Планинско Пещера 04-05 август 2012, Нац.ш-т VI кръг

Дискусия за Българския Планински Шампионат

Re: Планинско Пещера 04-05 август 2012, Нац.ш-т VI кръг

Мнениеот anhrimik » Чет Авг 16, 2012 08:40

QUATRO написа:Може ли някой да пусне линк към пресконференцията ,която се е състояла днес .


http://kanal3.bg/?v=8969
anhrimik
 
Мнения: 19
Регистриран на: Нед Окт 21, 2007 19:38
Местоположение: Велико Търново
Име: Ангел Миков

Re: Планинско Пещера 04-05 август 2012, Нац.ш-т VI кръг

Мнениеот Л. Мечков » Чет Авг 16, 2012 09:01

Jari-Matti Latvala написа:
Л. Мечков написа:Вече седмица има обективно отразяване на казуса в сайта на Страшимир, но никой от палачите му тук не написаха нищо :wink: Това е нормално... Както винаги :lol:


Когато постигнеш някакви задоволителни резултати на рали или планинско,тогава задавай въпроси на палачите!
След кратка "сесия" с въпросния жуналист,виж как можело истината да бъде отразена в статия.Но защо трябва да се стига до всичко това?
п.п. и във връзка с подчертаното,помисли за резултатите си. :wink:

Прощавай, ти кой беше ???
Аватар
Л. Мечков
 
Мнения: 614
Регистриран на: Пет Май 02, 2008 19:42
Местоположение: Cosworthland
Име: Любомир Мечков

Re: Планинско Пещера 04-05 август 2012, Нац.ш-т VI кръг

Мнениеот P.Solberg » Чет Авг 16, 2012 09:04

Ей един дето скоро ще получи бан, че нещо много се разпищоли по темите.
Аватар
P.Solberg
 
Мнения: 4881
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 13:47
Местоположение: Варна
Име: Владимир Гатев

Re: Планинско Пещера 04-05 август 2012, Нац.ш-т VI кръг

Мнениеот Golfa » Чет Авг 16, 2012 10:31

Л. Мечков написа:
Jari-Matti Latvala написа:
Л. Мечков написа:Вече седмица има обективно отразяване на казуса в сайта на Страшимир, но никой от палачите му тук не написаха нищо :wink: Това е нормално... Както винаги :lol:


Когато постигнеш някакви задоволителни резултати на рали или планинско,тогава задавай въпроси на палачите!
След кратка "сесия" с въпросния жуналист,виж как можело истината да бъде отразена в статия.Но защо трябва да се стига до всичко това?
п.п. и във връзка с подчертаното,помисли за резултатите си. :wink:

Прощавай, ти кой беше ???

прав си е човекът и даже ти го казва изключително деликатно! аз на твое място не бих се появявал никъде с името си!
Golfa
 
Мнения: 51
Регистриран на: Пет Юли 13, 2012 11:16
Име: Stavri Sotirov

Re: Планинско Пещера 04-05 август 2012, Нац.ш-т VI кръг

Мнениеот the best one » Чет Авг 16, 2012 11:36

Интересна пресконференция,жалко че Пламен не е успял да отиде,а и Сурилов незнам защо не е бил поканен...ТА ТОЙ СИ Е ТРЪГНАЛ ОТ СЪСТЕЗАНИЕТО ЗАРАДИ ЦАРСКИ, КОЙТО ОБЯСНЯВА КАК ГЕНЕРАЛНОТО Е ВАЖНО ЗА НЕГО..АМА КОЕ ГЕНЕРАЛНО..ТО ЩО Е ТО ГЕНЕРАЛНО Е ИНЕТЕРСНО.
С КОЙ СЕ СЪСТЕЗАВА ЦАРСКИ В НЕГОВОТО СИ ГЕНЕРАЛНО..С НОВОИЗЛЮПИЛИЯТ СЕ ЛЮБЕН КАМЕНОВ..КАКТО ТОЙ ГО НАРИЧА..ИЛИ СЪС САКСО И ПОЛО..ТОВА ДАЛИ ГО Е КАЗАЛ ПРЕД СПОНСОРИТЕ СИ, ИНТЕРЕСНО Е?
РЕКОРДА ,КОЙТО ТОЙ ПОСТАВИЛ ЩЯЛ ДА ПОДОБРЯВА...АМА ДА ВЗЕМЕ ДА ГО ДАДЕ ТОВА МИТСУБИШИ НА НЯКОЙ КАРАЧ..ДА ВИДИ ТОЙ ТОГАВА РЕКОРД..КОЙ ИСКА ДА ПОСТАВИ ТОЙ РЕКОРД..НЯКОЙ С САКСО ЛИ?

И СЛЕДВАЩИЯ ВЪПРОСИ Е ..ЦАРСКИ ТРЯБВА ЛИ ДА БЪДЕ СЪДЕН ЗА ТОВА:

http://clubs1.bg/news/tsarski-pecheli-p ... zana-23475
Последна промяна the best one на Чет Авг 16, 2012 12:42, променена общо 1 път
the best one
 
Мнения: 208
Регистриран на: Пон Юни 19, 2006 11:25
Местоположение: СОФИЯ
Име: Мануела Костадинова

Re: Планинско Пещера 04-05 август 2012, Нац.ш-т VI кръг

Мнениеот the best one » Чет Авг 16, 2012 11:50

QUATRO написа: група - N -
пп.Планинско Сливен - Българка - 2010г. :shock: Golf-1 - и аз ще се радвам когато Пламен обърне хронометрите - кВо значи според тебе Малко му остана ......Ти какво очакваш да се измерват разликите с календар ли .......
Не защитавам Илия Царски но и не прави чест на никой от пилотите ни да говори по този начин за КОЛЕГИТЕ си ,колкото и прогресЙращи да са .
Пламен - 20-се. минути преди старта минава по трасето ,че еди кой си му казал ,че еди кой си слагЪл камънЕ......... кЪде - кЪде го има това.........
Ми доколкото дочух от приятел от Батак даже му било съставено и АКТ и съм сигурен в това - като ги знам Пещерската полиция ....

А за това преминаване могат да се отнемат точки доколкото съм запознат .......



За планинско Българка,Царски и компания могат да дишат спокойно..Пламен няма дамерение да учавства , поне за сега.
АКТ ИМА,НО НЕ Е НА ПЛАМЕН.ВОЗИЛИ СА ГО.ПРЕДПОЛАГАМ КАКТО И ЦАРКИ ДОКАТО Е "МЕЛ"..ТАКА ЧЕ НЯМА ДА СЕ НАЛОЖИ ДА СЕ ВЗИМАТ ТОЧКИ.и отново Царски може да е спокоен..че ще си вземе всички точки от класирането и няма да бъде догонен от Панчугов..


Във Фокус и Бтв, излезе новина че Илия Царски спечели "рали" Пещера..Пламен също има спонсори и се свързахме с медиите ,да отразят ,че той го е спечелил.
Царски и компания за какво ще съдят Пламен,че е първи ли?КОЯ Е НЕВЯРНАТА ИНФОРМАЦИЯ?
the best one
 
Мнения: 208
Регистриран на: Пон Юни 19, 2006 11:25
Местоположение: СОФИЯ
Име: Мануела Костадинова

Re: Планинско Пещера 04-05 август 2012, Нац.ш-т VI кръг

Мнениеот Mr.X » Чет Авг 16, 2012 12:53

Сегааа, наистина много е весело тук. За съжаление ОТНОВО проблеми/скандали и т.н. Навремето бях написал "нов бардак със старите ..... нестава", но както и да е. Интересно ми е някои да ми обясни БЕЗПРИСТРАСТНО --> ТОЧНАТА ХРОНОЛИГИЯ на събитията. Поне това което на мен ми беше обяснено от двама различни един от друг източници е следното (като добавям описание на "героите" от мен):
Планинско състезание (най-дългото в календара). Главните герой ще ги наричам: Пилот 1, Пилот 2 и Пилот 3. Уточнение за тях ( по принцип за решаване на такъв казус това не е нужно уточнение, но все пак):
Пилот 1 - многократен мулти шампион по всички възможни дисциплини през последните 20+ години. Имал възможността да кара винаги най-добрата техника, обществена тайна, че е на ръба на позволеното ( с много досега НЕДОКАЗАНИ спекулаций, че е почти винаги прекрачил границата, включително мнения за "пипане" на времена в миналото, както и "афери" с крадени Ланчии през 90-те и т.н.). Пилот от стара състезателна фамилия за които няма тайни в никакъв аспект, включитело и в много близки отношения с "новата"/стара федерация. След засилване на конкуренцията в дисциплината рали и появяването на поне малко по-близки до неговият автомобил, се преориентира към по-евтините и с по-малка конкуренция дисциплини "писта" и "планинско". Пилот разполагащ почти винаги с много силни спонсори, респективно бюджети. Пилот обичан от малцина и мразен от мнозина. Пилот с чието име са свързани 90% от сериозните скандали ( в дисциплините писта и планинско) през последните години (включително и ПОБОЙ пред всички над друг екип, включително и безпрецедентно "събиране на багажа" и бягане от технически преглед СЛЕД състезание и т.н. Пилот разполагащ с ВИДИМО по-силен автомобил с които изгуби в общото НЕОФИЦИАЛНО класиране от автомобил ( същият модел) от група "еН"......логично в пъти по-слаб. Ситуация ( след "оправен скандал") случила се и през 1-вият кръг от шампионата, когато е победен отново от друг пилот, пак с "еН"-ка Ево 9. Въпреки, че сега има обективна причина за това, след като е с очевиден и ДОКАЗУЕМ проблем със съединителя. Водещ в ОФИЦИАЛНОТО класиране в ГРУПАТА си, по-скоро благодарение на неучастие на реална конкуренция ( включително загубил и на ДОМАШНОТО си състезание от реално единственият си пряк конкурент), отколкото на истинска битка, поне няколко кръга подред. Родом от малък град, където той и фамилията му се считат за ..... "папата".
Пилот 2 - Безспорно и недвусмислено ДОКАЗАН талант с невероятни времена ( включително с по-стара техника). Имащ изключително много фенове и почти без "анти фенове". Притежател на не един и два обективни рекорда за невероятно представяне през последните не малко години. Вечно с финансови проблеми, но въпреки това на много, много високо ниво като резултати и представяне. Една от БЕЗСПОРНИТЕ надежди на българският автомобилен спорт, в частност дисциплина рали. Името му също се свързва с поне един скандал, след който е спрян от участие в най-известното и силно българско рали състезание преди години, след като е обвинен в ......... неотговаряща на правилата кола. Същевременно негов конкурент е допуснат с еквивалентен автомобил на същото състезание. Последва скандал с нелицеприятни обвинения казани право в очите. Обективното обяснение за което се говори навсякъде ( но не официално), навремето обаче е, че проблема не е в самият фиш на колата, ами в това, че ЕВЕНТУАЛНО с този автомобил е осъществена застрахователна измама (Турция-България.....родният град на състезателя е напрактика до границата с Турция) и затова федерацията не го допуска. Не го допуска, но и не прави нищо друго.... Оттогава датират и "проблеми" на Пилот 2 с федерацията, почти същите "отговорни фактори" които са и на въпросното планинско. На това планинско, с безспорно по слаб автомобил Пилот 2 в крайна сметка дава ПО-ДОБРО време в крайното НЕОФИЦИАЛНО класиране от Пилот 1 (разполагащ с доста по-силен автомобил). Проблема е в това, че крайно АБСОЛЮТНО класиране напрактика НЕ съществува, а е разделено на "две по две" различни групи. Така се оказва, че и двете страни са прави. Едната ( на Пилот 1) "по документи", а другата ( на Пилот 2) " на практика" и "за феновете".
Пилот 3 - млада надежда на българският автомобилен спорт, почти изцяло в дисциплината рали. Произхождащ от град известен с многото си фенове на рали дисциплината, но също така и с почти перманентната липса на финансови средства. Имащ не малък брой фенове. За възрастта си, разполагащ с отлични резултати, които са гаранция за бъдещи успехи. Скромно момче с добри учители имащо ОГРОМНО желание да се докаже, след придобиването на сериозен за българската действителност автомобил Ево 9. Скорощен скандал му пречи да кара. Неговият автомобил е посочен от "колега" ( ДОКАЗАН АВТОКРАДЕЦ от близък и много голям български град) като "откраднат" и поради тази причина Ево-то стои месеци в полицията. В крайна сметка Пилот 3 си взима колата след доста време и си я кара, а въпросното лице с жалбата е няколко пъти прибиран от полицията за кражби на луксозни автомобили, с което Пилот 3 си изчиства името КАРДИНАЛНО.

Такаааа - Пилот 3 излиза на трасето около половин час преди първият манш (каква му е работата на трасето в този момент не е ясно). Забелязва Пилот 1 (също незнайно защо по трасето в този момент) да СЛАГА камъни по трасето, на местата на които пилотите с рали стил на каране "режат" завоите за да спечелят време. Респективно, понеже Пилот 1 отдавна не е карал ( или печелил каквото и да било) в дисциплината рали, а и в този момент състезанието НЕ Е РАЛИ, а ПЛАНИНСКО "сечене" на завойте ( за тези които го могат) може да доведе до по-добро време, но и ДОСТА ИЗКАРАНА ФРАКЦИЯ. Казуса е МОЖЕ ЛИ ДА СЕ СЕКАТ ЗАВОЙТЕ С РАЛИ СТИЛ НА КАРАНЕ ПО ВРЕМЕ НА ПЛАНИНСКО СЪСТЕЗАНИЕ. Възниква скандал в които Пилот 3 ( младо момче) "може би" тръгва да се прави на "мъж" срещу "старата генерация"-> Пилот 1 (категорично не правилно, поне от морална гледна точка), казвайки му, че не е той човека които ще слага тези камъни ( И С ПЪЛНО ПРАВО) . След това Пилот 3 , казва на Пилот 2 (бъдещият победител в НЕОФИЦИАЛНОТО класиране и с пъти по-слаб автомобил) за случката. От своя страна Пилот 2 отива на мястото и ПРОВЕРЯВА нещата, след което се оказва, че на парактика минути ПРЕДИ старта на състезанието ИЗВЕДНЪЖ на трасето има ПОСТАВЕНИ КАМЪНИ по завойте, за които НИКОИ до този момент незнае. Сам по себе си този факт оставям БЕЗ КОМЕНТАР.
Възниква скандал в които КЪМ ТОЗИ МОМЕНТ от едната страна на проблема е Пилот 1 ( които СЛАГА камъните, минути преди първият манш) и Пилоти 2 и 3, които "разбират" за това и логично искат да ги махнат. Присъединяват се още доста пилоти които заявяват, че няма да карат при това положение. В крайна сметка единственият които не кара и си заминава е Пилот 3 ( въпреки, че доста други негови колеги първоначално заявяват, че и те няма да карат при така съдалата се ситуация, но по стара "българска" традиция се отказват в последният момент). Пилоти 1 и 2 си карат.
Интересното е, че НИТО ОРГАНИЗАТОРИТЕ, нито ХОРАТА ОТ ФЕДЕРАЦИЯТА предприемат нещо конкретно по случая, а по скоро по "стара българска традиция", си "измиват ръцете" един с друг.
Остава и отворен въпроса - КОИ Е ПОЗВОЛИЛ НА КОГОТО И ДА БИЛО ОТ СЪСТЕЗАТЕЛИТЕ, ДА СЕ РАЗХОЖДА ПО ТРАСЕТО МИНУТИ ПРЕДИ СТАРТА. КАКТО И КАК СЕ ПОЗВОЛЯВА, КАКВАТО И ДА Е ПРОМЯНА ПО ТРАСЕТО, НЕ ПО ВРЕМЕ НА ТРЕНИРОВКИТЕ НАПРИМЕР, АМИ МИНУТИ ПРЕДИ СТАРТА!!!
На последваща пресконференция, в случая чак вчера. Пилот 1 казва кардинално различна версия по темата. А именно, че тои е човека които е МАХАЛ , неизвестно от кои поставените камъни. Интересното в случая е, че тои вади снимки на които показва как самият тои ЧИСТИ ТРАСЕТО и маха камъни ( за последното конкретно не се вижда много добре). Ясно става, че някои в случая ЛЪЖЕ. Скандала става за това, че Пилот 1 СЛАГА камъни по трасето, а сега същият този Пилот 1 реално показва снимки на които е в точно обратната роля. Още по-интересно става когато ДО ТОЗИ МОМЕНТ, никои никъде не показва снимка на тези камъни, още повече снимка на която Пилот 1 ги слага. Това напрактика води до тотална липса на доказателство за твърдението, че Пилот 1 е човека СЛАГАЛ камъни по трасето. Логично след като никои неможе да го докаже. Това обаче което може да се докажа, поне МОРАЛНО е...... при водене на самите спорове, Пилот 1 каква позиция заема? Дали тои спори за това, че ТОИ Е СЛАГАЛ КАМЪНИ ( това което трърдят колегите му), или ТОЧНО ОБРАТНОТО. Въпроса, особенно СЛЕД снимковият материал предоставен от Пилот 1 е чисто морален. Очевадно някои ЛЪЖЕ. Засега остава отворен въпроса кои. Също както и "ответната страна" която ако не е права е длъжна да се извини. Кои обаче ще го направи ( би било прецедент) не е ясно.
Оставяме настрана и култовата пресконференция ( която е доста интересна за гледане) и "стила" на Пилот 1. Това вече е съвсем отделна тема, понеже изявленията му са доста култови и дълги за анализиране.

Защо пиша всичко това ли? Еми защото снощи до много, много късно, имах прекрасната възможност да си говоря с 2-ма доста "ръководни фактори" в Италианската федерация и да им изложа случая. Те видимо се заинтересуваха и стана доста интересна дискусия . Наложи се поне 10 пъти да обяснявам наново и наново всяка стъпка от проблема, понеже неможеха да повярват на хронологията на събитията както и на самите събития. Питаха ме "как е реагирала федерацията"? Отговора ми беше - "досега никак" :-))). Шах и мат за тях, но както и да е. :-)
Тяхното мнение ли? 1-во - Мястото на организаторите е на трасето и около него. Допускането на каквито и да е промени и/или състезатели ПО ТРАСЕТО , особенно в такъв момент преди старта е АБСОЛЮТНО НЕДОПУСТИМО. Ако си спазвали задълженията, сега този разговор нямаше да се води ВЪОБЩЕ. 2-ро - не камъни, а ЯСНО ВИДИМИ КОЛЧЕТА високи ПОНЕ метър (боядисани в бял или друг цвят) Е допустимо да се слагат ДОРИ и на дисциплината рали. Това се прави (често и в Италия) поради ред причини. Това обаче е КАТЕГОРИЧНО НЕДОПУСТИМО да се прави в последният момент. Ако ги има ( почти задължително за планинските) те трябва да са там МИНИМУМ ОЩЕ НА ПЪРВАТА ТРЕНИРОВКА. Доста смях падна как е възможно това да стане минути преди самият старт!!! Именно това е и причината да има точка в правилника за НЕ СЕЧЕНЕ на завойте. Логично няма да се секат и да има наказания за този които го е направил ако има колчета. Събориш ли го - наказание, логично е.
Лично мнение --> Ако ги няма обаче тези колчета ( въобще не се коментира "алтернативата"....КАМЪНИ :D ), много, ама мнооого ми е интересно кои и КАК ще накаже пилот, влязал с 3,5 сантиметра във фракцията, излизайки от "идеалната линия"...????!!! Това да не е фигурно пързаляне или художествена гимнастика??! :lol: . И сега най-вероятно и двете страни на спора, ще мобилизират по 10-тина фена с фотоапаратчета на всеки завои и утре , на следващото състезание, всеки ще снима конкурента как, къде и с колко милиметра влиза в завоя :-)))). Тя смешна работа. При това породена от ОРГАНИЗАТОРИТЕ, не толкова от ПИЛОТИТЕ.
3-то - при такъв казус ( в стила "кой-кой е"), на всички трябва да е ясно, че "шефа" е ОРГАНИЗАТОРА, ПОДКРЕПЕН от делегираните от федерацията лица, А НЕ които и да е пилот/екип и т.н. Това, че истински ръководните фактори в този случаи не са си свършили работата е ОСНОВНИЯТ ПРОБЛЕМ, а не "самоинициативата" на някои пилот например.
4-то - след такъв "завързан" казус е ясно, че някои лъже. Ако няма реални доказателства кои е точно ( без значение снимки както Пилот 1 го направи и поне засега той категорично излиза като "правият") , да се съберат хората ПРИСЪСТВАЛИ на споровете, да седнат във федерацията и да кажат --> Този и този говориха това, ТВЪРДЯХА това, спора беше за ТОВА и т.н. Друг вариант няма. И ако има федерация да вземе адекватно и ОСТРО решение, за да НЕ СЕ ПОВТАРЯТ такива събития занаред. Логично.
И последно - споделиха ми уважаваните от мен господа, че и те навремето още са имали подобни проблеми. Аз затова и им обясних "кой-кой е" в тези спорове, понеже има някакво значение. Споделиха ми, че и при тях е имало подобни казуси, включително и със сицилиански екипажи ( в ралитата), за които се е знаело не само, че перат пари със състезанията, ами и разполагат с крадени и нередовни технически коли. Предупреждавали ги неколкократно, но ефект нула. И на финала след поредното предупреждение - Гарда Финанца, Карабинери и ....."здравей". ИмаШЕ проблем - няма проблем. :P Точно, кратко и ясно. Кога ли и в България ще се взимат кардинални решения В ИНТЕРЕС НА ЧИСТИЯТ СПОРТ, без значение какъв точно е проблема???
Аватар
Mr.X
 
Мнения: 157
Регистриран на: Съб Май 07, 2011 18:46
Местоположение: Desenzano del Garda, Brescia
Име: Георги Георгиев

Re: Планинско Пещера 04-05 август 2012, Нац.ш-т VI кръг

Мнениеот Л. Мечков » Чет Авг 16, 2012 13:02

Golfa написа:прав си е човекът и даже ти го казва изключително деликатно! аз на твое място не бих се появявал никъде с името си!

А ти кой беше? На мое място може само да ти се иска да бъдеш!
Аватар
Л. Мечков
 
Мнения: 614
Регистриран на: Пет Май 02, 2008 19:42
Местоположение: Cosworthland
Име: Любомир Мечков

Re: Планинско Пещера 04-05 август 2012, Нац.ш-т VI кръг

Мнениеот QUATRO » Чет Авг 16, 2012 13:35

Мануела гледай сега - не ме разбирай ,че взимам нечия страна .Просто гледам реално на нещата - тази кола на Царски е направена в отборът Ауто Цар - който иска да я кара да взема да си я купи и да си дава рекорди колкото си иска и където си иска ......
Не успорвам качествата на Пламен по-никакъв начин ,напротив аз лично го харесвам като пилот и като стил на каране, който притежава ,но не може да прави такива сравнения ,че е победил Илия Царски с двапъти по- слаба кола .
Казах по горе че единственото сравнение може да стане ако и двете коли са еднакви ,и двете са в една група и двете са здрави ,да нямат технически проблими . Ето аз какво сравнявам - download/file.php?id=10622&mode=view
За мене - а и не само ,победителят в планинско Пещера си е Пламен Стайков - защото първият манш даде по-добро време от това на Илия Царски , а вторият двамата дават еднакво време . Това ,че Илия е имал проблеми с колата си ,АМА въобще не го оправдава . Не ми дреме кой кви са му проблемите . Но пък ако всичко е наред и при двамата щеяхме да видим мисля съвсем други времена. Макар ,че пак казвам тук и при това положение няма никЪкво място за сравнение.
От там нататък ,кой,какво ,защо - не ме интересува .......
Но не може за се говори за отбор със над 30-се. годишна история дали толкова много в този спорт по-този начин .

За АКТ-а. не мога да споря защото не съм го видял . Просто мой познат, който е бил очевидец ми го казва . И затова казах ,че ако на некой му светне и тръгне да рови в нещата може да се стигне до отнемане на точки . А на Царски дали му е писано АКТ незнам но това много лесно може да се докаже .
QUATRO
 
Мнения: 508
Регистриран на: Пон Сеп 05, 2011 18:19
Местоположение: Пазарджик
Име: stefan itov

Re: Планинско Пещера 04-05 август 2012, Нац.ш-т VI кръг

Мнениеот cutflash » Чет Авг 16, 2012 13:52

Само за статистиката EVO8 и EVO9 пак има доста разлики , макар и в една група :)
http://www.assenov.net
Plamen Assenov - Cutflash®
Аватар
cutflash
 
Мнения: 565
Регистриран на: Пон Юли 09, 2007 11:02
Местоположение: София
Име: Пламен Асенов

Re: Планинско Пещера 04-05 август 2012, Нац.ш-т VI кръг

Мнениеот the best one » Чет Авг 16, 2012 14:25

QUATRO написа:Мануела гледай сега - не ме разбирай ,че взимам нечия страна .Просто гледам реално на нещата - тази кола на Царски е направена в отборът Ауто Цар - който иска да я кара да взема да си я купи и да си дава рекорди колкото си иска и където си иска ......
Не успорвам качествата на Пламен по-никакъв начин ,напротив аз лично го харесвам като пилот и като стил на каране, който притежава ,но не може да прави такива сравнения ,че е победил Илия Царски с двапъти по- слаба кола .
Казах по горе че единственото сравнение може да стане ако и двете коли са еднакви ,и двете са в една група и двете са здрави ,да нямат технически проблими . Ето аз какво сравнявам - download/file.php?id=10622&mode=view
За мене - а и не само ,победителят в планинско Пещера си е Пламен Стайков - защото първият манш даде по-добро време от това на Илия Царски , а вторият двамата дават еднакво време . Това ,че Илия е имал проблеми с колата си ,АМА въобще не го оправдава . Не ми дреме кой кви са му проблемите . Но пък ако всичко е наред и при двамата щеяхме да видим мисля съвсем други времена. Макар ,че пак казвам тук и при това положение няма никЪкво място за сравнение.
От там нататък ,кой,какво ,защо - не ме интересува .......
Но не може за се говори за отбор със над 30-се. годишна история дали толкова много в този спорт по-този начин .

За АКТ-а. не мога да споря защото не съм го видял . Просто мой познат, който е бил очевидец ми го казва . И затова казах ,че ако на некой му светне и тръгне да рови в нещата може да се стигне до отнемане на точки . А на Царски дали му е писано АКТ незнам но това много лесно може да се докаже .


Стефане,гледай сега, разбери ме че няма как да не заема нечия страна.. :)
Интересно ми е че сравняваш нещо от планинско Българка,какво точно че са от една гурпа ,клас ли??Мисля че има доста разлики между ево 8 и 9..и незнам даже защо ги коментираме.
Аз не разбирам.. :( жена съм..но от време на време ходя на ралита,планински..и в крайна сметка мога да направя собствена преценка на нещата.
Акт има той не е на Пламен,не съм чула да е и на Царкси.
На друг човек е от нашия отбор,човека който е возил Пламен да чисти камъните по трасето..!т.е незнам кой с какво ще се наказва и на кой точки ще се отнемат!
Нищо не казвам за 30 годишната история на отбора на царски,разбира се да не забравяме че тя намаше да просъществува без многобройнните спонсори.И тук е мястото да поздравим неговите такива!Защото разбира се благодарение на такива ние се радваме на нашия любим спорт! :D понякога не чак толкова
the best one
 
Мнения: 208
Регистриран на: Пон Юни 19, 2006 11:25
Местоположение: СОФИЯ
Име: Мануела Костадинова

Re: Планинско Пещера 04-05 август 2012, Нац.ш-т VI кръг

Мнениеот Jari-Matti Latvala » Чет Авг 16, 2012 14:51

P.Solberg написа:Ей един дето скоро ще получи бан, че нещо много се разпищоли по темите.


Това,че си казвам мнението и то не се харесва на някои пишман пилоти или на който и да е,причина ли е за бан???
И вместо бан,защо не вземете да направите една анкета,като всеки може да гласува само по веднъж за едно нещо,за да видим как стоят нещата по някои въпроси като цяло.Веднага ми идват на ум поне 3 такива въпроса...
Последна промяна Jari-Matti Latvala на Чет Авг 16, 2012 14:53, променена общо 1 път
Jari-Matti Latvala
 
Мнения: 259
Регистриран на: Вто Апр 06, 2010 20:39
Име: Владимир Василев

Re: Планинско Пещера 04-05 август 2012, Нац.ш-т VI кръг

Мнениеот Jari-Matti Latvala » Чет Авг 16, 2012 14:53

Л. Мечков написа:
Jari-Matti Latvala написа:
Л. Мечков написа:Вече седмица има обективно отразяване на казуса в сайта на Страшимир, но никой от палачите му тук не написаха нищо :wink: Това е нормално... Както винаги :lol:


Когато постигнеш някакви задоволителни резултати на рали или планинско,тогава задавай въпроси на палачите!
След кратка "сесия" с въпросния жуналист,виж как можело истината да бъде отразена в статия.Но защо трябва да се стига до всичко това?
п.п. и във връзка с подчертаното,помисли за резултатите си. :wink:

Прощавай, ти кой беше ???


Аз съм един фен,който ходи по ралита от 20 години и който никога не те е виждал да опънеш една ръчна никъде!Лъжа ли е???Да не говорим,че и от скорост не го докарваш като резултати!
Jari-Matti Latvala
 
Мнения: 259
Регистриран на: Вто Апр 06, 2010 20:39
Име: Владимир Василев

Re: Планинско Пещера 04-05 август 2012, Нац.ш-т VI кръг

Мнениеот QUATRO » Чет Авг 16, 2012 14:58

Да тука сте напълно права - дори и тук не може да става дума за срЪвнения ,камо ли на Пещера.
За спонсорите незная Царски как ги намира и какво ги омайва но е факт ,че винаги ги е имал . Но това не пречи и другите да имат ,който жоже има . За акта пак казвам нито ме интерисува нито ми е работа ,но има едно НО . Пламен няма работа на това трасе по-това време на деня та дори и със скутер някой да го вози или колело ако ще да е . Както и по-горе го написаха хората - начинЪт не е този. На Пламен работата му е да кара ,а не да се занимава с глупости - има си хора за тая работа . А това ,че нЯкой не си върши работата е съвсем друга тема .

пп.Смятам ,че ме разбирате и мисля ,че диАлогът ни свърши - Поздрави на Пламен .
QUATRO
 
Мнения: 508
Регистриран на: Пон Сеп 05, 2011 18:19
Местоположение: Пазарджик
Име: stefan itov

Re: Планинско Пещера 04-05 август 2012, Нац.ш-т VI кръг

Мнениеот the best one » Чет Авг 16, 2012 15:05

То никой няма работа..ама едни като "метат" то и на другите им се иска!
the best one
 
Мнения: 208
Регистриран на: Пон Юни 19, 2006 11:25
Местоположение: СОФИЯ
Име: Мануела Костадинова

ПредишнаСледваща

Назад към Български Планински Шампионат

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 2 госта

cron