Национален планински шампионат 2014-календар, новини,слухове

Дискусия за Българския Планински Шампионат

Re: Национален планински шампионат 2014-календар, новини,слу

Мнениеот efco » Съб Дек 21, 2013 22:05

Харесва ли ми или не ми харесва наредбата за 2014, аз искам да помоля само едно, нека хората които са създали правилници, регламенти, наредби и технически изисквания за 2014 година под всеки документ да пише изготвено от Петкан , Иван , Стоян, тези, и тези господа и утвърдено на заседание на УС на БФАС от 20.12.2013 г. защото всички документи се изготвят от специалисти и те трябва да се знаят и да носят отговорност ако не са си свършили работата качествено и току виж провалят сезон 2014, от там сегашния управителен съвет, след което някой да поиска избори, а след тези избори същите тези хора отново изработват правилници само, че при друг председател и друг управителен съвет някому удобен !!! Преди няколко дни в проекто наредбата е имало цена на лиценза 150 лв със застраховката за една дисциплина , днес вече е 170лв, намалете ги на 100 лева за всички дисциплини /тока казват че щял да поевтинява те увеличават/, таксата участие до 500 лева ???? Абе пускайте ги да си карат хората не ги мъчете , с онази крилата фраза :" Който няма пари няма да кара ", ще съсипете спорта !!! Оня ден таксата за разглеждане на заявления за нови клубове е била 200 лв, днес е 500 лв .... не ясни групи и класове и накрая пилотите ще идват да гледат състезания в които организаторите ще си платят повишената такса за организиране а БФАС а с тези рестрикции дали някой ще гарантира 30-40- 50 коли на страртовете им ??? А дали не е обидно да създадеш организация на състезание и да ти дойдат много малко състезатели ! Нали всеки трябва да е съпричастен към едно състезание и че то се прави от три прекалено важни групи а именно: Фенове, Участници и Организатори! А представете си едно състезание без един от тези фактори !!! Ако ще се проведат 6 състезания с по 10 автомобила , тогава покойния Иван Славков ще излезне прав като каза на едно награждаване преди години: " Това вашето не е автомобилен спорт , а е автотранспорт ....." Тук не мисля да пиша и да отговарям на никой , просто изразявам мнението си и очаквам някой да откликне на молбата ми . Аз си обичам спортът и не бих си и помислил, че ще го видя на колене но искам да знам КОЙ !?! Поздрави и весели празници .
efco
 
Мнения: 355
Регистриран на: Пон Окт 06, 2008 16:01
Местоположение: Казанльк
Име: Стефан Драганов

Re: Национален планински шампионат 2014-календар, новини,слу

Мнениеот Иван Шопов » Съб Дек 21, 2013 23:34

Ефко,
Откъде е тази информация за цитираните от те суми? Интересно ми е. весели празници и на теб ако решиш да не отговаряш.:)

Любо,
Брат, утре ако се видим на награждаването ще се опитам да ти отговоря, защото с четене и внимаване мисля, че става ясно.:)
И това, не защото съм нечий говорител, а защото мисля, че съм разбрал правилно всичко.

P.S. НОу мор спекулации моля.:)
Човек се учи от грешките си, БФАС - никога!!
Аватар
Иван Шопов
 
Мнения: 1223
Регистриран на: Пон Апр 18, 2005 09:37
Местоположение: София
Име: Иван Шопов

Re: Национален планински шампионат 2014-календар, новини,слу

Мнениеот milen911 » Нед Дек 22, 2013 21:14

Може ли някой по вещ да ме просветли как ще са групи и класове за 2014.Явно съм много прост и не мога да ги разбера :roll: Доколкото разбирам аз,по слабите автомобили ставаме пълнеж.
milen911
 
Мнения: 41
Регистриран на: Пет Фев 10, 2012 21:39
Име: milen uzunov

Re: Национален планински шампионат 2014-календар, новини,слу

Мнениеот Иван Шопов » Нед Дек 22, 2013 21:55

Ще се опитам Милене да ти отговоря най-общо, макар, че надали съм вещ, а за по-малко прост от теб изобщо и не претендирам да бъда.:)

За планинско предполагам питаш и там са ккто винаги са били досега, що се касае до бившите "Х".
Замени "Х" с Е1" например и се получават класове съответно:
- до 1400 куб. см.
- до 1600 куб.см.
- до 2000 куб.см.
- над 2000 куб.см.

Е1 е група, а не клас. Всяка група има своите подкласове, съответно 1,2,3 и 4 на описаните горе. Тоест автомобила би трябвало да се описва като "Група Е1, клас 3" при кубатура до 2000 куб. см.
Човек се учи от грешките си, БФАС - никога!!
Аватар
Иван Шопов
 
Мнения: 1223
Регистриран на: Пон Апр 18, 2005 09:37
Местоположение: София
Име: Иван Шопов

Re: Национален планински шампионат 2014-календар, новини,слу

Мнениеот Л. Мечков » Нед Дек 22, 2013 22:19

Гледам, гледам, чета, Шопов ми даде отправна точка, при мен вариантите са два -

Или карам за пълнеж с Е-макс, или се връщам на гр.N, което ще ми коства ново табло, нови врати, нови капаци, ново парно и две седмици работа, около 4500 евро. Или отивам в гр.R4 - 5500 евро за стъкла и пияна за вратите по хомологация, предно стъкло 1500 евро. Както и ревизия на стария мотор, която ще е не по-малко от 1000 евро. Не вкарвам кита за окачването за R4, защото той е още около 8000 евро, но и без него може да карам.

Дадох 4500 евро за нов двигател, както и 1200 евро за ново турбо. Преправил съм няколко неща за около 2000 евро по колата, за да съм конкурентен през 2014-та година. При мен това са пари на вятъра, защото с тези инвестиции съм за Е1, демек чист пълнеж. Сега, за да не съм пълнеж и да са ми оправдани инвестициите ми трябват два флекса, 20 шайби, леене на карбон, продажба на турбото, купуване на по-голямо, нов мап, други полуоски, друга глава, други колектори, друг интеркулер, друг радиатор, бодикит, други носачи, джанти с друго ЕТ... Това, от което избягах преди година, сега ще се окаже наложително, изобщо смятам, че в моето положение по-лошо няма как да стане.


Благодаря от все сърце, че тази година ми се отваря невероятната възможност да карам като форлойфер! Това е една страхотна новогодишна изненада и се радвам, че от 2006-та ми се налага почти всяка година да се съобразявам и да преправям готова кола според моментната преценка на поредните силни на деня...
Много се радвам, че се съобразяваме с правилниците на ФИА по всички въпроси и даже ги надминаваме :D Още повече се радвам, че с всяка година правилниците стават все по-достъпни за хората и те се връщат на трасетата с пълна сила, личи си, че всичко е съобразено с автопарка на БФАС шампионатите, както и всичко е коментирано с пилотите. За ралитата не знам, но в пистата и планинското общо ще има 4 коли отпред и всичко назад ще са "подгласници" :D

Иска ми се, без да се заяждам, да разбера колко действащи пилоти участваха в създаването на тези групи и класове и какви доводи имат ? Аз болни шампионски амбиции нямам, ама като някой ме бие елементарно през джоба е редно да знам защо хобито ми се превръща в пълен леш...
Аватар
Л. Мечков
 
Мнения: 614
Регистриран на: Пет Май 02, 2008 19:42
Местоположение: Cosworthland
Име: Любомир Мечков

Re: Национален планински шампионат 2014-календар, новини,слу

Мнениеот АРА Моторспорт » Нед Дек 22, 2013 22:50

Иска ми се, без да се заяждам, да разбера колко действащи пилоти участваха в създаването на тези групи и класове и какви доводи имат ? Аз болни шампионски амбиции нямам, ама като някой ме бие елементарно през джоба е редно да знам защо хобито ми се превръща в пълен леш...

На Страшимир Димов в сайта има статия в която е написано кои са ЕКСПЕРТИТЕ и кога и къде са се събирали...Българската федерация по автомобилен спорт (БФАС) и работилата по наредбата комисия от деветима експерти (Гвоздейков, Златков, Маршавелов, Шопов, Радев, Чолаков, Георгиев и Дунев)...
Победата трябва да бъде извоювана а не подарена !
www.aramotorsport.com
АРА Моторспорт
 
Мнения: 86
Регистриран на: Пон Май 01, 2006 11:51
Местоположение: Габрово
Име: Атанас Д. Божилов

Re: Национален планински шампионат 2014-календар, новини,слу

Мнениеот Л. Мечков » Нед Дек 22, 2013 22:52

АРА Моторспорт написа:На Страшимир Димов в сайта има статия в която е написано кои са ЕКСПЕРТИТЕ и кога и къде са се събирали...Българската федерация по автомобилен спорт (БФАС) и работилата по наредбата комисия от деветима експерти (Гвоздейков, Златков, Маршавелов, Шопов, Радев, Чолаков, Георгиев и Дунев)...

Ясно, благодаря!
Аватар
Л. Мечков
 
Мнения: 614
Регистриран на: Пет Май 02, 2008 19:42
Местоположение: Cosworthland
Име: Любомир Мечков

Re: Национален планински шампионат 2014-календар, новини,слу

Мнениеот Иван Шопов » Нед Дек 22, 2013 23:14

Само ще спомена, че списъка не е коректен и пълен, за което което Страшо няма вина.
Любе,
Приятелю, съгласен съм, че стоейки "по средата" между групите и класовете си в крайно неизгодна позиция (казах ти го и по телефона). За съжаление тази Наредба те хваща в мега неподходящ момент.
Абсолютно съм съгласен, че тя трябва да бъде създавана и обнародвана много по-рано.
Знаеш моето мнение за твоя автомобил и няма да го пиша тук излишно.
Според мен глобално нещата не са крайно черни или драматични, но не е нужно някой да се съгласява с мен.

Атанасе,
Благодаря за услужливостта и ироничните главни букви.
Човек се учи от грешките си, БФАС - никога!!
Аватар
Иван Шопов
 
Мнения: 1223
Регистриран на: Пон Апр 18, 2005 09:37
Местоположение: София
Име: Иван Шопов

Re: Национален планински шампионат 2014-календар, новини,слу

Мнениеот Л. Мечков » Нед Дек 22, 2013 23:49

Рязко ми се промениха приоритетите в този така наречен спорт, който стана с мирис на женска тоалетна. Един вид вече имам други ценности, преди години преглътнах пускането на група и клас заради една кола, сега същата тази "кола" ми решава съдбата по състезанията, при положение, че си хвана чукалата и уж започна да кара извън България. Няма повече и не бива да си мълча, просто това е абсурдно - лаеш, пускаш си нов клас, щото си си направил кола, която рязко не съвпада с нито един клас, после казваш майната й на федерацията и спорта тук, след което се набъркваш на ново и правиш поредното мазало, без дори и да участваш където и да било... Според мен тези маркетингови игрички са доста прозрачни, и аз поназнайвам от тук-от там кой е предложил и дал насоки за вносител на гумите. За съжаление не всички слизаме по гъз от селата, демек знаем 1+1, че не е равно на 3 ! Тези игри ще изядат съвсем скоро главата на някой, който никога не застава зад името си, а обича да събира лакейчета около себе си и да си трайка в ъгъла!

Това не е само мое мнение, това е мнението на 99% от пилотите, с които се срещнах днес, без да съм си казал мнението, естествено! Аз не съм като някои хора да вербувам и събирам лакейчета и да им насаждам моето мнение, за да мога после доволно да потривам ръчички отстрани... СРАМОТА!
Аватар
Л. Мечков
 
Мнения: 614
Регистриран на: Пет Май 02, 2008 19:42
Местоположение: Cosworthland
Име: Любомир Мечков

Re: Национален планински шампионат 2014-календар, новини,слу

Мнениеот Иван Шопов » Пон Дек 23, 2013 11:13

Аз мога да ти отговоря на част от въпросите, но наистина е добре да ги зададеш официално на БФАС за официален отговор. НАй-малкото, защото аз ръзсаждавам и давам моите доводи по темата, но не съм облечен с никаква власт.

efco написа:старата стойност на лиценза е добра и не дискриминирайте участниците като ги разделяте по шампионати !


За 2014г. към стойността на лиценза са добавени 50 лв, колкото според офертата на застрахователните фирми ще струва индивидуалната медицинскка застраховка на всеки пилот до 5000лв. Накратко - ако не дай си Боже ти се случи нещастие на пистата, ще имаш осигурен транспорт и лечение до тази сума, покрито от застрахователя. Така няма пилота да се чуди кое му е по-евтино - да умре на пистата или да си плати сметката в болницата. Нивото е минималното допустимо, а за справка в европейския шампионат е в пъти по-високо. Между другото има вече и медицински хеликоптер, внесен в България, който при желание на организатора може да репатрира пострадали. Плаща се еднократното му отиване до мероприятието и връщането обратно (не е безумно скъпо), а ако излети при нужда, разходите се покриват именно от тази застраховка.
Всичко това ти го разказах вчера очи в очи и недоумявам защо отново питаш. Ако не ми вярваш, не чети по-долните редове.

efco написа:Защо няма еднократен лиценз, направете го 20 лева да е достъпен и да се плаща на секретариата на състезанието !!!


Защото няма елементарна картотека на тези лицензи и често влизат в нечий персонален джоб, а не в БФАС. Защото това е само начин да се "напълни изкуствено" нечие състезание и огромна врата да се заобиколи теоретичния изпит.

efco написа:Предлагам група Е1 да е с класове : до 1400 см , до 1600 см , до 2000 см , от 2000 до 3500 и над 3500 да са Е/1 мах , като минималните тегла за всеки клас да бъдат безопастни !


Съветвам те да изчакаш излизането на специалните правилници, където именно тези разделения по кубатура съществуват. Там и е мястото, а не в Наредбата, защото тя не може да опише напълно 6 дисциплини.
Минималните килограми ти ли ще определиш колко са безопасни?
Приета е тази ставка, защото ако искаме утре да има и чуждестранни пилоти (дай Боже и Балкански планински и пистов шампионат) трябва тези правила да са уеднаквени. ФИА е коректора в това отношение.

efco написа:Гумите за малките да бъдат ограничени до цолаж и ширина а не по марка , за да не се долавя другото от предложилите го !


Нямам и идея какво "долавяш", но пък бъдещите гуми ще бъдат избрани по оферта, надежност на доставчика, обща преференциална цена и т.н. Марката и модела са задължително еднакви, защото тази група ще бъде "люпилнята" на младите пилоти. По този начин скоростта им ще е по-ниска, но по-важното е, че от самото начало ще се учат как да печелят време от настройване на автомобили, окачване, тежест, спирачки и т.н. Това и само това ще доведе до компетентни, кадърни и страхотни НОВИ пилоти в близко бъдеще.

efco написа:Бонус точки за писта в тренировката та тя нали е по време и за решетка и състезанието ?


Ако се замислиш, ще видиш, че по този начин се увеличава конкуренцията и битката ще е по-оспорвана, както на тренировката, така и на състезанието. Това води до атрактивност, а оттам и до по-добра посещаемост.

efco написа:Нови клубове ще се доят с по 500 лева за да влизат пари или като гаранция че някой ако реши да прави избори да го набутат допълнително?


Новите клубове не се доят, а се събира такса за разглеждане на документите им. Крайно време е в тази федерация да останат и влизат само действащи клубове, които наистина развиват спорта под една или друга форма. Таксата ще се използва за сериозно разглеждане на кандидатите за да може навреме да се откаже членство ако те не са от кръвната група на автомобилния спорт. Като сравнение - в Картинг федерацията тази сума е приблизително 3 пъти по-голяма.

Отговарям ти напълно добронамерено и с моите си доводи, само и единствено с цел да поуспокоя страстите и дам някаква яснота. Ако ти или някой друг реши да се заяжда персонално с мен, ок просто ще спра да го правя. И за мен умря времето на експериментите докога ще има орел, рак и щука.

P.S. Гледам, че мнението ти изчезна докато пишех и затова ще го сложа отдолу:
efco написа:Тези мои въпроси и предложения ще ги изпратя и до БФАС . Уважаеми господа трябва да разберем колко излиза издръжката на офис с двама служители и тяхната дейност за да налага вдигането на такси и лицензи или ще осигуряваме средства за две ралита, само тази година са събрани над 66 000 лева от лицензи и такси както и от министерството на спорта !!! Кои състезания и с по колко са подпомогнати през 2013 г ??? старата стойност на лиценза е добра и не дискриминирайте участниците като ги разделяте по шампионати ! Защо няма еднократен лиценз, направете го 20 лева да е достъпен и да се плаща на секретариата на състезанието !!! Защо не е поканена по голяма група специалисти за изработването на един наистина действащ правилник за 2014 г ???? Предлагам група Е1 да е с класове : до 1400 см , до 1600 см , до 2000 см , от 2000 до 3500 и над 3500 да са Е/1 мах , като минималните тегла за всеки клас да бъдат безопастни ! Категорично съм против някой на някого да е пълнеж само защото икономически няма как всяка трета кола в българския шампионат да е Е/МАХ ! Гумите за малките да бъдат ограничени до цолаж и ширина а не по марка , за да не се долавя другото от предложилите го !!!! Защо за писта другите да не карат с биоетанол , те африканци ли са ???? Бонус точки за писта в тренировката та тя нали е по време и за решетка и състезанието ???? Защо БФАС като съорганизатор на всяко състезание не поеме вътре в таксата на организатора хонорарите на назначените от БФАС като съпричастност към всяко мероприятие ??? Ами таксите за участие и международния лиценз ??? Нови клубове ще се доят с по 500 лева за да влизат пари или като гаранция че някой ако реши да прави избори да го набутат допълнително?!!! Господа не трябва да се прави експеримент точно в този момент защото още на първото състезание може да е късно !!!
Човек се учи от грешките си, БФАС - никога!!
Аватар
Иван Шопов
 
Мнения: 1223
Регистриран на: Пон Апр 18, 2005 09:37
Местоположение: София
Име: Иван Шопов

Re: Национален планински шампионат 2014-календар, новини,слу

Мнениеот REZINA » Пон Дек 23, 2013 13:56

........Представям си 25 коли на старта със семита в първия завой.............а при дъжд ще слагаме вериги..... а на Серес на 5-тата обиколка ще сме в бързия бокс за задължителна смяна.........

п.с. Който го е предложил а и който го е удобрил.....смея да кажа че е заради личен интерс или от пълна некомпетентност !!! Това с гумите ако не отпадне се молете в подрастващия нискобюджетен клас да съберете 3-ма ......да има на кой да си дадете купите
Не е важно колко ти върви колата а колко ти е празна главата
http://www.youtube.com/watch?v=evnW6Ntqlao
Аватар
REZINA
 
Мнения: 222
Регистриран на: Пон Дек 15, 2008 22:46
Местоположение: Плевен
Име: Росен Костов

Re: Национален планински шампионат 2014-календар, новини,слу

Мнениеот Иван Шопов » Пон Дек 23, 2013 14:36

Ами да ти кажа честно, виждал съм 20 коли с улични гуми на първия завой... Че и оцеляваха.
В крайна сметка аз не познавам пилот, който да не се съобразява с това доколко го държат гумите му. Е, ако се появи такъв, бързо ще самоотпадне.
Като ти гледам разсъжденията, отново има някакво разделение на "ние" и вие". Не е лошо да се напише веднъж завинаги кои са "ние" и кои "вие", че да може поне да се разпознаваме помежду си.
А, да - смея да твърдя, че абсолютно никакъв личен финансов интерес няма при избора на семи-слик.
И да ти кажа честно - не се моля на никого и за нищо. Започва да ми писва да чета едно и също от едни и същи хора.
Като искате - направете абсолютен разграден двор, без правилници и изисквания, с много шуробаджанащина и купа за всеки - даже и за публиката. Защото знаеш ли, съвсем скоро, ако се продължи по този начин ще трябва да се раздават награди на публиката - заради упорството и желанието да дойде изобщо да гледа нещо. Ако карате само за да си покарате и не искате някой да Ви гледа не знам за какво ви е изобщо национален шампионат.
Този, който се почуства най-ощетен, че няма купичка за него да ми се обади на 0888216942. Лично ще му подаря моите над 70 купи, които до една са завоювани в битка и оспорвана конкуренция, а не с нагаждачество из класовете и дребни игри.
Спирам да коментирам новите правилници (включая и тези, които ще се публикуват скоро да писта и планинско). За сетен път се убеждавам, че няма никакъв смисъл. Всеки дърпа чергата към себе си и това е!

P.S. Искрено се надявам някой ден да разберете, че Наредба и правилници се създават за да се съобразявате Вие с тях, а не те с Вас поединично! Целта им е само една - по-добър, по-честен и по-атрактивен спорт! Ако не проумявате перспективата и позитивите от подобни неща, значи наистина не ги заслужавате! "Вие", а не "ние"!
Човек се учи от грешките си, БФАС - никога!!
Аватар
Иван Шопов
 
Мнения: 1223
Регистриран на: Пон Апр 18, 2005 09:37
Местоположение: София
Име: Иван Шопов

Re: Национален планински шампионат 2014-календар, новини,слу

Мнениеот ARES_D » Пон Дек 23, 2013 15:40

Здравейте уважаеми Колеги!Рядко си позволявам да пиша,но вече не издържам.От къде ли да започна????? По ред на номерата.....Първо си плащаме лиценза за годината 170лв. +60лв. за друга дисциплина,Попринцип всеки един ПРОДУКТ който цената му скача с повече от 100% предлага повече възможности,аз за тази сума какво ще получа повече от миналия сезон.....ще има медиино отразяване,ще стане по добра организацията на кръговете,ще има награден фонд,или ще се намали такса участие.....Нищо подобно нито едно от всичко даже и по зле.Чета постоянно за идването на млади пилоти за смяна на поколения,едномаркови шампионати идеи и прочие а какво прави Федерацията за младите пилоти,ето това съм АЗ, едва два старта миналия сезон на планинско с саксо грп.н2.Как се поущряват младите пилоти в Бг.. ЕМИ НИКАК,защо няма намеления на лицензи, такси нещо което поне малко да мотивира младият пилот и да му облекчи участията,едвали федерацията ще загуби толкова много за няма и 4 пилота за дисциплина,ето казвам ви моя пример през 2014 се надявам да взема повече участие в планински шампионат,но искам задължително да карам и един Рали Спринт,и като нова дисциплина- честито трябва да заплатите нови 60лв. Така ли се прави масов спорт и привличане на пилоти и публика с Такси...Сега много от вас ще кажат е ти па сега тия 60лв. няма да те бутнат,е да но от миналата година 120лв сега 230 лв. очаквам такса участие променена, и така се събират малко по малко пари за две гуми.Аз писта няма да карам но ще коментирам така наречената група за млади пилоти... смея се с глас,сега да кажа че отдавна фиа е измислила група за млади пилоти и тя се нарича ГРУПА Н2,а не СЕРИЯ СПОРТ там кои групи влизат бившите вече А6,Н2,Х2.....н2 отговаря на кг. но отговаря ли на подготовката на двигатели и скорости на а6 и х2...Еми не много далече е, и трябват едни 5 хил.лв да стане тази кола конкуретна...Това ли е ПРОЕКТА за млади пилоти и достъпни групи,единствено съм съгласен за еднакви гуми и то ако са на достъпни цени,но не и ако те са семи слик за писта,аз карах на планинско с такива гуми и само аз си знам как се карат последните 4 завоя,не ми се мисли на писта след 6 обиколки...Относно тези класове и групи, защо тези хора които приеха всичко това и пишат Наредва която призумцията е след като прочетеш всичко да е ясно и просто сега тепърва много пилоти се чудят аз къде и изобщо дали ще карам 2 месеца преди сезона,защо тази копирана дословно таблица от фиа не написахте кои класове къде се отнасят... еми защото има пилоти като Л.Мечков които сега се чудят аз защо набих хил.лв. само за един сезон...Искам да кажа собственото си виждане за тези групи,Уважаема Федерация групите не са направени само от различията на коли и неините специфики, групите ОТГОВАРЯТ на Финансовото състояние на повечето екипи, аз имам възможност за н2 други за х2 и т.н. не погребваите тези групи като се сливат в други класове и т.н. и доста пъти чувам че леко полеко х ще изчезват ако това стане този спорт повярваите ми ще залязва много бързо....Защо говорите че пилотите взимали много купи и от 50- 48 си тругвали с тях,и видиш ли ЖУРНАЛИСТИТЕ не знаели кои печели хахахаха то журналисти от 10 год. няма по трасетате ....Как се става добър пилот САМО когато има достатъчно конкуренция в собствената група с КОНКУРЕНТНИ КОЛИ, защо един състезател от х1 които има 4-5 коли в групата си да не заслужава купа!!! Какво трябва да направи да победи с1600,купите се получиха от бесмисленото обенинение на групи и генерално класиране, първо генерално взима е мах после група е мах,после х и е,еми то вие само орден стара планина не им дадохте а другите взимат си заслужената купа и си тръгват, Другия казус ...Ама някои взимат купи пък има 2 коли в група....нека си припомник планинско варна,българка,шипка....там имаше ли група под 5-6 автомобила...и какво значи това, Групите са добре Състезатели НЯМА.....Докога Колега ще превръщаме тоя Спорт в Скъпо хоби. И как си мислят бфас че с новите КЛАСОВЕ ще може човек да си намери спосор като ти и Люб да си повече от 6 място не може да вземеш а спонсора не иска 6 място и то с Право! Извода ще е следния малките групи дерзаят и карат защото това не е спорт в България а страста която живее в всеки един от нас и ние караме само за това, но без тази капка хъс за победа...Весели празници на Всички и нека новата година ни даде нови надежди и успехи!!!
СВЕТЪТ СЕ ВЪРТИ НАСТРАНИ....
Аватар
ARES_D
 
Мнения: 35
Регистриран на: Сря Ное 26, 2008 21:56
Местоположение: СОФИЯ
Име: Петър Поломски

Re: Национален планински шампионат 2014-календар, новини,слу

Мнениеот Л. Мечков » Пон Дек 23, 2013 15:45

"Люпилня за нови пилоти" , това е класът с най-много пилоти, защото е нискобюджетен, значи един вид вече влизат в графа "лузъри" и те... Ми те карат с по-хубави гуми от мене! Имат си схема и си внасят чисти сликове на 80-90% на по два-три месеца! За по 50 лева парчето... Как няма да изреват ? Значи те са се развили до едно ниво да са в ожесточена конкуренция и са най-гледаемите, за да може през 2014-та да са "школа за прохождащи пилоти" ?!?


За другото също не съм съгласен и можем да поспорим - защо на големите им е разрешен биоетанола, а на малките не ? Те нещо по-малко ли са от нас ? Ако на някой не му изнася биоетанола е най-добре да се научи да настройва колите на биоетанол, а не да кОпа отдолу нагоре! Че почти беше решено да се забрани и биоетанола, понеже никой не си дърпа чергата към него...


Аз си дърпам чергата към мен, защото винаги играя по правилата! Няма никога да се съглася, че такива резки промени се правят в навечерието на новата година, без дори и копче да е казано през сезона за такъв ПРЕВРАТ! За какво се писаха анкетни карти ??? За какво ? За да я пратя на Златков и дори да не получа отговор, че са я приели ли ? Кое се съобрази с тази анкета ? Или да я приема като поредния фишек ? Ако имах спонсори и те ми бяха платили за предсезонната ревизия на колата, която се оказва чисто неадекватна ? Какво щеше да стане ? Щяха да си плюят на петите, не заради мен, а защото са се набутали в някаква схема, където никой нищо не знае и нищо не е сигурно! Кое му е сигурното и кое е обнадеждаващото от тази нова наредба ? Утре си заминават сегашните, защото в тая федерация, който не е искал, той не е вилнял, като дойдат поредните и върнат класовете, а в частност аз съм се набил с едни пари по "новите стари правила" какво правим ? Или да прочета приложение Ж и да си напазарувам примерно 4-5 кита за R4, N, Х4, Емакс, Хмакс, Е1, Е2 и да съм спокоен, ако така ще процедираме да си знам! От сто години пиша едно и също - като се правят наредби и правилници трябва ЗАДЪЛЖИТЕЛНО да има ДАВНОСТ! Какво е това за 5 години триста рокади ? Дойде нов луд с номера си и всичко на ново... В момента вместо да се облекчат нещата, стана още по-стабилна каша!

А това, дали пилотите, или федерацията трябва да се съобразяват един с друг е една друга тема и там има една тънка червена граница, която стриктно съм я спазвал с годините, но това вече е нетърпимо! И вчера Бончо Дунев псуваше наляво и дясно, че новата наредба е поредната "далавера", без дори и да прочете, че синът му е участвал там... Това нормално ли е? За мен не е някаква далавера, това е просто недоразумение, което е в абсолютна щета на пилотите! Или поне на тези, дето не са собственици на 4-те Е-макс автомобили в Бг... И тези тайни завери от експерти ми идват в повече... Било, защото имало много купи, за това пък ние лаем, че сега няма да има купиии! ТАКА е по дяволите! Точно в това ми е проблемът! Просто така е по-удобно, нали ? За това и таксите се вдигнаха, заради многото купи, нали ?
Аватар
Л. Мечков
 
Мнения: 614
Регистриран на: Пет Май 02, 2008 19:42
Местоположение: Cosworthland
Име: Любомир Мечков

Re: Национален планински шампионат 2014-календар, новини,слу

Мнениеот ispo » Пон Дек 23, 2013 16:49

Искам да попитам аз като съм в Х/1, как да се боря с автомобили група Е,Кит-Кар,С1600 и "обикновенните" 1600 автомобили в генералното класиране, при положение, че трябва и да вдигна килограмите си, ако съм в първата серия. За втората не искам и да си помислям........ :evil:

П.П. А за планинско ако не се съберат 5 коли, пак да се боря със всички за генералното....
Плевен Рейсинг Тим: http://plevenrt.blogspot.com/
Плевен Рейсинг Тим (Фейсбук): https://www.facebook.com/PlevenRacing?fref=ts
Аватар
ispo
 
Мнения: 281
Регистриран на: Пон Апр 06, 2009 19:19
Местоположение: Pleven
Име: Искрен Пондев

ПредишнаСледваща

Назад към Български Планински Шампионат

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта

cron