айдеее,опасенията ми се сбъднаха...
знам само едно/мое предположение/,че ако спрат да карат,то е заради новия собственик,а не заради новото ръководство на федерацията...нали това искахме всички,смяна на "вечното"ръководство,за да поеме спорта в правилната посока.Като спонсора дава пари за каране в родния шампионат,не може ли да даде още малко,за да карат навън-каква по -добра реклама от това,виждате колко народ има по ралитата в чужбина,нека и те да научат за тима и неговия спонсор
,явно спонсора не е наясно с правенето на реклама...или не иска да е известен зад граница
.Ако запазят двата автомобила и са с нов спонсор,може да карат и тук,и навън,ако продадат пежото,може да карат тук само с евото ,ако е тяхно,все пак този автомобил и техният стил на каране ги направи още по-известни сред феновете
,ако карат евото-хем ще поддържат форма,хем ще радват феновете,ще направят в бълг.шампионат да има интрига и да е интересен,а ако прогнозата се сбъдне-след година-две-нов автомобил,нов спонсор и дай боже програма и в европейския шампионат
.Ако се откажат да карат-край със спорта,шампионата става още по-безинтересен и скучен и публиката по трасетата още по-малко
,уважавам момчетата със саксотата,всяко тяхно стартиране е изпитание и свързано с много труд и лишения,за да са на старта,но защо трябва този тим изграден с много средства и труд във своето израстване да се резпадне,явно някой има интерес екипажа да не съществува
... П.П.Явно тениските ще почакат...засега