да участвам на последният семинар на тема безопастност на трасетата, организиран от ФИА в Белград. Искам да Ви уверя, че безопасността е основен преоритет на световната федерация, без значение кой от къде си е купил колата, колко средства е вложил в нея и какви са неговите амбиции.
ПОТРЕТВАМ!!! Мнението относно Радикала на Даскалов не е само мое, но аз имах смелостта да застана пред него с лицето и името си и да му кажа това което смятам, че е правилно - без никакво намерение да прескачам наредбата.
18nv написа:От няколко години следя автомобилните състезания у нас и немога да разбера няколко неща:
- Защо Г-н Пейчев, който винаги е карал расови автомобили, ги пази на тренировките (щади ресурса на автомобила, прочетох в един сайт)? Кара няколко обиколки и се прибира в бокса, доволен. Другите пилоти, дето сами си правят колите, карат като за последно и след това по цели нощи ги ремонтират и пак ме радват и им се кефя... Г-н Пейчев, с този автомобил Царски преди 4 години, какви битки водеше с Дунев... Кой е "с бухалка в детската градина ", а? В този клас, последните две години е ясен победителя...
- Защо платих по 5 лева на входа на пистата на тренировките и на състезанието като бичето на бариерата, с мускулестата фланелка, ми каза " А..., ще гледаш един болид от Европата" Е, гледах го, но като на парад...
- Защо се налага пилотитите да определят безопасността на конкурентните автомобили За Писта Русе спокойно може да се обяви Трабанта на Урумов за опасен - с пластмасовите калници...гума в гума...мантинелата и...неда си Боже в публиката
Поздравления за биткаджийския дух на Царски и Боби Григоров ! Въпреки изоставането, не се отказаха и направиха интересни сериите!
Поздравления и за победителите Урумов и Дунев!
Назад към Български Шампионат на Затворен Маршрут
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 61 госта