Интересно състезание,
https://docs.google.com/spreadsheet/pub ... yd0E&gid=3Бях на скалата днес и много коментирахме казуса с Илия , и създалата се ситуация около качването му в тртия манш на тренировките с колата на Ники Минков.Поразрових се в Наредбата за Планинското за 2013 г. и реално се оказва , че всичко зависи от Рейс Директора и Спортните комисари.Чл.15 от правилника описва тренировките,а в подточките ясно е описано какво се случва в дадени ситуаций, визирам :
Чл.15.1
Чл.15.4
Чл.15.5
Чл.15.6
Оттук следва , че Рейс Директора , или Организатора заедно с длъжностните лица, могат да преценяват всяка ситуация и да взимат евентуални решения, по тяхна преценка.В това няма нищо лошо.На всяко състезание има различни казуси, с различни пилоти.По интересното е Тълкуването на Правилника, а то е описано в :
Чл.13.1
Чл.13.2
Историята помни много подобни случай на отдаване на коли на колеги, да запишат някакво време, макар и последно, да се качат до финала, и да могат после да отстранят проблемите си, за да могат на състезанието да стартират със собствените си коли.Ние като фенове можем да коментираме каквото си пожелаем, можем да говорим каквото си искаме, но тежката дума е на Организатора и Спортните комисари-те затова са там.Дали са взели правилно или неправилно решение, времето ще покаже.Днес много пилоти ми направиха добро впечатление с чистото си каране , подготвени автомобили и резултата от многото зимни тренировки.Желая успех на всички и много безаварийни.Аз днес останах доволен от видяното.Поздрави