Временно класиране в БРШ след Рали България

Дискусия за Българския Рали Шампионат

Мнениеот P.Solberg » Чет Сеп 14, 2006 13:53

Така са решили, не знам защо, важното е че са взели правилното решение.
Аватар
P.Solberg
 
Мнения: 4881
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 13:47
Местоположение: Варна
Име: Владимир Гатев

Мнениеот OgyWRC » Чет Сеп 14, 2006 14:20

Въпросът трябва да бъде решен принципно! На всяко рали има някои екипажи, които се бутат, дори на Сливен се теглеха! Комисарите или ще си затварят очите за всички (негласно съгласие) или трябва да се спазва правилника пунктуално (като преди това този за ралито се напише внимателно). Така нещата ще са ясни и няма да се стига до излишни недоразумения между екипажите. В нашия спорт имаме уникалната възможност едновременно да сме конкуренти и приятели, нека се възползваме максимално :D
Аватар
OgyWRC
 
Мнения: 874
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 10:40
Местоположение: София, Търново
Име: Огнян Герджиков

Мнениеот damon » Чет Сеп 14, 2006 17:05

Проблемите с бутането/дърпането сме ги разисквали. Мисля, че тогава Сава Димитров го беше формулирал най-точно - всеки участник в ралито си решава за себе си.
Този който види колеги да се дърпат/бутат - дали ще подаде контестация и екипажите които се дърпат/бутат - поемат риска да бъдат наказани! И те трябва да го знаят. Това е! Всеки си решава за себе си и от своята позиция какво да предприеме. Разбира се добре е той да има предвид, че винаги може да бъде и в другата позиция...
В тези случаи има и още една страна - съдиите, които могат да докладват на спортните комисари и те от своя страна могат да вземат решение за наказание.

При всички положения при такива случаи колкото и хора да са видели, снимали и документирали случая ако няма нищо официално (контестация, доклад) до спортните комисари то все едно нищо не се е случвало и това си е рали спорта. (случая с бутането на Бассо на Рали България).

Това все пак е една от "правните" страни на ралито. Според мен трябва у нас да се научим да използваме силата на правилника и кога трябва, и кога не трябва да я използваме. Разбира се това става само чрез познаването му.
Safe is risky.
Аватар
damon
Администратор
 
Мнения: 2172
Регистриран на: Пон Фев 28, 2005 20:40
Местоположение: България
Име: Николай Китанов

Мнениеот isaev_fan » Чет Сеп 14, 2006 21:12

Благодаря за информацията! Извинявайте, че пиша в тази тема за Рали Сливен 2006, но скоро ще кача в датата on-board клипчета от Ладата на Игнат...снимани са 12 отсечки (от СЕ1 до СЕ12) само трябва да ги кача на компа! Изгледах ги тази вечер и е станало много хубаво! Още един път - моля да ме извините. Поздрави!
Изображение
Team: INTERLEASE Racing
Driver: Ignat Isaev
Co-Driver: Stefan Kordev
Аватар
isaev_fan
 
Мнения: 334
Регистриран на: Чет Сеп 14, 2006 00:42
Местоположение: София
Име: Теодоси Димитров

Мнениеот chefo » Чет Сеп 14, 2006 21:54

isaev_fan написа:Благодаря за информацията! Извинявайте, че пиша в тази тема за Рали Сливен 2006, но скоро ще кача в датата on-board клипчета от Ладата на Игнат...снимани са 12 отсечки (от СЕ1 до СЕ12) само трябва да ги кача на компа! Изгледах ги тази вечер и е станало много хубаво! Още един път - моля да ме извините. Поздрави!


БРАВО!!! Много ми се искаше да се ``повозя`` с този екипаж...Тамън да го видем тоз Исаев що кара така добре... :) :) :)
Long live rock n` roll
Аватар
chefo
 
Мнения: 971
Регистриран на: Сря Апр 20, 2005 23:08
Местоположение: Под тепетата
Име: Стефан Лазаров

Мнениеот isaev_fan » Чет Сеп 14, 2006 22:04

Сложихме камера за това рали и са се получили много добре кадрите! Само, че тази камера, която беше в Ладата малко приближава от самосебе си, но е супер като цяло! МАКСИМУМ след около седмица ще бъдат готови клипчетата (на касета са и малко трудно се вадят), но ще се постарая да ги кача колкото се може по-бързо!
Изображение
Team: INTERLEASE Racing
Driver: Ignat Isaev
Co-Driver: Stefan Kordev
Аватар
isaev_fan
 
Мнения: 334
Регистриран на: Чет Сеп 14, 2006 00:42
Местоположение: София
Име: Теодоси Димитров

Мнениеот K_Power » Чет Сеп 14, 2006 22:31

Чакаме с нетърпение батка!!! :D Доста отдавна искам да видя какво е отвътре ... при него
Kristian Metodiev Pavlov
VW MANIAC
Изображение
Аватар
K_Power
 
Мнения: 2636
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 00:57
Местоположение: гр. Банкя
Име: Кристиян Павлов

Мнениеот rally86 » Чет Сеп 14, 2006 22:54

Всички чакаме
http://kostenetsrt.net/ -Всичко за Мазда,фойерверките и деиността на групата ни
Аватар
rally86
 
Мнения: 385
Регистриран на: Сря Апр 19, 2006 13:17
Местоположение: Костенец
Име: Владимир Бахчаванов

Мнениеот isaev_fan » Чет Сеп 14, 2006 23:36

Като за първи път е добре, но не си личи скоростта - днес бях в сервиза им да взема камерата и Стефан (навигатора на Игнат) ми каза, че на места на 5-та предавка с 160 (макса на Ладата е 163 км/ч) се вижда се едно се влачат с 70-80 - и е така. Но още веднъж казвам като за пръв път е много добре! Утре след "даскало" може би ще почна да ги свалям от камерата и в скоро време ще го кача в датата.
Последна промяна isaev_fan на Чет Яну 11, 2007 22:42, променена общо 1 път
Изображение
Team: INTERLEASE Racing
Driver: Ignat Isaev
Co-Driver: Stefan Kordev
Аватар
isaev_fan
 
Мнения: 334
Регистриран на: Чет Сеп 14, 2006 00:42
Местоположение: София
Име: Теодоси Димитров

Мнениеот damon » Чет Сеп 14, 2006 23:47

isaev_fan написа:Като за първи път е добре, но не си личи скоростта - днес бях в сервиза им да взема камерата и Стефан (навигатора на Игнат) ми каза, че на места на 5-та предавка с 160 (макса на Ладата е 163 км/ч) се вижда се едно се влачат с 70-80 - и е така. Но още веднъж казвам като зъ пръв път е много добре! Утре след "даскало" може би ще почна да ги свалям от камерата и в скоро време ще го кача в датата.


Значи това се получава когато зуум-а е мръднат много напред. Фиксирайте камерата колкото се може по-назад, и никакъв зуум не трябва да има даден. Хубаво е да се виждат каските на двамата, както е в световния. Колкото по-назад, толкова скоростта изглежда по-реална.
Safe is risky.
Аватар
damon
Администратор
 
Мнения: 2172
Регистриран на: Пон Фев 28, 2005 20:40
Местоположение: България
Име: Николай Китанов

Мнениеот isaev_fan » Пет Сеп 15, 2006 00:21

Да..нямаше абсолютно никакъв зуум...на "хикса" я бяхме поставили, но самата камера "приближава" (Sharp е и не е от най-добрите естествено). Бях на Стара Река и снимах със СОНИ с диск, която също я бяхме сложили на ролбара (на нея се вижда всичко - пилот и навигатор...пътя се вижда перфектно), но нямаше как да взема с мене Sharp-a - нали вече я бяхме сложили в Ладата, а и аз съм си свикнал да си снимам с мойта камера. Още нещо - ако я бях сложил моята в колата им (пак казвам с диск е) нищо нямаше да се получи - диска нямаше да "издържи" на натварването!
Изображение
Team: INTERLEASE Racing
Driver: Ignat Isaev
Co-Driver: Stefan Kordev
Аватар
isaev_fan
 
Мнения: 334
Регистриран на: Чет Сеп 14, 2006 00:42
Местоположение: София
Име: Теодоси Димитров

Мнениеот isaev_fan » Пет Сеп 15, 2006 00:25

Съжалявам пичове, но много малко се вижда от волана...надявам се за Твърдица да намеря "нещо" по-добро!
Изображение
Team: INTERLEASE Racing
Driver: Ignat Isaev
Co-Driver: Stefan Kordev
Аватар
isaev_fan
 
Мнения: 334
Регистриран на: Чет Сеп 14, 2006 00:42
Местоположение: София
Име: Теодоси Димитров

Мнениеот beta_racing » Пет Сеп 15, 2006 17:55

Да, камерата, както казва damon-а, трябва да е максимално назад, но при повечето аматьорски камери, колкото и назад да я сложиш пак няма да се видят пилота и навигатора (става въпрос ако камерата е на ролбара. Разбира се, ролбарите не са чак до задното стъкло :wink: ). В световния шампионат камерите са направени специално за тази цел и са широкообективни, просто не могат да се сравняват с нещата, които правят много от малките отбори.
Но не мога да те разбера как така "сама" приближавала??? От друсането ли? Няма ли фиксатор? :wink:

В този ред на мисли си сещам за onboard-а на Ян Копецки от Бохемия 2005. Там на няколко отсечки, не знам защо, бяха сложили zoom и направо беше отвратително - Фабията все едно вървеше с 50 км/ч на 6-та :D , та мога да си направя извода как ще "върви" Ладата, когато картината е приближена.

Пожелавам ви успех в следващите записи :D
Изображение
"ДМ ДООР" ЕООД - гаражни и индустриални секционни врати, автоматизация на врати и портали, ролетки, pvc завеси, автоматични бариери и още много други!
Аватар
beta_racing
 
Мнения: 3975
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 19:30
Местоположение: Пловдив
Име: Дамян Киров

Мнениеот isaev_fan » Пет Сеп 15, 2006 21:18

Да...не е широкообективна (според мен това е проблема)
Малко сложно се получи с тоя on-board - не мога да намеря никви драйвъри за тая камера (м/у другото не е моя) а и на диска към нея няма нищо! Ще пробвам първо да кача зяписите на видео касета и оттам на компютъра (да се надяваме, че ще стане)! Тази снимка е правена с Sony DCR-DVD405E и няма място за сравнение (само че не е регулирана като височина и място на ролбара).
Изображение
Team: INTERLEASE Racing
Driver: Ignat Isaev
Co-Driver: Stefan Kordev
Аватар
isaev_fan
 
Мнения: 334
Регистриран на: Чет Сеп 14, 2006 00:42
Местоположение: София
Име: Теодоси Димитров

Мнениеот K_Power » Пет Сеп 15, 2006 22:46

Поправка само, казва се с широкоъгълен обектив :wink: каква е камерата, дай ако искаш може да се опитам да помогна нещо!
Kristian Metodiev Pavlov
VW MANIAC
Изображение
Аватар
K_Power
 
Мнения: 2636
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 00:57
Местоположение: гр. Банкя
Име: Кристиян Павлов

ПредишнаСледваща

Назад към Български Рали Шампионат

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 54 госта