Лада "ИЗНЕНАДА" и Габровския пилот Стефан Стоев!

Дискусия за Българския Планински Шампионат

Мнениеот Ferjancz » Чет Апр 06, 2006 09:34

[quote="bai_bradur_ivo"]Ами понеже не са хомологирани, не е карал с тях.
Според мен си сложи дискове отзад, защото мислеше да кара писта с ладата в х2 или 3... предполагам че няма начин да ги е сложил напразно...
Ами ще го разпитам най-подробно и ще те известя Пламене! Щях още сега да му звънна, не е много късно...[/quote]

дискове ако караш хоби! но не и на рали , както ти сам даде пример за спусканията ! щото мисля , че можеш и сам да се свтнеш , че това с дисковете няма как да стане при лада с хомологация , нали? те ВФТС-ките са били с барабани та кво остава за другите! плюс това при изправна спирачна система, ладата си спира доста добре! пък и спирането в крайна сметка си зависи не само от гуми и спирачки , а и в голяма степен от пилота!
Аватар
Ferjancz
Администратор
 
Мнения: 1584
Регистриран на: Вто Май 10, 2005 14:47
Местоположение: София, Троян
Име: Павлин Калчев

Мнениеот ARA motorsport » Чет Апр 06, 2006 15:19

Mnogo e qka
DRAKON RACING TEAM
Аватар
ARA motorsport
 
Мнения: 10
Регистриран на: Сря Апр 05, 2006 11:06
Местоположение: GABROVO SITY

Мнениеот BradurS » Пет Апр 07, 2006 12:32

plm написа:
plm написа:
bai_bradur_ivo написа:Преди 3 месеца ХРИСТО ПАРАШКЕВОВ си сложи отзад спирачни дискове на старата състезателна лада!
Сам си прави изводите!
Но за по-сигурно утре ще го питам... :wink: И ще те известя! Обещавам!

Понеже много станахме разбирачите , та държа да питаш Христо и Пъшо как са били спирачките на тези Лади.
Христо докато караше Ладата едва ли е имал променена спирачна система.
Чакам отговор.

Няма срокове за отговора.
Само да бъдат от Христо и от Пъшо.
Ясно се изразих.
Очаквам ясен отговор.


От Х. Парашкевов:
Докато карах ладата нямаше промени в спирачната система (понеже не са хомологирани).
В момента се правят големи промени по двигателя, понеже ладата се подготвя за клас Хобикар и за това е наложително да се сложат дискови спирачки и отзад! Дисковете отпред също са променени с диаметър 300мм. и спортни апарати. В следствие ладата е снабдена и с хидравлична ръчна спирачка.
Дисковата спирачна система отзад е за предпочитане !!!
Honda - The Power Of Dreams
Аватар
BradurS
 
Мнения: 2958
Регистриран на: Вто Авг 09, 2005 15:23
Местоположение: Севлиево, В. Търново
Име: Ивайло Христов

Re: ,

Мнениеот abarth » Пет Апр 07, 2006 17:34

С обикновената кола много бързо след натискане на спирачката гумите блокират именно защото не "държат"

xaxaxa :D ако си с гадни гуми
belqta#69 AGRO RALLY TEAM
Аватар
abarth
 
Мнения: 55
Регистриран на: Сря Мар 22, 2006 13:41
Местоположение: София
Име: Боб Бобов

Мнениеот Ferjancz » Пон Апр 10, 2006 10:03

та за ладата на Стефан , самият той каза на състезанието в благоевград, че е изненадан как добре завива и как добре спира, пък и стана пръв в Х2:) 8)
Аватар
Ferjancz
Администратор
 
Мнения: 1584
Регистриран на: Вто Май 10, 2005 14:47
Местоположение: София, Троян
Име: Павлин Калчев

Мнениеот dreamtech » Пон Апр 10, 2006 11:22

:D Поздравления за Стефан, все пак колата не е това това което е
замислена да бъде. Все още има работа по нея!
dreamtech
 
Мнения: 230
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 13:54
Местоположение: Габрово
Име: Илко Ангелов

Мнениеот BradurS » Пон Апр 10, 2006 11:24

Ferjancz написа:та за ладата на Стефан , самият той каза на състезанието в благоевград, че е изненадан как добре завива и как добре спира, пък и стана пръв в Х2:) 8)

Не е възможно да е проверил дали добре спира, защото по време на състезанието не е имал възможност да тества спирачната система на едно интензивно спиране например, защото няма къде!
Както вече хобитата не могат да се състезават в рали, единственото място на което има смисъл да се поставят дискова спирачна система отзад е на ПИСТА. Просто няма смисъл на планинско, въпреки че пак се осеща разлика...
Honda - The Power Of Dreams
Аватар
BradurS
 
Мнения: 2958
Регистриран на: Вто Авг 09, 2005 15:23
Местоположение: Севлиево, В. Търново
Име: Ивайло Христов

Мнениеот BA3_2105 » Чет Апр 20, 2006 15:56

според мен тая ладиуха е една от наи-добрата BA3-ve в бг спорта и наи-ве4е в хобикара!!! нензнам за вас оба4е аз мога само да му стисна раката на С.Стоев и да му кажа да продалжава в са6тия дух, да не се отказва, ладата му е супер и 4е неговите механици са се постарали доста !!!
Бега4ката си е супер!!!
В.Кацарски
Аватар
BA3_2105
 
Мнения: 151
Регистриран на: Сря Апр 19, 2006 16:48
Местоположение: Габрово
Име: Веселин Кацарски

Мнениеот ACK-PLEVEN RACING TEAM » Пон Май 01, 2006 19:09

Много добър външен вид.Дано СТЕФАН има добри резултати със нея.Все пак са хвърлили доста труд по нея момчетата.Виждал съм я миналата година още я правиха.Крайният резултат се е получил идеален напълно си е заслужавало блъскането по нощите във гаража.
Аватар
ACK-PLEVEN RACING TEAM
 
Мнения: 4
Регистриран на: Пон Май 01, 2006 13:50
Местоположение: ************

Мнениеот BA3_2105 » Пон Май 01, 2006 19:18

абе да ти кажа си струва наистина!на благоевград е бил хондата на божилов!и мен сса6то много ме раджа този ВА3-ец! с тея вебери и е много добра!!! :D
Аватар
BA3_2105
 
Мнения: 151
Регистриран на: Сря Апр 19, 2006 16:48
Местоположение: Габрово
Име: Веселин Кацарски

Предишна

Назад към Български Планински Шампионат

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 40 госта

cron