Re: Национален планински шампионат 2014-календар, новини,слу
Публикувано на: Пон Дек 23, 2013 17:20
Г-н Поломски,
Аз имам само три въпроса към Вас:
1. Казвате, че искате да карате ВТОРА дисциплина. Много моля, пресметнете и ми кажете колко процента са тези 60 лв на фона на средствата, което ще изразходвате за ТАЗИ ВТОРА дисциплина. Предполагам нямате предвид епизодично появяване на най-близкото трасе, а цял сезон. Според мен е под 1%, но с радост ще прочета Вашия отговор.
2. Какъв спонсор или рекламодател очаквате да има на фона на мероприятията, които нямат публика, отразяване и атрактивност? Вие точно какво ще му предложите в замяна и в частност каква възвръщаемост на средствата ще има той? Впрочем ако търсите "спонсор", което е равносилно на "донор" вероятно въпроса е излишен и моля да го прескочите.
3. Вероятно сте гледал състезания, които се провеждат извън България (поне по телевизията, ако не на живо). Някога не Ви ли се е искало и в България да е същото? С хубава охрана, сериозна безопасност, много публика, страхотна конкуренция и медия до медия? Ако Ви се е случвало, то какъв е пътя да се стигне до там според Вас?
И да ме прощавате, но личното ми мнение, е че млад пилот не се поощрява с финансови облаги. Най-големият му стимул и амбиция би следвало да е да изравни и задмине "старите пилоти". И 200лв да Ви давам на състезание, ако ще се мъкнете следпоследен, надали ще се чуствате вътрешно удовлетворен.
Любе,
Не си криви душата приятелю. Карал си с по-лоши гуми? Защо? Защото 17,18 цола няма читави втора употреба за малко пари, нали? Е, ок, но това е част от цената да караш атрактивен и мощен автомобил като твоя. Не ми казвай, че си очаквал гумите да са ти по 50лв и да харчи 3 на сто.
Биоетанола беше разрешен, защото постъпи писмо от 6 (шест) пилота, които заявиха, че ще карат на рали ако биоетанола бъде разрешен отново. Не е за пропускане шанса да се появят още 6 хубави автомобила с добри пилоти, нали? Е, добавихме го на писта и планинско за да има още един шанс някой от тях да допълни останалите и публиката да гледа някой и друг автомобил повече. Колко от "малките автомобили" биха карали на биоетанол? Ако има интерес, защо да не се разреши? Аз ще съм за!
Относно късното публикуване на Наредбата си абсолютно прав. Крайно време е да се създаде традицията Наредбата да се публикува най-късно август месец и на финала и да има резюме какво предстои по-следващата година.
За анкетата ако искаш ще ти звънна и обясня отделно, че ще стане мега дълго. А накратко - четох резутатите от анкетата и не ме интересува дали ще обидя някого, но... Но, по първите няколко отговора без да познавам хората мога да разбера какви автомобили карат и в коя група. Жалко е наистина, но около 90% от анкетираните бяха попълнили коректно само това, което ще удовлетвори техните автомобили. Ако искаш, ще помоля за всички анкетни листове и утре заедно може да седнем да ги прегледаме.
Не е маловажно и това, че дълги години се спекулираше с група "Х" на принципа "Кой ще кара догодина? А какви коли?Аааа тоя няма да кара, онези-да , значи така пишем правилата!". Ти си жив свидетел на това и не можеш да го отречеш. Кочина като група "Х" в света няма! Аз самият създадох 3 автомобила по "временните" към тези дати правила. Последният такъв стои в двора ми и е абсолютно буква по буква според последните изисквания за "Х".
Нека ти кажа нещо... Превръщането му в "Е" ще ми струва точно 0.00 лв! Не бих си орязал автомобила за да е максимално лек, защото това ще ме накара да губя от стоене на пътя и завиване. На мнение съм, че мога да бъда бърз дори и да не карам най-лекият автомобил. Нещо повече - доказвал съм го.
За твоя случай знаеш моето мнение - автомобила ти би бил най-аткрактивен, интересен и продаваем (някога си там) ако го запазиш (или допълниш) до R4. В наредбата е упоменато, че през 2015г. R4 ще бъдат валидни за националните шампионати въпреки рестрикцията на ФИА за международните.
И за да сложа край на тази спекула, нека спрем с тези купи. От купи ще се спестят по 300-400лв на организатор и общо около 1000-1500лв на БФАС. Не е там разковничето! То е в усилието и желанието да се сложи ред веднъж завинаги и на всички да е ясно какво предстои. Поне такъв е ангажимента на управляващите, а дали ще го спазят или ще дойдат други - не е нито в моята компетентност, нито е по силите ми.
Между другото - днес така и не звънна и не дойде, а Бончо и Румен не искам да коментирам.
Искрене,
Нека да ти дам един жокер.
Автомобил от Супер 1600 не може да кара в първата серия на писта, защото няма как да се вмести в 15 цола колело. Ако все пак реши да преработи спирачки и окачване, то кутията му ще стане прекалено къса и отново няма да може да кара. Помислено е по този въпрос и Супер 1600 автоматично отиват към следващата или по-следващата серия. Същото важи и за "Кит-кар", както и "Е". Погледни изискванията за килограми и ще се убедиш, че сте при равни условия.
Относно планинско - да,прав си. Ако нямате клас, то имаш правото да играеш винаги за генералното. Винаги е било така, единствено се променяха броя автомобили от 3 на 5, на 3 и пак на 5.
Извинявай, че ще го кажа и го правя без да те подценявам, но какъв шампион е някой, който е станал 1-2 пъти първи между 3-ма? Национален - едва ли. За пример ще ти дам награждаването от вчера, когато се появиха "национални шампиони", които са участвали едва в 2 състезания.
Тази титла преди години имаше своята стойност и покритие. През 2013 всеки, който решеше да кара можеше да стане шампион - достатъчно бе да се огледа за подходящия полупразен клас.
Аз имам само три въпроса към Вас:
1. Казвате, че искате да карате ВТОРА дисциплина. Много моля, пресметнете и ми кажете колко процента са тези 60 лв на фона на средствата, което ще изразходвате за ТАЗИ ВТОРА дисциплина. Предполагам нямате предвид епизодично появяване на най-близкото трасе, а цял сезон. Според мен е под 1%, но с радост ще прочета Вашия отговор.
2. Какъв спонсор или рекламодател очаквате да има на фона на мероприятията, които нямат публика, отразяване и атрактивност? Вие точно какво ще му предложите в замяна и в частност каква възвръщаемост на средствата ще има той? Впрочем ако търсите "спонсор", което е равносилно на "донор" вероятно въпроса е излишен и моля да го прескочите.
3. Вероятно сте гледал състезания, които се провеждат извън България (поне по телевизията, ако не на живо). Някога не Ви ли се е искало и в България да е същото? С хубава охрана, сериозна безопасност, много публика, страхотна конкуренция и медия до медия? Ако Ви се е случвало, то какъв е пътя да се стигне до там според Вас?
И да ме прощавате, но личното ми мнение, е че млад пилот не се поощрява с финансови облаги. Най-големият му стимул и амбиция би следвало да е да изравни и задмине "старите пилоти". И 200лв да Ви давам на състезание, ако ще се мъкнете следпоследен, надали ще се чуствате вътрешно удовлетворен.
Любе,
Не си криви душата приятелю. Карал си с по-лоши гуми? Защо? Защото 17,18 цола няма читави втора употреба за малко пари, нали? Е, ок, но това е част от цената да караш атрактивен и мощен автомобил като твоя. Не ми казвай, че си очаквал гумите да са ти по 50лв и да харчи 3 на сто.
Биоетанола беше разрешен, защото постъпи писмо от 6 (шест) пилота, които заявиха, че ще карат на рали ако биоетанола бъде разрешен отново. Не е за пропускане шанса да се появят още 6 хубави автомобила с добри пилоти, нали? Е, добавихме го на писта и планинско за да има още един шанс някой от тях да допълни останалите и публиката да гледа някой и друг автомобил повече. Колко от "малките автомобили" биха карали на биоетанол? Ако има интерес, защо да не се разреши? Аз ще съм за!
Относно късното публикуване на Наредбата си абсолютно прав. Крайно време е да се създаде традицията Наредбата да се публикува най-късно август месец и на финала и да има резюме какво предстои по-следващата година.
За анкетата ако искаш ще ти звънна и обясня отделно, че ще стане мега дълго. А накратко - четох резутатите от анкетата и не ме интересува дали ще обидя някого, но... Но, по първите няколко отговора без да познавам хората мога да разбера какви автомобили карат и в коя група. Жалко е наистина, но около 90% от анкетираните бяха попълнили коректно само това, което ще удовлетвори техните автомобили. Ако искаш, ще помоля за всички анкетни листове и утре заедно може да седнем да ги прегледаме.
Не е маловажно и това, че дълги години се спекулираше с група "Х" на принципа "Кой ще кара догодина? А какви коли?Аааа тоя няма да кара, онези-да , значи така пишем правилата!". Ти си жив свидетел на това и не можеш да го отречеш. Кочина като група "Х" в света няма! Аз самият създадох 3 автомобила по "временните" към тези дати правила. Последният такъв стои в двора ми и е абсолютно буква по буква според последните изисквания за "Х".
Нека ти кажа нещо... Превръщането му в "Е" ще ми струва точно 0.00 лв! Не бих си орязал автомобила за да е максимално лек, защото това ще ме накара да губя от стоене на пътя и завиване. На мнение съм, че мога да бъда бърз дори и да не карам най-лекият автомобил. Нещо повече - доказвал съм го.
За твоя случай знаеш моето мнение - автомобила ти би бил най-аткрактивен, интересен и продаваем (някога си там) ако го запазиш (или допълниш) до R4. В наредбата е упоменато, че през 2015г. R4 ще бъдат валидни за националните шампионати въпреки рестрикцията на ФИА за международните.
И за да сложа край на тази спекула, нека спрем с тези купи. От купи ще се спестят по 300-400лв на организатор и общо около 1000-1500лв на БФАС. Не е там разковничето! То е в усилието и желанието да се сложи ред веднъж завинаги и на всички да е ясно какво предстои. Поне такъв е ангажимента на управляващите, а дали ще го спазят или ще дойдат други - не е нито в моята компетентност, нито е по силите ми.
Между другото - днес така и не звънна и не дойде, а Бончо и Румен не искам да коментирам.
Искрене,
Нека да ти дам един жокер.
Автомобил от Супер 1600 не може да кара в първата серия на писта, защото няма как да се вмести в 15 цола колело. Ако все пак реши да преработи спирачки и окачване, то кутията му ще стане прекалено къса и отново няма да може да кара. Помислено е по този въпрос и Супер 1600 автоматично отиват към следващата или по-следващата серия. Същото важи и за "Кит-кар", както и "Е". Погледни изискванията за килограми и ще се убедиш, че сте при равни условия.
Относно планинско - да,прав си. Ако нямате клас, то имаш правото да играеш винаги за генералното. Винаги е било така, единствено се променяха броя автомобили от 3 на 5, на 3 и пак на 5.
Извинявай, че ще го кажа и го правя без да те подценявам, но какъв шампион е някой, който е станал 1-2 пъти първи между 3-ма? Национален - едва ли. За пример ще ти дам награждаването от вчера, когато се появиха "национални шампиони", които са участвали едва в 2 състезания.
Тази титла преди години имаше своята стойност и покритие. През 2013 всеки, който решеше да кара можеше да стане шампион - достатъчно бе да се огледа за подходящия полупразен клас.