Рали Спринт Варна 26-27 април 2014

Дискусия за Българския Рали Шампионат

Re: Рали Спринт Варна 26-27 април 2014

Мнениеот trouble » Вто Апр 15, 2014 13:10

Това което е видно от графика на преминаване, че от финала на СЕ5 Варна до закрит парк който за финал е пред Спортна Зала е 800 метра. Това значи, че ще е някъде около нея.
Изображение
Аватар
trouble
 
Мнения: 4380
Регистриран на: Съб Сеп 02, 2006 20:32
Местоположение: Сливен
Име: Красимир Славчев

Re: Рали Спринт Варна 26-27 април 2014

Мнениеот Ferjancz » Вто Апр 15, 2014 16:09

MIROSLAV MARINOV написа:.......


Що да не е нормално?!?! Голф 1 ти е отговорил много правилно, "на времето" си остава "на времето", най-вече пари е имало. Времената са съсвсем други. "На времето" ако на някой е пречил шума от градски етап не е имало на кой да се оплаче, па и да се оплаче - файда. Нали ти е ясно ако награждаването е в 2 след полунощ, каква врява ще се вдигне.
И въобще не ми се води този безмислен спорт, в крайна сметка винаги може да бъдеш организатор и да допуснеш и 1000 коли. Аз за това и написах: така е преценил организаторът! И да, за мен е напълно нормално, днешно време да си прецениш , колко коли ще допуснеш ( можеш да поемеш ) като организация.....ама както и да е.....
3, 2, 1 старт - D4+, 120, L3заL3+ рано, D6 скача, 100, D3 неравности, 150 локви.....................мдаааааа, гаси!


Изображение
Аватар
Ferjancz
Администратор
 
Мнения: 1584
Регистриран на: Вто Май 10, 2005 14:47
Местоположение: София, Троян
Име: Павлин Калчев

Re: Рали Спринт Варна 26-27 април 2014

Мнениеот MIROSLAV MARINOV » Вто Апр 15, 2014 17:07

Павлине ако прочетеш по внимателно ще намериш смисъл в написаното,но ти вадиш само неща от контекста.Знам че няма да се върне онова време за съжаление.Тогава никой не мрънкаше кога ще свърши едно състезание.Не се хващайте за това.Въпроса е в това,в сегашното време как да се вдигне спорта.В крайна сметка всеки си има мнение.Нямам за цел да споря ,само си казвам моето.А пък вие ако искате може да видите как го правят хората в сегашното време.Това явно не сте го прочели.Щом ви удовлетворява това състояние на спорта ,няма проблем.
Тихомире,имах много голямо желание да участвам в този рали спринт.Знам че ще стане хубав.Само че се самофинансирам и ми е доста скъпо да дойда и да участвам там.Така че отново пожелавам успех на всички в състезанието.
Аватар
MIROSLAV MARINOV
 
Мнения: 602
Регистриран на: Вто Мар 07, 2006 19:35
Местоположение: SOFIA
Име: Мирослав Маринов

Re: Рали Спринт Варна 26-27 април 2014

Мнениеот Ferjancz » Вто Апр 15, 2014 19:54

MIROSLAV MARINOV написа:Павлине ако прочетеш по внимателно ще намериш смисъл в написаното,но ти вадиш само неща от контекста.Знам че няма да се върне онова време за съжаление.Тогава никой не мрънкаше кога ще свърши едно състезание.Не се хващайте за това.Въпроса е в това,в сегашното време как да се вдигне спорта.В крайна сметка всеки си има мнение.Нямам за цел да споря ,само си казвам моето.А пък вие ако искате може да видите как го правят хората в сегашното време.Това явно не сте го прочели.Щом ви удовлетворява това състояние на спорта ,няма проблем.
Тихомире,имах много голямо желание да участвам в този рали спринт.Знам че ще стане хубав.Само че се самофинансирам и ми е доста скъпо да дойда и да участвам там.Така че отново пожелавам успех на всички в състезанието.




Значи не знам кой , какво чете, знам аз какво написах. Човекът попита, защо има ограничение, опитах се да му отговор.
Ами да те попитам, ако федерацията беше ок, както и правилниците, колко коли смяташ, че щяха да карат? Не смятам, че дори и тогава щяха да се доближават до бройката, която организаторът е преценил като лимит за състезанието си. Защо си вадя такива заключения ли, ами защото преди години, когато положението беше мааааалко по-добре, ако щеш и от към пари и от към участници и т.н., голямо драпане беше да се пуснат Х-овете на рали. И кво стана, пуснаха ги и колко коли почнаха да ходят по ралитата - 3 до 5, а не химерните 30+ коли. Сега е същото рали-спринт - не очаквам нищо по-светло да се случи, ако ше и ФИА да поеме ръководството над българския автомобилен спорт. Така, че да се дават примери, колко коли имало навън и как не се съобразявали с правилата на ФИА и как нямало ограничение на бройка и т.н. и т.н.. и да се привеждат същите тези примери към нашата действителност - ще го оставя без коментар.
А и коментирах дадените от теб примери за време оно, с точната цел - НЯМА ПАРИ - нито федерация, нито състезатели. И ако ще и Господ да слезне и да води спорта пак няма да има коли по стартовете. Ето ти сам казваш, че няма да участваш заради финаси.
Проблемът не е в ограничената бройка за стартиране, нито в това с кои правилници ще се съобразяваме, нито в това, в колко ще е награждаването, съвсем други са болежките.


MIROSLAV MARINOV написа:Въпроса е в това,в сегашното време как да се вдигне спорта.


.....на този етап няма как. Тъжно, но факт, колкото и да не ни се иска да си го признаем....
3, 2, 1 старт - D4+, 120, L3заL3+ рано, D6 скача, 100, D3 неравности, 150 локви.....................мдаааааа, гаси!


Изображение
Аватар
Ferjancz
Администратор
 
Мнения: 1584
Регистриран на: Вто Май 10, 2005 14:47
Местоположение: София, Троян
Име: Павлин Калчев

Re: Рали Спринт Варна 26-27 април 2014

Мнениеот Иван Шопов » Вто Апр 15, 2014 23:16

Абсолютно е нормално да има подобно ограничение, особено когато включва и градски етапи.
На "Затворен маршрут" да не би да няма капацитет на трасето? Същото е и тук.

Като сравнение - има и обратното правило. Отменя се европейско планинско заради малък брой участници (212), защото не е достигнат предвиденият от организатора минимум (250).

Относно миналото - това са само пожелателни спомени, които се надявам ако не децата ни, то поне внуците да имат възможността да видят.
Човек се учи от грешките си, БФАС - никога!!
Аватар
Иван Шопов
 
Мнения: 1223
Регистриран на: Пон Апр 18, 2005 09:37
Местоположение: София
Име: Иван Шопов

Re: Рали Спринт Варна 26-27 април 2014

Мнениеот michev68 » Сря Апр 16, 2014 00:03

Може, ама състезанията ще трябва да са с електромобили :(
only rear wheel drive
michev68
 
Мнения: 225
Регистриран на: Нед Ное 05, 2006 22:54
Местоположение: Търговище
Име: Николай Мичев

Re: Рали Спринт Варна 26-27 април 2014

Мнениеот trouble » Сря Апр 16, 2014 14:18

Заявки до момента ...има ли...може ли да се
пуска като миналата година постоянно актуалузиращ се списък.
Изображение
Аватар
trouble
 
Мнения: 4380
Регистриран на: Съб Сеп 02, 2006 20:32
Местоположение: Сливен
Име: Красимир Славчев

Re: Рали Спринт Варна 26-27 април 2014

Мнениеот trouble » Сря Апр 16, 2014 15:44

Заявки в реално време:

http://rallyvarna.com/entries_live/


Благодаря за отзивчивостта. Вече официално може да се види, както се говореше, че има заявено ВРЦ от български пилот. А дано да пристигне колата.
Изображение
Аватар
trouble
 
Мнения: 4380
Регистриран на: Съб Сеп 02, 2006 20:32
Местоположение: Сливен
Име: Красимир Славчев

Re: Рали Спринт Варна 26-27 април 2014

Мнениеот antovi53second » Сря Апр 16, 2014 15:44

http://rallyvarna.com/entries_live/ - Eто, Краси. Някой може ли да ми каже каква е тази Fabia WRC, и как има право да участва и за рали шампионата,, а не само за ралиспринта?

EDIT: Съжалявам, че го повторих, явно сме написали мненията по едно и също време.
Иван Живков Rh A+
Audi Coupe quattro 2.0 16v Turbo
Аватар
antovi53second
 
Мнения: 73
Регистриран на: Съб Дек 21, 2013 15:52
Име: Теодор Иванов

Re: Рали Спринт Варна 26-27 април 2014

Мнениеот trouble » Сря Апр 16, 2014 15:51

Може да участват всякакви ВРЦ-та през 2014-та в Рали Шампионата. Прочети Правилника за Рали.
Изображение
Аватар
trouble
 
Мнения: 4380
Регистриран на: Съб Сеп 02, 2006 20:32
Местоположение: Сливен
Име: Красимир Славчев

Re: Рали Спринт Варна 26-27 април 2014

Мнениеот antovi53second » Сря Апр 16, 2014 15:58

Ясно. Аз пък мислех, че било само за рали-спринт.
Иван Живков Rh A+
Audi Coupe quattro 2.0 16v Turbo
Аватар
antovi53second
 
Мнения: 73
Регистриран на: Съб Дек 21, 2013 15:52
Име: Теодор Иванов

Re: Рали Спринт Варна 26-27 април 2014

Мнениеот gogata1899 » Сря Апр 16, 2014 16:03

Шкодата е взета под наем! :)
antovi53second написа:http://rallyvarna.com/entries_live/ - Eто, Краси. Някой може ли да ми каже каква е тази Fabia WRC, и как има право да участва и за рали шампионата,, а не само за ралиспринта?

EDIT: Съжалявам, че го повторих, явно сме написали мненията по едно и също време.
Много шофьори,малко карачи!
Аватар
gogata1899
 
Мнения: 46
Регистриран на: Чет Юли 19, 2012 17:52
Местоположение: Перник
Име: Георги Георгиев

Re: Рали Спринт Варна 26-27 април 2014

Мнениеот antovi53second » Сря Апр 16, 2014 16:41

Благодаря за бързото инфо! :)
Иван Живков Rh A+
Audi Coupe quattro 2.0 16v Turbo
Аватар
antovi53second
 
Мнения: 73
Регистриран на: Съб Дек 21, 2013 15:52
Име: Теодор Иванов

Re: Рали Спринт Варна 26-27 април 2014

Мнениеот nikkeibg » Сря Апр 16, 2014 17:15

Някой да има повече информация за Шкодата? Да не е на Копецки, която караше във ВРЦ-то през някъде 2007-ма?
http://www.rallypulse.com - Rally Videos, WRC, IRC, ERC, BRC Championships
Аватар
nikkeibg
 
Мнения: 706
Регистриран на: Вто Окт 05, 2010 13:34
Име: Angel Neshev

Re: Рали Спринт Варна 26-27 април 2014

Мнениеот beta_racing » Сря Апр 16, 2014 17:19

И аз, ако може, да се включа в дискусията за ограничението на бройката състезатели въпреки, че вече се поизчерпа малко...

Това ограничение се слага не за друго, а за да може върху него да се базира програмата (състезателната) на цялото рали, както първи Павлин спомена. Все пак освен състезателните коли по трасето преди тях се движат най-различни коли на организатора, които в нашата действителност (визирам малкото заявки по родните ралита) заемат може би повече време дори и от състезателните коли :lol: Въпросните коли на организатора са: рекламни и други подобни, коли с наблюдатели и спортни комисари, така наречените "S"-ки и последни от тях са форлойферите. На 15+1 минути (по спомен) след старта на последния състезателен автомобил пък тръгва и отварящата/затварящата кола (едни я зная така, други - онака :mrgreen:). Ралито трябва да бъде сметнато така че всички тези автомобили да имат "нормален" график, по който да се движат.

Всеки организатор, позовавайки се на личните си познания в спорта и особеностите на съответната държава, сам преценява колко автомобила да допусне на своето състезание, а от там и как след това да съобрази графика на състезанието със съответната бройка. Дори според мен за ралита, в които вторият етап е повторение на първия и между тях няма сервиз, трябва да се остави и малко повече време в графика (ако е възможно) - т.е. ако състезанието е за 40 коли, например, да имаш възможност да поемеш още 5-10 - за да може, ако се заявят повече участници от ограничението, те също да могат да бъдат допуснати. Не, че в България в момента това може да се случи, но е опция...


В този ред на мисли, а тази тема бе започната именно заради ограничението от 60 коли за Рали спринт Варна, се загледах и поне според мен на часовия график на състезанието в този си вид ще му е много трудно да поеме 60 състезателни коли, ако трябва пред тях и след тях да минат всички коли на организатора по надлежния ред. Ако говорим за удебеленото обстоятелство от края на предното изречение, това дори би било невъзможно, тъй като просто няма физическо време.

Това, което имам предвид, е следното (за пример взимаме СЕ1 и СЕ2):
- да приемем, че СЕ1 се затваря 1 час преди първата състезателна кола, т.е. в 9:00 ч.
- първата състезателна кола ще стартира в 10:00 ч., а в този промеждутък от 1 час между затварянето на трасето и старта й ще преминат колите на организатора.
- ако състезателните коли са 60 и имайки предвид, че всички ще стартират през 1 минута, то последната от тях ще стартира в 11:00 ч. (изключваме всякакви проблеми, които, не дай си Боже, могат да възпрепятстват безпроблемното протичане на ралито).
- поради малкото време, оставащо до второто преминаване на етапа (първата кола стартира по СЕ2 в 11:15 ч.), тук отваряща кола няма да е нужна. Иначе по спомен (както писах по-горе) нейният старт е 15+1 минути след старта на последната състезателна кола, което в случая е невъзможно да стане.
- в тези 15 минути от старта на последния автомобил обаче "S"-ките няма как да стартират нормално - в зависимост от ралито и дължината на етапа те се движат между 50 и 30 минути преди старта на първия състезателен автомобил.
- форлойферите не биха имали кой знае какви проблеми, тъй като етапът не е с голяма дължина и могат да стартират максимално късно (да кажем, на 11, 9 и 7 минути преди първата състезателна кола).


С казаното до тук ни най-малко бих искал да критикувам организатора. Просто като стана въпрос за 60-те коли се загледах в графика и забелязах този факт, нищо повече! Организаторът може да си е направил сметката и да е преценил, че времето ще стигне дори да има 60 коли на старта (дай Боже, но едва ли в близките години в България ще видим 60 коли на старт, било то от "големия" или от рали спринт шампионатите). От друга страна може и аз да не съм прав и да греша някъде!
При всички положения "спорът", който се оформи за това ограничение (дали е правилно да го има или не), бе абсолютно излишен, защото (знам, че Миро ще се подразни сега) ТАКОВА ОГРАНИЧЕНИЕ ИМА ПО ЦЯЛ СВЯТ :D, но по-важното е, че то се слага не, за да се ограничават екипажи (или пък организаторите да се правят на много велики :lol: ), а за да може организаторът да влезе в някакви рамки и да може изгради графика си на дадена база
:wink:
Изображение
"ДМ ДООР" ЕООД - гаражни и индустриални секционни врати, автоматизация на врати и портали, ролетки, pvc завеси, автоматични бариери и още много други!
Аватар
beta_racing
 
Мнения: 3975
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 19:30
Местоположение: Пловдив
Име: Дамян Киров

ПредишнаСледваща

Назад към Български Рали Шампионат

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Majestic-12 [Bot] и 61 госта

cron