Страница 1 от 8

Къде са ни бегачките........................

МнениеПубликувано на: Пон Май 23, 2011 13:32
от andrey kokalov
Реших да пусна темата,защото напоследък броят стартирали на рали драстично се различава от последните примерно 10 години.А това е доста тревожно,особено като се има предвид разрешаването на група X в националния шампионат.И въпреки опитите на федерацията да премахнат изцяло ползването на добрата стара баба Лада,явно без нея не може.А и не виждам какъв е проблема,след като и унгарци,и поляци,и чехи си ги карат.Да не говорим и за факта,че руснаците имат доста еволюции на моделите последните няколко години.НО.Темата е за тези вече забравени коли,които прашасват по гаражите,а допреди 3 години бяха по трасетата.И разбира се не са само съветски..............................Хубаво е и всеки да даде инфо ако има какво става и с пилота на този автомобил в момента.Идеята да се захвана с тази тема е един клип от Стари Столици 2004,който гледах нскоро в една друга тема.
Започвам със Дайхатсуто на Сава Димитров/Красимир Механджийски.Страшно поготвена кола,даже с тренирачка.В момента се продава,а няма кой да я купи.
Друг пилот и гаража му.Венци Рангелов и гората му от Сакса,106 ци и т.н.При него имаше и една Дачиа Логан,Фиат Типо,а в момента и едно Ц 2.А и да не забравяме шампионската му Самара.
Жоро Танев и неговото Субару.В гаража му преди имаше още доста интересни коли,в това число и едно Интеграле,което се кара от Альоша Марков на писта София преди няколко години.
Като стана дума за Альоша при него бяха доста автомобили.В това число Самарата на Антов младши,личната негова,която в последствие Игат направи ,,онази ,, Самара.Самарата на Илия Вълчев.
Да минем на нещо сръбско..............Тодор Хаджиев и неговото Юго.Тук са и тези на Проданов и на Кирил Кирилов.Обзалагам се има поне още 2.
Хайде д се разходим до Пловдив.Два Форда Ескорт екс група Н.Две Самари на фамилия Гераджиеви плюс една Фиеста и Митсубишито.
Сливен-Самарата на Гошо Василев,Самарата на братя Славови от Ковачите и колите на АСК Скорпион.
Варна-Самарата на Милен Янакиев.Йонките и тяхната Лада.
Вече го карам по спомен.Едно Палио при Коцето Щерев?Едно Палио на Турал Метков и едно на Христо Парашкевов.При Парашкевов и една Лада,едно Субару и една Фиеста ?Мирослав Маринов и неговата Самара.Имаше един доста добър пилот с бяла Лада на Елидис.Казваше се май Николай Нотларов ?Гвоздейков и Ц2 С 1600.Мартин Стойчев - Пежо 306 и Форд Ескорт.Мичкин-Пежо 306.Кирил Кирилов и Пежо 106 на Фризомат.
Както се вижда мога да продължавам много.Въпросите съм слагал,защото не знам дали колите са тези или дали са още там.Според мен не е важно на стартовият лист дали си 10 или 110 номер.Важното е да има коли.И определено смятам,че при прилагане на облекчения тези коли ще докарат много повече пилоти и публика.Само пребройте хората,които посочих.Към тях прибавете хората,за които се сещате и не съм писал.Разделете сумата на две.И тогава вижте колко коли могат да бъдат на рали у нас в момента.

Re: Къде са ни бегачките........................

МнениеПубликувано на: Вто Май 24, 2011 00:26
от BOXER
Мирослав Маринов си участва отще със Самарата.Кара на планинско Благоевград и в Македония

Re: Къде са ни бегачките........................

МнениеПубликувано на: Вто Май 24, 2011 23:19
от andrey kokalov
За Миро знам.Познаваме се.Просто го споменавам,защото кара само на Твърдица и някое и друго планинско.
Но се сетих и за още един много моторен град и неговите представители.На първо място Данчо Данчев.В актива има една Лада,за Са
ксото май беше под наем,а Субаруто не знам.Мартин Сурилов.Преди да се качи на сегашната кола мисля също имаше една или 2 предишни.И като стана дума най-добрата Лада за тогава на Митьо Полицая.Доколкото знам после Веско Лазаров я кара бая време.А сега къде е?Като стана дума Веско има и едно Саксо..................
Вие сте на ход.

Re: Къде са ни бегачките........................

МнениеПубликувано на: Вто Май 24, 2011 23:57
от trouble
Аз като голям привърженик на Форд Ескорт РС Косуърт, да питам къде са колите на Стоян Колев, лека му пръст и на Георги Петров. Те бяха група А/8. Имахме и няколко Н/4 - Христо Стоилов, за Тихомир Златков знаем, Димитър Илиев и други. След това ВРЦ-тата на Ясен Попов и Илия Царски. Всъщност това са 2 коли, едната май изгоря. Ради Козлеков и Илия Царски имаха Ланчи. Иван Маринов - Ево 6. Георги Василев - 2 броя Ево 6, някъде потънаха. Къде е на Крум Субару Н14. Всъщност е при Боби Борисов и май наскоро го видях на една снимка. Е няма ли кой да го подкара. Ангелов/Ангелова - мои идоли...Ладата. Едно време имаше една Сиера, голяма машина. На Илиян Топлодолски. Също и Сиерата на Иван Маринов. Ех...с тия коли израснах. Къде ли са :)

Re: Къде са ни бегачките........................

МнениеПубликувано на: Вто Май 24, 2011 23:59
от BOXER
Имаше няколко Рена 5 и те изчезнаха,имаше и Рено 9,11.Гледам от клипчетата в началото на века Ситроени БХ,Клиото на Танев,няколко кадета имаше също.Просто много коли изчезнаха.

Re: Къде са ни бегачките........................

МнениеПубликувано на: Сря Май 25, 2011 00:03
от Андрей Стефанов
Илия имаше два форда ВРЦ единия изгоря,а другият е продаден в чужбина,а относно Ланчите и изтинската и тая която караше Сашо Антов си стоят във сервиза а,ладата на Митю Полицая,Веско Лазаров продаде купето на Мичкина!!!

Re: Къде са ни бегачките........................

МнениеПубликувано на: Сря Май 25, 2011 10:03
от kiko
Форда на Стон Колев отиде при Илиеви.
Коли има,пари нема за участие.Някак си се поизмориха собствениците на екзотиките да се борят със системата.Има го и факта,че има тенденция за участие извън страната - няма такси,няма хансове.Е вярно,че иде реч за Македония,Сърбия,Румъния и Гърция.......все държави "под нашето ниво" според "спецовете".Но интереса клати феса,а парите и отношението са най-важни.
Има и друг момент: много от ладите,а и някои от екзотиките карат в тайм атаците и всякакви такива мероприятия.
Това е.Слаба федерация - силни алтернативи.Грандоманията съсипа рали спорта.Лошото е,че тази грандомания е у всички(включа и фенове) и оправия нема как да стане.Очаквам известен интерес в пистовия и доста слаб сезон в планинския.Традиционно кроса отново ще е на едно ниво.За ралитата не ми се мисли........заветното число 25 ми се вижда мираж.Все си мисля,че традиционно силните градове Сливен и Шумен могат да вдигнат бройката на колите в местните ралита,но да видим.

Re: Къде са ни бегачките........................

МнениеПубликувано на: Сря Май 25, 2011 10:57
от trouble
И след като изместиха Рали Сливен и съвпада вече с румънско състезание.....пак се лишаваме от поне 2-ма пилоти. Жалко. То това не е за тази тема, ама тук в Сливен се подготвят 10 (Саксота и Ц2-ки) автомобила. Дали обаче ще стартират на състезанието е друг въпрос. Надяваме се.

Re: Къде са ни бегачките........................

МнениеПубликувано на: Сря Май 25, 2011 11:45
от beta_racing
Ама вие както "историческо" я подкарахте тази тема, след някое и друго мнение някой ще попита къде е Пежото на Чубриков и защо не се кара? :D....а останах с впечатлението, че темата е по-скоро за колите, които в момента стоят по гаражите и не се използват :wink:

Що се отнася до Форда на Митко Илиев (гр.N) - преди да го вземе той, го вкара, мисля, Химимпорт, а след Митко колата отиде при Кольо Паунов през ...1997 година. След няколко години, изкарани в Пловдив, отиде за кратко в Стара Загора при "Ричи" (не помня как се казваше пилотът), след което го взе Стоян Апостолов (беше жълт, когато го караше Апостолов). След това го взе Стоян Станчев, който щеше да го кара по писти и планински някъде към 2005-2006, но на път за Пловдив беше станал инцидент с него и го бяха бракували. Последно стоя в сервиза на Паунов само купето на колата - тоталка :cry: Сега е при един тенекиджия, но е в същото състояние. Така Стоян взе Форда на Ицо Стоилов и кара него вместо с вече бракувания. После не знам какво стана с тази кола (на Стоилов)...

Мицубишито на Иван Маринов - от 2008-ма е в Бургас при Стоян Апостолов, а на Писта Велико търново и Рали Траянови врата същата кола бе карана от Ивайло Петков (не помня да го е карал другаде, но може :P). Не знам дали е купил колата от Апостолов или не, но това е същата кола на Маринов и в момента се използва, така че... :D

Re: Къде са ни бегачките........................

МнениеПубликувано на: Сря Май 25, 2011 12:29
от rally_m
andrey kokalov написа: Но се сетих и за още един много моторен град и неговите представители.На първо място Данчо Данчев.В актива има една Лада,за Са
ксото май беше под наем,а Субаруто не знам.Мартин Сурилов.Преди да се качи на сегашната кола мисля също имаше една или 2 предишни.И като стана дума най-добрата Лада за тогава на Митьо Полицая.
Вие сте на ход.

След ладата всички коли на Данчони са били под наем. На Мартин ладата в момента е при Живко Живков в Провадия. В "гаража" стой клиото, което е обявено за продаване и ЕВО 8, за което трябват доста пари...

Re: Къде са ни бегачките........................

МнениеПубликувано на: Сря Май 25, 2011 13:54
от bg_rallyfan
[Гвоздейков и Ц2 С 1600.
Колата събира прах в един гараж в Твърдица. С изключение на рали България ( беше форлойфер помните ) миналата година , една от най-истинските бегачки у нас така се погубва!!!!!

Re: Къде са ни бегачките........................

МнениеПубликувано на: Сря Май 25, 2011 14:36
от antovi53
Пежото 306 (това което участва на рали България 2010) се кара в рали-кроса ;)

Re: Къде са ни бегачките........................

МнениеПубликувано на: Сря Май 25, 2011 14:40
от antovi53
На Георги Янакиев къде е С1600?

Re: Къде са ни бегачките........................

МнениеПубликувано на: Сря Май 25, 2011 14:50
от Mr.X
antovi53 написа:На Георги Янакиев къде е С1600?


...преди беше в Overdrive....., а той точно нямаше ли и едно Саксо група А в гаража си? Никои не споменава Супера на Вилхелм.....и btw перфектна и полезна тема.

Re: Къде са ни бегачките........................

МнениеПубликувано на: Сря Май 25, 2011 15:17
от trouble
Да Янакиев мл. имаше мн добро Саксо С1600 (май). Едно червено. На Сливен като му изгърмя двигателя май повече не го видяхме. Както каза Дамян темата малко се поизмества, но и така да върви на мен ми харесва. Винаги ми се е искало да зная историята на легендарните коли, радвали ни някога. Мен много ме боли за Ситроен С1600 на Гвоздейков, че такава кола изгнива.