|
||
АРА Моторспорт написа:На Страшимир Димов в сайта има статия в която е написано кои са ЕКСПЕРТИТЕ и кога и къде са се събирали...Българската федерация по автомобилен спорт (БФАС) и работилата по наредбата комисия от деветима експерти (Гвоздейков, Златков, Маршавелов, Шопов, Радев, Чолаков, Георгиев и Дунев)...
efco написа:старата стойност на лиценза е добра и не дискриминирайте участниците като ги разделяте по шампионати !
efco написа:Защо няма еднократен лиценз, направете го 20 лева да е достъпен и да се плаща на секретариата на състезанието !!!
efco написа:Предлагам група Е1 да е с класове : до 1400 см , до 1600 см , до 2000 см , от 2000 до 3500 и над 3500 да са Е/1 мах , като минималните тегла за всеки клас да бъдат безопастни !
efco написа:Гумите за малките да бъдат ограничени до цолаж и ширина а не по марка , за да не се долавя другото от предложилите го !
efco написа:Бонус точки за писта в тренировката та тя нали е по време и за решетка и състезанието ?
efco написа:Нови клубове ще се доят с по 500 лева за да влизат пари или като гаранция че някой ако реши да прави избори да го набутат допълнително?
efco написа:Тези мои въпроси и предложения ще ги изпратя и до БФАС . Уважаеми господа трябва да разберем колко излиза издръжката на офис с двама служители и тяхната дейност за да налага вдигането на такси и лицензи или ще осигуряваме средства за две ралита, само тази година са събрани над 66 000 лева от лицензи и такси както и от министерството на спорта !!! Кои състезания и с по колко са подпомогнати през 2013 г ??? старата стойност на лиценза е добра и не дискриминирайте участниците като ги разделяте по шампионати ! Защо няма еднократен лиценз, направете го 20 лева да е достъпен и да се плаща на секретариата на състезанието !!! Защо не е поканена по голяма група специалисти за изработването на един наистина действащ правилник за 2014 г ???? Предлагам група Е1 да е с класове : до 1400 см , до 1600 см , до 2000 см , от 2000 до 3500 и над 3500 да са Е/1 мах , като минималните тегла за всеки клас да бъдат безопастни ! Категорично съм против някой на някого да е пълнеж само защото икономически няма как всяка трета кола в българския шампионат да е Е/МАХ ! Гумите за малките да бъдат ограничени до цолаж и ширина а не по марка , за да не се долавя другото от предложилите го !!!! Защо за писта другите да не карат с биоетанол , те африканци ли са ???? Бонус точки за писта в тренировката та тя нали е по време и за решетка и състезанието ???? Защо БФАС като съорганизатор на всяко състезание не поеме вътре в таксата на организатора хонорарите на назначените от БФАС като съпричастност към всяко мероприятие ??? Ами таксите за участие и международния лиценз ??? Нови клубове ще се доят с по 500 лева за да влизат пари или като гаранция че някой ако реши да прави избори да го набутат допълнително?!!! Господа не трябва да се прави експеримент точно в този момент защото още на първото състезание може да е късно !!!
Назад към Български Планински Шампионат
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 50 госта