Някой ще ме просветли ли мен невежия как и какво е накарало управляващият слухов апарат да направи такива непонятни, поне за мен, класове ли са, групи ли са, степени ли са ???
Искам да карам планинско и съм бил Х4, (според някой лошо бити съм бил 2.3, а реално бях 2.8 ) , както и да е, та интересува ме в планинския шампионат как трябва да се заявя, с какви гуми трябва да карам и на кой да се кланям ?
Също така, ако моите бегли наблюдения над новия правилник са верни, мисля е редно да се преброим колко от нас ще карат. Аз повече лайно над 500 коня не искам да правя и да се чупи още на ремаркето. Както и няма да направя "силует" ли е, кашон ли е, формула ли е... Аз си обичам живота както и парите си, нямам излишни пари да набивам за подобие на кола с плазмен двигател и ресурс 5 минути... Имам готова кола, смея да твърдя една от най-добрите в България по изискванията на ФИА, сега какво да я правя ??? Вместо да карам цял сезон с един двигател и да си правим състезание с простосмъртните, трябва да я превърна в боклук ли ??? Така ли се процедира по време на "криза", при мене криза няма, ама не искам да си я създавам, като правя конкурентна орязана кошница с безумно форсиран мотор на ръба .... То нали не съм само аз на този принцип. Не напразно спрях със силните коли, не е да не знам как се правят и карат, но си мислех, че един ден ще сме по ФИА, а не по "цигания". Какви са тези групи, какви са тези правила, кви са тия гуми, тия хора как ги мислят тези неща ? Било имало много купи за всички... Ама махайте купите бе, ама не махайте класовете! Утре ще кажеш, че си 8-ми и трябва да се обясняваш като кир половин час, че това е, защото пред теб са формули, кашонени коли, лагерници.... Утрепа се всичко с тия класове Емакс, Хмакс, набиха се слабофинансовите при спонсорираните, поне 10 мои конкуренти приключиха тогава, сега дай да изгърмим всичко... Вече и за лапане няма да има! Смотаняци!
И все пак някой може ли да ми отговори на въпроса от началото на поста ми ?