Виж tito не бързай да напускаш този форум,защото и без това интелигентните и мислещи потребители са изключително малко.А до колкото те усещам ти си един от тях.Да това,което разводни темата беше оплючването на варненската група без никой да е сигурен в това.В клиповете, които се пуснаха тук се видя че колите наистина са сливенски.Ние също минахме оттам пеша и ви видяхме между второто и третото минаване на лозево.Истинският проблем,който забелязаха по-възрастните от нашата група беше,че точно вие стоите на най-опасното място от цялата конфигурация на завоя.Това е така защото всеки пилот се стреми да започне да завива,но ако не е преценил правилно, грешката му ще бъде най-пагубна за вас ,които сте от вътрешната страна на завоя.В тази тема написах как преди години състезател изтърва контрола на колата и за да не се завърти мина през точно това място.Така че с няколко думи аз не подкрепям мнения,напротив разграничавам се силно от такива,които да коментират как човек ще реши да се забавлява повреме на автомобилно състезание.Относно алкохола за мен това е равносилно дали ще се напиеш в нощния бар ,в дискотека или на поляната все ще си същия парцал,когато отидеш на трасето.По-важното от всичко казано дотук е да се преценя много трезво къде би могъл да напусне траекторията си състезателния автомобил.Това че вие не сте го преценили не е само ваша грешка.Това е грешка и на организатора,който трябваше да сложи обозначителни ленти ,че това място е едно от най-опасните.Моето лично мнение е,че вие извадихте изключително голям късмет ,че там при вас не се вряза никой след изтърване на автомобила.А за лентите,за които споменавам и в другата тема,която съм пуснал ще продължавам да нахалствам до въвеждането им в България.
Както се вижда,конфигурацията на завоя в Италия е същия като този,където бяхте.Вижда се какво е направено от организатора там и вижда се какво направи организатора в Шумен.Супер късмет е че там не стана масова беля.И пак ти казвам пиши си мненията,защото лично аз ги оценявам